Behoorlijk jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik, vandaar die...ik denk. Maar Petertje is nogal glad.![]()
Ik raad het je af ...quote:
Ah, een hoax, gelukkig maarquote:
Viva la Revolucion!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, een hoax, gelukkig maar. Ik denk ik val weer ergens in of zo
.
Hij doet de hele dag al actief mee hoor. Even rekken en strekken na lang zitten is niks mis mee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:26 schreef blomst het volgende:
Jeroen doet ook goed zijn best met het bouwen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Marielin begint weer over peuken en steekt haar laatste op.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:30 schreef ThunderBitch het volgende:
Ze zouden Marielin de uitdaging die Eline had, moeten geven. 8 uur niet praten, en mond dichtplakken. Kan ze niet roken.
nee ze neemt een spekkie ze bewaard hem voor vanavondquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij doet de hele dag al actief mee hoor. Even rekken en strekken na lang zitten is niks mis mee.
Marielin begint weer over peuken en steekt haar laatste op.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:30 schreef ThunderBitch het volgende:
Ze zouden Marielin die Eline had, moeten geven. 8 uur niet praten, en mond dichtplakken. Kan ze niet roken.
Lol, dan moet er eerst drank in denk ik, vanavond misschien.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:27 schreef BobbyRond het volgende:
Misschien moet Jeroen weer poepen daar op die kist
Ja ja ja ik ga al
Die is echt vies!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Of een vol pakje sigaretten voor haar neerleggen en dan erbij zeggen: Rook zoveel je wilt, maar iedere cigaret die je opsteekt is 100 euro UIT de groepspot...
Ben benieuwd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |