Ik vind die vocal echt zwaar gaar en ik mis de drive die normaal wel in die TBY tracks zitten.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:30 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat snap ik echt niet, is toch juist een lekkere beuktrack
party, party, partyquote:
het doet je gewoon denken aan vroegâhquote:Op maandag 18 mei 2009 14:33 schreef mstx het volgende:
Stomper
Doet me ook meteen weer denken aan DHHD - Funky Shit (Deepack Remix), geen idee waarom
![]()
Terugdenken aan vroegerquote:
Luna @ Qrime Time 2004/2005. Die set heb ik zooooooooo vaak teruggeluisterdquote:Op maandag 18 mei 2009 23:12 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Terugdenken aan vroegerWhose got the beats, Kick this mutha, QT13, X2X (We Want More) (Deepack Remix),The Prophecy, M.O.D.U.L.O, Shutterspeed, hysteria, Go Go Go. Als ik die platen weer wil horen zet ik bijna altijd de gouden setjes van deepack, pavo, luna & Mondello @ Qlimax 2003 op.
En ja... Jumpin' time vond ik toen best vet!quote:1. Intro
2. DJ Mystery - Type Face
3. Mark V & Poogiebear - Stomp
4. D.H.T. - Jumpin’ Time
5. DHHD - LSD
6. The Raiders - Disc Warrior (Disc Mix)
7. Pavo & Zany - S.E.X.
8. DJ Activator - The Masterpiece EP
9. DJ Luna Meets Trilok & Chiren - DHHD (The Anthem)
10. Queen - We Will Rock You (Remix)
11. DJ Zany vs. Duro - Our Power
12. Speedwave - Junior
13. Deepack vs. Luna - Kick This Mutha
14. Zairon - I’m Techno
was dat Jelle Klaasen niet?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:29 schreef Dalton_ het volgende:
Haha dat tweede nummer, Type Face
draaide een of andere darter toen der tijd bij zn opkomst
Ik ben vanaf 2004/2005 wat gaan luisteren.. Er is wel inderdaad wat meer melodie bijgekomen, in sommige gevallen voor mij zelfs te veel, maar er zijn nog genoeg rauwe artiesten, waar jij volgens mij wat meer van houd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:20 schreef JointjeErbij het volgende:
Kan iemand me uitleggen of er nou echt zoveel is veranderd aan hardstyle sinds 2005 ??
Zit het weer regelmatig te luisteren maareh het klinkt allemaal een stuk blijer en krijg de neiging om met een lolly rondjes te huppelen. Maar kan me niet herinneren dat dat eerst ook zo was kwa muziek. Heb het vroeger (2005 ofzo) veel geluisterd.
Dus ligt het echt aan de muziek of is mn geheugen een gatenkaasje geworden?
die ? staat nergens hoor...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:52 schreef JointjeErbij het volgende:
[..]
Beter lezen dan! Er staat toch jointjeErbij? & eronder, nee
Oh tja jammer dan :pquote:
Aaah dus toch! Thanx !quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:55 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik ben vanaf 2004/2005 wat gaan luisteren.. Er is wel inderdaad wat meer melodie bijgekomen, in sommige gevallen voor mij zelfs te veel, maar er zijn nog genoeg rauwe artiesten, waar jij volgens mij wat meer van houd.
Als ik jou was zou ik gewoon kijken naar een 2-Sidez of een Activator.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:05 schreef JointjeErbij het volgende:
[..]
Oh tja jammer dan :p
[..]
Aaah dus toch! Thanx !
Ja zany luister ik nog wel regelmatig, The fusion of sound is een lekker cdtje!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:13 schreef ElDani het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gewoon kijken naar een 2-Sidez of een Activator.
Ook Zany is aardig hard gebleven en Noisecontrollers zijn pas begonnen met een wat hardere sound. Ran-D & B-Front zijn ook aardig hard.
En Trance Generators niet te vergeten, die ook nog de "oude sound" veel gebruiken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:13 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ook Zany is aardig hard gebleven en Noisecontrollers zijn pas begonnen met een wat hardere sound. Ran-D & B-Front zijn ook aardig hard.
pak de Alpha2 dan ook maar meequote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:32 schreef JointjeErbij het volgende:
[..]
Ja zany luister ik nog wel regelmatig, The fusion of sound is een lekker cdtje!![]()
De rest van de namen die opnoemt zal ik vanavond eens opzoeken.
En dan de Alpha Twins vergeten op te noemen...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:13 schreef ElDani het volgende:
[..]
GMTAquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
En dan de Alpha Twins vergeten op te noemen...![]()
Q-dance heeft een wedstrijd uitgeschreven in australie dat je een reis kunt winnen naar Defqon in NL, beter ook andersomquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:06 schreef ElDani het volgende:
Defqon 2009 Trailer - Australia
Anthem gemaakt door Zany.. Wel zijn kicks, maar best vrolijk. Lekker plaatje, dat wel.
x2.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:34 schreef LeonH het volgende:
Ik vind het anthem van Australië nu al 10x dikker dan die van NL.
Dan luister je hem toch niet?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:46 schreef Koepert het volgende:
Dat is idd 1 van de betere zomerse 'blije' deuntjes
K weet trouwens niet of ik de enige er in ben, maar ik begin me blauw te ergeren aan de vocals van A Kay a, net als bij Oh My God het geval was; goede plaat eigenlijk, stervensirritante vocals.. En hoe vaker/langer ik m hoor, hoe erger t word..
quote:
Lijkt erop dat ze het op 1 area houden....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:06 schreef ElDani het volgende:
Defqon 2009 Trailer - Australia
Anthem gemaakt door Zany.. Wel zijn kicks, maar best vrolijk. Lekker plaatje, dat wel.
Volgens mij was dat vorig jaar ook zo.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ze het op 1 area houden....
Is het al zeker dat het platen van DBSTF waren? Ik dacht dat er nog wat onzekerheid heerste?quote:
Was er vorig jaar al een defqon Australië?quote:
zover ik weet welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:15 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Is het al zeker dat het platen van DBSTF waren? Ik dacht dat er nog wat onzekerheid heerste?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Was er vorig jaar al een defqon Australië?
Dacht dat dit de eerste was
Grappig dat er verder niks over te vinden is. Geen enkel youtube filmpje ofzo....quote:
JA dat weeti k. zo bedoelde ik het ook neit.. ik bedoede eigenlijk dat ik ondanks dat het een zany track is meer elementen van the pitcher er in hoor dan in andere zany nrsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:47 schreef ElDani het volgende:
Zany schijnt het een tijd geleden op zijn Facebook aangekondigd te zijn..
DJ Zany - Maximum Force (Offical Defqon 1 Anthem Australia 2009)
Dusja.. Ik weet het niet.
kan zomaar dat meneer Pollen onze Raoul eventjes geholpen heeftquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
JA dat weeti k. zo bedoelde ik het ook neit.. ik bedoede eigenlijk dat ik ondanks dat het een zany track is meer elementen van the pitcher er in hoor dan in andere zany nrs
Ja dat zal vast... maar bij andere zany producties waar pollen ook bij betrokken is hoor je dan een typische zany stijl.. hier hoor ik meer pitcherquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan zomaar dat meneer Pollen onze Raoul eventjes geholpen heeft
Dat plaatje was fake toch? Gemaakt door diehard Defqon fan in Australie die maar niet kon wachten.quote:
Vind hem eigenlijk wel fijn. Enig minpuntje vind ik persoonlijk DBSTF, maar die zal toch wel overal te vinden zijn ivm het album. Voor de rest is de line-up toch niet zo verkeerd?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:48 schreef ReMcOrE het volgende:
geen denderende HS/HC-lijn dus, denk dat ik dan niemand meekrijg, mocht ik zelf nog wel willen
Standaard.....noem ik 'm. HIjs daarentegen wel lekker, maar niet verrassend.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:58 schreef ElDani het volgende:
[..]
Vind hem eigenlijk wel fijn. Enig minpuntje vind ik persoonlijk DBSTF, maar die zal toch wel overal te vinden zijn ivm het album. Voor de rest is de line-up toch niet zo verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |