Na 10 jaar niks winnen mag het realisme boven schoonheid een keer winnen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:07 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ajax is dan ook een ingewikkelde club. De achterban verlangt nog altijd dat Ajax de beste van Nederland is, Europees hoog aanzien heeft en prachtig voetbal speelt. Het is niet realistisch op het moment, maar trainers krijgen er wel mee te maken. Plus dat ze een redelijk verwende groep moeten trainen, die jaar op jaar niet over de juiste mentaliteit te blijken beschikken. Daar kan niet iedere jandoedel juist mee omgaan.
Ik heb wel vertrouwen in Coronel en Van de Boog. Die zullen wel weten welke trainer nu bij Ajax past. En er is genoeg voetbalverstand aanwezig bij Ajax om niet meteen rare dure aankopen te doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:09 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik hoop het , maar ben toch bang dat het Koeman wordt.
Zitten we volgend jaar met Lazovic
De laatste jaren speelt Ajax én geen mooi voetbal én ze worden geen kampioen. Da's dubbel zo erg.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Na 10 jaar niks winnen mag het realisme boven schoonheid een keer winnen.
Tsjah dubbel zoveel leed . maar we hebben ook weinig inhuis als je het vergelijkt met toen. De kwaliteiten die er echt uit sprongen toen hebben we niet meer.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:19 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
De laatste jaren speelt Ajax én geen mooi voetbal én ze worden geen kampioen. Da's dubbel zo erg.
Dit is allemaal een 6,5 met één 8,5 (Suarez). In '02-'03 hadden we wel een stuk of 4, 5 'achten'.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Tsjah dubbel zoveel leed . maar we hebben ook weinig inhuis als je het vergelijkt met toen. De kwaliteiten die er echt uit sprongen toen hebben we niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Nu zijn we al blij als Anita een bal goed raakt.. godskanonnequote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit is allemaal een 6,5 met één 8,5 (Suarez). In '02-'03 hadden we wel een stuk of 4, 5 'achten'.
Anita moet ook gewoon oppleuren. Dat jochie kan echt niks.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nu zijn we al blij als Anita een bal goed raakt.. godskanonne
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit is allemaal een 6,5 met één 8,5 (Suarez). In '02-'03 hadden we wel een stuk of 4, 5 'achten'.
Betekent dat weer dat blessures die normaal gesproken 4 weken nodig hebben , ineens weer 4 maanden gaan duren ?quote:Edwin Goedhart keert terug bij Ajax. Hij krijgt met ingang van 1 juni 2009 als Manager Medische Zaken de leiding over de de totale medische staf van AFC Ajax. Goedhart (45) was van 1 juli 2002 tot 1 juli 2008 reeds werkzaam bij Ajax. Het afgelopen seizoen werkte hij bij AZ.
Niels Wijne en Alfons de Kort waren het afgelopen seizoen de clubartsen van Ajax. De Kort verlaat de club per 1 juli 2009, Wijne blijft wel als arts aan Ajax verbonden.
Goedhart is blij om weer terug te zijn: ,,Ja, al had ik het reuze naar mijn zin bij AZ, en het was natuurlijk een geweldig seizoen. Maar de functie die Ajax me biedt en met name de mogelijkheden zijn zodanig dat ik graag terugwilde. Ik heb daarbij ook veel vertrouwen in de huidige organisatie van Ajax."
KUUUUTquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:51 schreef Enchanter het volgende:
Ik weet niet of het een VersteegRobje is , maar toch
[..]
Betekent dat weer dat blessures die normaal gesproken 4 weken nodig hebben , ineens weer 4 maanden gaan duren ?
Minimaal!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Betekent dat weer dat blessures die normaal gesproken 4 weken nodig hebben , ineens weer 4 maanden gaan duren ?
Afgelopen seizoen was het ook kut toch? En dat zonder Goedhart.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
WTF?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Echt ongelooflijk dat deze prutser weer terugkomt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Toch kan je met deze selectie gewoon kampioen worden. FC Twente doet het ook met spelers die iedereen bij Ajax keihard had weggejouwd als ze waren aangetrokken. AZ wordt kampioen met een verdediging bestaande uit Kew Jaliens, Gill Swerts en Niklas Moisander en Ragnar Klavan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:21 schreef Chadi het volgende:
Tsjah dubbel zoveel leed . maar we hebben ook weinig inhuis als je het vergelijkt met toen. De kwaliteiten die er echt uit sprongen toen hebben we niet meer.
Ajax is in het verleden blijven hangen. We zijn niet gegroeid. Dat is aan alles te zien toch? Iedereen wil mooi voetbal, welke club speelt anno 2009 nog mooi voetbal? Ze zijn op een hand te tellen. Daarnaast MOET Ajax (van wie eigenlijk?) altijd 4-3-3 spelen. Wie de tegenstander ook is, wat de tactische overwegingen ook zijn, 4-3-3 is o-zo heilig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:56 schreef navigator het volgende:
[..]
Echt ongelooflijk dat deze prutser weer terugkomt.
Staat vandaag trouwens een stukje in de Spits over Twente, hoe ze daar bezig zijn om spelers fit te krijgen en te houden.
Valt mij op dat wij ook al jaren achter feiten aanlopen met dit soort dingen.
Op veel vlakken is erg echt nog heel veel winst te halen heb ik de indruk. Ajax lijkt af en toe wel een veredelde amateruclub nog
100% waar. Dat gaf Wielaert zelfs al aan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:57 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Toch kan je met deze selectie gewoon kampioen worden. FC Twente doet het ook met spelers die iedereen bij Ajax keihard had weggejouwd als ze waren aangetrokken. AZ wordt kampioen met een verdediging bestaande uit Kew Jaliens, Gill Swerts en Niklas Moisander en Ragnar Klavan.
Het heeft alles te maken met duidelijke afspraken binnen een team. Als je deze vier middelmatige AZ-spelers kan laten functioneren alsof ze bij AC Milan spelen, dan kan dat helemaal bij de Ajax-selectie.
De slager is terugquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Eens. Alleen had AZ Louis van Gaal en wij een coach die er in februari 2009 al achterkwam dat hij blijkbaar eens moest gaan praten met de spelers omdat ze het blijkbaar niet helemaal begrepen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:57 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Toch kan je met deze selectie gewoon kampioen worden. FC Twente doet het ook met spelers die iedereen bij Ajax keihard had weggejouwd als ze waren aangetrokken. AZ wordt kampioen met een verdediging bestaande uit Kew Jaliens, Gill Swerts en Niklas Moisander en Ragnar Klavan.
Het heeft alles te maken met duidelijke afspraken binnen een team. Als je deze vier middelmatige AZ-spelers kan laten functioneren alsof ze bij AC Milan spelen, dan kan dat helemaal bij de Ajax-selectie.
quote:Morten Olsen ziet een dubbelfunctie als Guus Hiddink bij Chelsea en Rusland wel zitten. Maar de Deense bond is net als Ajax geen voorstander van een dergelijk model.
Olsen hield zich uit respect voor zijn contract met de Deense bond (DBU) op de vlakte over de vraag of hij wil terugkeren in Amsterdam. Maar hij sloot een duobaan niet op voorhand uit. Die oplossing is echter geen optie.
Zowel Ajax als de Deense bond zegt geen heil te zien in deze constructie, waarbij Olsen het werk in Denemarken en Amsterdam met elkaar combineert. 'Ik zie het niet zitten dat een bondscoach van Denemarken ook een baan heeft bij een Europese topclub, zoals Guus Hiddink', zei bondssecretaris Jim Stjerne Hansen tegen BT.
Ajax is op zoek naar een opvolger van Marco van Basten. Tijdens de zoektocht hebben onder anderen Co Adriaanse, Frank Rijkaard en Michael Laudrup aangegeven geen intersse te hebben in de vacature.
De tering zeg.. maar ja kunnen ze geen deal afsluiten met het AMC ? Daar zitten de beste artsen ter wereld op een steenworp afstand van de Arena.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ja dat ook . Ik probeerde alleen aan te geven dat wij ook naast het teamverband ook gewoon kwaliteit te kort komen in vergelijking met de niet eens zo vette jaren van Ajax.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:57 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Als hij dan nog leeftquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:23 schreef rompompom het volgende:
Foppe, ik weet het niet. Hij is in ieder geval wél iemand die lang zou willen blijven. Als ze met hem gaan praten, moet het meteen voor een jaar of vier zijn.
Ja, dat kun je je bij iedereen afvragen. Werken bij Ajax is niet best voor je bloeddruk en je hart volgens mij.quote:
Misschien moet je foppe hoofdjeugd opleidingen makenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:23 schreef rompompom het volgende:
Foppe, ik weet het niet. Hij is in ieder geval wél iemand die lang zou willen blijven. Als ze met hem gaan praten, moet het meteen voor een jaar of vier zijn.
Of is hij iemand voor hoofd jeugdopleidingen als Olde Riekerink naar Sparta gaat? Zou-ie dat willen?
Die oudjes hebben stuk voor stuk een enorme bagage ervaring . Voor de jeugdopleiding is dat misschien wel handig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:29 schreef One_conundrum het volgende:
Had niet zoveel steun voor foppe verwacht. Zelfs in het SCH topic zijn we een beetje moe van hem...
Ik weet het ook niet hoor. Sinds Foppe weg is wordt Heerenveen telkens 4e of 5e, daarvoor onder Foppe werd Heerenveen nog wel eens 8e of 10e ofzo. En in de tijden van Foppe wonnen we thuis altijd met 6-2 van Heerenveen, nu winnen we er nauwelijks meer van. Ik krijg het idee dat het met Heerenveen structureel toch een stuk beter is gegaan sinds Foppe weg is. (Dat ze nu nog steeds zeuren over het vertoonde spel komt omdat het gewoon van die zanikende klote-heikneuters zijn)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:29 schreef One_conundrum het volgende:
Had niet zoveel steun voor foppe verwacht. Zelfs in het SCH topic zijn we een beetje moe van hem...
Verbeek halen dan maar.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet hoor. Sinds Foppe weg is wordt Heerenveen telkens 4e of 5e, daarvoor onder Foppe werd Heerenveen nog wel eens 8e of 10e ofzo. En in de tijden van Foppe wonnen we thuis altijd met 6-2 van Heerenveen, nu winnen we er nauwelijks meer van. Ik krijg het idee dat het met Heerenveen structureel toch een stuk beter is gegaan sinds Foppe weg is. (Dat ze nu nog steeds zeuren over het vertoonde spel komt omdat het gewoon van die zanikende klote-heikneuters zijn)
Laudrup! Die kan Deens, heb ik gehoord. Olsen mooi hier naar toe.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:41 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Denemarken heeft toch niets te zoeken op het WK, dus stel maar een andere bonscoach aan.
Kan Laudrup het niet gewoon nu al overnemen van Olsen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:41 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Denemarken heeft toch niets te zoeken op het WK, dus stel maar een andere bonscoach aan.
haha, dan ist rond idd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Laudrup! Die kan Deens, heb ik gehoord. Olsen mooi hier naar toe.
Opgelost. Slotje.
Ik geloof echt niet dat het Koeman wordt. Koeman had je binnen een dag aan kunnen stellen, want die had al meteen z'n pik hard bij Studio Sport.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
lijkt wel of niemand wil komen![]()
en gvd als het Koeman wordt kom ik nooit meer terug op Fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |