quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb jij je tentamen al gehaald?
Nee man, moet keihard leren
Ik wil tieten zien
Ik ook
Godverkolere
Zeg dat wel
HOOLS, dat is het goedemorgen, weltruste topicquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:55 schreef Breach het volgende:
Zouden jullie je postgedrag wat willen aanpassen. SCH heeft kritiek op ons:
[..]
Ik kan me nog die geniale post van TerrorRobbie herinneren over virtuele bakjes koffie. Kan jij die ergens terughalen Sjimz?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
HOOLS, dat is het goedemorgen, weltruste topic
eensquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:50 schreef denthemen het volgende:
Als ze eenaward maken dan wint TR hem. Wat een droeftoeter is dat zeg
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:55 schreef Breach het volgende:
Zouden jullie je postgedrag wat willen aanpassen. SCH heeft kritiek op ons:
[..]
quote:
Die was wel erg goed jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:57 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik kan me nog die geniale post van TerrorRobbie herinneren over virtuele bakjes koffie. Kan jij die ergens terughalen Sjimz?
Als ik nu Barbie zie, moet ik aan Houniet denkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:58 schreef Aanvoerder het volgende:
Iemand wilde tieten zien?
[ afbeelding ]
Ik zat hem ook al te zoeken maar kan hem niet vinden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:57 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik kan me nog die geniale post van TerrorRobbie herinneren over virtuele bakjes koffie. Kan jij die ergens terughalen Sjimz?
Nee, natuurlijk niet. In de VBL SC lezen we boeken, we gaan toch zeker geen verfilmingen kijkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zat hem ook al te zoeken maar kan hem niet vinden.
Iemand om van plan naar Angels and Deamons te gaan in de bios?
Het Feyenoord van Fok! Ik weet alleen niet of hier ook alle aanhangers homo zijnquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:00 schreef Aanvoerder het volgende:
HOOLS is voor ouwe lullen. Vergane glorie.
Homerquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou ik heb ook een tijdje meegepost daar. Maar dat begon op een gegeven moment wel trieste vormen aan te nemen daaro. Leek wel een sociale werkplaats. Mensen die elkaar virtueel biertjes en koffie uitdeelden, Clauwhee die elke dag hoofdpijn had, of een andere scheetje dwars zat.
Is het nu nog steeds zo?
Teringlijerquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Als ik nu Barbie zie, moet ik aan Houniet denken
klopt, nu kenneth perez?quote:
Ik was toevallig ook aan 't zoeken, kwam er achter dat Terro een oorbelletje heeft, zijn hij en SCH een stel?quote:
Ze komen elkaar weleens tegen op de dieetclub, verder niet volgens mij...quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik was toevallig ook aan 't zoeken, kwam er achter dat Terro een oorbelletje heeft, zijn hij en SCH een stel?
ja is hier al gepost, maar jij kan het ook niet helpen dat deze topicreeks nu zo snel gaatquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Ze komen elkaar weleens tegen op de dieetclub, verder niet volgens mij...
Ja, lees je in ofzoquote:
okequote:Op donderdag 14 mei 2009 17:07 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ja is hier al gepost, maar jij kan het ook niet helpen dat deze topicreeks nu zo snel gaat![]()
Ja.quote:
Het is "daar" exact hetzelfde als hier hoor, alleen dan met ouwe lullen slowchat over nieuwe heupen en ziek thuis zitten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Geweldig, kritiek van HOOLS dat het hier voorspelbaar is en niets voorstelt.
Roger.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:07 schreef RayMania het volgende:
Test met mobiel!
Geluktquote:
Oe je hebt hemquote:
Gaat snel met mobiel internet hequote:Op donderdag 14 mei 2009 18:12 schreef RayMania het volgende:
Wat zijn die knopjes allemaal klein. Oh, bijna thuis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |