abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 18 mei 2009 @ 17:10:44 #151
137949 Disana
pi_69156430
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:07 schreef Dementor het volgende:
Er komt een fake exit, de overige drie Overlevers gaan de isolatie en luchtruimte in.
Ze krijgen allemaal een isolatie gesprek met Bart en de Overlever die zogenaamd geëlimineerd is zit op een stoel achter het luik en luistert mee.

Bart stelt aan de drie Overlevers een aantal vragen die ook betrekking hebben tot de fake geëlimineerde Overlever.
Vervolgens gaan de luiken weer open en zien de drie Overlevers de fake geëlimineerde Overlever weer zitten.
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:16 schreef Danny het volgende:

[..]

jup. maar ik denk dat nu de redactie iemand kiest die er fake uit gaat.

quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:17 schreef Dementor het volgende:

[..]

Die poll komt om 19:00 uur online.
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:22 schreef Dementor het volgende:
Het effect is ook groter als ze zelf iemand mogen elimineren.
Ik zal het nog een keer checken bij B&B, ik vind zelf ook dat het zo moet.
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:24 schreef Dementor het volgende:

[..]

De streamers bepalen wie er fake uit gaat, wederom you are in control.
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:29 schreef Copycat het volgende:
Jammer dat de Overlevers zelf geen exitkeuze moeten maken.
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:31 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk nooit. Stel dat ze inderdaad een overeenstemming bereiken, en bijvoorbeeld Eline zegt: "Okee, ik ga wel naar huis."
Die komt dan nooit meer terug!

[ Bericht 21% gewijzigd door Disana op 18-05-2009 17:32:13 ]
pi_69162854
Dagproef:

Eline en Marielin moeten de dagproef doen. Winst is persoonlijk item naar keuze.

Jeroen moet laten zien samen met Bart wat zij moeten doen.
Zij krijgen een wiel met een deksel horizontaal vast te houden. Hun voeten staan geplaatst op matrassen.
Beide dames gaan van start met de opdracht en Bart vertrekt weer naar boven.

Iedereen vraagt zich af wanneer de eliminatie van start gaat.

Marielin die staat niet zoals was aangegeven en wordt door de intercom toegesproken.
Eline stond al goed op de matrassen. Pim geeft aan dat hij het spannende muziekje mist.

Jeroen geeft nog een aanwijzing dat zij beide beter moeten staan.
Pim vraagt: "Wie hangt er nou?"
Marliein: "Ik wel"
Eline: "Ik ook"
Marielin gaat nog beter staan, want dat zij hangt nog steeds niet goed. Zo is het niet eerlijk verdeeld.
Marielin is af. Zij zegt: "Ja"
Marielin: "Waarom eigenlijk? ik ging alleen naar achteren omdat Eline niet goed hing."
Eline wint de dagproef.

[ Bericht 13% gewijzigd door Dottey op 19-05-2009 18:32:01 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  † In Memoriam † maandag 18 mei 2009 @ 21:02:56 #153
137949 Disana
pi_69165441
Maandagavond

Eline wint het dagduel na zo'n 35 minuten hangen aan het wiel. Marielin merkt op dat ze wel een voet achteruit moest zetten omdat Eline niet meer hing; dat zou ze kort daarvoor ook gezegd hebben. Oordeel zelf:

http://streams.servehttp.(...)video/Het%20wiel.asf

of

http://www.clipser.com/watch_video/1313244

of

http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=519017&Name=Bunkerdecency

[ Bericht 15% gewijzigd door Disana op 18-05-2009 21:17:26 ]
pi_69165549
Iedereen moet zich verzamelen bij het keukenblok nadat zij de spullen aan de kant hebben moeten zetten.
De overlevers zijn gespannen en wachten af wat er komen gaat.

De mindfuck eliminatie komt naderbij.

Bart komt naar beneden en deelt mede. "Het is tijd voor een exit er is geen tijd voor een exit. "
De telefoon gaat en Bart neemt hem op. (Hij krijgt te horen wie moet achterblijven van de vier.)

Bart stuurt Eline en Pim naar buiten met hun spullen.
"Opschieten! "
Jeroen en Marielin blijven staan.

"Jeroen voor jou is het spel afgelopen. Marielin spullen pakken. Opschieten NU! "
Jeroen kijkt treurig en neergeslagen. De overlevers bespreken buiten gelijk wie op welke plaats staan.
Eline: "Pim, daar sta jij dan met twee wijven."

Bart neemt Jeroen apart in de slaapkamer. Bart deelt mede dat hij kan afluisteren bij de iso en zich gedeist moet houden. Hij krijgt de fake exit. Jeroen staat te verneukelen.
Jeroen " Ik dacht shit toen ik mijn naam hoorde." op de vraag van Bart wat hij dacht toen hij zijn naam noemde.
Bart: "Wat dacht jij toen ik wees met mijn vinger van ssssst."
Jeroen: "Ja geweldig laat mij fase IV maar zien."
Bart: "Welkom in de bunker."
Jeroen blijft alleen achter in de bunker en de rest van de overlevers staan buiten te keuvelen.

Pim: "Ik kan geen mannengrapjes maken, want dat begrijpen jullie niet."
Eline:"Ik kan ook wel grapjes maken.
Marielin:"Ik ben zo blij dat ik er nog inzit. Met dat doordrammen en al."
Zij zingen.. "hij gaat de bunker uit.. hij gaat de bunker uit!"
Eline:"Nou jongens the final 3."

[ Bericht 37% gewijzigd door Dottey op 18-05-2009 21:29:35 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69166583
Eline: "Zit je hier met GI deo en Lare croft." tegen Pim.

Zij kruipen de iso in terwijl Jeroen aan de andere kant op afluister stand tegen het luik zit.
pi_69172730
Jeroen is na de isolatiegesprekken weer samengevoegd met de rest van de overlevers.

Jeroen wordt gelijk gezien als "besmet" en de groep neemt een defensieve houding aan.
Marielin is er heilig van overtuigd dat Jeroen ingelicht is door de regie en nu een geldbedrag heeft gehad om een van de deelnemers te pesten. En zij denkt dat zij de uitverkorene is.

De rest van de groep begint te dreigen om op te stappen als Jeroen die rol heeft gehad.
Jeroen geeft prijs, door het laten zien van het gegeven papiertje: De streamer heeft bepaald dat hij de mindfucker is. Zij houden al rekening met het feit dat zij vast naar fase IV gaan.

[ Bericht 23% gewijzigd door Dottey op 19-05-2009 18:33:44 ]
pi_69172973
Jeroen draait het gesprek wat Marielin in haar eentje lijkt te hebben.
"Jij denkt dat alles om jou draait."
Marielin voelt zich aangevallen. "Helemaal niet. Hoe kom jij daar nou weer bij."

Pim en Eline zitten zwijgzaam op de bank. Marielin blijft defensief en blijft Jeroen er van beschuldigen dat hij er met een doel zit.

Jeroen: "Jij moet jou niet zo laten kennen. Door mafkees te zeggen."
Marielin: " Dat doe ik helemaal niet, mafkees."
pi_69173088
Marielin geeft aan dat zij hardstikke graag een peukje zou hebben, maar nog niet door aan het draaien is.
Jeroen zegt: "Nou mooi dan toch. Laat fase IV maar komen."

Er is een stilte gevallen

Eline tegen Pim: "Zeg, zit mijn makeup nog goed?"
pi_69173136
Pim: " Mag ik jou iets vragen?"
Marielin: "Ja natuurlijk."
Pim: "Kom jij nog naar Frankriijk?"
Marielin: ".... NEE, als het zo gaat niet."
pi_69176165
De bewoners krijgen een nieuw wachtschema waar zij zich aan moeten gaan houden. Pim en eline staan als eerste op wacht. Zij praten zachtjes en gunnen de andere twee hun nachtrust.

De luiken blijven openstaan en ook al is er niet verteld dat zij gewoon binnen zouden kunnen slapen, kiezen de overlevers ervoor om buiten te slapen.
De wissel van de wacht zal zijn Pim en Marielin zijn.

Pim en Eline kletsen een beetje prietpraat en Marielin kan slecht in slaap komen.
pi_69176252
marielin besluit te draaien met haar slaapzak. Ondanks dat Jeroen daar heeft staan plassen.
Zij wordt gek van zijn terrorsnurkje.

"Het is echt heel erg hard als je met je hoofd erbij ligt hoor!"

Eline: "Ik vind jou echt een GI Jane."
pi_69176319
Eline en Pim kletsen over ondergoed. Met name over ondergoed van het leger.
Zij heeft nu voor het eerst leger ondergoed aan. Voorheen had zij wel eens de boxer geleend van haar ex vriendje maar dat vind zij echt niets.

Pim vraagt naar haar intresse voor kleding. Eline is echt wel van de mode volgen. Zelfs haar hondje gaat mee met de mode.
pi_69176416
Eline blijft over haar hammetjes die kwijt zijn.
Pim zegt: "Ik was best dik geworden. Toen in sep. toen ik nog studeerde toen was ik afgetraind."
pi_69176521
Eline doet Pim na in zijn slaap.

HMMMMMM HMMMMMM

Pim moet er om lachen, omdat het schijnbaar klopt.
pi_69176720
Pim en Eline zijn nog steeds aan het kletsen. Zij zijn nog steeds niet naar binnen gegaan.
De wissel is dichtbij gekomen.
Eline en Pim besluiten wat te drinken te maken. Zij wagen zich in de iso. En pim risceert het zelfs om drinken te gaan pakken in de keuken.
Gasmaskers op voor de veiligheid en koken maar.
pi_69176786
Het sein werd gegeven voordat Eline Thee kon drinken. Het was 2 uur tijd om te wisselen. Marielin wordr wakker gemaakt en even vraagt Marielin of zij de trui mocht lenen van Eline.
Eline wijst dit wijselijk af. "Ik dacht het niet, omdat het een persoonlijk item is."
Pim drinkt de thee en Marilein komt bij hem staan. Samen blijven zij buiten op wacht en wederom wagen zij zich niet naar binnen.
pi_69176808
Marielin en Pim hebben het al over de volgende opdrachten waar zij iets mee kunnen winnen.
Zij heeft het voornamelijk over het winnen van sigaretjes winnen.

De grootste tol dat zij van haar lichaam eiste was bij de watermarteling. Die koude vloer en natte rug was het zwaarste.
pi_69176832
Pim verteld tegen Marielin dat de luiken openstaan en iets had gepakt.
Marielin zegt:"Dat is jammer dat wij dan buiten slapen, dan hadden wij mogelijk de slaapzakken op de bedden gelegd en daar geslapen. Dan had ik beter gelegen."
Pim: "Ja, maar beter het zekere voor het onzekere nemen."
Marielin: "Misschien beter dat wij buiten liggen. Dan kunnen wij sneller alles bij elkaar hebben."
Pim: " Ik denk dat het bij fase IV hoort. Waarschijnlijk horen wij dat morgen toch wel in de gesprekken."

Pim: "Er staat niets over binnen of buiten moeten of mogen slapen. Het komt vast bikkeliger over als wij gewoon buiten slapen."
Marielin: "Eline heeft teminste haar vest nog. Ik moet toch echt even wennen aan de temperatuur."
pi_69176853
Marielin: "Ik denk dat het een test is om te kijken wat wij gaan doen."
Pim:"hmm"
Marielin: "Wat zei Bart dan ook al weer over fase IV."
Pim:" het gaat nu in."
Marielin:"Dan hadden wij gewoon binnen kunnen slapen, met de matrassen op de grond (er zijn geen matrassen). Dan kunnen wij het morgen proberen.
Pim: " Als wij morgen interactie hebben dan kunnen wij het vragen. En het luik staan nog steeds open dus ik denk eigenlijk wel dat het kan, maar wij zijn gewoon zo fanatiek."
  dinsdag 19 mei 2009 @ 04:11:48 #170
255653 dotfan
Superfan
pi_69177118
3:57
Pim: "Mijn biologische klok zegt dat het bijna vier uur is".

4:09
Een zoetgevooisde dame kondigt de wisseling van de wacht aan. Pim mag na 4 uur gaan slapen . Jeroen wordt na 4 uur wakker .
Pim en Jeroen hebben het over het feit dat niet duidelijk is of ze nu wel of niet binnen zouden mogen slapen.

De komende twee uur houden Jeroen en Marielin de wacht.

[ Bericht 0% gewijzigd door dotfan op 19-05-2009 04:33:21 ]
Dottey for president!
pi_69177175
Jeroen en Marielin zijn nu op wacht. Zij hebben rustige gesprekken. Jeroen geeft aan dat hij het knap vindt dat zij zich zo goed had gehouden met de waterproef.

Marielin reageert weer rustig op Jeroen.
De vogels klinken weer op de achtergrond. Nog 3/4 uur en dan is het wissel van de wacht.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 05:24:21 #172
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69177179
Jeroen en Marielin hebben enige lol samen. Ze hebben ontzèttend veel zin aan de komende drill sessies. Termen als total loss komen voorbij. Ze lachen er maar om.
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 05:06 schreef Rica het volgende:
Jeroen heeft zijn vier ultieme opdrachten bedacht:

- koeienogen eten
- kist liggen (weet niet precies wat hij ermee bedoelt)
- een nacht wakker blijven
- een full body wax (zijn lichaam laten ontharen)
Van Pim weten ze dat hij tot nu toe alleen "fietsen" heeft bedacht en ze denken dat Eline "hondevoer eten" gaat kiezen.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  dinsdag 19 mei 2009 @ 06:04:38 #173
255653 dotfan
Superfan
pi_69177215
5:55
Marielin: "Hoe lang moet ik nog denk je?"
Jeroen: "5 a 10 minuten max."

6:03
De zoetgevooisde dame geeft wederom aan dat er gewisseld moet worden. Marielin mag gaan slapen, Eline wordt na vier uur door Marielin wakker gemaakt ("goedemorgen schoonheid!") en houdt de komende twee uur met Jeroen de wacht.
Dottey for president!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 06:14:59 #174
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69177221
6:13

Nadat eerder Pim de bunker is ingelopen heeft Jeroen nu water gehaald uit de jerry in de keuken. (onbekend of hier een sanctie op staat)
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_69177287
Wissel van de wacht. Eline en Jeroen moeten weer samen staan. Zij begint met eerst plassen en dan gaan zij een kopje thee maken.

Eline begint te klagen. "ik vind het niet leuk allemaal. De rotjes, het niet slapen, dat Bart zo autoritair doet (steekt middelvinger op naar de camera). Maar ik doe het maar allemaal!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')