Ach, we maken allemaal fouten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:10 schreef Triggershot het volgende:
Ik werk ook bij een callcenter voor de loterij.
Dus?...quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:07 schreef Banzaiaap het volgende:
Tis klaagbaak.
Of studenten die voor simpel en weinig werk veel geld verdienen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
Callcentermedewerkers zijn meestal mensen die niet goed genoeg uitzien of gebreken hebben waardoor ze niet in "front-office" functies kunnen acteren.
Neem het ze niet kwalijk
En hoe weet jij dit? Ben jij zo'n iemand? Of lul je zoals gewoonlijk gewoon uit je nek.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
Callcentermedewerkers zijn meestal mensen die niet goed genoeg uitzien of gebreken hebben waardoor ze niet in "front-office" functies kunnen acteren.
Neem het ze niet kwalijk
Nee. In het echt heet ik Bomil-Dikkie.quote:
"veel" is relatief hequote:Op donderdag 14 mei 2009 12:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Of studenten die voor simpel en weinig werk veel geld verdienen.
Is je achternaam IRL?quote:
Vertel ze alstublieft dat ze me niet moeten storen bedanktquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:10 schreef Triggershot het volgende:
Is dat niet haram?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:10 schreef Triggershot het volgende:
Ja, ze hebben in de lunchruimte alleen ham en spareribs.quote:
Hier had ik gewoon opgehangenquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
"veel" is relatief he
Ik vind het heerlijk om die mensen af te blaffen en ze het liefst allerlei dingen toe te wensen.
Ik zal het even schetsen (naam callcentermedewerker is fictief en ik heet in real ook niet BoWa - C= Callcentermedewerker B=ik):
18:00: Boswachter is just bezig een lekkere pan spaghetti met zelfgemaakte saus te maken. Het culinaire wonder uit Limburg is net bezig om zijn brouwsel af te ronden met een ........
*TRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNGGGGG*
B: Huize Boswachter, goedenavond
C: Goedenavond. Postcodeloterij met Sanne Sillekens ! Gefeliciteerd meneer !
B: Huh, met wat![]()
C: Ik mag U namens de postcodeloterij een prachtige aanbieding doen. Dit is niet voor iedereen weggelegd !
Snelle geld bij een callcenter?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:28 schreef MervinMinky het volgende:
Tja ik ken ook zulke gasten die voor het snelle geld Callcenter doen mij vragen waarom ik daar ook niet ga werkenIk wil ergens werken waar het werk leuk is om te doen en niet voor het snelle geld om dat meteen weer uit te geven aan drank op zaternacht.
ayip.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:26 schreef Bomil het volgende:
[..]
Vertel ze alstublieft dat ze me niet moeten storen bedankt
Lul niet zoquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
Neem het ze niet kwalijk
Idd, ook een tijdje gewerktquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Boswachter denkt dat de mensen die bij een callcenter zitten serieus achter het doel staan wat ze promoten?
Jeunge, 80 % van de mensen bij een callcenter is student en verdient relatief veel voor het werk wat ze doen.
Alsof die lui enige fuck geven hoe jij stoer doet aan je telefoon om grappig over te komen.
Daar heb je gelijk in, of van die "hippe" jonge mensen in pak die doen of ze wat verdienen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
Neem het ze niet kwalijk
Jaquote:
Beter dan een supermarkt of een kledingwinkel.quote:
Zijn er echt sukkels die die rotzooi afnemen? Ik vind het altijd leuk dit tuig te laten zweten als ze me onverhoopt bellen, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt iets af te nemenquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:34 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja
TOen ik bij een callcenter werkte verdiende ik al 10 euro per uur zonder bonussen, als je dan ook nog 3 stakkers vindt die zo stom zijn om je zielige verhaaltje als zoete koek te slikken kreeg ik er nog 25 euro (anderhalf uur bonus) bij. Dat is toch ff 65 euro per dag voor 4 uurtjes bellen
Wow, rijke stinkerd. Jij rijdt zeker in een snelle bmw 3-serie uit 1996 met een spoiler?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:34 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja
TOen ik bij een callcenter werkte verdiende ik al 10 euro per uur zonder bonussen, als je dan ook nog 3 stakkers vindt die zo stom zijn om je zielige verhaaltje als zoete koek te slikken kreeg ik er nog 25 euro (anderhalf uur bonus) bij. Dat is toch ff 65 euro per dag voor 4 uurtjes bellen
En achter de schermen word er om jou gelachen dat er weer één of andere klootviool zich helemaal laat opnaaien door een medewerker.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:38 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zijn er echt sukkels die die rotzooi afnemen? Ik vind het altijd leuk dit tuig te laten zweten als ze me onverhoopt bellen, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt iets af te nemen
stil lan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:36 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Oh ja, jij was exmoslim he. Toch niet van je geloof afgevallen voor de pecunia?
Joh, doe niet zo triest en geef gewoon toe dat het voor een student een enorm relaxte bijbaan is. Dat je die lui vervelend vind is wat anders, maar ongelijk kan je ze eigenlijk niet geven.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:38 schreef error_404 het volgende:
[..]
Wow, rijke stinkerd. Jij rijdt zeker in een snelle bmw 3-serie uit 1996 met een spoiler?
groot gelijk, kom op voor de minderbedeelden!quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:41 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Joh, doe niet zo triest en geef gewoon toe dat het voor een student een enorm relaxte bijbaan is. Dat je die lui vervelend vind is wat anders, maar ongelijk kan je ze eigenlijk niet geven.
Welnee. Ik wil altijd precies van ze weten wat ze me aanbieden. Dat doe ik in keurige, beheerste bewoordingen. Dan beginnen ze altijd enorm te hakkelen of te stotteren, omdat ze geen idee hebben wat ze nu eigenlijk verpatsen, maar ze willen ook niet opgeven omdat ze denken te gaan verkopen. Heerlijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:39 schreef LasTeR het volgende:
[..]
En achter de schermen word er om jou gelachen dat er weer één of andere klootviool zich helemaal laat opnaaien door een medewerker.
Dan zijn ze niet bepaald goed opgeleid. Verder vind ik je wel heel stoer hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:45 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Welnee. Ik wil altijd precies van ze weten wat ze me aanbieden. Dat doe ik in keurige, beheerste bewoordingen. Dan beginnen ze altijd enorm te hakkelen of te stotteren, omdat ze geen idee hebben wat ze nu eigenlijk verpatsen, maar ze willen ook niet opgeven omdat ze denken te gaan verkopen. Heerlijk
Ik belde namens Unicef, als je een beetje zielig speelt zijn er altijd mensen die er in trappenquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:38 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zijn er echt sukkels die die rotzooi afnemen? Ik vind het altijd leuk dit tuig te laten zweten als ze me onverhoopt bellen, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt iets af te nemen
Och ze gewoon zo lang mogelijk aan de lijn houden, ik vraag altijd na een minuutje of ze een momentje hebben en dan leg ik de telefoon een kwartiertje in de kast en er is nog niet 1 geweest die heeft opgehangen na een kwartierquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:47 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dan zijn ze niet bepaald goed opgeleid. Verder vind ik je wel heel stoer hoor.
Dat vind ik erg moeilijk te geloven.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:56 schreef Klummie het volgende:
[..]
Och ze gewoon zo lang mogelijk aan de lijn houden, ik vraag altijd na een minuutje of ze een momentje hebben en dan leg ik de telefoon een kwartiertje in de kast en er is nog niet 1 geweest die heeft opgehangen na een kwartier
Het is niet zo moeilijk hoor. Als het om diensten gaat moet je gewoon vragen stellen over de voorwaarden. Daar hebben ze - hoe goed opgeleid ook - echt geen kaas van gegeten, te meer daar ondergetekende daar wel meer dan gemiddeld in is ingevoerd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:47 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dan zijn ze niet bepaald goed opgeleid. Verder vind ik je wel heel stoer hoor.
Nou heb je ze mooi lekker een extra pauze gegeven, prima tochquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:56 schreef Klummie het volgende:
[..]
Och ze gewoon zo lang mogelijk aan de lijn houden, ik vraag altijd na een minuutje of ze een momentje hebben en dan leg ik de telefoon een kwartiertje in de kast en er is nog niet 1 geweest die heeft opgehangen na een kwartier
toch is het zo, of als ik me verveel en tijd teveel heb ga ik hele gesprekken met ze aan. Als ze willen weten wat mijn hypotheek isbeantwoord ik elke vraag met een wedervraag over de persoonlijke omstandigehden van de beller, zalig. Mijn kinderen liggen dan onder de tafel van het lachen. Zij mogen dit werk dan ook nooit gaan doen van me, zoek leiver een echte baan dan mensen lastigvallen.quote:
Dat tuig wimpel ik altijd meteen af. Ik ben een verklaard tegenstander van ontwikkelingshulp, wat denken ze wel nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:53 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik belde namens Unicef, als je een beetje zielig speelt zijn er altijd mensen die er in trappen
Nee vind je het gekquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:56 schreef Klummie het volgende:
[..]
Dat zijn juist de leuke mensen ertussen beetje leuk ouwehoeren om niksquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:04 schreef Klummie het volgende:
[..]
toch is het zo, of als ik me verveel en tijd teveel heb ga ik hele gesprekken met ze aan. Als ze willen weten wat mijn hypotheek isbeantwoord ik elke vraag met een wedervraag over de persoonlijke omstandigehden van de beller, zalig. Mijn kinderen liggen dan onder de tafel van het lachen. Zij mogen dit werk dan ook nooit gaan doen van me, zoek leiver een echte baan dan mensen lastigvallen.
Het leukste is als DELA belt, dan zeg ik standaard dat ik net van een begrafenis kom.
Mja het wordt automatisch gebeld, neem jij niet op, gaat je nummer gewoon weer terug de computer in en zullen ze blijven bellen tot je wel opneemtquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:06 schreef Kahlen het volgende:
Op mijn telefooncentrale heb ik ingesteld dat onbekende nummers (die doorkomen bij nummerweergave als 0000000000) de melding callcenter op alle telefoons geven, wordt dus never nooit niet opgenomen.
Zitten soms alleen irritante lui bij die echt 10 keer per uur gaan bellen als je niet opneemt.
mwa, valt mee. Na 3 dagen is het vaak voorbij. En ze bellen alleen tussen 1800 en 2000. En dan ben ik aan het eten, speel ik met mijn zoon en breng hem op bed. Meestal belt zo'n computer je 1 keer per uur, dus 2 telefoontjes per avond en dan 3 avonden lang.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja het wordt automatisch gebeld, neem jij niet op, gaat je nummer gewoon weer terug de computer in en zullen ze blijven bellen tot je wel opneemt
Alsof ze daar wakker om liggenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:13 schreef Kahlen het volgende:
Dan vraag ik of er iemand langs kan komen en maak ik een afsrpaak op een dag dat ik niet thuisben, krijg je vaak een briefje in de bus om een nieuwe afspraak te maken en doe je precies hetzelfde
![]()
Dat vind ik weer gewoon sneue dingen, okee ook niet relax dat ze jou lastig vallen met dingen die je niet wil, maar ga niet mensen moedwillig daarmee zitten verneuken omdat je jezelf dat zo grappig vind dat is weer een beetje kansloos. Geef gewoon je nummer op bij weet ik het hoe die site ook alweer heet en dan worden ze bij callcenters er voor het grootste deel uitgefilterd en heb je er geen last van.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:13 schreef Kahlen het volgende:
[..]
mwa, valt mee. Na 3 dagen is het vaak voorbij. En ze bellen alleen tussen 1800 en 2000. En dan ben ik aan het eten, speel ik met mijn zoon en breng hem op bed. Meestal belt zo'n computer je 1 keer per uur, dus 2 telefoontjes per avond en dan 3 avonden lang.
Maar er zit er soms eentje bij die echt elke 10 minuten gaat bellen. Dan schiet het mij in het verkeerde keelgat en neem ik op. Vaak zijn dat lui die wat willen verkopen, bijvoorbeeld een verzekering. Dan vraag ik of er iemand langs kan komen en maak ik een afsrpaak op een dag dat ik niet thuisben, krijg je vaak een briefje in de bus om een nieuwe afspraak te maken en doe je precies hetzelfde
![]()
Dan ben je snel uit zo'n bestand verwijderd
Verder update ik elke maand dat bestand waarin staat dat ik niet gebeld wil worden, maar veel bedrijfjes kijken er niet naar. Gelukkig is dat straks voorbij met dat verplichte register.
zal trouwens flink wat werk schelen in deze sector, denk dat veel mensen zich aanmelden om er vanaf te zijn.
Dat is ook weer niet netjes he. Je jaagt zo'n bedrijf moedwillig op hoge kosten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:13 schreef Kahlen het volgende:
[..]
mwa, valt mee. Na 3 dagen is het vaak voorbij. En ze bellen alleen tussen 1800 en 2000. En dan ben ik aan het eten, speel ik met mijn zoon en breng hem op bed. Meestal belt zo'n computer je 1 keer per uur, dus 2 telefoontjes per avond en dan 3 avonden lang.
Maar er zit er soms eentje bij die echt elke 10 minuten gaat bellen. Dan schiet het mij in het verkeerde keelgat en neem ik op. Vaak zijn dat lui die wat willen verkopen, bijvoorbeeld een verzekering. Dan vraag ik of er iemand langs kan komen en maak ik een afsrpaak op een dag dat ik niet thuisben, krijg je vaak een briefje in de bus om een nieuwe afspraak te maken en doe je precies hetzelfde
![]()
Dan ben je snel uit zo'n bestand verwijderd
Verder update ik elke maand dat bestand waarin staat dat ik niet gebeld wil worden, maar veel bedrijfjes kijken er niet naar. Gelukkig is dat straks voorbij met dat verplichte register.
zal trouwens flink wat werk schelen in deze sector, denk dat veel mensen zich aanmelden om er vanaf te zijn.
Als dat register er komt, zullen veel van deze bedrijven gewoon verdwijnen. Wat dat weer veel nutteloze telefoontjes scheeltquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:13 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Gelukkig is dat straks voorbij met dat verplichte register.
Lol idd. Als iemand na een gesprek niet ophangt ga ik altijd rustig pauze nemen hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:05 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee vind je het gekDat is alleen maar simpeler geld verdienen
en dat is verkeerd waarom?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat is ook weer niet netjes he. Je jaagt zo'n bedrijf moedwillig op hoge kosten.
Ja, ik schep daar veel genoegen in. En als dat soort bedrijven geld erdoor verliezen is het snel over. En de callcentermedewerker krijgt er nog een leuke bonus ook vanquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat is ook weer niet netjes he. Je jaagt zo'n bedrijf moedwillig op hoge kosten.
Pacta sunt servanda. Daarom.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:22 schreef wise het volgende:
[..]
en dat is verkeerd waarom?
Omdat het sociaal niet verantwoord is?
jah, maar niet iedereen houdt zich daar aanquote:
Ahum? Ik sta ingeschreven bij infofilter (wat ook gebruikt gaat worden voor de registratie straks van mensen die niet gebeld willen worden) lijkt het mij dat ik een afspraak met alle callcenters in Nederland heb dat ze mij niet meer bellen. Als een callcenter besluit infofilter niet te gebruiken vind ik dat van mijn kant genoeg redenen om mijn afspraken ook niet na te komen.quote:
Nou nee dus. Dat is een eenzijdige verklaring dat je niet gebeld wilt worden. Je hebt daarmee echter geen afspraak met alle callcenters dat ze je niet bellen. Het is niet netjes als ze het wel doen, maar je hebt geen afspraak.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:34 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Ahum? Ik sta ingeschreven bij infofilter (wat ook gebruikt gaat worden voor de registratie straks van mensen die niet gebeld willen worden) lijkt het mij dat ik een afspraak met alle callcenters in Nederland heb dat ze mij niet meer bellen.
Zie je het verschil niet? Het enige wat je moet doen als ze bellen is zeggen geen interesse. Nu maak je een concrete afspraak, met het vooropgezette plan deze afspraak niet na te komen. Dat is totaal onvergelijkbaar met het ongevraagd opgebeld worden.quote:Als een callcenter besluit infofilter niet te gebruiken vind ik dat van mijn kant genoeg redenen om mijn afspraken ook niet na te komen.
Ze zijn ook helemaal niet verplicht dat te gebruikenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:34 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Ahum? Ik sta ingeschreven bij infofilter (wat ook gebruikt gaat worden voor de registratie straks van mensen die niet gebeld willen worden) lijkt het mij dat ik een afspraak met alle callcenters in Nederland heb dat ze mij niet meer bellen. Als een callcenter besluit infofilter niet te gebruiken vind ik dat van mijn kant genoeg redenen om mijn afspraken ook niet na te komen.
Mag toch aannemen dat dit een troll is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:39 schreef onderscheid het volgende:
haha als dat domme lbo volk belt doe ik alsof ik heel veel interesse heb, en dan na 5 minute laat ik een dikke scheet in de hoorn en lach ik ze uit. hebben ze heel hun dom zielig verhaaltje voor niks gedaan.
of ik scheld ze meteen uit en hang op.
Zo maken ze hun uren sneller volquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:52 schreef moonmovies het volgende:
Toen ze om mijn ouders vroegen zei ik dat ze dood waren
Goed man dat je dat er meteen even bij zegt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:56 schreef marvdeparv het volgende:
Dus wie ons echt wil naaien: Ga het verkoop gesprek serieus aan, doe er lang over, en haak op het laatste moment af van de sale voordat we een voicelog of iets dergelijks kunnen afnemen. That pisses us off!
Ik doe het zelf ook als ik door zulke mensen gebeld wordquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Goed man dat je dat er meteen even bij zegt.
Hij loopt geestelijk ook een paar jaar achterquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Boswachter denkt dat de mensen die bij een callcenter zitten serieus achter het doel staan wat ze promoten?
Jeunge, 80 % van de mensen bij een callcenter is student en verdient relatief veel voor het werk wat ze doen.
Alsof die lui enige fuck geven hoe jij stoer doet aan je telefoon om grappig over te komen.
Voor een voicelog geef ik nooit toestemming. Maar ik kan eerlijk gezegd mijn tijd wel beter gebruiken dan een lang verkoopgesprek te gaan afluisteren... daarom neem ik dus ook nooit op als er callcenter op mijn display staat en jullie weten inmiddels wat ik doe als ik dan diverse keren per uur weer wordt gebeldquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:56 schreef marvdeparv het volgende:
Dus wie ons echt wil naaien: Ga het verkoop gesprek serieus aan, doe er lang over, en haak op het laatste moment af van de sale voordat we een voicelog of iets dergelijks kunnen afnemen. That pisses us off!
Nog een paar maandjes en het is verplicht. Mogen jullie allemaal een andere baan zoeken, denk dat de markt snel instort.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Ze zijn ook helemaal niet verplicht dat te gebruiken![]()
Vanzelfsprekend zie ik het verschil. Ik heb echter bij Infofilter aangegeven dat ik niet gebeld wil worden. Willen bedrijven daar nog niet in kijken (wat straks verplicht moet), dan vind ik dat prima. Dan maak ik afspraken die ik niet ga nakomen. Puur voor de lol, werkt erg goed tegen de ergernis van het telefoontje en het bedrijf heeft er financieel nadeel van wat betekend dat er minder geld is voor een nieuwe callcenter opdracht. Als iedereen dat zou doen in Nederland was er geen callcenter meer die je ging bellen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
Zie je het verschil niet? Het enige wat je moet doen als ze bellen is zeggen geen interesse. Nu maak je een concrete afspraak, met het vooropgezette plan deze afspraak niet na te komen. Dat is totaal onvergelijkbaar met het ongevraagd opgebeld worden.
quote:Infofilter gaat bel-me-niet-register beheren
Posted on 05 februari 2009
Stichting Infofilter gaat per 1 juli officieel het wettelijke Bel-me-niet-register beheren. Infofilter en het ministerie van Economische Zaken hebben overeenstemming bereikt over de inrichting van het nieuwe register. Er komen daarnaast twee separate stichtingen voor het blokkeren van geadresseerde direct mail en marktonderzoek. Nu verzorgt de stichting deze activiteiten nog.
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:02 schreef error_404 het volgende:
[..]
WTF is dat nou weer voor een kutkick voor een topic van een half jaar oud?!
Dat klinkt wel erg vaag/dubieus inderdaadquote:Op donderdag 26 november 2009 17:03 schreef wise het volgende:
btw, gewoon via internet registeren.
Ik werd laatst gebeld door een call-center iets, en toen hij op wou hangen, hing hij een verhaal op over de register. Dat ik even aan de lijn moest blijven, zodat ik werd doorgeschakeld naar een speciaal nummer waar ik me dan kon registreren.
Toch maar via internet gedaan, want dalijk kost die verbinding iets
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Of studenten die voor simpel en weinig werk veel geld verdienen.
Daar heb je godverdomme het bookmark knopje voor.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:07 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Had geen tijd om het door te lezen ( ben aan he tbellen hahaha ) en wil dat wel ff doen
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:05 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Daar heb je godverdomme het bookmark knopje voor.
Zit je hier al sinds 2003, snap je het nog niet. Sjonge jonge. Het is maar goed dat er mensen als ikzelf rondstruinen hier om dit soort taferelen in de hand te houden.quote:
Waarvoor mijn dankquote:Op donderdag 26 november 2009 21:26 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Zit je hier al sinds 2003, snap je het nog niet. Sjonge jonge. Het is maar goed dat er mensen als ikzelf rondstruinen hier om dit soort taferelen in de hand te houden.
Mooi zo. Kan ik je nog ergens anders mee helpen? Nog een vraag over callcenters of iets dergelijks?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Waarvoor mijn dank![]()
Ik zal het noooooooit meer doen!
Ja... wat zijn de beste tijden om mensen te bellen?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:31 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Mooi zo. Kan ik je nog ergens anders mee helpen? Nog een vraag over callcenters of iets dergelijks?
's Ochtends. Zodra ze geopend zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja... wat zijn de beste tijden om mensen te bellen?
Beide jaquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:48 schreef LasTeR het volgende:
[..]
's Ochtends. Zodra ze geopend zijn.
Of bedoel je outbound? Want dat zou ik niet weten.
Joah, zaterdagochtend hè.quote:
Nee, voor sommige dingen moet je de tijd nemen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:51 schreef vamperotica het volgende:
ghehehehe dan ben je altijd zo vlug?
Jep.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:54 schreef vamperotica het volgende:
klopt als een bus!
Maar jij doet alleen inbound?
Beter!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |