Nah, echt spannend is het niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:58 schreef Maanvis het volgende:
er gebeurt dus weer niets op die streams?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:00 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Sorry, maar de bewoners krijgen de meeste vage namen naar hun kop geslingerd en jij noemt deze verzuurde sloot, wiens kinderen een blok oplopen om haar maar niet tegen te komen, een dame?
![]()
![]()
ja, ik had ook tante kunnen zeggenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:00 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Sorry, maar de bewoners krijgen de meeste vage namen naar hun kop geslingerd en jij noemt deze verzuurde sloot, wiens kinderen een blok oplopen om haar maar niet tegen te komen, een dame?
![]()
![]()
Liever niet ......... of aangepaste sex, alleen de daad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon verdergaan waar je een paar uur daarvoor bent gebleven.
Laat me raden: Handdoekje eronder en na de ejaculatie meteen onder de douche springen?
Ze zijn nog steeds druk bezig om hun Eifeltoren af te bouwenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:58 schreef Maanvis het volgende:
er gebeurt dus weer niets op die streams?
Dat zegt hij niet, en ik geef hem groot gelijk. Iets meer hygiene mag wel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus uit het piepelemientje van je vriendin komt een putlucht?
Tijd voor een bezoekje aan de HA.
vanavond 8 uurquote:
Meer is niet altijd beter, soms moet je kwaliteit <---> kwantiteit afwegen idd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
En sommige 'toevoegingen' moet je simpelweg niet willen.
hmmzz...hij zou toch zelf opstappen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:03 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
vanavond 8 uur(als men hem er uit stemt
Dus ik moet minder praten en meer zinnige dingen zeggen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Meer is niet altijd beter, soms moet je kwaliteit <---> kwantiteit afwegen idd.
Hypothetisch:quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet, en ik geef hem groot gelijk. Iets meer hygiene mag wel.
Mwoah, zolang ze in ONZ blijven is iedereen welkomquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Meer is niet altijd beter, soms moet je kwaliteit <---> kwantiteit afwegen idd.
Nee, hij heeft voor de 2e keer zijn 12 uur aangevraagd, zodra hij zijn spullen gaat pakken dan geloof ik dat hij echt weg gaat.quote:
Dit was absoluut NIET naar jou gericht, jij bent geen COS verstorend ongewenst element imho, gewoon lekker blijven kletsen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:05 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dus ik moet minder praten en meer zinnige dingen zeggen?
Das ook nie leuk
Klopt, maar die hint begreep ze niet, CC had het ook over de COS geloof ik, hier trollen en zeuren is niet leuk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:05 schreef D. het volgende:
[..]
Mwoah, zolang ze in ONZ blijven is iedereen welkom
Nee, bij mij varieert dat. Op een warme zomerdag in the middle of the day, is een topper.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb ik op elk moment als er seks in het spel is.
Ik had het ook meer over m'n lamme gebrabbel in The Bunkerquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit was absoluut NIET naar jou gericht, jij bent geen COS verstorend ongewenst element imho, gewoon lekker blijven kletsen.
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:11 schreef D. het volgende:
Eline: kassiere is toch hetzelfde als vakkenvuller?
Wereldwijs die dame
broodje kaas opeten, en daarna zeuren om tandpasta.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:05 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hypothetisch:
2 dagen niet gegeten, 2 weken niet gewassen.
Keuze: broodje kaas of tandenpoetsen?
Lol, enige zelfkennis siert je!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:08 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik had het ook meer over m'n lamme gebrabbel in The Bunker
Ben je er vanavond bij?quote:
Ik wil niet weten waar hij dat dan gaat smeren, op zijn hoofd zal het niet zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:08 schreef Flow3r het volgende:
misschien kunnen ze zijn gel er ingooien om te zorgen dat ie blijft?
Da's zonde van die broodje kaas smaakquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
broodje kaas opeten, en daarna zeuren om tandpasta.
Ik heb ook nooit in die veronderstelling geleefd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, enige zelfkennis siert je!Nee, gekheid op een stokje, je was/bent niet de meest irritante die er bij zat hoor.
Toedels.quote:
Had ik heel graag gewild, maar ik moet oefenen met een band als inval-drummer, heb een optreden de 16e.quote:
Dat kan toch alsnogquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:15 schreef BobbyRond het volgende:
(had ook wel een Eiffeltoren willen bouwen)
Niets staat je in de weg om dat alsnog te gaan doen hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:15 schreef BobbyRond het volgende:
Het is dat ze geen scheermesjes hebben, ik denk nl dat hij een smoothy is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:14 schreef kahaarin het volgende:
Ik wil niet weten waar hij dat dan gaat smeren, op zijn hoofd zal het niet zijn.
Dat was Jereonquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is dat ze geen scheermesjes hebben, ik denk nl dat hij een smoothy is.
zet ff een stream op je kop?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:15 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dat weet ik, vandaar die...ik denk. Maar Petertje is nogal glad.quote:
Dank u.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jullie kunnen over vijf postings hier verder [TBO COS # 199] Waar de stemmen nog lang niet staken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |