Ik heb toch al aangegeven waarom Koeman niet aan mijn eisen voldoet. Blijf mezelf niet herhalen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:00 schreef DemonDEFO het volgende:
[..]
Tja, het hoeft niet natuurlijk. Als jij iets vindt dan is dat natuurlijk prima. Het kunnen verdedigen van een standpunt is een tweede en tot nu toe ben ik weinig sterke argumenten tegengekomen. Je vraagt of je een lijst moet posten, ik zeg ja graag en opeens ben ik niet meer duidelijk.
Wat betreft het verschil in "mensen" en "jij" was een fout van mijn kant. Ik had de eerste ik wel aangepast (ik weet namelijk niet hoe jij daar over denkt) maar de tweede niet.
Volgens mij snap je prima wat ik bedoel, maar weet je eigenlijk gewoon niet wat je wél in een trainer wilt behalve "ik praat maar wat mensen na". Waarom voldoet Koeman niet aan jouw eisen? Zoals eerder gezegd is het niet mijn eerste keus, maar ik denk dat het zeker geen slechte is:
- Oud Ajax speler én trainer die weet hoe de cultuur van Ajax in elkaar steekt.
- Ik krijg het idee dat hij zeker geen "lieve" trainer is. Hij is nooit mijn trainer geweest dus dit kan ik niet zeker weten :-)
- Hij heeft bij verschillende clubs prijzen gepakt.
De grootste reden dat hij bij mij niet bovenaan de lijst staat is dat hij wat mij betreft veel te snel groener gras op zoekt. Ook kan hij waarschijnlijk wel wat hulp gebruiken bij aankopen, maar dat is altijd op te lossen.
In Friesland zijn negers ook nog eng en uniekquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:34 schreef BansheeBoy het volgende:
1 nadeel, Foppe werkt niet goed samen met négers. Dus daar zullen Emanuelson, Sno en derden problemen bij ondervinden. Ok.²
Ik zou het echt doodzonde vinden als dat Urby en Sno het laatste zetje geeft om te vertrekken!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:34 schreef BansheeBoy het volgende:
1 nadeel, Foppe werkt niet goed samen met négers. Dus daar zullen Emanuelson, Sno en derden problemen bij ondervinden. Ok.²
Dacht dat ie van utrecht af kwamquote:
Geijk de Ipod inleverenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:52 schreef Frankz0rz het volgende:
Nog wat over Foppe.. hij weet wel hoe hij met jonge jongens moet omgaan
Foppe kan niet goed met negers omgaan. Zit hij bij Ajax dus helemaal niet goed.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:52 schreef Frankz0rz het volgende:
Nog wat over Foppe.. hij weet wel hoe hij met jonge jongens moet omgaan
Geen probleem. Stekel voor Vermeer, Anita moet plaats maken voor Vertonghen en Urby voor Sulejmaniquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Foppe kan niet goed met negers omgaan. Zit hij bij Ajax dus helemaal niet goed.
Waar wel nog danquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Foppe kan niet goed met negers omgaan. Zit hij bij Ajax dus helemaal niet goed.
Die wissels zouden niet verkeerd zijn idd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:58 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Geen probleem. Stekel voor Vermeer, Anita moet plaats maken voor Vertonghen en Urby voor Sulejmani![]()
Sorry, maar dat is geen nieuwe naam geloof ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:49 schreef N.i.c.k het volgende:
om gewoon eens een nieuwe naam te noemen:
Eriksson, of is dat echt vergane glorie?
Idd, net als jij!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Bijna nergens. Foppe moet daarom ook niet meer gaan trainen.
sjezus, dan zijn we echt ver wegquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:00 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is geen nieuwe naam geloof ik.
Ophef om niks weer.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:17 schreef duguid het volgende:
Niet zo gek dat Suarez een huis in Barcelona heeft, zijn vriendin woonde/woont daar namelijk
Op Spitsnieuws.quote:
Ja om dat elftal te trainen waar die 2 mongooltjes in spelen uit zijn az tijdquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nu je toch over Van Hanegem begint....
Lijkt mij wel een geschikte trainer.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:21 schreef navigator het volgende:
[..]
Ja om dat elftal te trainen waar die 2 mongooltjes in spelen uit zijn az tijd
Zit ie iig qua communiceren op 1 lijn mee.
En dat weet je hoe?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:30 schreef kurk_droog het volgende:
Foppe, ik heb een hekel aan die vent. Leuke prestaties bij jong oranje maar ajax kan die echt niet aan. Foppe moet me jonge spelers werken. Niet met spelers die zich gedragen als vedettes zoals bij ajax.
dat zijn de jongeren vandaag de dag toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:30 schreef kurk_droog het volgende:
Foppe, ik heb een hekel aan die vent. Leuke prestaties bij jong oranje maar ajax kan die echt niet aan. Foppe moet me jonge spelers werken. Niet met spelers die zich gedragen als vedettes zoals bij ajax.
Zie laatste keer dat foppe werkte.. Hoewel er problemen waren met negers.. dat zou het ook kunnen zijn.quote:
sportweekquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Sportweek bracht het als eerste, ook als headline trouwens.
En daarvoor deed hij het meer dan goed door 2 keer europees kampioen te worden. Alleen de Olympische spelen waren niet goed. En bij Heerenveen was het ook goed.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zie laatste keer dat foppe werkte.. Hoewel er problemen waren met negers.. dat zou het ook kunnen zijn.
Niet als trainer voor Ajax nee, maar ik zou het leuk vinden om hem weer bij een NL club actief te zienquote:
Ok, dat kan ik begrijpenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:55 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Niet als trainer voor Ajax nee, maar ik zou het leuk vinden om hem weer bij een NL club actief te zien
Ik schiet niemand af. Foppe, koeman wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daarvoor deed hij het meer dan goed door 2 keer europees kampioen te worden. Alleen de Olympische spelen waren niet goed. En bij Heerenveen was het ook goed.
Ik blijf het triest vinden dat IEDERE trainer hier bij voorbaat wordt afgeschoten.
Ajax is dan ook een ingewikkelde club. De achterban verlangt nog altijd dat Ajax de beste van Nederland is, Europees hoog aanzien heeft en prachtig voetbal speelt. Het is niet realistisch op het moment, maar trainers krijgen er wel mee te maken. Plus dat ze een redelijk verwende groep moeten trainen, die jaar op jaar niet over de juiste mentaliteit te blijken beschikken. Daar kan niet iedere jandoedel juist mee omgaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daarvoor deed hij het meer dan goed door 2 keer europees kampioen te worden. Alleen de Olympische spelen waren niet goed. En bij Heerenveen was het ook goed.
Ik blijf het triest vinden dat IEDERE trainer hier bij voorbaat wordt afgeschoten.
Ik hoop het , maar ben toch bang dat het Koeman wordt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
Co die komt echt wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |