Juist. Je kunt op je vingers natellen dat je in zo'n setting niet de beschikking hebt over je peukje, op elk moment dat je dat wenst.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:36 schreef TNA het volgende:
Alsof ze dat van tevoren niet hadden kunnen bedenken. Dan hadden ze maar eerder moeten stoppen.
nee en ook geen tanden poetsen. en peter wil naar huis, maar ze geloven het nog niet ze willen het eerst zien dat ie pleite gaat.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:47 schreef Maanvis het volgende:
mogen ze ook al niet meer douchen? (sorry heb geen streams nu)
okay.. en dat is in een poll bepaald?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee en ook geen tanden poetsen. en peter wil naar huis, maar ze geloven het nog niet ze willen het eerst zien dat ie pleite gaat.
oh dat weet ik nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
okay.. en dat is in een poll bepaald?
Je zit niet in de COS ...quote:
niet rokers zijn dan ook de homo superior tov van rokersquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:32 schreef Loedertje het volgende:
Het is nu wel leuk geweest met het rokertjes pesyen waardoor 2 mensen af en toe zo labiel als de neten zijn door de afkickverschijnselen. Hoppa, minder of geen peuken? Nicotinepleisters naar binnen. Dit is namelijk niet fair t.o.v. de niet rokers die uiteraard totaal geen moodswings hebben en daardoor veel stabieler lijken.
precies, dus laat dit een waarschuwing zijn voor TBO 2quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist. Je kunt op je vingers natellen dat je in zo'n setting niet de beschikking hebt over je peukje, op elk moment dat je dat wenst.
Bullshit. De toekomstige bewoners moeten zelf maar kiezen of ze naar binnen willen in een omgeving waar soms wel, soms niet sigaretten aanwezig zijn. Maar toch zou ik het zelf erg belangrijk vinden, mocht ik me opgeven, om van te voren te weten of ik in een 24/7 rookhol voor 25 dagen ga zittenquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:22 schreef Rica het volgende:
Bij de bunker 2 (aannemende dat die komt) moeten ze imo gewoon kiezen
- of alleen niet-rokers erin
- of gewoon peuken/shag verstrekken
Klaar.
Als je het open laat krijg je weer dezelfde taferelen. Maar sls mensen dat leuk vinden dan moet men dat doen idd. Gewoon voor mezelf sprekend, persoonlijk was ik na een paar BB´s waarbij het steeds werd uitgemolken al scheitziek van. Voor mij geen leuk spelelement.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bullshit. De toekomstige bewoners moeten zelf maar kiezen of ze naar binnen willen in een omgeving waar soms wel, soms niet sigaretten aanwezig zijn. Maar toch zou ik het zelf erg belangrijk vinden, mocht ik me opgeven, om van te voren te weten of ik in een 24/7 rookhol voor 25 dagen ga zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |