Nee, hij rookt veel meer dan ik...quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:28 schreef r3gi3boy het volgende:
Misschien probeert die collega je te behoeden voor het feit dat je van roken longkanker krijgt
[ afbeelding ]
quote:
Je ui lijkt op die van eikelkaasquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:28 schreef Penisbaard het volgende:
RokersAltijd moeten roken wat voor weer het ook is.
Doorzettingsvermogen heet dat! Je door niets en niemand laten tegenhouden!quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:28 schreef Penisbaard het volgende:
RokersAltijd moeten roken wat voor weer het ook is.
Nee, je geeft toe aan de sigaret. Je laat je door een sigaret vertellen wat je moet doenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:30 schreef Koekz het volgende:
[..]
Doorzettingsvermogen heet dat! Je door niets en niemand laten tegenhouden!
Je bedoelt, ik martel een sigaret de dood in door hem langzaam te laten verassen door er elke keer aan te zuigenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, je geeft toe aan de sigaret. Je laat je door een sigaret vertellen wat je moet doen
Nee, hoezo?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:34 schreef Koekz het volgende:
[..]
Je bedoelt, ik martel een sigaret de dood in door hem langzaam te laten verassen door er elke keer aan te zuigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A monoxide is any oxide containing just one atom of oxygen in the molecule.
Hoax want de linker long is gewoon van een negerquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:28 schreef r3gi3boy het volgende:
Misschien probeert die collega je te behoeden voor het feit dat je van roken longkanker krijgt
[ afbeelding ]
Anti-rokers die rokers willen ompraten door te zeggen dat ze slaven van hun sigaret zijn, terwijl ze zelf slaaf zijnquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, je geeft toe aan de sigaret. Je laat je door een sigaret vertellen wat je moet doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |