Q-dance heeft een wedstrijd uitgeschreven in australie dat je een reis kunt winnen naar Defqon in NL, beter ook andersomquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:06 schreef ElDani het volgende:
Defqon 2009 Trailer - Australia
Anthem gemaakt door Zany.. Wel zijn kicks, maar best vrolijk. Lekker plaatje, dat wel.
x2.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:34 schreef LeonH het volgende:
Ik vind het anthem van Australië nu al 10x dikker dan die van NL.
Dan luister je hem toch niet?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:46 schreef Koepert het volgende:
Dat is idd 1 van de betere zomerse 'blije' deuntjes
K weet trouwens niet of ik de enige er in ben, maar ik begin me blauw te ergeren aan de vocals van A Kay a, net als bij Oh My God het geval was; goede plaat eigenlijk, stervensirritante vocals.. En hoe vaker/langer ik m hoor, hoe erger t word..
quote:
Lijkt erop dat ze het op 1 area houden....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:06 schreef ElDani het volgende:
Defqon 2009 Trailer - Australia
Anthem gemaakt door Zany.. Wel zijn kicks, maar best vrolijk. Lekker plaatje, dat wel.
Volgens mij was dat vorig jaar ook zo.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ze het op 1 area houden....
Is het al zeker dat het platen van DBSTF waren? Ik dacht dat er nog wat onzekerheid heerste?quote:
Was er vorig jaar al een defqon Australië?quote:
zover ik weet welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:15 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Is het al zeker dat het platen van DBSTF waren? Ik dacht dat er nog wat onzekerheid heerste?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Was er vorig jaar al een defqon Australië?
Dacht dat dit de eerste was
Grappig dat er verder niks over te vinden is. Geen enkel youtube filmpje ofzo....quote:
JA dat weeti k. zo bedoelde ik het ook neit.. ik bedoede eigenlijk dat ik ondanks dat het een zany track is meer elementen van the pitcher er in hoor dan in andere zany nrsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:47 schreef ElDani het volgende:
Zany schijnt het een tijd geleden op zijn Facebook aangekondigd te zijn..
DJ Zany - Maximum Force (Offical Defqon 1 Anthem Australia 2009)
Dusja.. Ik weet het niet.
kan zomaar dat meneer Pollen onze Raoul eventjes geholpen heeftquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
JA dat weeti k. zo bedoelde ik het ook neit.. ik bedoede eigenlijk dat ik ondanks dat het een zany track is meer elementen van the pitcher er in hoor dan in andere zany nrs
Ja dat zal vast... maar bij andere zany producties waar pollen ook bij betrokken is hoor je dan een typische zany stijl.. hier hoor ik meer pitcherquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan zomaar dat meneer Pollen onze Raoul eventjes geholpen heeft
Dat plaatje was fake toch? Gemaakt door diehard Defqon fan in Australie die maar niet kon wachten.quote:
Vind hem eigenlijk wel fijn. Enig minpuntje vind ik persoonlijk DBSTF, maar die zal toch wel overal te vinden zijn ivm het album. Voor de rest is de line-up toch niet zo verkeerd?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:48 schreef ReMcOrE het volgende:
geen denderende HS/HC-lijn dus, denk dat ik dan niemand meekrijg, mocht ik zelf nog wel willen
Standaard.....noem ik 'm. HIjs daarentegen wel lekker, maar niet verrassend.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:58 schreef ElDani het volgende:
[..]
Vind hem eigenlijk wel fijn. Enig minpuntje vind ik persoonlijk DBSTF, maar die zal toch wel overal te vinden zijn ivm het album. Voor de rest is de line-up toch niet zo verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |