Gewoon even een klacht en anti-klacht postten. Echt een doel heeft het niet, zoals bijna geen enkel topic in KLB, aangezien je daar 9 van de 10 keer alleen maar wordt afgezekenquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk met dit topic als ik vragen mag?
Waar en hoe baseren ze die kaste eigenlijk op?quote:
Ik merk dat je er maar over door blijft gaan, toch zit er blijkbaar iets waar je jaloers op bent..?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, daar ging ik ook vanuit, maar mensen schijnen het nogal serieus te nemen...
De kwaliteit van de topics die gemaakt worden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:20 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Waar en hoe baseren ze die kaste eigenlijk op?
Is het het aantal topics wat geopend wordt, zoveel mogelijk posten in een topic van een ander?
Iemand van een hogere kaste pwnen?
Het is pure willekeur ... en bovendien: waarom zou je dat willen weten?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:20 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Waar en hoe baseren ze die kaste eigenlijk op?
Is het het aantal topics wat geopend wordt, zoveel mogelijk posten in een topic van een ander?
Iemand van een hogere kaste pwnen?
Grootste mysterie van fok, op she-gate na.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is pure willekeur ... en bovendien: waarom zou je dat willen weten?
Heb er 25, maar als ik zie wat ik af en toe bagger dan vind ik het ook idd erg meevallenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:31 schreef fathank het volgende:
Ik heb er 20 ofzo, en ik vind van mezelf dat ik best wel een kut-user ben. Valt dus nog wel eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |