een waarheid als een koe.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:16 schreef Biels het volgende:
Veel voorkomend probleem bij vrouwen, inderdaad.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Je was gewoon aan het verliezen he? Lafaard![]()
Nietus!quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Je was gewoon aan het verliezen he? Lafaard![]()
Precies, Ik ken er ook een paar, die altijd gelijk moeten hebben, ook al weten ze dat ze fout zitten...quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:40 schreef Nadinarama het volgende:
Wie gaat er dan ook met een vrouw discussiëren...
Idd, gewoon gelijk geven en jequote:Op donderdag 14 mei 2009 12:40 schreef Nadinarama het volgende:
Wie gaat er dan ook met een vrouw discussieren...
Neuken?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:40 schreef Nadinarama het volgende:
dat dus.. en nou goed-maak-sex voorstellenquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:40 schreef Nadinarama het volgende:
De vrouw was ongesteld volgens TS, maar denk dat dat wel de oplossing is voor zulks frustraties, lol!quote:
Idd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:34 schreef Apfelsaft het volgende:
Of als je met een andere man een stevige inhoudelijke discussie voert, en dat er dan zo'n hoer naar je toekomt om te zeggen dat we moeten "ophouden met ruzie maken!!!" om daarna lekker over koetjes en kalfjes (of nog erger: kinderen!
) verder te praten.
kalfsvlees IS lekkerderquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:35 schreef Cybey het volgende:
Jongens! Houd op met ruzie maken!!!!!!!!
Wat vinden jullie lekkerder? Rundvlees of kalfsvlees?
als een gesprek ze te moeilijk word dat worden we ook al snel bestempeld als nerdquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:38 schreef miodzio het volgende:
[..]
Idd.
Of: oeh 'de jongens' hebben het weer over politiek. Daar is mijn hoofd te klein voor hoor.
Verkapt ik-ben-te-dom-of-te-simpel-om-enig-nieuws-te-volgen-en-aan-de-hand-daarvan-eventueel-een-eigen-mening-te-vormen.![]()
Echte mannen bevaren de Rode Zee...quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:28 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
De vrouw was ongesteld volgens TS, maar denk dat dat wel de oplossing is voor zulks frustraties, lol!
Probeer nou maar niet zo quasi-stoer TS te dissen, dit is gewoon een goede klacht. Ongelooflijke megafaler dat je er eentje bent.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:34 schreef lennart12 het volgende:
Jij leert net iemand kennen, en diezelfde avond heb je d'r al boos gekregen?Is het ook meteen duidelijk waarom je met een oude vriend een kroeg induikt, nieuwe vrienden zal je dan niet zoveel hebben
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:39 schreef Biels het volgende:
[..]
Probeer nou maar niet zo quasi-stoer TS te dissen, dit is gewoon een goede klacht. Ongelooflijke megafaler dat je er eentje bent.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:34 schreef lennart12 het volgende:
Jij leert net iemand kennen, en diezelfde avond heb je d'r al boos gekregen?Is het ook meteen duidelijk waarom je met een oude vriend een kroeg induikt, nieuwe vrienden zal je dan niet zoveel hebben
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:39 schreef Biels het volgende:
[..]
Probeer nou maar niet zo quasi-stoer TS te dissen, dit is gewoon een goede klacht. Ongelooflijke megafaler dat je er eentje bent.
Nee Len, jij bent lekker op weg om dikke vrienden te maken hierquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:40 schreef lennart12 het volgende:
[..]
mannen hebben wel altijd gelijk, maar TS kan ook geen vrienden maken
Niets staat vast en dat is een feit.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:19 schreef Florian_ het volgende:
Terechte klacht.
Vrouwen ontkennen trouwens ook zeer vaak glashard feiten valt mij op.
hmmm, het is weer "die" tijd van de maand hé...quote:Op maandag 18 mei 2009 16:12 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Niets staat vast en dat is een feit.
Dat is bijna hetzelfde als zeggen:"Vrouwen zijn mannen met een beperking..."quote:Op maandag 18 mei 2009 16:24 schreef MarMar het volgende:
Wij hebben tieten dus wij hebben altijd gelijk!
*stampvoet*
Hou jij niet van tieten?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:28 schreef Timmor het volgende:
[..]
Dat is bijna hetzelfde als zeggen:"Vrouwen zijn mannen met een beperking..."
jawel, maar helaas hangt aan die tieten ook een air van: ik heb gelijk omdat ik redeneerquote:
inderdaad, keiharde feiten zijn niet waar volgens sommige vrouwen, maar als je ze daarop wijst heb jij het ineens gedaan enzo.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:19 schreef Florian_ het volgende:
Terechte klacht.
Vrouwen ontkennen trouwens ook zeer vaak glashard feiten valt mij op.
Who cares, gewoon doen alsof je constant een cm of 30 boven de tieten staart en ja knikken!quote:Op maandag 18 mei 2009 16:58 schreef jagga het volgende:
[..]
jawel, maar helaas hangt aan die tieten ook een air van: ik heb gelijk omdat ik redeneer![]()
de ironie enzulks
ik fail want ik staar dan gewoon naar de tieten en niet erbovenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:11 schreef MarMar het volgende:
[..]
Who cares, gewoon doen alsof je constant een cm of 30 boven de tieten staart en ja knikken!
vaak welquote:Op maandag 18 mei 2009 18:58 schreef Lucivia het volgende:
Zeker een terechte klacht, maar of dat aan het geslacht van de discussiepartner ligt weet ik zo net nog niet..
Daar ben ik het dus mee eens, ik ben dit topic niet gestart om de oeroude mannen vs. vrouwen discussie op te laaien.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:58 schreef Lucivia het volgende:
Zeker een terechte klacht, maar of dat aan het geslacht van de discussiepartner ligt weet ik zo net nog niet..
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:51 schreef jagga het volgende:
[..]
vaak wel
En het zegt toch wel wat dat alle mannen in dit topic het eens zijn met TS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |