Is de nieuwe FOK! aanwinst...quote:
Ik schoot in de lach!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:15 schreef Gert het volgende:
[..]en dat kromme Nederlands past wel bij dit gave plan.
Ojee de schoolmeester spreektquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:15 schreef Gert het volgende:
[..]en dat kromme Nederlands past wel bij dit gave plan.
Hij komt zichzelf inderdaad heel erg tegen in The Bunker, daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
OOh, ik snap het wel
Maar door hierdoor mee te doen lig je onder een vergrootglas, dus ook je slechte/zwakke punten... En zeker hypocrisie valt dan enorm op.
Doet hij het expres? Nee, tis vast een goede jongen... hij kent zichzelf echter nog niet.
Dat zou best wel eens waar kunnen zijn. Ik heb haar moeder destijds gezien tijdens BB met Dido. Ze is kunstenares. Als ik me niet vergis vooral grote wandkleden en zo. Dat is nu niet zo'n vetpot met de kredietkrisis.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De achterban van Eline heeft natuurlijk erg geleden onder de kredietcrisis, dus die zijn momenteel even voorzichtig met hun uitgaven
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:16 schreef BobbyRond het volgende:
Ze is 60 jaar oud en van mening dan Peter en Marielin de enige echte zijn en dat de rest acteurs zijn...
En dat jij een hamster bent die aan de coke zitquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:16 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Is de nieuwe FOK! aanwinst...
Er is al meermaals: don't feed the troll gezegd
Ze is 60 jaar oud en van mening dan Peter en Marielin de enige echte zijn en dat de rest acteurs zijn...
in zijn vuisten ....quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Peter is een gevoelige jongen, it's that simple. Hij weet z'n gevoelens vaak ook niet te plaatsen en wordt er zenuwachtig van (vandaar ook het lachje...). Hij wilde echtwel delen met Marielin maar dat mocht dus niet.
En hygiëne e.d. is hem nu eenmaal ook erg heilig. Het is een geweldige prestatie voor iemand als hem om dit zo lang vol te houden. Een grote overwinning opzichzelf.![]()
En ja dat de bom af en toe barst vind ik logisch.
Misschien haar vader wel?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens waar kunnen zijn. Ik heb haar moeder destijds gezien tijdens BB met Dido. Ze is kunstenares. Als ik me niet vergis vooral grote wandkleden en zo. Dat is nu niet zo'n vetpot met de kredietkrisis.
Verder is de familie geen "big spender". Dido en 'n andere zus woonden toen in het atelier van moeder. Ik denk dezelfde zus, die nu met Eline samenwoont. Ze zijn op 'n bepaalde manier gewend geen onnodige kosten te maken. En zullen mogelijk dus niet zomaar voor 'n spelletje veel geld uitgweven.
Dat is het in theorie ook wel. Maar de meesten houden er niet zo van dat hij dingen krijgt nadat er om gezeurd is (in onze optiek iig).quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij komt zichzelf inderdaad heel erg tegen in The Bunker, daar heb je gelijk in![]()
Daarom des te meer een grote prestatie om over het algemeen toch door te zetten, vind k dan.
Ja, ik weet het, daarom schreef ik dat ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens waar kunnen zijn. Ik heb haar moeder destijds gezien tijdens BB met Dido. Ze is kunstenares. Als ik me niet vergis vooral grote wandkleden en zo. Dat is nu niet zo'n vetpot met de kredietkrisis.
Verder is de familie geen "big spender". Dido en 'n andere zus woonden toen in het atelier van moeder. Ik denk dezelfde zus, die nu met Eline samenwoont. Ze zijn op 'n bepaalde manier gewend geen onnodige kosten te maken. En zullen mogelijk dus niet zomaar voor 'n spelletje veel geld uitgweven.
Jeroen is jerommeke die aan de coke zitquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat jij een hamster bent die aan de coke zit
Ik denk dat hij écht een dark side heeft.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:10 schreef bbgirltje het volgende:
Zo van mij mag Pim nokken die verschuilt zich overal achter, watje
Ik hoop het, en van de achterban van Jeroen net zo.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, daarom schreef ik dat ook.
Maar als het nodig is komen ze over de brug hoor.
Je hebt mijn reactie op je vorige post niet gezienquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Peter is een gevoelige jongen, it's that simple. Hij weet z'n gevoelens vaak ook niet te plaatsen en wordt er zenuwachtig van (vandaar ook het lachje...). Hij wilde echtwel delen met Marielin maar dat mocht dus niet.
En hygiëne e.d. is hem nu eenmaal ook erg heilig. Het is een geweldige prestatie voor iemand als hem om dit zo lang vol te houden. Een grote overwinning opzichzelf.![]()
En ja dat de bom af en toe barst vind ik logisch.
Ik denk ook dat het niet in hun aard zit... Ze stemmen heus wel voor Eline, maar verder laten ze het spel op het beloop. Denk dat ze het meer als een leuke les/ervaring zien voor Eline dan dat het daar om de winst gaat.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft jou toch ingeschakeld om de zaakjes buiten de bunker voor hem te regelen en de credits te storten !quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Peter is een gevoelige jongen, it's that simple. ...
<knip>
Lol, als ze klaar is kan ze de rest van de borstels mooi verdonkeremanen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Slimme Mariline poets nog even haar tanden nu het nog kan....
In mijn optiek krijgt iedereen waar hij/zij om zeurt in The Bunker... vaak wel iig. Het is maar net aan wie jij je het meest irriteert, van diegene zal het jou het meeste opvallenquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:19 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is het in theorie ook wel. Maar de meesten houden er niet zo van dat hij dingen krijgt nadat er om gezeurd is (in onze optiek iig).
O ja, garoetenga. Nou, dat is érg hoor, als je dat hebtquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:20 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jeroen is jerommeke die aan de coke zit
Ik ben een hamster met garoetenga
Val dood.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:20 schreef Espabilado het volgende:
PIM IN DE MINPIM IN DE MIN
PIM PIM PIM PIM PIM PIM IN DE MIN
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:20 schreef Espabilado het volgende:
buiten de bunker regelen, yes, maar credits storten? Hij moet het niet van mijn bankrekening hebben hoor, laten we het daarop houdenquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft jou toch ingeschakeld om de zaakjes buiten de bunker voor hem te regelen en de credits te storten !
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:20 schreef Espabilado het volgende:
Je kunt toch niet ontkennen dat de manier van "zeuren" van Peuter iets dramatischer is dan die van Pim bijvoorbeeldquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In mijn optiek krijgt iedereen waar hij/zij om zeurt in The Bunker... vaak wel iig. Het is maar net aan wie jij je het meest irriteert, van diegene zal het jou het meeste opvallen
Van jou, over genomen!!!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:18 schreef Susi het volgende:
[..]
Kom op. Je taalgebruik in die post is dramatisch
Nee, dat hoor je mij toch ook niet zeggenquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Je kunt toch niet ontkennen dat de manier van "zeuren" van Peuter iets dramatischer is dan die van Pim bijvoorbeeld
Het is de manier hóé voornamelijk. En persoonlijk ben ik van mening dat je niet moet meedoen als je zo prat op je hygiëne en je peuken bent, je weet dat je dat geheid gaat tegenkomen in zoiets.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In mijn optiek krijgt iedereen waar hij/zij om zeurt in The Bunker... vaak wel iig. Het is maar net aan wie jij je het meest irriteert, van diegene zal het jou het meeste opvallen
'quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat hij écht een dark side heeft.
De meeste mensen blazen regelmatig even stoom af, in zowel vrolijke als neerslachtige gemoedstoestand.
Pim doet dat NOOIT. Hij lijkt volkomen onbewogen onder wat er om hem heen gebeurt. Maar áls de stop eruit gaat, is het ook raak.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:25 schreef Gert het volgende:
ELINE ELINE
WIL JE GELD VERDIENE![]()
O nee. Eh..
STEM OP ELINE!!
AL IS HET GEEN BLONDINE!!
Nee da's 'm ook niet helemaal hè. Wie kan er hier goed dichten en houdt van Eline?
Destijds (BB) was het verhaal dat het vooral aankwam op moeder en haar vriendin. Alle 3 de dochters woonden bij moeder of in het atelier van moeder. Dido sprak bijna nooit over vader, daar had ze weinig/minder kontakt mee.quote:
IENE MIENE ELINEquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:25 schreef Gert het volgende:
ELINE ELINE
O nee. Eh..
STEM OP ELINE!!
Nee da's 'm ook niet helemaal hè. Wie kan er hier goed dichten en houdt van Eline?
Okee, dat vind jij. Peter vond het juist de ultieme test voor zichzelf, daarom heeft hij zich opgegeven.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:25 schreef Susi het volgende:
[..]
Het is de manier hóé voornamelijk. En persoonlijk ben ik van mening dat je niet moet meedoen als je zo prat op je hygiëne en je peuken bent, je weet dat je dat geheid gaat tegenkomen in zoiets.
Eline, Eline laat je tieten zien he! (ziene)quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:25 schreef Gert het volgende:
ELINE ELINE
O nee. Eh..
STEM OP ELINE!!
Je pakt het in ieder geval sportief op! Chapeau!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okee, dat vind jij. Peter vond het juist de ultieme test voor zichzelf, daarom heeft hij zich opgegeven.
Het valt alleen erg zwaar, ik hoop dat hij het volhoudt. Ook voor jullie, anders heb je dalijk niemand meer om over te zeiken
Je hád een medestander.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okee, dat vind jij. Peter vond het juist de ultieme test voor zichzelf, daarom heeft hij zich opgegeven.
Het valt alleen erg zwaar, ik hoop dat hij het volhoudt. Ook voor jullie, anders heb je dalijk niemand meer om over te zeiken
maar dan kan ik wel samen met peter in de Hummerquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
geen idee... ben niet zo allert vandaagquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:20 schreef Marrije het volgende:
Maar snetje, heeft Marielin inmiddels de tandenborstel weggehaald?
Als iedereen zich aan hun belofte houd qua stemmen in laatste half uur dan kan er echt nog alles gebeuren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:26 schreef Gast_op_afstand het volgende:
De Crew zal ook wel benieuwd zijn wat er het laatste uur gaat gebeuren in de stemming... Of er daadwerkelijk massaal gestemd gaat worden...
Besteed je geld beter dan aan benzinequote:Op donderdag 14 mei 2009 18:25 schreef Gert het volgende:
ELINE ELINE
O nee. Eh..
STEM OP ELINE!!
Dan gaat Peter vast naar huisquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In mijn optiek krijgt iedereen waar hij/zij om zeurt in The Bunker...
Als Peter al jullie commentaar leest onder het genot van een pakje peuken en geurend van de douchegel zal hij er ook vet om lachen dat weet ik zekerquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Je pakt het in ieder geval sportief op! Chapeau!
Erg dicht bij elkaar nog steeds.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:26 schreef Leandra het volgende:
En de stand van 18.20:
[ afbeelding ]
Pim: 2274
Peter: 2241
Marielin: 2169
Eline: 1924
Jeroen: 1834
Leuk mijn commentaar ontweken. Het gaat niet van jouw bankrekening, Peter heeft jouw gewoon geld gegeven om de zaak af te spijkeren !quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
buiten de bunker regelen, yes, maar credits storten? Hij moet het niet van mijn bankrekening hebben hoor, laten we het daarop houden
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
maar dan kan ik wel samen met peter in de Hummer![]()
Die eerste is mooi!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:29 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Besteed je geld beter dan aan benzine
Stem op Eline
Ze is leuk om te ziene
Stem op Eline
Zit niet zo te griene
Stem op Eline
Pret voor teine?
Stem op Eline
Ik heb nooit gezegd dat ik goed kan rijmen
Kan daarop happen, maar dat doe ik niet. Ik weet dat het niet zo is nl.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Leuk mijn commentaar ontweken. Het gaat niet van jouw bankrekening, Peter heeft jouw gewoon geld gegeven om de zaak af te spijkeren !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |