Tot zo!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:56 schreef BobbyRond het volgende:
Nou goed... mijn nietsonthullende onthulling is geweest... Ik ga weer drummen
Später!
Petraatje ook, die is dronken een keuken ingereden bij iemandquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wel, maar sommige ouders vinden 2 biertjes op zaterdagavond al een probleem.....
Maar goed, hij had ook met drank op achter het stuur gezeten, daar zou ik als ouder ook een probleem van maken (en niet zuinig)
Ik denk dat ze dat bij de mariniers óók niet zo erg kunnen waarderen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wel, maar sommige ouders vinden 2 biertjes op zaterdagavond al een probleem.....
Maar goed, hij had ook met drank op achter het stuur gezeten, daar zou ik als ouder ook een probleem van maken (en niet zuinig)
En de redactie zit jou privézaken van Pim te vertellen, ook dat z'n ouders gebeld hebbenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:46 schreef BobbyRond het volgende:
Nou goed... Omdat iedereen het zo lief vraagt dan...
Pim is onder andere in The Bunker gezet, omdat hij een historie van overmatig alcohol gebruik heeft.
Z'n ouders hebben nog een keer contact gezocht met de redactie om te vragen of ze een oogje in het zeil willen houden.
Goed, het is eruit.
Dominatrix .....quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:57 schreef Maanvis het volgende:
Okay, dus we hebben 2 personen die van de grote beek af komen.
2 personen die vaste klant waren bij novadic-kentron.
Wat voor verassingen zouden we nog bij Eline en Marielin zien?
Scherp!quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:00 schreef NrTH het volgende:
Marielin gebruikt de deo van Eline
Dat mag niet meer toch? Gewonnen dingen delen?
Er heerst nog steeds totaal geen druk om die Eifeltoren op tijd af te krijgen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Cursus: Hoe snij ik een ui!
4 man met open mond kijken vol verbazing toe!
* kahaarin mompelt iets over peuken.*quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Scherp!
Sanctie!!!
Kop op redactie, maak dat 2.0 waar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sanctiequote:Op donderdag 14 mei 2009 17:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Scherp!
Sanctie!!!
nu!quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
Wat zou nu wijsheid zijn. Nú al stemmen op je favoriet of beter wachten tot bijna het laatste kwartier?
In het laatste kwartier heb je kans op overbelasting van het netwerk, dan kunnen je stemmen verloren gaan....quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
Wat zou nu wijsheid zijn. Nú al stemmen op je favoriet of beter wachten tot bijna het laatste kwartier?
Ik denk wachten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
2.0 is 2.0 anders moeten ze er niet mee beginnenquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:00 schreef NrTH het volgende:
Kap eens met die witregels, ik scroll me de pleurisquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Scherp!
Sanctie!!!
Ok...quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En de redactie zit jou privézaken van Pim te vertellen, ook dat z'n ouders gebeld hebben
Ik geloof je amper eigenlijk
Als het niet waar is dan ben je echt een sukkel Bobby!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En de redactie zit jou privézaken van Pim te vertellen, ook dat z'n ouders gebeld hebben
Ik geloof je amper eigenlijk
Wachten, want actie roept reactie op.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
Zucht.... Ik maak ze wel lichtgrijs.... Pfff peuken op??quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:03 schreef Pek het volgende:
[..]
Kap eens met die witregels, ik scroll me de pleuris
Lol, en dan gewoon in het geheel quoten...?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:03 schreef Pek het volgende:
[..]
Kap eens met die witregels, ik scroll me de pleuris
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Zucht.... Ik maak ze wel lichtgrijs.... Pfff peuken op??
Ik geloof het wel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:04 schreef NoNickOne het volgende:
Als het niet waar is dan ben je echt een sukkel Bobby!
Om m'n punt te maken, sweetiequote:Op donderdag 14 mei 2009 17:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, en dan gewoon in het geheel quoten...?![]()
Dat z'n ouders hebben gebeld wist ik niet. De rest kan ik bevestigen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:04 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Welnee, of je moet teveel geld hebben.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wachten, want actie roept reactie op.
Behalve is de achterstand groot is (bijvoorbeeld een paar honderd punten), dan zou ik het nu doen, omdat een te grote achterstand destimiuleert om in iemand te investeren.
Ze bracht volgens mij lege naar het voorraadhokquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Kwam marlin nou met flesjes bier binnen???
Mariëll heeft het me verteld bij de exit van Amber... Wil je het niet geloven... Sja, see if I care...quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:04 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Klopt dus sanctie, mijn hemel, ik word doodmoe van marielin!quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:00 schreef NrTH het volgende:
Mijn favoriet heeft al een enorme achterstandquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wachten, want actie roept reactie op.
Behalve is de achterstand groot is (bijvoorbeeld een paar honderd punten), dan zou ik het nu doen, omdat een te grote achterstand destimiuleert om in iemand te investeren.
Vind het niet echt netjes dat je iets doorverteld wat in vertrouwen binnenkomt... maar ach... tis FOK.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:06 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Mariëll heeft het me verteld bij de exit van Amber... Wil je het niet geloven... Sja, see if I care...
Ik heb er geen baat bij als iemand wint... Ik had alleen baat bij m'n eigen winst
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit gaat een topweek worden qua stemmen, uitgaande van het feit dat deze stemronde maar vier-vijf dagen betreft:![]()
[ afbeelding ]
Was jij niet ook een van de mensen die erom zat te vragen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Vind het niet echt netjes dat je iets doorverteld wat in vertrouwen binnenkomt... maar ach... tis FOK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |