Early HHZ setje, of uberhaupt early hardstyle setje is ook al genoegquote:Op zondag 17 mei 2009 18:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
En idd HHZ een early set laten draaien lijkt mehij heeft ook al eens op Qlubtempo gestaan en de tent afgebroken in het bovenzaaltje schijnt
Op het moment boeit eigenlijk elke Scantraxx plaat me weinig, simpelweg omdat ik ze toch niet aan kan schaffen.. Zou het meeste nu nog Wildstylez en Scope DJ kunnen waarderen..quote:Op zondag 17 mei 2009 18:47 schreef LeonH het volgende:
Op dit moment kunnen mij de platen van Wildstylez sowieso veel beter bekoren dan die laatste dingen wat HHZ uitbrengt
Ohja, en ik vind eindelijk een plaatje van Alphaverb vet, Got It
hij draaide toen geen early. In de bovenzaal werd "gewone" hardstyle gedraaid.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
En idd HHZ een early set laten draaien lijkt mehij heeft ook al eens op Qlubtempo gestaan en de tent afgebroken in het bovenzaaltje schijnt
ok.. nou goed dan wil ik hem nog steeds een keer een early set horen draaienquote:Op zondag 17 mei 2009 19:21 schreef kollie het volgende:
hij draaide toen geen early. In de bovenzaal werd "gewone" hardstyle gedraaid.
Had het er op koninginnedag met Harm nog ff over maar Ik vind dat scope ook wel eens wat meer variatie mag gaan gebruiken. Die reversed bass en de opbouw van de break zijn zovaak hetzelfde bij hem. Het is niet slecht hoor en ik ben ook weer heel benieuwd naar die nieuwe vinyl (vooral die remix) maar ik vrees dat het min of meer weer van het bekende straatje zal zijn. Wildstylez kan ik kort over zijn. Samen met de NC mijn absolute favorieten van dit moment qua producties.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:57 schreef ElDani het volgende:
Zou het meeste nu nog Wildstylez en Scope DJ kunnen waarderen..
Heb ik iets gemist? Hoezo ga/kan je niet?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:24 schreef 16meter het volgende:
tvp
na geen defqon, ook geen emporium
FAIL inderdaad![]()
My vision is 13 in een dozijn plaat als je het mij vraagt. Misschien klinkt ie op een feest beter maar nu word ik er niet erg enthousiast van. De remix is leuk gedaan maar zeker niet beter als het origineel.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:02 schreef ElDani het volgende:
Vind Not E-Nuff remix wel netjes, alleen climax wijkt wel redelijk veel af. My Vision is gewoon vet!
Die deed hij ook in de Outland, klonk toen toch verdomde fijn!! Pitcher heeft wat mij beteft gewoon een uitstekende platenkeus. Pollen + wat recente platen, altijd netjes.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
The_2Dangerous_Show_-_Fear_FM__07-05-2009
24. Frontliner - Warphole
LISTEN TO THIS CROSSOVER!!!
25. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
quote:
Dat snap ik echt niet, is toch juist een lekkere beuktrackquote:
Defqon.. Iets met teveel kaarten op 1 naam.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:47 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Hoezo ga/kan je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |