Wat een lief jurkje!quote:
Probeer ergens voedingswaarde op te zoeken van de ingredienten, je weet wel ongeveer hoeveel je gebruikt hebt om ze te maken (en hoeveel er uit dat beslag gingen) neem ik aan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:12 schreef Miss_S het volgende:
Vandaag kom ik op 970kcal uit + 2 boekweitpannekoeken maar heb geen idee hoeveel dat is?
Iemand die dat wel toevallig weet?
Ja 7 uur geleden had ik het precies uitgerekend......nu ben ik het vergeten maar ga inderdaad gewoon weer even opzoeken en denk dat ik ongeveer 1/4 van het beslag op heb.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Probeer ergens voedingswaarde op te zoeken van de ingredienten, je weet wel ongeveer hoeveel je gebruikt hebt om ze te maken (en hoeveel er uit dat beslag gingen) neem ik aan?
Jammer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:14 schreef Merel het volgende:
Ik ben net even bij het huisje gaan kijken, en hoewel het snoeperig en sprookjesachtig en geweldig is, is het in de praktijk gewoon niet praktisch. Onhandige indeling, veel te klein. 't Is net McSex: je kunt er nog wel zo verliefd op worden, uiteindelijk heeft 't toch geen zin![]()
![]()
Nou weet je, in veel huizen kom je toch binnen in een halletje, waar je je jas op kunt hangen enzo, en dan kom je via een deur de woonkamer in? Dit huis heeft ook zo'n halletje waar je binnenkomt. Maar daar zit de keuken inquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:18 schreef P.F het volgende:
wat is er niet handig aan de indeling?
sterktequote:Op donderdag 14 mei 2009 19:36 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb dat No Goodbyes van die Linda Wagenmakers in mijn hoofd.
Whyyyy
Och arme. Je hebt net een goede beschrijving van de hel gegeven.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:36 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb dat No Goodbyes van die Linda Wagenmakers in mijn hoofd.
Whyyyy
Haha probeert Borie ze dan niet te pakken? En er dan keer op keer achter komen dat het net niet lukt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:35 schreef Greys het volgende:
Er zitten koolmeesbabies in mijn vogelhuis!
Leuk detail: de kattenren staat pal naast het vogelhuis en terwijl Borie in de ren zat te suffen, vlogen de koolmezen - die dus in de gaten hebben dat hij achter gaas zit!- af en aan om de babies te voeren. Gewoon op nog geen 50 cm. afstand van de kat
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Och arme. Je hebt net een goede beschrijving van de hel gegeven.
[..]
Domme vraag? Neuh, als het gewoon ergens had gestaan was het natuurlijk onzin geweest om zoveel moeite te doenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja 7 uur geleden had ik het precies uitgerekend......nu ben ik het vergeten maar ga inderdaad gewoon weer even opzoeken en denk dat ik ongeveer 1/4 van het beslag op heb.
De rest morgen (nouja niet alles, het was iets teveel)
Sorry voor mijn domme vraag....
Nee, hij kijkt er wel naar, maar verder boeit het hem weinig.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha probeert Borie ze dan niet te pakken? En er dan keer op keer achter komen dat het net niet lukt.
Een soort Sisyphus-situatie maar dan voor katten zeg maar.
Slimme kat danquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, hij kijkt er wel naar, maar verder boeit het hem weinig.
Hij heeft liever vogel-in-stukjes-in-saus-uit-blik
Hier. Wis hem en verplaats het met dit melodietje.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
goed he!
No goodbyyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh wacht, het gaat nu vast de hele avond verder over het songfestival.
Tijd om af te haken.![]()
Fijne avond allen!
En vast een welgemeendvoor de uitschakeling vanavond.
ja, ik peer 'm ook zoquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Fijne avond allen!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Fijne avond allen!
Zeker niet duur en erg tofquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:46 schreef P.F het volgende:
ok:70 euro voor een zijde jurkje tot op de grond. Si? Of belachelijk duur?
Niet duur als het zijde is. Maar wel als je geen geld hebt en al jurken hebt of ze kunt lenenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:46 schreef P.F het volgende:
Fotoooooooquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:46 schreef P.F het volgende:
Slimme katquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, hij kijkt er wel naar, maar verder boeit het hem weinig.
Hij heeft liever vogel-in-stukjes-in-saus-uit-blik
Whaha, jij bent valsch!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Fijne avond allen!
Te laat! Je hebt iedereen weggejaagd!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
Oh jongens, ik hou mijn songfestivalgeleuter verder wel in het subtopic.
SorryDan hoeven jullie niet te vluchten!
Als je al een fatsoenlijke jurk hebt of de jurk in kwestie niet past of lelijk is: duur. Als je het geld niet hebt: duur.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:46 schreef P.F het volgende:
Dat ding moet je helemaal niet downdressen. Gewoon een keer aandoen naar een echt feestje.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Slimme kat
Oja dames mag ik nog een keertje jullie mening
Ik zou graag dit jurkje zaterdag na een etentje aantrekken
http://imagecache.asos.co(...)nkBlack/image1xl.jpg
Maar het is eigenlijk iets te netjes, dus dacht er aan om misschien een kort spijkerjackje bij aan te trekken? En een zwarte legging/panty (liever een panty) en dan van die korte enkellaarsjes
Of is dat heel stom?
Ja maar dat kan nog maanden durenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat ding moet je helemaal niet downdressen. Gewoon een keer aandoen naar een echt feestje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |