Als je niet weet waar je het over hebt moet je dus je kop houden, in jouw geval is de klacht dus zeker terecht!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:23 schreef Subversive het volgende:
Belangrijke twee woorden in een gesprek als je niet weet waar de fuck je het over hebt en niet op een eventueel domme uitspraak vastgepind wil worden. Klacht ongegrond.
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:23 schreef fathank het volgende:
Zo ken ik nog een leuke...van die mensen die achter elke zin "weet je" plakken.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:26 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je het over hebt moet je dus je kop houden, in jouw geval is de klacht dus zeker terecht!
jatochnietdanquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:04 schreef Pacmaniac het volgende:
Idd zwaar irritant. Net als "of niet" , of "ja toch" . Taalgebruik voor onzekere kutpaupers die met dergelijke uitspraken proberen te peilen of je het wel/niet met ze eens bent.
quote:ik doe het zelf ook, fucking irritant inderdaad. Probeer het mezelf wel af te leren, maar gaat lastig!
Het leven is af en toe een zure bom!
Er is een verschil tussen het zo heel af en toe gebruiken om bovenstaande reden..... en het dagelijks gebruik om de zoveel zinnen. Dat is net zo erg als "like" in het Amerikaans Engels.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:23 schreef Subversive het volgende:
Belangrijke twee woorden in een gesprek als je niet weet waar de fuck je het over hebt en niet op een eventueel domme uitspraak vastgepind wil worden. Klacht ongegrond.
Een kleine correctie aangebracht.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:33 schreef Mr.Talisker het volgende:
Klacht vind ik gegrond.
Een harde Z? Die kende ik nog niet!quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:30 schreef deepart het volgende:
Trouwens helemaal kut als die mensen dan ook nog met een hele harde Z en rollende R praten..![]()
![]()
Tuurlijk welquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:19 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Een harde Z? Die kende ik nog niet!
RACISME.. DIZZZKRIEMIENATIEJ!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:42 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Net als een buitenlander bedoel je? Zeker, zeker!
Je nieuwe vriendinnetje toch niet??quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:00 schreef Maikuuul het volgende:
Ja Obama is toch de burgemeester van Amerika.......................... OfsS0owww .?.?..
Zei de breezer met de jogging broek, gouden ketting+hanger waar Ashley op staat kauwend op haar kauwgom.
C'est Royal
Leuk! Heb je dat helemaal zelf bedacht?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:21 schreef moonmovies het volgende:
Ik had net een discussie met mezelf zeg maar, ik had zoiets van zeg maar zeg maar, zeg maar.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:24 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Leuk! Heb je dat helemaal zelf bedacht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |