Ja hé, een xbox blijft een xbox, en als je er als zo'n TED mee om blijft gaan dan blijven ze kapot gaan. Mijn xdoos is nimmer kapot gegaan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:28 schreef emokid het volgende:
Oké, het enige wat ik wilde weten was of die doos ook daadwerkelijk onderweg is. Goed om te weten.
Dit was trouwens een gloednieuwe 360, maar ook nu weer defect. Een Xbox blijft een Xbox, oud of nieuw.
Maar jij kijkt gruwelijk veel films met die xbox en dat is vragen om hittequote:Op donderdag 14 mei 2009 17:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben aan mijn 5e 360 bezig. Mijn vijfde 360 heb ik weer teruggekregen, manufacturing date is dec 2008 en hij hield het welgeteld 2,5 maand uit op een goed geventileerde ruimte voordat het moederbord doorbrandde
Ow, wat ga ik dan hard een aantal die-hard PS3 fanboys uitlachen..quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:36 schreef Rossdale het volgende:
Het gerucht gaat dat dit de aankondigingen van MS zullen zijn tijdens de E3:
- Een Xbox 360 exclusieve MGS, Metal Gear Solid 4 + Oxide, is onderweg.
Te klein mijn waarde Ricko! Beter ga je door voor een iets grotere!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmm, wel een sappig (positief) prijsje!
nee, ik zou haar niet geven - ik zou haar nemen.quote:
Die ODST lui zijn knots gekquote:
Xbox 720 en Masterchief 720 FTW!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:05 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb echt zin in een nieuwe halo game, en beter komt de nieuwe xbx zodat halo 4 uitkomt
Jou mening boeit eigenlijk helemaal niet meer als het over spellen gaat aangezien jij veelal baggertitels speeltquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Xbox 720 en Masterchief 720 FTW!
Alhoewel ik de halo spellen niet echt heel tof vind
QFT!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:12 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jou mening boeit eigenlijk helemaal niet meer als het over spellen gaat aangezien jij veelal baggertitels speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |