shop.fok.nlquote:
Bwhehequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:09 schreef reetveter het volgende:
Ik zie nu pas dat het leo-linedance is. Ik dacht altijd leoline-dance
Fascinerend
Nee, een of andere mongool heeft ooit wat users in een kaste geplaatst.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:14 schreef Catbert het volgende:
Ik dacht serieus dat die "kastes" een geintje waren. Er zijn dus echt mensen die menen dat ze een hogere rang hebben omdat ze meer posts hebben ofzo?
Een mongool genaamd Emimichquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, een of andere mongool heeft ooit wat users in een kaste geplaatst.
de_boswachter als geintje , daarna heeft emmich er een missie van gemaaktquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, daar ging ik ook vanuit, maar mensen schijnen het nogal serieus te nemen...quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:15 schreef reetveter het volgende:
En jij vindt dat wanneer je al 100 keer tegen iemand gezegd heeft dat wat hij doet niet mag, en hij blijft het doen, dat het laat zien dat dit notes systeem werkt?quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, daar ging ik ook vanuit, maar mensen schijnen het nogal serieus te nemen...
Jij weet nog niet eens wat een kaste inhoud, dat is nóg zieligerquote:
Ho eens even, ik zeg nergens dat het aantal notes een meeteenheid van je kwaliteit als user is. Als dat zo is vind ik niet dat ik 100 notes moet hebben indien ze vooral negatief zijn. Iets wat ik me niet voor kan stellen in dit geval.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:10 schreef BasEnAad het volgende:
FOK!kaste
Notes als meeteenheid van je kwaliteit als user
Dwaas.
Verder egoïstisch kuttopic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
Ha.quote:
Je moeder ook gisteren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:11 schreef Trannellius het volgende:
Jezus, wat een kut-aandachtshoeren-topic. Je hebt jezelf overtroffen.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:26 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
De link in je sig werkt overigens niet.
Het is een functie, heeft niets met layout te maken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:27 schreef SharQueDo het volgende:
Wtf zijn notes nou weer? Is dat iets in die nieuwe kut-forum-layout? Want ik gebruik uiteraard nog steeds foksilver.![]()
![]()
Had zal niet 100 keer hetzelfde zijn he vriend, denk je wel? En ik heb ook al wel eens een ban gehad volgens mijquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:20 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En jij vindt dat wanneer je al 100 keer tegen iemand gezegd heeft dat wat hij doet niet mag, en hij blijft het doen, dat het laat zien dat dit notes systeem werkt?
Zegt de user die net komt kijkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:19 schreef Schoenveter het volgende:
gast.....
Kijk jou effe stoer die post plaatsen terwijl je er geen zak vanaf weet. Nerdquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:33 schreef Smart_ass het volgende:
Check-mij-100-notes-hebben-topic.
Faler.
Waterboarden ftw.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zegt de user die net komt kijkenProbeer je nu eerst maar eens een beetje in te likken voordat je begint te zeiken anders zul je het niet volhouden hier. Het is net Guantanamo Bay, maar dan erger...
Idem. Volledig note-proof.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:27 schreef SharQueDo het volgende:
Wtf zijn notes nou weer? Is dat iets in die nieuwe kut-forum-layout? Want ik gebruik uiteraard nog steeds foksilver.![]()
![]()
Inderdaad, die nerds die denken dat ze koning zijn met een heule hoop notes zijn echt fokking triestquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Inderdaad, die nerds die denken dat ze koning zijn met een heule hoop notes zijn echt fokking triest
Scheer je weg danquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Inderdaad, die nerds die denken dat ze koning zijn met een heule hoop notes zijn echt fokking triest
Waar geen zak vanaf weet? Notes? Dude, wat valt er niet te snappen aan notes?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kijk jou effe stoer die post plaatsen terwijl je er geen zak vanaf weet. Nerd
Jij vindt dit een kuttopic. Dat is iets heel anders. Nu oprotten, als het je niet interesseert post je maar gewoon niet in dit topic. Falerquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waar geen zak vanaf weet? Notes? Dude, wat valt er niet te snappen aan notes?
Dit is gewoon een kuttopic, klaar.
Denk dat 90% dit een kuttopic vindquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij vindt dit een kuttopic. Dat is iets heel anders. Nu oprotten, als het je niet interesseert post je maar gewoon niet in dit topic. Faler
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij vindt dit een kuttopic. Dat is iets heel anders. Nu oprotten, als het je niet interesseert post je maar gewoon niet in dit topic. Faler
Wie faalt hier nou??quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:08 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb dus mijn 100ste note gekregen. Dat houdt in dat ik nu dus officieel tot de über Fok!kaste behoor. Ik vind het maar een twijfelachtige eer, vandaar dit topic in KLB. Het is ook nog volledig onterecht want ik ben best wel een toffe usert![]()
Klacht: Mods weten kwaliteitsusers niet te waarderen
Uh, geen idee. Maar wie iemand faler noemt kan hem terugverwachten hequote:
Je maakt het alleen maar erger voor jezelfquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Uh, geen idee. Maar wie iemand faler noemt kan hem terugverwachten heWat heeft de OP hier overigens mee temaken? Beetje stoer zomaar iets posten of zit er ook een gedachte achter?
Jij noemt iemand een faler die dit topic een kuttopic noemt, wat het natuurlijk ook gewoon is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Uh, geen idee. Maar wie iemand faler noemt kan hem terugverwachten heWat heeft de OP hier overigens mee temaken? Beetje stoer zomaar iets posten of zit er ook een gedachte achter?
Woorden als 'natuurlijk' zetten jouw mening geen kracht bij hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij noemt iemand een faler die dit topic een kuttopic noemt, wat het natuurlijk ook gewoon is.
Dus ik wijs je dan op je eigen falende OP.
Wat? Heb je de OP gelezen? Reageer eens inhoudelijk als je dat kuntquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef Gupje het volgende:
[..]
Je maakt het alleen maar erger voor jezelf
Jij mag mij een kutuser vinden hoor. Ik vind jou overigens geen haar beter.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:53 schreef Biels het volgende:
God, wat ben je ook een kutuser he. Beter is 100 notes een permban.
Maar vraag jezelf eens af, misschien zeggen die 100 notes precies wat de rest van dit topic ook zegt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij mag mij een kutuser vinden hoor. Ik vind jou overigens geen haar beter.
"Beter is 100 notes een permban" Wat een zin zeg
Is een beetje afhankelijk van je hoeveelheid posts. Ik kreeg net een PM van een hele trotse user die mij wilde vertellen dat hij 60 notes had met 1/4e deel van mijn postaantal. Nou, leuk voor je Opperkwalquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:57 schreef wise het volgende:
je bent pas uber als je loopt te trollen en te kutten en pas 15 notes hebt.
100 > is dan weer triest.
Lo0o0o0o0oL das dan weer triest inddquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is een beetje afhankelijk van je hoeveelheid posts. Ik kreeg net een PM van een hele trotse user die mij wilde vertellen dat hij 60 notes had met 1/4e deel van mijn postaantal. Nou, leuk voor je Opperkwal![]()
Notes kunnen ook positief zijn hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar vraag jezelf eens af, misschien zeggen die 100 notes precies wat de rest van dit topic ook zegt.
Ik heb ook maar 19 notes. En veel minder posts dan jou heb ik ook niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is een beetje afhankelijk van je hoeveelheid posts. Ik kreeg net een PM van een hele trotse user die mij wilde vertellen dat hij 60 notes had met 1/4e deel van mijn postaantal. Nou, leuk voor je Opperkwal![]()
Dat kan. Dan ben je waarschijnlijk niet zo behulpzaam als ik op dit forum. Niets ten nadele van jou overigens hoor, ik vind het nou eenmaal leuk om mensen te helpen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:05 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 19 notes. En veel minder posts dan jou heb ik ook niet.
Mijn posthistorie is er een van totale alleenheerschappij.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Notes kunnen ook positief zijn hoorIk ben best vaak behulpzaam op het forum, of doe tenminste een poging.
edit: Even een korte blik op jouw posthistorie geworpen. Dat jij het lef hebt om iets over mij te zeggen zeg!![]()
![]()
Het is bijna etenstijd he. Niet teveel nootjes eten, anders lust je straks je avondeten niet meerquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:08 schreef IJsblock het volgende:
*checkt ook even zijn notes*
3 maar......ik ga weer nootjes en cola erbij halen.
Nee mama.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is bijna etenstijd he. Niet teveel nootjes eten, anders lust je straks je avondeten niet meer
Ja gast, zeg dan ook niks over mij zegquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef Biels het volgende:
[..]
Mijn posthistorie is er een van totale alleenheerschappij.
Het is een keuze die je maakt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja gast, zeg dan ook niks over mij zegJouw posthistorie is één en al gebagger
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:09 schreef reetveter het volgende:
Ik zie nu pas dat het leo-linedance is. Ik dacht altijd leoline-dance
Fascinerend
Over triest gesproken.. uber nerdquote:
Ik dacht dat je ze krijgt thuisgestuurdquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:26 schreef SuperwormJim het volgende:
Gaat er geen automatische maandban in werking als je 100 notes hebt?
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat kan. Dan ben je waarschijnlijk niet zo behulpzaam als ik op dit forum. Niets ten nadele van jou overigens hoor, ik vind het nou eenmaal leuk om mensen te helpen.
Bij Leolinedance.. Naast zijn fapdoekjequote:Op donderdag 14 mei 2009 17:29 schreef TC03 het volgende:
Waar kan ik een overzicht vinden van die kaste?
stijldansen? Nee, ik ben geen 40 jarigequote:Op donderdag 14 mei 2009 17:21 schreef deepart het volgende:
Een note heb je aan mij te danken, met je stijldansenJij bent toch die 40 jarige stakker?
Nope, als je het topic had gelezen had je geweten dat ene Emerich ofzo een kaste heeft gemaakt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:31 schreef deepart het volgende:
[..]
Bij Leolinedance.. Naast zijn fapdoekje
Wat wil je nou eigenlijk met dit topic als ik vragen mag?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij mag mij een kutuser vinden hoor. Ik vind jou overigens geen haar beter.
"Beter is 100 notes een permban" Wat een zin zeg
De enige echte KLB-Kaste (v02042009)quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:29 schreef TC03 het volgende:
Waar kan ik een overzicht vinden van die kaste?
Gewoon even een klacht en anti-klacht postten. Echt een doel heeft het niet, zoals bijna geen enkel topic in KLB, aangezien je daar 9 van de 10 keer alleen maar wordt afgezekenquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk met dit topic als ik vragen mag?
Waar en hoe baseren ze die kaste eigenlijk op?quote:
Ik merk dat je er maar over door blijft gaan, toch zit er blijkbaar iets waar je jaloers op bent..?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, daar ging ik ook vanuit, maar mensen schijnen het nogal serieus te nemen...
De kwaliteit van de topics die gemaakt worden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:20 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Waar en hoe baseren ze die kaste eigenlijk op?
Is het het aantal topics wat geopend wordt, zoveel mogelijk posten in een topic van een ander?
Iemand van een hogere kaste pwnen?
Het is pure willekeur ... en bovendien: waarom zou je dat willen weten?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:20 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Waar en hoe baseren ze die kaste eigenlijk op?
Is het het aantal topics wat geopend wordt, zoveel mogelijk posten in een topic van een ander?
Iemand van een hogere kaste pwnen?
Grootste mysterie van fok, op she-gate na.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is pure willekeur ... en bovendien: waarom zou je dat willen weten?
Heb er 25, maar als ik zie wat ik af en toe bagger dan vind ik het ook idd erg meevallenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:31 schreef fathank het volgende:
Ik heb er 20 ofzo, en ik vind van mezelf dat ik best wel een kut-user ben. Valt dus nog wel eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |