Als je niet weet waar je het over hebt moet je dus je kop houden, in jouw geval is de klacht dus zeker terecht!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:23 schreef Subversive het volgende:
Belangrijke twee woorden in een gesprek als je niet weet waar de fuck je het over hebt en niet op een eventueel domme uitspraak vastgepind wil worden. Klacht ongegrond.
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:23 schreef fathank het volgende:
Zo ken ik nog een leuke...van die mensen die achter elke zin "weet je" plakken.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:26 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je het over hebt moet je dus je kop houden, in jouw geval is de klacht dus zeker terecht!
jatochnietdanquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:04 schreef Pacmaniac het volgende:
Idd zwaar irritant. Net als "of niet" , of "ja toch" . Taalgebruik voor onzekere kutpaupers die met dergelijke uitspraken proberen te peilen of je het wel/niet met ze eens bent.
quote:ik doe het zelf ook, fucking irritant inderdaad. Probeer het mezelf wel af te leren, maar gaat lastig!
Het leven is af en toe een zure bom!
Er is een verschil tussen het zo heel af en toe gebruiken om bovenstaande reden..... en het dagelijks gebruik om de zoveel zinnen. Dat is net zo erg als "like" in het Amerikaans Engels.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:23 schreef Subversive het volgende:
Belangrijke twee woorden in een gesprek als je niet weet waar de fuck je het over hebt en niet op een eventueel domme uitspraak vastgepind wil worden. Klacht ongegrond.
Een kleine correctie aangebracht.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:33 schreef Mr.Talisker het volgende:
Klacht vind ik gegrond.
Een harde Z? Die kende ik nog niet!quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:30 schreef deepart het volgende:
Trouwens helemaal kut als die mensen dan ook nog met een hele harde Z en rollende R praten..![]()
![]()
Tuurlijk welquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:19 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Een harde Z? Die kende ik nog niet!
RACISME.. DIZZZKRIEMIENATIEJ!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:42 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Net als een buitenlander bedoel je? Zeker, zeker!
Je nieuwe vriendinnetje toch niet??quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:00 schreef Maikuuul het volgende:
Ja Obama is toch de burgemeester van Amerika.......................... OfsS0owww .?.?..
Zei de breezer met de jogging broek, gouden ketting+hanger waar Ashley op staat kauwend op haar kauwgom.
C'est Royal
Leuk! Heb je dat helemaal zelf bedacht?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:21 schreef moonmovies het volgende:
Ik had net een discussie met mezelf zeg maar, ik had zoiets van zeg maar zeg maar, zeg maar.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:24 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Leuk! Heb je dat helemaal zelf bedacht?
Gelukkig ben ik dan toch niet de enige die zich ergert aan dit soort schlemielen die dusdanig weinig controle over hun spraak hebben dat ze zichzelf steeds herhalen!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:08 schreef Alt_Gr het volgende:
TS heeft gelijk! Paupers zeggen idd te veel 'zeg maar'![]()
Erger me er kaputt aan. Terechte klacht
Omg dat doe ik ook wel eensquote:Op woensdag 9 december 2009 18:32 schreef Targavision het volgende:
zelf heb ik nog grotere hekel aan als een achterlijk wijf iets heel achterlijks zegt (wat zeg maar best logisch is ofzo) en dan daarna pas nadenken en zeggen:.........Ohhh Grappjjeee![]()
![]()
![]()
![]()
dat vind ik zeg maar om te huilen weetje wel?
Dat is dan weer gayquote:Op woensdag 9 december 2009 18:48 schreef vosss het volgende:
Ik zeg heel vaak "anyway", dat is ook zoiets
niet focke met eckte eckte og's mattiequote:Op woensdag 9 december 2009 19:02 schreef maartena het volgende:
Op een of andere manier moet ik bij gastjes die "chill", "baas", "zeg maar", "weetje" en "toch" een beetje TE veel gebruiken in zinnen altijd aan dit plaatje denken.....
Weet niet waarom.
[ afbeelding ]
Ga eens braaf huiswerk maken in de klas in plaats van klasgenoten af te luisterenquote:Op woensdag 9 december 2009 19:11 schreef Suusje-V het volgende:
Nog erger is als ze het ook (in de verkapte versie) op msn gebruiken.
"En toen gingie dus na de bus toe segma, en toen hat hij een kaartje gekogt segma."
Doet me denken aan smegma
Meisje uit me klas (gewoon blank meisje, beetje een huppelkut met geplamuurde kop) zegt altijd overal 'weetjewel' achter als ze aan het praten is.
Zit je bij haar in de buurt als ze met een vriendin aan het praten is, en als je erop gaat letten hoor je echt in 4/5e van de zinnen die ze zegt 'weetjewel' erachteraan
Er valt ook echt huiswerk te maken als je met gym als enige met 3 meisjes (ik, dat 'weetjewel' meisje en haar vriendin) langs de kant zit ivm blessurequote:Op woensdag 9 december 2009 19:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ga eens braaf huiswerk maken in de klas in plaats van klasgenoten af te luisteren
Ik dacht dat alleen wijven dat deden?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Omg dat doe ik ook wel eens![]()
![]()
Waarschijnlijk zaten die meisjes niet langs de kant vanwege blessurequote:Op woensdag 9 december 2009 23:18 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Er valt ook echt huiswerk te maken als je met gym als enige met 3 meisjes (ik, dat 'weetjewel' meisje en haar vriendin) langs de kant zit ivm blessure
Nja van de 'weetjewel'-huppelkut weet ik 't zeker, en dat andere meisje had 'r gymspullen niet bij zichquote:Op woensdag 9 december 2009 23:19 schreef Targavision het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen wijven dat deden?![]()
[..]
Waarschijnlijk zaten die meisjes niet langs de kant vanwege blessure![]()
Hmmm voordeel van de twijfel dan maarquote:Op woensdag 9 december 2009 23:33 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Nja van de 'weetjewel'-huppelkut weet ik 't zeker, en dat andere meisje had 'r gymspullen niet bij zich
Doe eens pics van dat weetjewel meisje, volgensmij zou ik haar echt hard rakenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:18 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Er valt ook echt huiswerk te maken als je met gym als enige met 3 meisjes (ik, dat 'weetjewel' meisje en haar vriendin) langs de kant zit ivm blessure
Niet veel jongens iddquote:Op woensdag 9 december 2009 23:19 schreef Targavision het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen wijven dat deden?![]()
Bij ons moet je dan gewoon meedoen, tenzij je echt sterft van de buikpijnquote:Op woensdag 9 december 2009 23:42 schreef Targavision het volgende:
[..]
Hmmm voordeel van de twijfel dan maarBij mij op school doet 90% van de meiden niet mee met de gym les vanwege hun maandelijks (wekelijks) probleempje...
Geen pics, vind ik een beetje naaiend.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Doe eens pics van dat weetjewel meisje, volgensmij zou ik haar echt hard raken
Nou nou, wat een taal voor zo'n klein meisje.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:04 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Bij ons moet je dan gewoon meedoen, tenzij je echt sterft van de buikpijn
Een maandverbandje onder/tampon in je kut maakt echt niets uit qua beweeglijkheid
Welke taal?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou nou, wat een taal voor zo'n klein meisje.![]()
Overigens is het juist mooi om als een dikke nerd op die bepaalde manier ' ZEG MAAR' te zeggen.
Wel overduidelijk overdreven natuurlijk.
AR U CEREAL!?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:09 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Welke taal?
Meisjes hebben nou eenmaal een kut
jij hebt zeg maar nog nooit te maken gehad met deze vorm van buikgriep?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:04 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Een maandverbandje onder/tampon in je kut maakt echt niets uit qua beweeglijkheid
Haat aan vermarokkaniseerde mensjes!!quote:Op donderdag 10 december 2009 16:07 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Geen pics, vind ik een beetje naaiend.
Ze is wel echt heel mooi hoor, en ook echt faaacking mooi haar enzo.
Maar het is gewoon jammer dat ze haar kop zo vol plamuurt..
Op haar lippen heeft ze ook foundation, en ze heeft kleine dunne streepjes als wenkbrauwen, waardoor haar hele gezicht oranje is. Dus eigenlijk zie je alleen haar hoerig-opgemaakte ogen van veraf
Ik vraag me af hoe ze eruit zou zien met een tikkie minder make-up en wat 'echtere' wenkbrauwen
Volgens mij nog veel knapper
Oh, en ze is vermarokkaniseerd![]()
Maar mijn school is ook gewoon KUT zeg maarquote:Op donderdag 10 december 2009 16:04 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Niet zo vaak meer sinds ik aan de pil benquote:Op donderdag 10 december 2009 16:11 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
jij hebt zeg maar nog nooit te maken gehad met deze vorm van buikgriep?
Nee, da's de jongetjes-variant.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
AR U CEREAL!?
EDIT: plasser, suusje, plasser!
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:21 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Niet zo vaak meer sinds ik aan de pil ben
Maar ik doe sowieso nooit mee met gym omdat ik een of andere chronische blessure heb
Doktersverklaring en al
Weet ik, maar mag nietquote:Op donderdag 10 december 2009 16:22 schreef Targavision het volgende:
[..]
Slecht hoor! Sporten is goed voor je
OKe dan is het goed weetje welquote:Op donderdag 10 december 2009 16:23 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Weet ik, maar mag niet
(Die blessure heeft zich trouwens ontwikkeld in de tijd dat ik 9 jaar aan selectieturnen deed)
Zit nu bij de fysio en die gaat kijken of ze speciale fitness voor me kan regelen op kosten van de verzekering
Voorbipsquote:Op donderdag 10 december 2009 16:22 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Nee, da's de jongetjes-variant.
Meisjes hebben een voorbips
Nouja je moet iets te klagen hebben...zeg maar....quote:
Welke van de 20 klachten bedoel je?quote:
Allemaal !quote:Op donderdag 10 december 2009 22:29 schreef Targavision het volgende:
[..]
Welke van de 20 klachten bedoel je?
Ja, maar dit...quote:Op donderdag 10 december 2009 22:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nouja je moet iets te klagen hebben...zeg maar....
Dat filmpje is net zo erg als die tjappies die overal 'zegmaar' achter zettenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:55 schreef Twizu het volgende:
Is dit fimpje al langsgekomen zeg maar?
Vermarokkaniseerde meisjesquote:Op donderdag 10 december 2009 16:07 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Geen pics, vind ik een beetje naaiend.
Ze is wel echt heel mooi hoor, en ook echt faaacking mooi haar enzo.
Maar het is gewoon jammer dat ze haar kop zo vol plamuurt..
Op haar lippen heeft ze ook foundation, en ze heeft kleine dunne streepjes als wenkbrauwen, waardoor haar hele gezicht oranje is. Dus eigenlijk zie je alleen haar hoerig-opgemaakte ogen van veraf
Ik vraag me af hoe ze eruit zou zien met een tikkie minder make-up en wat 'echtere' wenkbrauwen
Volgens mij nog veel knapper
Oh, en ze is vermarokkaniseerd![]()
Moet jij niet visagist worden?quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Vermarokkaniseerde meisjes![]()
![]()
Alleen dat van die makeup is wle echt om te![]()
Mascara en lipgloss kan nog wel enzo
Maximaal een klein beetje foundation misschien maar dan houd et wel op
Lipgloss kan tegenwoordig ook al niet meer hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Vermarokkaniseerde meisjes![]()
![]()
Alleen dat van die makeup is wle echt om te![]()
Mascara en lipgloss kan nog wel enzo
Maximaal een klein beetje foundation misschien maar dan houd et wel op
Dan moet je dit boek eens lezen... dan kom je er achter dat er véél meer van dat soort rare uitdrukkingen zijn. Die je zelf ook gebruikt zonder te beseffen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:12 schreef pumpkineater het volgende:
Daar kan ik me dus echt zo aan ergeren, van die zielige onzekere figuren die achter alles wat ze zeggen 'zeg maar' plakken! Het heeft helemaal geen waarde en voegt niets toe aan het wat er gezegd wordt!
Het enige dat ik kan bedenken waarom ze het doen is omdat ze te onzeker zijn om gewoon een uitgesproken mening te geven! 'zeg maar' betekend dan zoveel als, 'zo zou ik het zeggen maar jij kan het ook totaal anders zien hoor als je dat wilt'! Zeg gewoon wat je bedoelt en laat dat achterlijke 'zeg maar' lekker achterwege!
Voorbeelden:Ik heb lekker gegeten, zeg maar!
Ik vind het wel mooi gedaan, zeg maar!
Ik heb er geen moeite mee, zeg maar!
Ik heb nooit gezegd overal, ik heb alleen gezegd af en toe.quote:Op vrijdag 11 december 2009 07:21 schreef Targavision het volgende:
[..]
Moet jij niet visagist worden?Je zegt namelijk ook overal grapje achter
Nou ik vind lipgloss nog wel kunnen hoor gewoon niet al te veelquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:34 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Lipgloss kan tegenwoordig ook al niet meer hoor.
Gewoon je lippen zacht houden met vaseline, lipgloss staat ook echt hoerig
Vind het vaak 't mooiste als meisjes gewoon hun ogen opmaken, en misschien een klein dun laagje foundation in hun eigen huidskleur (dus niet oranje/bruin)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |