Ik had het ook meer over m'n lamme gebrabbel in The Bunkerquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit was absoluut NIET naar jou gericht, jij bent geen COS verstorend ongewenst element imho, gewoon lekker blijven kletsen.
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:11 schreef D. het volgende:
Eline: kassiere is toch hetzelfde als vakkenvuller?
Wereldwijs die dame
broodje kaas opeten, en daarna zeuren om tandpasta.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:05 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hypothetisch:
2 dagen niet gegeten, 2 weken niet gewassen.
Keuze: broodje kaas of tandenpoetsen?
Lol, enige zelfkennis siert je!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:08 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik had het ook meer over m'n lamme gebrabbel in The Bunker
Ben je er vanavond bij?quote:
Ik wil niet weten waar hij dat dan gaat smeren, op zijn hoofd zal het niet zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:08 schreef Flow3r het volgende:
misschien kunnen ze zijn gel er ingooien om te zorgen dat ie blijft?
Da's zonde van die broodje kaas smaakquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
broodje kaas opeten, en daarna zeuren om tandpasta.
Ik heb ook nooit in die veronderstelling geleefd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, enige zelfkennis siert je!Nee, gekheid op een stokje, je was/bent niet de meest irritante die er bij zat hoor.
Toedels.quote:
Had ik heel graag gewild, maar ik moet oefenen met een band als inval-drummer, heb een optreden de 16e.quote:
Dat kan toch alsnogquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:15 schreef BobbyRond het volgende:
(had ook wel een Eiffeltoren willen bouwen)
Niets staat je in de weg om dat alsnog te gaan doen hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:15 schreef BobbyRond het volgende:
Het is dat ze geen scheermesjes hebben, ik denk nl dat hij een smoothy is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:14 schreef kahaarin het volgende:
Ik wil niet weten waar hij dat dan gaat smeren, op zijn hoofd zal het niet zijn.
Dat was Jereonquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is dat ze geen scheermesjes hebben, ik denk nl dat hij een smoothy is.
zet ff een stream op je kop?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:15 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dat weet ik, vandaar die...ik denk. Maar Petertje is nogal glad.quote:
Dank u.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jullie kunnen over vijf postings hier verder [TBO COS # 199] Waar de stemmen nog lang niet staken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |