Leuk!! Ik heb op dit moment echt niets wat ik nog wil zien! Helaas..quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:37 schreef Greys het volgende:
Ik was gister op het werk op theatersites aan het neuzen ter inspiratie en ik zag dat er gewoon op dat moment twee kaartjes op de 1e rij in het theater voor Racoon vrij kwamen. Eerste rij in het midden! Bij een akoestisch concert "Wonderschone liedjes in het pluche". Ik verheug me er al enorm op en het is pas in september
Een akoestisch concert en dan ook nog vooraanquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:37 schreef Greys het volgende:
Ik was gister op het werk op theatersites aan het neuzen ter inspiratie en ik zag dat er gewoon op dat moment twee kaartjes op de 1e rij in het theater voor Racoon vrij kwamen. Eerste rij in het midden! Bij een akoestisch concert "Wonderschone liedjes in het pluche". Ik verheug me er al enorm op en het is pas in september
hoor net dat ik die kaartjes van je krijgquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:37 schreef Greys het volgende:
Ik wel, voor het eerst in jaren (ik ben niet zo'n concertganger).quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Leuk!! Ik heb op dit moment echt niets wat ik nog wil zien! Helaas..
Nu houd ik niet van Racoon (denk ik, nooit echt naar geluisterdquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:37 schreef Greys het volgende:
Wat leuk!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:37 schreef Greys het volgende:
Niet??quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:57 schreef ColdFeet het volgende:
Oh trouwens (zo nog even op de valreep voor de pilatesles): Co, ik vind het wel knap dat je het trainen van de bekkenbodemspier bij pilates in de verste verte als stimulerend kunt beleven... Ik sta dan met een rood hoofd te proberen mijn nek te ontspannen en mijn kont van de grond te houden (ofzo). Ik kan daar werkelijk niets seksueels bij voelen
Wil je me een plezier doen en hier eens goed naar luisteren?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu houd ik niet van Racoon (denk ik, nooit echt naar geluisterd), maar dat zijn wel topplaatsen natuurlijk
.
Ik zit altijd op rang één en heb iedereen al gezien en nu ben ik blaséquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu houd ik niet van Racoon (denk ik, nooit echt naar geluisterd), maar dat zijn wel topplaatsen natuurlijk
.
So not true. Van de week nog zei je dat je niet naar Sia was geweest.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik zit altijd op rang één en heb iedereen al gezien en nu ben ik blasé![]()
Sorry! Ik bedoel van cabaret... Cabaret heb ik zooo gezienquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:16 schreef conleche het volgende:
[..]
So not true. Van de week nog zei je dat je niet naar Sia was geweest.![]()
Ik ga naar Lenny!!!!
O ik ben zondag bij mijn vader, anders had je nog bij mij langs kunnen komen, ik woon d'r naast zo'n beetje....quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:18 schreef P.F het volgende:
Ik ga zondag hier heen:
Ben jij ook zo benieuwd wie er naar huis gaan met de felbegeerde awards? Trek je feestelijke
outfit maar uit de kast want op 17 mei aanstaande is het zover. In de gloednieuwe hippe locatie RAI Elicium zal zich een spetterende show voordoen, gepresenteerd door niemand minder dan Beau van Erven Dorens. Een avond met de beste kappers van Nederland, BN-ers, haarmodeshows, een heerlijk diner én een afterparty met een optreden van Gerard Joling!
Ieeeeeeeeeeh!
Sorry, ik heb geen flauw idee wat je hiermee bedoelt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Houd je jezelf voor de gek? Als je mensen om je heen ziet die er dikker uitzien, dingen eten die je achteraf liever niet had gegeten, gewoon omdat het kan. Zeg maar het idee "zo dik ben ik niet, dus het is niet erg".
Of heb je andere valkuilen?
Had je die andere kleuren ook?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:30 schreef Chicolate het volgende:
Mijn verslag is af. Dus nu heb ik tijd om bij te lezen
. Oh en PF, je grijze trui (waar 3 kleurtjes van waren) zit heerlijk
. Nog nooit zo'n relaxte trui gehad.
Ja. De groene heeft mn moeder ingepiktquote:
Uhm. Nee maar als ze vroegen wie ik was dan was ik de fotograafquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:37 schreef Miss_S het volgende:
PF maak je foto's? heb nog nooit foto's van je gezien, heb je ook een site toevallig?
Ok...ik dacht al dat ik heel iets gemist hadquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhm. Nee maar als ze vroegen wie ik was dan was ik de fotograafIk schrijf wel columns
Dankje!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:28 schreef Greys het volgende:
Eet smakelijk Muizelientje-met-de-hippe-moeder!
Linkje?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankje!
OH Chicooooo: ik had voor de jurkjes gekeken bij H&M! maar de met die streepjes die jij ook hebt zat niet mooi bij mij. Ik heb wel een heel leuke andere gepast maar die had wat teveel stof aan de achterkant waardoor mijn kont een tientonner leek. Dus ik heb hem via de site een maatje kleiner besteld.
Hihihi. Gebak afslaan maar dan wel 2 liter bier nemen!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Net weer terug op de fiets van verjaardag...
Gebak: afgeslagen
creamcrackers met brie: 6
creamcrackers met FA: 8
creamcrackers met paturain: 6
droge worst: 6 stukjes
bier: 2 liter
dus datte
Ja leuk he!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
Oh wat een enig jurkje Muis!
Ik wou dat ik zulke dingen aan kon, maar met mijn lengte en tieten en schouders zie ik er dan uit als een Russische schoonspringster
oh, m'n dag was nog spannender. hoogtepunt was 8x naar m'n vriend bellen, die de foon niet hoorde. Maar, hij belde terug.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:02 schreef Muis006 het volgende:
OH en ik was met mijn mister in de stad en opeens prikten mijn tenen. Dus in de kleedkamer keek ik even en mijn halve pantykous was vuurroodwondje op mijn teen en dat bloedde als een rund.
Dat was het hoogtepunt van mijn spannende donderdag 14 mei 2009.
Als je wil heb ik ook het schema op papier? Dan weet je toch wat je moet lopen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:06 schreef kwakveense het volgende:
nou, dat was weer koos kansloos: ipod leeg... toen wou ik niet meer rennen... maaaarrrrrrrrrrrrrrrr
omdat ik niet volledig kansloos ben, heb ik nu wel 25 minuten em kapto staan zweten met jilian micheals 30 day shred *lekker!* die doe ik zeker vaker vanaf nu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |