Thrillogy 2007 bakte die er nog niets van, was wel vermakelijk! Nu inderdaad wel toppertje.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:03 schreef NLS04 het volgende:
[..]
En dan als laatste:
[..]
. Wat een ontwikkeling heeft die gast doorgemaakt in 1 jaar tijd zeg. Vorig jaar was hij nog een van de grootste talenten en dit jaar al aan de absolute top naar mijn mening.
deze hebk vruuuuuger ook grijs gedraaid jahquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:03 schreef NLS04 het volgende:
Toen ook maar CDtje opgezet wat me tot een oud ma goud plaatje bracht:
Mooi gemaaktquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:22 schreef NLS04 het volgende:
weetniet of ie al voorbij is gekomen maar aftermovie IQ
http://www.whoisinqontrol.com/
quote:Deze website is bezig
Hartelijk dank voor uw bezoek aan www.ticketonline.nl
Er zijn op dit moment veel bezoekers op de website waardoor de maximale capaciteit van bezoekers is bereikt.
Probeer het nogmaals. Als het niet lukt probeer het dan opnieuw. De website zal elk moment weer beschikbaar zijn.
Ticketonline bedankt je voor je geduld.
en daarna ging iedereen ineens The World draaienquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:42 schreef Sethje het volgende:
dat was echt vet toen in de matrixx..... draaide die astaloca en the world
heb rond 13.30 geen problemen gehad, 2 kaartjes besteld en betaald , nu wachten op de e-ticketsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:57 schreef kmaestro het volgende:
Kaartje voor Decibel proberen te bestellen:
[..]
quote:Dutch Master - Pride / Taste Me
A1. Pride
B1. Taste Me
Release datum : maandag 22 juni 2009
quote:Abyss & Judge - Hardstyle Revolution
A1. Hardstyle Revolution (Showtek Mix)
B1. DMW
Release datum : maandag 8 juni 2009
quote:Alpha² - Unleashed
A1. Unleashed
B1. Fragile
quote:Scope DJ - My Vision
A1. Scope DJ - My Vision
B1. DJ Duro & The Prophet - Not-E-Nuff (Scope DJ Remix)
quote:Noisecontrollers - Yellow Minute
A1. Yellow Minute
A2. Sanctus
B1. Revolution Is Here
B2. Attack Again
Release datum : maandag 1 juni 2009
quote:Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight
A1. Tonight
B1. Famous
Release datum : maandag 25 mei 2009
quote:Williams Syndrome - Emotions / Secrets
A1. Emotions
B1. Secrets
Release datum : vrijdag 22 mei 2009
Ja, ik om 10 over 1, maar ik ging voor de eerste 500quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en daarna ging iedereen ineens The World draaien
[..]
heb rond 13.30 geen problemen gehad, 2 kaartjes besteld en betaald , nu wachten op de e-tickets
ze zijn binnen
Ziet er echt ook heel vet uitquote:Op zondag 17 mei 2009 10:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Impact Outdoor was echt super!! Had nooit verwacht dat het festivalseizoen voor mij zo goed geopend kon worden. Super sfeer, iedereen deed mee. Lekker de ruimte, dus zeker voor herhaling vatbaar. Zo misschien nog een fotoverslagje
Briljant!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:22 schreef NLS04 het volgende:
weetniet of ie al voorbij is gekomen maar aftermovie IQ
http://www.whoisinqontrol.com/
Die HHZ platen vind ik ook maar mwah...maar miss groeien ze nogquote:Op zondag 17 mei 2009 17:31 schreef CrustyClown het volgende:
Was net even mijn achterstandje op muziek gebied aan het wegwerken.
En paar nieuwe tracks die ik tot nu toe geluisterd heb;
De HHZ vinyl ; Headhunterz - Megasound (Scantraxx Reloaded/SCREL020)
Musical Revolution en WozNotWoz kunnen me allebei niet bekoren.
Ook nog even naar Wildstylez Phantom Beat & Single sound. PB lekker plaatje, en Single Sound lekker nummer, maar de melo en bas komen me erg bekend voor. Ik kan alleen weer eens niet op de naam van het nummer komen. *Kom ik later nog wel op terug denk*
Had overigens zaterdag nog een gesprek met Bartman over het feit dat we beiden HHZ wel eens een beetje early set willen zien draaien. Niet alleen zijn eerdere platen als HHZ en Antifact, maar ook wat meer Early platen.
Ik zal niet vaak voor HHZ opkomen, maar ik denk dat hij met zo een optreden het imago van popi-jopi DJ wat meer van zich af kan schudden en bewijzen dat hij echt wel een goede DJ kan zijn !
Early HHZ setje, of uberhaupt early hardstyle setje is ook al genoegquote:Op zondag 17 mei 2009 18:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
En idd HHZ een early set laten draaien lijkt mehij heeft ook al eens op Qlubtempo gestaan en de tent afgebroken in het bovenzaaltje schijnt
Op het moment boeit eigenlijk elke Scantraxx plaat me weinig, simpelweg omdat ik ze toch niet aan kan schaffen.. Zou het meeste nu nog Wildstylez en Scope DJ kunnen waarderen..quote:Op zondag 17 mei 2009 18:47 schreef LeonH het volgende:
Op dit moment kunnen mij de platen van Wildstylez sowieso veel beter bekoren dan die laatste dingen wat HHZ uitbrengt
Ohja, en ik vind eindelijk een plaatje van Alphaverb vet, Got It
hij draaide toen geen early. In de bovenzaal werd "gewone" hardstyle gedraaid.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
En idd HHZ een early set laten draaien lijkt mehij heeft ook al eens op Qlubtempo gestaan en de tent afgebroken in het bovenzaaltje schijnt
ok.. nou goed dan wil ik hem nog steeds een keer een early set horen draaienquote:Op zondag 17 mei 2009 19:21 schreef kollie het volgende:
hij draaide toen geen early. In de bovenzaal werd "gewone" hardstyle gedraaid.
Had het er op koninginnedag met Harm nog ff over maar Ik vind dat scope ook wel eens wat meer variatie mag gaan gebruiken. Die reversed bass en de opbouw van de break zijn zovaak hetzelfde bij hem. Het is niet slecht hoor en ik ben ook weer heel benieuwd naar die nieuwe vinyl (vooral die remix) maar ik vrees dat het min of meer weer van het bekende straatje zal zijn. Wildstylez kan ik kort over zijn. Samen met de NC mijn absolute favorieten van dit moment qua producties.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:57 schreef ElDani het volgende:
Zou het meeste nu nog Wildstylez en Scope DJ kunnen waarderen..
Heb ik iets gemist? Hoezo ga/kan je niet?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:24 schreef 16meter het volgende:
tvp
na geen defqon, ook geen emporium
FAIL inderdaad![]()
My vision is 13 in een dozijn plaat als je het mij vraagt. Misschien klinkt ie op een feest beter maar nu word ik er niet erg enthousiast van. De remix is leuk gedaan maar zeker niet beter als het origineel.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:02 schreef ElDani het volgende:
Vind Not E-Nuff remix wel netjes, alleen climax wijkt wel redelijk veel af. My Vision is gewoon vet!
Die deed hij ook in de Outland, klonk toen toch verdomde fijn!! Pitcher heeft wat mij beteft gewoon een uitstekende platenkeus. Pollen + wat recente platen, altijd netjes.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
The_2Dangerous_Show_-_Fear_FM__07-05-2009
24. Frontliner - Warphole
LISTEN TO THIS CROSSOVER!!!
25. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
quote:
Dat snap ik echt niet, is toch juist een lekkere beuktrackquote:
Defqon.. Iets met teveel kaarten op 1 naam.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:47 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Hoezo ga/kan je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |