Zet dan wel de OP neer. Anders ben je geen baas. En nee ook geen eindbaas.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:58 schreef KudFokker het volgende:
En nu heb ik zelf ook niet in het subforum geplaatst!!
Handige Harryquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:59 schreef Ripley het volgende:
oeh, daar ben ik wel benieuwd naar, hoe de mensen hier zich een etiket op zouden plakken. Hoe zouden jullie jezelf met 1 woord omschrijven?
Kroegtijger, huismus, Macho, shy guy etc?
'Eindbaas'quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:59 schreef Ripley het volgende:
oeh, daar ben ik wel benieuwd naar, hoe de mensen hier zich een etiket op zouden plakken. Hoe zouden jullie jezelf met 1 woord omschrijven?
1 woord?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:59 schreef Ripley het volgende:
euh volgens mij is t korter geleden hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
Trouwens, ik heb al zo'n 2/3 weken geen KudFokker story hier verteld, maar ik heb dan ook niks bazigs meegemaakt
Kijk maar, eerst weer goed voelenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sjorrie
maar kan eventueel na mijn werk komen (als ik dan alweer aan het werk ben... hoop het wel... heb mijn bank/bed wel weer gezien)
motorquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:59 schreef Ripley het volgende:
krijg ik maar 1 woord!?!?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:59 schreef Ripley het volgende:
rival!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:59 schreef Ripley het volgende:
neuken?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:56 schreef Duimelot het volgende:
Ik hoef geen brullende korpsballetjes maar ook geen blozend in een groepje tegen andere nerds giechelende mannetje dat nog geen boe of bah tegen je durft te zeggen.
Gewoon een leukerd, liverd, relaxed met een goed gevoel voor humor, die echt wel wat van het leven heeft meegemaakt maar niet half nederland heeft geneukt.
En ik blijf hopen dat die bestaan
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb geen idee "aanwezig" is wel een term denk ik.
Sorry, maar kreeg vanmorgen een waarschuwing dat ik minder moest internettenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zet dan wel de OP neer. Anders ben je geen baas. En nee ook geen eindbaas.
Zelfkennis? Ik?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]Omschrijft je precies
hoewel... Je hebt ook momenten dat je erg afwezig kan zijn
Ik label mezelf niet. Kan niet. Ik ben een diamant, ik heb vele facettenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:59 schreef Ripley het volgende:
Jepquote:
and diamonds are a girls best friendquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik label mezelf niet. Kan niet. Ik ben een diamant, ik heb vele facetten.
Welke danquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh volgens mij is t korter geleden hoor
paardenmeisjequote:Op donderdag 14 mei 2009 15:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JepEn dat weet je best hoor
Omschrijf mij 's in 1 woord... Ik weet 't niet
Ik zou het ook niet weten, 1 woord....quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JepEn dat weet je best hoor
Omschrijf mij 's in 1 woord... Ik weet 't niet
geen idee geen zin om terug te lezen ik ben er niet veel de laatste tijd heb t drukjes met andere dingenquote:
Wat een duo heh, ik met de TT en jij met de vraagquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:05 schreef Ripley het volgende:
Gut, wwat eens uccesvolle vraag
En als je over 1 van de andere singles (of meerdere 1 term mocht geven?
Ripley: Mutsquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:05 schreef Ripley het volgende:
is het ook niet volgens mij hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen idee geen zin om terug te lezen ik ben er niet veel de laatste tijd heb t drukjes met andere dingen
maar t KAN gewoonweg niet zo lang geleden zijn!
Bij ons?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
paardenmeisje
ik ga waarschijnlijk met een collega 2x p/m les nemen
Jij ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten, 1 woord....
Maar je bent wel lief.
Ook datquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
and diamonds are a girls best friend
In dat geval is HW alleen maar liefquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mag niet hoor en aanwezig en lief, dat zijn er 2
Interessant. Ik zal toegeven dat er een hoog gehalte van watjes, nerds en lelijke autisten tussen zitten en de beschrijving voor mijn gevoel wel apt is. Er zitten ook nog wel lui met andere gebreken tussen zitten en ze hebben allen een ding in gemeen. Ze zijn allen niet aantrekkelijk (physiek/karakter/persoonlijkheid/omgang) genoeg om interessant te zijn voor de andere sekse terwijl ze gewoon zichzelf zijn. Dat was het punt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mannen, stop toch eens door alle watjes, nerds en lelijke autisten nice guys te noemen. Vrouwen willen heus wel een aardige man, maar liever niet als ie nooit wat zegt, altijd beige broeken met een gestreken vouw door zijn moeder draagt of denkt je te moeten vervelen met verhalen over zijn dungeons & dragons groepje.
nog te veel eerquote:
Puberquote:
Gewoon, precies wat de uitdrukking zegt: een aardige jongen. En die is dus niet per definitie lelijk, contactgestoord of saaiquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:08 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Interessant. Ik zal toegeven dat er een hoog gehalte van watjes, nerds en lelijke autisten tussen zitten en de beschrijving voor mijn gevoel wel apt is. Er zitten ook nog wel lui met andere gebreken tussen zitten en ze hebben allen een ding in gemeen. Ze zijn allen niet aantrekkelijk (physiek/karakter/persoonlijkheid/omgang) genoeg om interessant te zijn voor de andere sekse terwijl ze gewoon zichzelf zijn. Dat was het punt.
Wat is voor jouw een nice-guy?
Oh tofquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
@pien
zij woont in hoofddorp dus wel zo makkelijk voor haar
Ripley: Mysterieus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:05 schreef Ripley het volgende:
Jou zou ik een lief schoffie noemen, ookal is dat niet een woord. Kan ze wel aan elkaar plakken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik label mezelf niet. Kan niet. Ik ben een diamant, ik heb vele facetten![]()
Dat bewijs maar weer dat leeftijd alleen maar een getalletje isquote:
Dit is toch geen afzeikenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:10 schreef Duimelot het volgende:
ik doe ff niet mee KF afzeiken, om m nu irritant of walgelijk of nutteloos of eng of meer van dat uitspraken te gaan noemen vind ik wat cru ik denk dat ie daar wat te labiel voor is
Maar qua gedrag een beetje puberaal - beetje opschepperig, je draai aan het vinden, maar toch ook hier en daar vertederendquote:
zo lang wachten?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh tofNiet beginnen voor ik terug ben uit cz he?
Doe=blaffen? Ik snap het niet..quote:
Ik wist het! Bengeltjelief!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jou zou ik een lief schoffie noemen, ookal is dat niet een woord. Kan ze wel aan elkaar plakken.
Ik doe af en toe mans uit onzekerheid en omdat ik nog niet weet wat ik wil en kan...quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar qua gedrag een beetje puberaal - beetje opschepperig, je draai aan het vinden, maar toch ook hier en daar vertederend
Samengevat. KF : labiel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:10 schreef Duimelot het volgende:
ik doe ff niet mee KF afzeiken, om m nu irritant of walgelijk of nutteloos of eng of meer van dat uitspraken te gaan noemen vind ik wat cru ik denk dat ie daar wat te labiel voor is
Ross en chandler van friendsquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gewoon, precies wat de uitdrukking zegt: een aardige jongen. En die is dus niet per definitie lelijk, contactgestoord of saai
Kan je bestquote:
Hoe vaak typ je dat per dag?quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat bewijs maar weer dat leeftijd alleen maar een getalletje is
Dat zeg ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik doe af en toe mans uit onzekerheid en omdat ik nog niet weet wat ik wil en kan...
Maar komt goed!
quote:
Net zolang tot mensen ophouden de nederlandse taal anaal te verkrachten zonder glijmiddelquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:13 schreef Pien85 het volgende:
Hoe vaak typ je dat per dag?Je word voorspelbaar, ik las het en dacht: daar gaat HW op reageren
Dankjewelquote:
Een hufterige niceguy! Contradictie in teminae! Of nog beter gewoon zichzelf.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar qua gedrag een beetje puberaal - beetje opschepperig, je draai aan het vinden, maar toch ook hier en daar vertederend
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Net zolang tot mensen ophouden de nederlandse taal anaal te verkrachten zonder glijmiddel.
Zo omschreef ik mezelf toch in het vorige topic alquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:14 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Een hufterige niceguy! Contradictie in teminae! Of nog beter gewoon zichzelf.
Doe je goed KF.
Ik vind KF in de verste verte niet hufterig hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:14 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Een hufterige niceguy! Contradictie in teminae! Of nog beter gewoon zichzelf.
Doe je goed KF.
Rival: bitchquote:
Oh ik snap hetquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Net zolang tot mensen ophouden de nederlandse taal anaal te verkrachten zonder glijmiddel.
Hey ik zei het niet, was alleen een samenvatting. Ik vind je wat infantiel ja. Maar dat is niet erg.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dankjewel! :
LABIEL
-insolide -kantelij -licht omslaand -veranderlijk -wankelbaar -wankel -onzeker -onvast -onstabiel -onstandvastig -ongestadig -ongelijk van humeur -ongelijkmatig -onevenwichtig -onbestendig -niet zelfstandig -niet stevig -niet standvastig -niet evenwichtig -kantelig -instabiel -glijdend
Ik typ teveel lange verhalen om alles bij te houden, maar nu dus kennelijk ook nog eens objectief aangegeven.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zo omschreef ik mezelf toch in het vorige topic al?
Vandaar de TT
En ziedaar. Jouw labeltjequote:
Dat is in het echt wel heel anders...quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind KF in de verste verte niet hufterig hoor
Het is toch interessant om te weten hoe andere mensen je zien? Of dat label enigszins op waarheid berust kun je dan zelf over nadenkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:15 schreef Duimelot het volgende:
zijn maar enkele die mij hier kunnen labelen anders wordt t zo'n verdraaid beeld, dus ik wil NIET gelabeld worden
Doe is niet zo overdrijvenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, komt wel goed met KFquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey ik zei het niet, was alleen een samenvatting. Ik vind je wat infantiel ja. Maar dat is niet erg.
Je wordt snel genoeg volwassen.
Ik kan het woord infantiel nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey ik zei het niet, was alleen een samenvatting. Ik vind je wat infantiel ja. Maar dat is niet erg.
Je wordt snel genoeg volwassen.
je wilt me dus gewoon op mijn bek zien gaanquote:
ik heb al wel een idee hoe dat label eruit ziet gheghequote:Op donderdag 14 mei 2009 15:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is toch interessant om te weten hoe andere mensen je zien? Of dat label enigszins op waarheid berust kun je dan zelf over nadenken
Don't make me destroy youquote:
Wil je graag hufterig zijn dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is in het echt wel heel anders...
Niet alleen omdat ik Duits ben, maar ook vaak word ik onder mijn vrienden 'de Duitser van de groep' genoemd
Je mag dan blauw zijn maar geen machtsmisbruik he hittegolfje.quote:
Dat denk ik ook altijd, en toch hoor je vaak onverwachte dingen als je zoiets vraagtquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb al wel een idee hoe dat label eruit ziet gheghe
Nope, autogek die je bent.quote:
Oh nee, trust me, daar heb ik geen FOK! knopjes voor nodigquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je mag dan blauw zijn maar geen machtsmisbruik he hittegolfje.
Nja, zijn vaak gewoon grappen die wel eens naaierig overkomen, rellen dus...quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wil je graag hufterig zijn dan?![]()
Lijkt me niet echt leuk om zo bezien te worden
ja wat denk je dan dat jij voor labeltje opkrijgt?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd, en toch hoor je vaak onverwachte dingen als je zoiets vraagt
Niet eens dom, maar gewoon vrij onaardig. What happened to bro's before ho's?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja, zijn vaak gewoon grappen die wel eens naaierig overkomen, rellen dus...
Maar dat komt omdat ik 2x een meisje van een vriend afgepakt hebdom ja
tis geen heel verhaal maar t KF gehalte is erg hoogquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja, zijn vaak gewoon grappen die wel eens naaierig overkomen, rellen dus...
Maar dat komt omdat ik 2x een meisje van een vriend afgepakt hebdom ja
Hier? Geen ideequote:Op donderdag 14 mei 2009 15:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja wat denk je dan dat jij voor labeltje opkrijgt?
Mijn omschrijving aan mijn naam? Mijn nick? Ik ben helemaal geen bengel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik wist het! Bengeltjelief!![]()
![]()
Jouw omschrijving koppel ik elke keer aan je naam
ja hallow, nu zit ik erop te wachten ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ikke niet
ik vind jou euh.... euh.... euh....
ik ben niet goed in labelen geloof ik
Cool your jets. Rustig aanquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, trust me, daar heb ik geen FOK! knopjes voor nodig.
Afwachtendquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
ja hallow, nu zit ik erop te wachten ook
Nja het domste was dat ik niet eens door had waar ik mee bezig wasquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tis geen heel verhaal maar t KF gehalte is erg hoog
Als je nou niet ophoudt dan verander ik autogek in zeurkous.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
Het KF-gehalte?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tis geen heel verhaal maar t KF gehalte is erg hoog
week of 2 geleden zou dat BITCH zijn maar mijn mening is aan het bijdraaienquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hier? Geen ideeWat zou jouw label voor mij zijn?
Nee ik plak mijn label voor jou aan de achterkant van je nick als ik je aanspreek. LIEF dusquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn omschrijving aan mijn naam? Mijn nick? Ik ben helemaal geen bengel.
Zo weinig als ik je ken kom je heel verstandig en ruimdenkend op mij over...quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hier? Geen ideeWat zou jouw label voor mij zijn?
Vandaag even nietquote:
Ongeduld.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
Jouw label: Relnichtquote:
whehe, ik heb het 7x opnieuw moeten lezen, dacht de hele tijd dat je een augurk was...quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:25 schreef rival het volgende:
[..]
Dat, mijn gewaardeerde medefokker, is denk ik wel de juiste omschrijving
I am goodquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:25 schreef rival het volgende:
[..]
Dat, mijn gewaardeerde medefokker, is denk ik wel de juiste omschrijving
Jammer man ik vind rellen altijd leuk de boel opstokenquote:
Is het weer label plak tijd??? Gedver, ben ik zo een suffe lul als een relnicht, kom eens met wat beters!quote:
Geloof dat er in 7 jaar pas 3 mensen af zijn gevallen bij onsquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je wilt me dus gewoon op mijn bek zien gaan
Jenny- Five dus?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:27 schreef Bengeltje het volgende:
Bij rip moet ik denken aan Johnny-Five.
Maar dan vrouwelijk.
Kies iemand en leef je uitquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:27 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Jammer man ik vind rellen altijd leuk de boel opstoken![]()
![]()
![]()
quote:
ik word vast nummer 4quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geloof dat er in 7 jaar pas 3 mensen af zijn gevallen bij ons
Need input, ze wil zo graag alles weten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jenny- Five dus?
Maar hoe kom je daarbij?
Kijk da's toch grappig. Hoezo dan bitch overigens?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
week of 2 geleden zou dat BITCH zijn maar mijn mening is aan het bijdraaien
je bent de 2e al vandaagquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je nou niet ophoudt dan verander ik autogek in zeurkous.
Wa's dat?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:27 schreef Bengeltje het volgende:
Bij rip moet ik denken aan Johnny-Five.
Maar dan vrouwelijk.
wij zijn ook gewoon een stelletje suffe hutten die graag meer tijd achter de computer besteden dan buiten spelen.. hoewel... ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik de laatste tijd steeds minder hier ben!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:29 schreef lichtekooi het volgende:
Ik was nieuwschierig, het valt tegen.
Volgens mij een robotquote:
omdat je je soms voor mijn gevoel als een bitch opsteld hier tegen bepaalde personen en dat viel mij op.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kijk da's toch grappig. Hoezo dan bitch overigens?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehe, ik heb het 7x opnieuw moeten lezen, dacht de hele tijd dat je een augurk was...
quote:
Das waarquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Need input, ze wil zo graag alles weten.
Er is sowieso iemand hier die wel op de kast te jagen isquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet iedereen hapt, hij moet wel kieskeurig zijn.
nee, er moet eerst ruzie zijn dan kan ik van de zijlijn de boel opstoken.quote:
ik moest eerst googlen voor ik wist wat t was hahahaquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Need input, ze wil zo graag alles weten.
Pussy dusquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:32 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
nee, er moet eerst ruzie zijn dan kan ik van de zijlijn de boel opstoken.![]()
Ik maak zelf nooit ruzie dus dat wordt niet wat.
Nooit de film gezien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
wat diep triest vind ik dat dan ben je best wel een zielig figuur als je wel wil rellen maar niet in de vuurlinie wil staanquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:32 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
nee, er moet eerst ruzie zijn dan kan ik van de zijlijn de boel opstoken.![]()
Ik maak zelf nooit ruzie dus dat wordt niet wat.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omdat je je soms voor mijn gevoel als een bitch opsteld hier tegen bepaalde personen en dat viel mij op.
verder te weinig gelezen om een ander labeltje te verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |