Zet dan wel de OP neer. Anders ben je geen baas. En nee ook geen eindbaas.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:58 schreef KudFokker het volgende:
En nu heb ik zelf ook niet in het subforum geplaatst!!
Handige Harryquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:59 schreef Ripley het volgende:
oeh, daar ben ik wel benieuwd naar, hoe de mensen hier zich een etiket op zouden plakken. Hoe zouden jullie jezelf met 1 woord omschrijven?
Kroegtijger, huismus, Macho, shy guy etc?
'Eindbaas'quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:59 schreef Ripley het volgende:
oeh, daar ben ik wel benieuwd naar, hoe de mensen hier zich een etiket op zouden plakken. Hoe zouden jullie jezelf met 1 woord omschrijven?
1 woord?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:59 schreef Ripley het volgende:
euh volgens mij is t korter geleden hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
Trouwens, ik heb al zo'n 2/3 weken geen KudFokker story hier verteld, maar ik heb dan ook niks bazigs meegemaakt
Kijk maar, eerst weer goed voelenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sjorrie
maar kan eventueel na mijn werk komen (als ik dan alweer aan het werk ben... hoop het wel... heb mijn bank/bed wel weer gezien)
motorquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:59 schreef Ripley het volgende:
krijg ik maar 1 woord!?!?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:59 schreef Ripley het volgende:
rival!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:59 schreef Ripley het volgende:
neuken?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:56 schreef Duimelot het volgende:
Ik hoef geen brullende korpsballetjes maar ook geen blozend in een groepje tegen andere nerds giechelende mannetje dat nog geen boe of bah tegen je durft te zeggen.
Gewoon een leukerd, liverd, relaxed met een goed gevoel voor humor, die echt wel wat van het leven heeft meegemaakt maar niet half nederland heeft geneukt.
En ik blijf hopen dat die bestaan
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb geen idee "aanwezig" is wel een term denk ik.
Sorry, maar kreeg vanmorgen een waarschuwing dat ik minder moest internettenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zet dan wel de OP neer. Anders ben je geen baas. En nee ook geen eindbaas.
Zelfkennis? Ik?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]Omschrijft je precies
hoewel... Je hebt ook momenten dat je erg afwezig kan zijn
Ik label mezelf niet. Kan niet. Ik ben een diamant, ik heb vele facettenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:59 schreef Ripley het volgende:
Jepquote:
and diamonds are a girls best friendquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik label mezelf niet. Kan niet. Ik ben een diamant, ik heb vele facetten.
Welke danquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh volgens mij is t korter geleden hoor
paardenmeisjequote:Op donderdag 14 mei 2009 15:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JepEn dat weet je best hoor
Omschrijf mij 's in 1 woord... Ik weet 't niet
Ik zou het ook niet weten, 1 woord....quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JepEn dat weet je best hoor
Omschrijf mij 's in 1 woord... Ik weet 't niet
geen idee geen zin om terug te lezen ik ben er niet veel de laatste tijd heb t drukjes met andere dingenquote:
Wat een duo heh, ik met de TT en jij met de vraagquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:05 schreef Ripley het volgende:
Gut, wwat eens uccesvolle vraag
En als je over 1 van de andere singles (of meerdere 1 term mocht geven?
Ripley: Mutsquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:05 schreef Ripley het volgende:
is het ook niet volgens mij hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen idee geen zin om terug te lezen ik ben er niet veel de laatste tijd heb t drukjes met andere dingen
maar t KAN gewoonweg niet zo lang geleden zijn!
Bij ons?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
paardenmeisje
ik ga waarschijnlijk met een collega 2x p/m les nemen
Jij ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten, 1 woord....
Maar je bent wel lief.
Ook datquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
and diamonds are a girls best friend
In dat geval is HW alleen maar liefquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mag niet hoor en aanwezig en lief, dat zijn er 2
Interessant. Ik zal toegeven dat er een hoog gehalte van watjes, nerds en lelijke autisten tussen zitten en de beschrijving voor mijn gevoel wel apt is. Er zitten ook nog wel lui met andere gebreken tussen zitten en ze hebben allen een ding in gemeen. Ze zijn allen niet aantrekkelijk (physiek/karakter/persoonlijkheid/omgang) genoeg om interessant te zijn voor de andere sekse terwijl ze gewoon zichzelf zijn. Dat was het punt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mannen, stop toch eens door alle watjes, nerds en lelijke autisten nice guys te noemen. Vrouwen willen heus wel een aardige man, maar liever niet als ie nooit wat zegt, altijd beige broeken met een gestreken vouw door zijn moeder draagt of denkt je te moeten vervelen met verhalen over zijn dungeons & dragons groepje.
nog te veel eerquote:
Puberquote:
Gewoon, precies wat de uitdrukking zegt: een aardige jongen. En die is dus niet per definitie lelijk, contactgestoord of saaiquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:08 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Interessant. Ik zal toegeven dat er een hoog gehalte van watjes, nerds en lelijke autisten tussen zitten en de beschrijving voor mijn gevoel wel apt is. Er zitten ook nog wel lui met andere gebreken tussen zitten en ze hebben allen een ding in gemeen. Ze zijn allen niet aantrekkelijk (physiek/karakter/persoonlijkheid/omgang) genoeg om interessant te zijn voor de andere sekse terwijl ze gewoon zichzelf zijn. Dat was het punt.
Wat is voor jouw een nice-guy?
Oh tofquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
@pien
zij woont in hoofddorp dus wel zo makkelijk voor haar
Ripley: Mysterieus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:05 schreef Ripley het volgende:
Jou zou ik een lief schoffie noemen, ookal is dat niet een woord. Kan ze wel aan elkaar plakken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik label mezelf niet. Kan niet. Ik ben een diamant, ik heb vele facetten![]()
Dat bewijs maar weer dat leeftijd alleen maar een getalletje isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |