Mariëll heeft het me verteld bij de exit van Amber... Wil je het niet geloven... Sja, see if I care...quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:04 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Als het niet waar is dan ben je echt een sukkel Bobby!
Klopt dus sanctie, mijn hemel, ik word doodmoe van marielin!quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:00 schreef NrTH het volgende:
Marielin gebruikt de deo van Eline
Dat mag niet meer toch? Gewonnen dingen delen?
Mijn favoriet heeft al een enorme achterstandquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wachten, want actie roept reactie op.
Behalve is de achterstand groot is (bijvoorbeeld een paar honderd punten), dan zou ik het nu doen, omdat een te grote achterstand destimiuleert om in iemand te investeren.
Vind het niet echt netjes dat je iets doorverteld wat in vertrouwen binnenkomt... maar ach... tis FOK.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:06 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Mariëll heeft het me verteld bij de exit van Amber... Wil je het niet geloven... Sja, see if I care...
Ik heb er geen baat bij als iemand wint... Ik had alleen baat bij m'n eigen winst
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit gaat een topweek worden qua stemmen, uitgaande van het feit dat deze stemronde maar vier-vijf dagen betreft:![]()
[ afbeelding ]
Was jij niet ook een van de mensen die erom zat te vragen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Vind het niet echt netjes dat je iets doorverteld wat in vertrouwen binnenkomt... maar ach... tis FOK.
Dat had degene die het in vertrouwen vertelde doorvertelde moeten bedenken ...quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Vind het niet echt netjes dat je iets doorverteld wat in vertrouwen binnenkomt... maar ach... tis FOK.
Eline staat nu op 4.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mijn favoriet heeft al een enorme achterstand
Ik vraag me echter af of men zo slim is om niet direct aan het begin als een malle te gaan stemmen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit gaat een topweek worden qua stemmen, uitgaande van het feit dat deze stemronde maar vier-vijf dagen betreft:![]()
[ afbeelding ]
Tja, de stemkoorts, was bij de vorige RLS dingen ook zo, op een gegeven moment dan heeft men favorieten en voorkeuren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[ afbeelding ]
Zulks een inzichten op de late donderdagmiddag! Kopijkat, wilt U met mij trouwen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat had degene die het in vertrouwen vertelde doorvertelde moeten bedenken ...
Ook waar...quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Regie we zitten in fase 2. Dus sactie!quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Regie?
Waar blijft de sanctie voor het oneigenlijk gebruik van de DEO ??
Of zijn we terug naar Bunker Bèta 0.9 ?
Wow! Het gaat écht hard nu zeg!quote:
Jij ook kappen met die witregels, nergens voor nodigquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Was jij niet ook een van de mensen die erom zat te vragen?
Er was een mannetje of 10 die erom vroeg... En sja, ik zwicht onder groepsdruk...
Zeker Danny die zei dat hij de baas is
Niet zo leuk dan, dat die info zomaar op straat ligtquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat z'n ouders hebben gebeld wist ik niet. De rest kan ik bevestigen.
Ja, maar dat ontslaat de ander er niet van. Ik vind het not-done als mensen niet hun bek kunnen houden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |