Terechte klacht.quote:
quote:Marokkaan bevestigd stereotype niet.
Ik ook. Ik moet binnen 10 jaar een diploma kunnen laten zien.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:45 schreef Frollo het volgende:
Ik wou dat ik eens op een doordweekse middag naar het terras kon, maar ja, ík moet wél een prestatie leveren voor mijn geld.
Iets met Marokkaan en een hoofdletter..quote:
Oprechte stijlbreuk om aan te duiden dat dat volk inferieur isquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Iets met Marokkaan en een hoofdletter..
Als jij wint van een vriend met een herdersmat, dan is je vriend niet veel slimmer dan die damdoos.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:43 schreef Biels het volgende:
Maar, omdat ik net een herdersmatje aan het ownen was
En dan nog niet alle potjes gewonnenquote:3. Niet alle potjes schaak gewonnen.
Daarom het "HBOquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als jij wint van een vriend met een herdersmat, dan is je vriend niet veel slimmer dan die damdoos.
[..]
En dan nog niet alle potjes gewonnen
Maar dan ben je zelf ook inferieur omdat je hun taalgebruik gebruikt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef Biels het volgende:
[..]
Oprechte stijlbreuk om aan te duiden dat dat volk inferieur is.
Verlorenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maar dan ben je zelf ook inferieur omdat je hun taalgebruik gebruikt.
Ik las net een Webber-topic in MLN en dacht bij dammen aan andere dingen doen met vrouwen dan schijfjes hout verplaatsen over een bord.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef reetveter het volgende:
Ik dacht aan strippers op de Hoover-dam
De toren was te groot voor zijn anus.quote:
Ik weet het niet. Vroeg ik naar haar fokaccount en of ik een keer in haar fotoboek mocht lurken, kijkt ze me aan alsof ze er niks van snapt.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De toren was te groot voor zijn anus.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:56 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Vroeg ik naar haar fokaccount en of ik een keer in haar fotoboek mocht lurken, kijkt ze me aan alsof ze er niks van snapt.
Ik geloof niet in de mythe dat je je elke dag moet douchen, inderdaad. Eens in de 2 weken is voldoende om geen kanker op te lopen.quote:
Haha, wat een leuk grapje. Waar baseer je deze stelling op, knullenbinkie?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:01 schreef DoctorB het volgende:
Niet in openingspost puntje 7 moet Nog nooit zijn.
TS is een Jannes van der Wal
-dammenquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:01 schreef Biels het volgende:
[..]
Haha, wat een leuk grapje. Waar baseer je deze stelling op, knullenbinkie?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:04 schreef DoctorB het volgende:
[..]
-dammen
-maagd
-nerdiness etaleren
-dammen
-maagd
-poging doen tot eloquentie maar jammerlijk falen
-maagd
-dammen
Mensen die op dammen en schaken neerkijkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:04 schreef DoctorB het volgende:
[..]
-dammen
-maagd
-nerdiness etaleren
-dammen
-maagd
-poging doen tot eloquentie maar jammerlijk falen
-maagd
-dammen
Ik snap niet hoe ze opeens aan die voetafwijking komen? Is het aangeboren ofzo?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar snap je het wel, met die happertjes en pacmannetjes?
Allemaal deel van de game, baby.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze opeens aan die voetafwijking komen? Is het aangeboren ofzo?
Ik vind het belachelijk om zoiets nog een spelletje te noemen, zou jij het soms leuk vinden als jij een voetafwijking had? Belachelijk, de omgang met gehandicapten in de 21e eeuw.. En als ik het goed begrijp moeten ze zich dus ook nog eens verplaatsen om aan eten te komen? Dat dit kan in Nederlandquote:
Anders krijg je dikke gehandicapten. Dat wil niemand.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk om zoiets nog een spelletje te noemen, zou jij het soms leuk vinden als jij een voetafwijking had? Belachelijk, de omgang met gehandicapten in de 21e eeuw.. En als ik het goed begrijp moeten ze zich dus ook nog eens verplaatsen om aan eten te komen? Dat dit kan in Nederland!
Jongeman, heb je enig idee hoe zwaar het leven van invaliden is?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Anders krijg je dikke gehandicapten. Dat wil niemand.
Bwhehehe, zwaar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jongeman, heb je enig idee hoe zwaar het leven van invaliden is?
Ze zullen hun uiterste best doen om in een goede conditie te blijven, maar het is voor hen niet zomaar mogelijk om te gaan sporten of om überhaupt de kracht op te brengen om naar de supermarkt te lopen!
Het is natuurlijk erg vriendelijk dat je je bekommert om hun lichamelijke gezondheid, maar leef je een beetje in in de situatie voor je dergelijke uitspraken doet!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef Biels het volgende:
Oprechte stijlbreuk om aan te duiden dat dat volk inferieur is.
- Jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:29 schreef DoctorB het volgende:
Dus als ik het goed begrijp heeft die Marokkaan:
- gedamt
- met een blond wief
- bire gedronken op het terras
- zonder te janken dat het geld kost
- na het potje dammen eens goed liggen batsen
- is TS nog steeds een dammende maagd, zonder geld en zonder dammaatje.
TS is écht een megabaas!
En was die "Marokkaan" dan eigenlijk ook niet "de vieze ransaap die mij gister tijdens het schaken mijn knip gerold heeft?"quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:43 schreef Biels het volgende:
Even vooraf, generaliseren is de bom. Daarom schrijf ik nu "vrouwen" in plaats van "dat ene domme blondje van gister". Goed, we gaan door.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:07 schreef Biels het volgende:
[..]
Mensen die op dammen en schaken neerkijken. Hier, een plaat metaal, bewerk hem even wil je.
Dankjewel he.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:24 schreef Biels het volgende:
[..]
Voor de rest was je punt wel goed, hoor.
Pardonquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Breathtaking wordt ge-airlocked![]()
![]()
![]()
GEIL MOKKEL!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |