Wat een lief jurkje!quote:
Probeer ergens voedingswaarde op te zoeken van de ingredienten, je weet wel ongeveer hoeveel je gebruikt hebt om ze te maken (en hoeveel er uit dat beslag gingen) neem ik aan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:12 schreef Miss_S het volgende:
Vandaag kom ik op 970kcal uit + 2 boekweitpannekoeken maar heb geen idee hoeveel dat is?
Iemand die dat wel toevallig weet?
Ja 7 uur geleden had ik het precies uitgerekend......nu ben ik het vergeten maar ga inderdaad gewoon weer even opzoeken en denk dat ik ongeveer 1/4 van het beslag op heb.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Probeer ergens voedingswaarde op te zoeken van de ingredienten, je weet wel ongeveer hoeveel je gebruikt hebt om ze te maken (en hoeveel er uit dat beslag gingen) neem ik aan?
Jammer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:14 schreef Merel het volgende:
Ik ben net even bij het huisje gaan kijken, en hoewel het snoeperig en sprookjesachtig en geweldig is, is het in de praktijk gewoon niet praktisch. Onhandige indeling, veel te klein. 't Is net McSex: je kunt er nog wel zo verliefd op worden, uiteindelijk heeft 't toch geen zin![]()
![]()
Nou weet je, in veel huizen kom je toch binnen in een halletje, waar je je jas op kunt hangen enzo, en dan kom je via een deur de woonkamer in? Dit huis heeft ook zo'n halletje waar je binnenkomt. Maar daar zit de keuken inquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:18 schreef P.F het volgende:
wat is er niet handig aan de indeling?
sterktequote:Op donderdag 14 mei 2009 19:36 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb dat No Goodbyes van die Linda Wagenmakers in mijn hoofd.
Whyyyy
Och arme. Je hebt net een goede beschrijving van de hel gegeven.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:36 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb dat No Goodbyes van die Linda Wagenmakers in mijn hoofd.
Whyyyy
Haha probeert Borie ze dan niet te pakken? En er dan keer op keer achter komen dat het net niet lukt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:35 schreef Greys het volgende:
Er zitten koolmeesbabies in mijn vogelhuis!
Leuk detail: de kattenren staat pal naast het vogelhuis en terwijl Borie in de ren zat te suffen, vlogen de koolmezen - die dus in de gaten hebben dat hij achter gaas zit!- af en aan om de babies te voeren. Gewoon op nog geen 50 cm. afstand van de kat
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Och arme. Je hebt net een goede beschrijving van de hel gegeven.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Och arme. Je hebt net een goede beschrijving van de hel gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |