Voor hoeveel creditsquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:06 schreef Rica het volgende:
[..]
Voor wie dat gelooft heb ik nog briefjes van 25 euro te koop.
... vergeet niet haar afhankelijkheid van haar vriendje....quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, haar kwetsbare kant komt nu naar boven: faalangst.
In combinatie met wat heimwee en nicotinebehoefte.
Als ze gewend is die dingen niet aan de buitenwereld te laten zien (en die indruk maakt ze op mij wel), wordt het lastig.
dat vind ik nou net nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:52 schreef Fosfolipide het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik het weekend voor dat de deelnemers de bunker inkwamen een stuk leuker was met intressante leuke gesprekekn
Je vind Eline een leugenaar?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:06 schreef Rica het volgende:
[..]
Voor wie dat gelooft heb ik nog briefjes van 25 euro te koop.
De achterban van Eline heeft natuurlijk erg geleden onder de kredietcrisis, dus die zijn momenteel even voorzichtig met hun uitgavenquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Peuter: Diegene met de achterban zonder veel geld is de sjaak
Eline: Mijn achterban gaat wel stemmen, maar niet van die grote aantallen en bedragen.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
... vergeet niet haar afhankelijkheid van haar vriendje....
Zij weet natuurlijk niet hoeveel er wordt gestemd, ik denk dat het meer gaat om 'net genoeg' stemmen om haar er in te houden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De achterban van Eline heeft natuurlijk erg geleden onder de kredietcrisis, dus die zijn momenteel even voorzichtig met hun uitgaven
Ander instelling, ze stemmen wel. maar zijn gewoon niet de types om er honderden euro's tegen aan te gooien. Ze zullen heus wel vrienden en fam oproepen om hun stem uit te brengen, maar niet van die grote bedragen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De achterban van Eline heeft natuurlijk erg geleden onder de kredietcrisis, dus die zijn momenteel even voorzichtig met hun uitgaven
tuurlijk wel! gewoon een beetje creatief bijplakkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Vanmiddag was Peuter aan het vegen en daar zaten een tigtal lucifers tussen, hoppa.. zo bij het afval!
Ikzelf denk dat de bedoeling is dat het een grote eiffeltoren word, en niet eentje van 10cm of 100 houtjes... Exact alles gebruiken is niet realistisch.
(naar mijn mening)
Van mij ook, dan neem ik daar een borrel opquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:10 schreef bbgirltje het volgende:
Zo van mij mag Pim nokken die verschuilt zich overal achter, watje
Peter is een gevoelige jongen, it's that simple. Hij weet z'n gevoelens vaak ook niet te plaatsen en wordt er zenuwachtig van (vandaar ook het lachje...). Hij wilde echtwel delen met Marielin maar dat mocht dus niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Huilen toen hij zijn spullen niet kreeg....
Lachen toen hij zelf peuken had en Marilyn niet...![]()
Huilen dat Jeroen "treitert" en erbij zeggen dat hij de treiterrol wilde..
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:07 schreef riames het volgende:
ja hoor jerommeke is weer aan t snuiven geweest in de wc ....iedereen die van t toilet komt wast zn handen toch?nou jerommeke niet die gaat gebukt staan om t poeder zn gang te laten gaan
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:11 schreef Gert het volgende:
Hahaha, en nu heeft Eline er ineens weer in twee minuten tijd tientallen votes erbij gekregen en staat ze weer (krap) vierde. Lavender?
Dan toosten we evenquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van mij ook, dan neem ik daar een borrel op
Staat ze vierde?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:11 schreef Gert het volgende:
Hahaha, en nu heeft Eline er ineens weer in twee minuten tijd tientallen votes erbij gekregen en staat ze weer (krap) vierde. Lavender?
OOh, ik snap het welquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Peter is een gevoelige jongen, it's that simple. Hij weet z'n gevoelens vaak ook niet te plaatsen en wordt er zenuwachtig van (vandaar ook het lachje...). Hij wilde echtwel delen met Marielin maar dat mocht dus niet.
En hygiëne e.d. is hem nu eenmaal ook erg heilig. Het is een geweldige prestatie voor iemand als hem om dit zo lang vol te houden. Een grote overwinning opzichzelf.![]()
En ja dat de bom af en toe barst vind ik logisch.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:07 schreef snetje het volgende:
Marilien gaat richting tandenborstels ...regie !!
Het is óf dát, dat ze het wat "ordinair" vinden of zo. Óf er zit iemand in de familie klaar om indien nodig om 19:45 op de plus te gaan klikken en daar om 19:55 pas weer mee op te houden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:10 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ander instelling, ze stemmen wel. maar zijn gewoon niet de types om er honderden euro's tegen aan te gooien. Ze zullen heus wel vrienden en fam oproepen om hun stem uit te brengen, maar niet van die grote bedragen.
Questie van levenshouding, ik begrijp dat wel![]()
(Zonder er een waardeoordeel over te willen geven)
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:15 schreef bbgirltje het volgende:
Lijkt me wel heel gaaf, als die gene wat eruit gaat die hele eifektoren in gortslaat
Is de nieuwe FOK! aanwinst...quote:
Ik schoot in de lach!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:15 schreef Gert het volgende:
[..]en dat kromme Nederlands past wel bij dit gave plan.
Ojee de schoolmeester spreektquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:15 schreef Gert het volgende:
[..]en dat kromme Nederlands past wel bij dit gave plan.
Hij komt zichzelf inderdaad heel erg tegen in The Bunker, daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
OOh, ik snap het wel
Maar door hierdoor mee te doen lig je onder een vergrootglas, dus ook je slechte/zwakke punten... En zeker hypocrisie valt dan enorm op.
Doet hij het expres? Nee, tis vast een goede jongen... hij kent zichzelf echter nog niet.
Dat zou best wel eens waar kunnen zijn. Ik heb haar moeder destijds gezien tijdens BB met Dido. Ze is kunstenares. Als ik me niet vergis vooral grote wandkleden en zo. Dat is nu niet zo'n vetpot met de kredietkrisis.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:16 schreef BobbyRond het volgende:
Ze is 60 jaar oud en van mening dan Peter en Marielin de enige echte zijn en dat de rest acteurs zijn...
En dat jij een hamster bent die aan de coke zitquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:16 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Is de nieuwe FOK! aanwinst...
Er is al meermaals: don't feed the troll gezegd
Ze is 60 jaar oud en van mening dan Peter en Marielin de enige echte zijn en dat de rest acteurs zijn...
in zijn vuisten ....quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Peter is een gevoelige jongen, it's that simple. Hij weet z'n gevoelens vaak ook niet te plaatsen en wordt er zenuwachtig van (vandaar ook het lachje...). Hij wilde echtwel delen met Marielin maar dat mocht dus niet.
En hygiëne e.d. is hem nu eenmaal ook erg heilig. Het is een geweldige prestatie voor iemand als hem om dit zo lang vol te houden. Een grote overwinning opzichzelf.![]()
Misschien haar vader wel?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens waar kunnen zijn. Ik heb haar moeder destijds gezien tijdens BB met Dido. Ze is kunstenares. Als ik me niet vergis vooral grote wandkleden en zo. Dat is nu niet zo'n vetpot met de kredietkrisis.
Verder is de familie geen "big spender". Dido en 'n andere zus woonden toen in het atelier van moeder. Ik denk dezelfde zus, die nu met Eline samenwoont. Ze zijn op 'n bepaalde manier gewend geen onnodige kosten te maken. En zullen mogelijk dus niet zomaar voor 'n spelletje veel geld uitgweven.
Dat is het in theorie ook wel. Maar de meesten houden er niet zo van dat hij dingen krijgt nadat er om gezeurd is (in onze optiek iig).quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij komt zichzelf inderdaad heel erg tegen in The Bunker, daar heb je gelijk in![]()
Daarom des te meer een grote prestatie om over het algemeen toch door te zetten, vind k dan.
Ja, ik weet het, daarom schreef ik dat ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens waar kunnen zijn. Ik heb haar moeder destijds gezien tijdens BB met Dido. Ze is kunstenares. Als ik me niet vergis vooral grote wandkleden en zo. Dat is nu niet zo'n vetpot met de kredietkrisis.
Verder is de familie geen "big spender". Dido en 'n andere zus woonden toen in het atelier van moeder. Ik denk dezelfde zus, die nu met Eline samenwoont. Ze zijn op 'n bepaalde manier gewend geen onnodige kosten te maken. En zullen mogelijk dus niet zomaar voor 'n spelletje veel geld uitgweven.
Jeroen is jerommeke die aan de coke zitquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat jij een hamster bent die aan de coke zit
Ik denk dat hij écht een dark side heeft.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:10 schreef bbgirltje het volgende:
Zo van mij mag Pim nokken die verschuilt zich overal achter, watje
Ik hoop het, en van de achterban van Jeroen net zo.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, daarom schreef ik dat ook.
Maar als het nodig is komen ze over de brug hoor.
Je hebt mijn reactie op je vorige post niet gezienquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |