abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:49:29 #51
210501 right_turn
It's my turn
pi_69021306
TS zit in de friendszone!
Acht Cola, Acht Bier!
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:41:08 #52
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_69024800
quote:
Nu vind ze het heel erg moeilijk om bij me te zijn en te wonen en zou ze het liefst weg gaan maar ze houd van me en wil graag bij me zijn.
Holy shit . Kan een menselijk brein zoveel tegenstellingen tegelijk aan?
There is no rehab for stupidity.
pi_69025619
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:41 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Holy shit . Kan een menselijk brein zoveel tegenstellingen tegelijk aan?

OT: wat de meesten zeggen.
  Moderator donderdag 14 mei 2009 @ 22:15:32 #54
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69035069
Ditch the bitch.

She did it once...

En wat de meesten zeggen, het lijkt wel of zij aanstuurt op een einde
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69044433
Vriendin in kwestie wilde een einde aan de relatie maken maar had geen zin in het uitmaken. Ze dacht dat jij het wel zou uitmaken als ze vreemdging. Helaas voor haar ben je vergevingsgezind.

Nu zit zij nog steeds met een relatie die ze niet wil en daarbovenop heeft ze ook nog eens betekenisloze seks gehad. daardoor voelt ze zich een hoer en elke keer als jullie bij elkaar zijn wordt ze daarmee geconfronteerd. Ik denk dat jullie erg veel moeite moeten gaan doen wil je nog een kans op een relatie hebben.

Ik zou als ik jouw was in de tussentijd een andere dame gaan zoeken en het dan uitmaken. Je gooit je schoenen immers ook niet weg als je nog geen nieuwe hebt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_69045165
Tja, ik denk dat zoiets nooit meer echt goed komt, of goed zal voelen, van wie z'n kant dan ook. Hou de eer bij jezelf en zet er een punt achter.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 10:34:24 #57
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69047954
Allle vrouwen zijn...

© Hans Teeuwen
Primum non nocere
pi_69048532
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 07:26 schreef vipergts het volgende:
Vriendin in kwestie wilde een einde aan de relatie maken maar had geen zin in het uitmaken. Ze dacht dat jij het wel zou uitmaken als ze vreemdging. Helaas voor haar ben je vergevingsgezind.

Nu zit zij nog steeds met een relatie die ze niet wil en daarbovenop heeft ze ook nog eens betekenisloze seks gehad. daardoor voelt ze zich een hoer is ze een hoer en elke keer als jullie bij elkaar zijn wordt ze daarmee geconfronteerd. Ik denk dat jullie erg veel moeite moeten gaan doen wil je nog een kans op een relatie hebben.
pi_69049220
Ik zou zeggen: mochten jullie proberen om de relatie in stand te houden, zorg er dan iig voor dat het grootste deel van het initiatief bij háár ligt. Dan blijkt iig dat ze het ook echt wil. Als jij vanaf nu moet rennen en vliegen om alles nog maar te proberen te redden, dan weet je ook waar je aan toe bent.

Maar damn, andersmans piemel in het grotje van je vriendin, ik weet niet over ik daar overheen zou komen
  vrijdag 15 mei 2009 @ 11:28:45 #60
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_69050081
Ze had er niet op gerekend dat je 'haar zou vergeven'
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  vrijdag 15 mei 2009 @ 12:29:35 #61
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_69052238
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:40 schreef danny25 het volgende:
Hallo,
Ik heb nu bijna 5 jaar iets met mijn vriendin en ze is een paar maanden geleden met een andere jongen naar bed geweest,ik heb haar dit vergeven omdat ik super veel van haar hou
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_69053030
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 11:07 schreef VonHinten het volgende:
Ik zou zeggen: mochten jullie proberen om de relatie in stand te houden, zorg er dan iig voor dat het grootste deel van het initiatief bij háár ligt. Dan blijkt iig dat ze het ook echt wil. Als jij vanaf nu moet rennen en vliegen om alles nog maar te proberen te redden, dan weet je ook waar je aan toe bent.

Maar damn, andersmans piemel in het grotje van je vriendin, ik weet niet over ik daar overheen zou komen
Idd als mijn vriendin een andere snikkel naar binnenlaat kan ze meteen opflikkeren, hoe vaak ze ook douched daarna als er iets smerigs is is dat het wel. Iedere keer als je sex heb met elkaar denk je er toch aan of je het nou wilt of niet en dan kun je zoveel houden van zoon meid het blijft voor mij dan een smerig gebruikt washandje.
pi_69053229
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 12:55 schreef BloodStain het volgende:

[..]

Idd als mijn vriendin een andere snikkel naar binnenlaat kan ze meteen opflikkeren, hoe vaak ze ook douched daarna als er iets smerigs is is dat het wel. Iedere keer als je sex heb met elkaar denk je er toch aan of je het nou wilt of niet en dan kun je zoveel houden van zoon meid het blijft voor mij dan een smerig gebruikt washandje.
Ik bedoelde het niet zozeer in fysiek opzicht (want mijn vriendin is ook met anderen naar bed geweest voordat ze met mij iets kreeg), maar meer in mentaal opzicht. Iets wat exclusief was, is niet het niet meer.
pi_69053771
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 13:01 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Ik bedoelde het niet zozeer in fysiek opzicht (want mijn vriendin is ook met anderen naar bed geweest voordat ze met mij iets kreeg), maar meer in mentaal opzicht. Iets wat exclusief was, is niet het niet meer.
Het heeft toch iets van beschadigde goederen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:33:05 #65
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_69054337
Het is voorbij, vertrouwen is weg en zal nooit meer terugkomen. De relatie is dood, wees een vent en geef het een waardige begravenis in plaats van in je handen te laten ontbinden.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_69054645
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 13:17 schreef vipergts het volgende:

[..]

Wat? Het feit dat ze überhaupt met iemand anders naar bed is geweest, of het feit dat ze dit tijdens een relatie doet?
pi_69054703
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 13:17 schreef vipergts het volgende:

[..]

Je bedoelt een soort non-conformiteitsbeginsel zoals ook wordt gehanteerd in het BW?
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:48:00 #68
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_69054916
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
Klinkt alsof je vriendin er eigenlijk gewoon klaar mee is, maar niet diegene wil zijn die de boel uitmaakt.
Tis nogal destructief gedrag. Snap dat ze het moeilijk vind dat ze zoiets heeft geflikt, maar aan de andere kant; If you cant do the time, don't do the crime...
Deed ik ook als ik geen zin had het uit te maken, maar wel zin had.
Kamina, manlier than you could ever hope to be
pi_69056078
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 12:55 schreef BloodStain het volgende:

[..]

Moet je nagaan dat hij ook nog eens in haar mond en gezicht is klaargekomen
  vrijdag 15 mei 2009 @ 14:20:27 #70
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69056107
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 13:40 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Wat? Het feit dat ze überhaupt met iemand anders naar bed is geweest, of het feit dat ze dit tijdens een relatie doet?
Het tweede natuurlijk. Alhoewel het eerste ook niet voor iedereen te verkroppen is.
Primum non nocere
  vrijdag 15 mei 2009 @ 15:51:09 #72
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_69059521
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 15:49 schreef Mordreth het volgende:
Even opgeschoond .
Mijn reactie was toch niets offtopic ?

Het is toch gerechtig om een andere vrouw te neuken zodat jullie gelijk staan en weer verder kunnen met de relatie ?!
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
pi_69060170
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 15:51 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Mijn reactie was toch niets offtopic ?

Het is toch gerechtig om een andere vrouw te neuken zodat jullie gelijk staan en weer verder kunnen met de relatie ?!
Voor een soort oog om oog tand om tand gerechtigheid in de zaak.

Ik zou dat dan ook opnemen zodat ze kan terugzien dat je maar met 1 iemand de boel weer gelijk hebt getrokken. Anders beweerd zij straks weer dat het een MVV trio was en dan mag zij nog een keertje.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  Moderator vrijdag 15 mei 2009 @ 16:08:53 #74
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_69060237
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:07 schreef Aardwetenschapper het volgende:

[..]

Voor een soort oog om oog tand om tand gerechtigheid in de zaak.

Ik zou dat dan ook opnemen zodat ze kan terugzien dat je maar met 1 iemand de boel weer gelijk hebt getrokken. Anders beweerd zij straks weer dat het een MVV trio was en dan mag zij nog een keertje.
Ja maar goed, dan ga je er van uit dat je dat maar met 1 iemand tegelijkertijd hebt gedaan. Dan kun je daar wel een filmpje van opnemen, maar voor 't zelfde geld heeft TS dalijk sex gehad met 10 meiden, en het gewoon 9x niet gefilmd, dus vriendin van TS zal dat echt niet accepteren als 'bewijs'.

Ik denk dat ze 't hoe dan ook niet zal willen zien eigenlijk.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_69061952
Misschien hoopte ze dat je het uit zou maken ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')