Leggingsquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:54 schreef Tinkepink het volgende:
Geen enkellaarsjes miss_s. En ik zou er eventueel een zwart jasje bij aandoen. En eventueel een legging waar jullie allemaal bij zweren (zo Nederlands)
Gewoon mooie pump dus? En ik denk dat ik voor de laatste optie dan ga Muisquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:54 schreef Tinkepink het volgende:
Geen enkellaarsjes miss_s. En ik zou er eventueel een zwart jasje bij aandoen. En eventueel een legging waar jullie allemaal bij zweren (zo Nederlands)
Het probleem is dat ik alleen niet zo'n zwart jasje heb.....kan eventueel nog wel even in de stad gaan kijkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:57 schreef P.F het volgende:
ik zou hem met een zwart half jasje en zwarte enkellaarsjes doen. Een beetje engels funky of zo..
Jullie hebben Miss_S net een excuus gegeven om haar geld uit te gevenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik alleen niet zo'n zwart jasje heb.....kan eventueel nog wel even in de stad gaan kijken
Hoax. Je hebt geen excuus nodig om geld uit te geven.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jullie hebben Miss_S net een excuus gegeven om haar geld uit te geven.
Ik zie geen vogeltjes? Of ben ik nu blind?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
Mijn mooie vervallen vogelhuis, begroeid met bloem(en), is eindelijk bewoond
Kijk hoe dicht de ren er naast staat!
[ afbeelding ]
Oja, nu kan ik jullie de schuld gevenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo'n excuus heb ik ook nodig, ik wil (dure) dingen, maar moet eigenlijk wat zuiniger doen nuquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goed zo. Mooie pumps en het jurk in al haar pracht.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gewoon mooie pump dus? En ik denk dat ik voor de laatste optie dan ga Muiswat maakt het inderdaad uit wat andere er van vinden.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:11 schreef Muis006 het volgende:
Miss S, never forget!
You might get criticized but at least you'll look faaaaaabulous
[ afbeelding ]
Wat een archief aan passende plaatjes en filmpjes en quotes heb jij ook in je hoofd zitten hčquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:11 schreef Muis006 het volgende:
Miss S, never forget!
You might get criticized but at least you'll look faaaaaabulous
[ afbeelding ]
Goed hequote:Op donderdag 14 mei 2009 20:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat een archief aan passende plaatjes en filmpjes en quotes heb jij ook in je hoofd zitten hč.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goed he![]()
De 'Zooi' afbeeldingenmap op mijn laptop is tevens de grootste map
Ik kom er net achter dat de procedure die ik heb uitgeschreven niet conform het format is van de brancheorganisatie. Die kan ik dus weer lekker gaan zitten ombouwen. Fijn!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Schiet het niet op met je huiswerk?
Gewoon op internetquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waar vind je dat spul dan? En je moet je ook nog maar herinneren dat je het in die ordner heb zitten! Ik sluit me bij Vik aan: geweldig!
industrial goths (of hoe ze ook mogen heten) dragen ook geen zwart....quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:20 schreef Miss_S het volgende:
Oja ik was nog vergeten te melden (niet dat het interessant is) dat dinsdag bij het buikdansen mij iemand gothic noemde.
EDIT hier stond deze zin: Ik ben de enige die nooit zwart draagt daar maar roze/paarse en juist lichtblauwe rokken, WHY?
Alleen mijn haar en huidskleur...
Het maakt ook niet uit, ben ook niet normaalquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
industrial goths (of hoe ze ook mogen heten) dragen ook geen zwart....
En verder: wat maakt het uit? Als jij je zo prettig voelt.
Och, als ze niet van de hoed en de rand afweten kan ik het me wel voorstellen. Je haarkleur maakt je wel wat bleek.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit, ben ook niet normaal
Maar vraag me gewoon af hoe mensen daar dan bij komen
Jurken, rokken, opvallende kleedstijl + bleke huid & zwart haar. Dat volstaat toch wel voor een duidelijk hokje? Of het het juiste hokje is is niet echt belangrijk, mensen vinden het fijn je te kunnen plaatsen, desnoods onjuist.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mensen denken niet altijd verder dan hokjes.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Lang donker haar, bleke huid, afwijkende kledingstijl en die mensen snappen er niets vanquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:20 schreef Miss_S het volgende:
Oja ik was nog vergeten te melden (niet dat het interessant is) dat dinsdag bij het buikdansen mij iemand gothic noemde.
EDIT hier stond deze zin: Ik ben de enige die nooit zwart draagt daar maar roze/paarse en juist lichtblauwe rokken, WHY?
Alleen mijn haar en huidskleur...
Jij bent een gothquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Lang donker haar, bleke huid, afwijkende kledingstijl en die mensen snappen er niets van. Troost je: het wordt nog regelmatig aan mij gevraagd. Of ik nou helemaal zwart ben (niet goed opgelet bij aankleden), of in een felgele broek met knalblauw shirtje rondloop, dat maakt niet uit. Mn broeken zijn wijd, dus ik ben goth
. Of nee, gothic (wat een stroming is en geen naam voor de aanhangers).
Ook jij bent een gothquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mensen denken niet altijd verder dan hokjes.
Ja, klopt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Jurken, rokken, opvallende kleedstijl + bleke huid & zwart haar. Dat volstaat toch wel voor een duidelijk hokje? Of het het juiste hokje is is niet echt belangrijk, mensen vinden het fijn je te kunnen plaatsen, desnoods onjuist.
Leuk! Jij bent ook al zo'n peugeotfan toch? Ik vind de 1000serie heel cool. Of de 408 (geloof ik): de grote cabrio.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ga morgen een nieuw peugeot 107 kopen... ben deze zo zat
Lijkt sprekendquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
eindelijk een foto van neen gevonden
[ afbeelding ]
Ja! En ik wilde een 206 cabrio maar die kost zo;n 9000 meer, die ga ik nu in mijn ogen investerenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Leuk! Jij bent ook al zo'n peugeotfan toch? Ik vind de 1000serie heel cool. Of de 408 (geloof ik): de grote cabrio.
Een cabrio?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ga morgen een nieuw peugeot 107 kopen... ben deze zo zat
De topperts moeten toch pas als laatstequote:Op donderdag 14 mei 2009 20:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat de procedure die ik heb uitgeschreven niet conform het format is van de brancheorganisatie. Die kan ik dus weer lekker gaan zitten ombouwen. Fijn!!
Ik ben gewoon chagrijnig, dus mijn botte post heeft niks met jou te maken hoor
Oh, ik heb steeds gemist hoe het is afgelopen met je laservooronderzoek. Ik begrijp dat je je eraan overgeeft? Wat voor techniek en wat is je afwijking enzo?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja! En ik wilde een 206 cabrio maar die kost zo;n 9000 meer, die ga ik nu in mijn ogen investeren
Mijn peugeotliefde heb ik van mijn vader..
Snap ik maar al te goed!quote:
Lens implantatiequote:Op donderdag 14 mei 2009 21:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ik heb steeds gemist hoe het is afgelopen met je laservooronderzoek. Ik begrijp dat je je eraan overgeeft? Wat voor techniek en wat is je afwijking enzo?
Oh ja: ik heb van geen cent spijt gehad! Alleen spijt dat ik dat niet eerder heb kunnen laten doen.
Ik kijk ook naar Hans Teeuwen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:04 schreef neen het volgende:
Ik kijk Hans Teeuwen
En mijn vader trekt een zak chips open.
ja!quote:
Zo schijnt dat met solligesprekken wel te werken iigquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja!
en zijn ze nou als laatste?da's toch gunstig, want de rest ben je dan alweer vergeten, toch?
Wowquote:
Helaas, en bedankt (de dokter heeft een antibioticumkuur van 10 dagen voorgeschreven, dus het zal binnenkort wel beteren).quote:Jammer dat je niet komt zwaaien...
Beterschap!
oh, was vandaag als éérstequote:Op donderdag 14 mei 2009 21:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo schijnt dat met solligesprekken wel te werken iig.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb ook het ESF opgezet
er is niets anders op tv
en OMG, wat érg
Zelfs dan kan ik ze niet zienquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
De topperts moeten toch pas als laatste
Ik ben bloedje nerveus![]()
![]()
*proest!*quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja! Geweldig hč? Geef je er aan over.
Nee hoor, die ene zonder tv kijkt ook nietquote:
Nou, deze zonder TV ook nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee hoor, die ene zonder tv kijkt ook niet.
Kaas, heb jij nog antwoord over de nachtschade?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:23 schreef kaasplankje het volgende:
Servië erg goed liedje
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Snoezig huisje, Kaas.
Sigme wist me te vertellen dat jij misschien wel weet hoe ik de nachtschade in mijn tuin kan bestrijden?
Bij voorkeur blijvend.
Ik weet niet zo goed wat ze bedoeld!quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Kaas, heb jij nog antwoord over de nachtschade?
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
De topperts moeten toch pas als laatste
Ik ben bloedje nerveus![]()
![]()
ooh, daar moet je van maken: "You look like a million dollars. Zimbabwean Dollars, but a million dollars!"quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:18 schreef Muis006 het volgende:
You look like a million dollars. Canadian dollars, but a million dollars.
Nee hoor, ik ook niet. Ik ga zo een aflevering van Hells' ktichen kijken.quote:
ooh, ik heb ook nog stroopwafels. En niet zoveel gegeten vandaag, dus ik vind eigenlijk dat ik er wel eentje mag. Eventjes in de magnetron stoppen..quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:31 schreef Blurred86 het volgende:
oh man, ik ben ongesteld en dan heb ik altijd HEEL VEEL HONGER, dus hou je vast
lijstje voor vandaag:resultaat:
O: brinta met banaan, rozijnen, lijnzaad
T: handje nootjes
L: 4x allinson volkoren (1x vegapate, 1x geitenkaastosti met ketchup)
T: aardbeien met yoghurt slagroomvla
D: rijst, groente, quorn
T: dropjes (6?), bakje chips, stroopwafel, pakje liga continue, 2 blokjes chocola, activia aardbei
en het is allemaal de schuld vanomdat hij al die rotzooi in huis haalt en dan niet eens thuis is om me bij de voorraadkast weg te houden
ik troost me maar met de gedachte dat ik nu tenminste wel goeie darmflora heb
![]()
wat me nog het meest verbaast is dat ik niet eens echt vol zit nunormaal zou ik echt zo veel niet op kunnen
![]()
ohja: t/m het avondeten was 1726 kcal, en wat er daarna allemaal bij is gekomen ga ik niet eens tellen![]()
morgen een nieuwe dag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |