abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69068374

(NrTH)

marielin heeft op de luchtplaats doorgegeven dat ze graag een flesje wijn wilde, en morgenochtend haar warme douche met cremespoeling en douchegel
ook wilde ze peuken hebben

20:31, er is een flesje wijn naar binnen gegaan, dat ze wilde hebben
het feest komt later

(NrTH)

[ Bericht 25% gewijzigd door swarmahoer op 15-05-2009 20:36:32 ]
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_69069114
ondertussen is er ook chips en bier voor de rest gekomen, marielin bedankt de streamers dat dit voor iedereen gekomen is, en wil graag haar slaapzak hebben voor tijdens de nacht

(HiDiHo)
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 20:48 schreef Deisyy het volgende:
Marieliin stiekem tegen de camera: "bedankt dat jullie de rest ook drank hebben gegeven en ik wil graag mijn slaapzak zodat ik lekker kan slapen".
swarma spam hoer
pi_69070746

ze wilde sigaretten hebben, en foundation voor haar ogen
swarma spam hoer
pi_69071887
de overlevers hebben een stoelenstapelspelletje gekregen, en het lukt ze goed om te stapelen

swarma spam hoer
pi_69071958

de sanctie voor marielin die de stapel om liet vallen:

swarma spam hoer
pi_69072683
Eline heeft zelf make up gemaakt van een kurk die verbrand was.

De regie vraagt of zij make up achter heeft gehouden.

Jeroen vraagt of de regie het niet creatief genoeg vindt en legt uit dat het om een kurk gaat.

Eline: Wat fantastisch dat zij bellen voo de smokey eyes..
En vervolgens smeert zij pim helemaal onder.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69072808
De stemming is gezellig. iedereen is lekker aan het dansen en zingen in de bunker.
Eline wordt opgetilt door Jeroen en zij maakt zich direct zorgen om haar bouwvakkers spleet.
Dit wordt geuit door enorm hoge gilletjes.

Jeroen zegt : wat bouwvakkers decollete?
En mept op de billen van Eline met een dikke grijns op zijn gezicht.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69073053
Er wordt wild op tafel gedanst door Pim, Eline en Marielin.
pi_69073719
Jeroen wordt opgesloten in de isoleercel.
Hij spreekt naar zijn vriendinnetje. Schatje wat er ook gebeurd in de bunker.. het is maar een spel he. Ik moet het wel naar mijn zin hebben! Ik houd van jou..

Mag het luik nu open?

Het luik blijft dicht.

"Bunkermaster stel dan een leuke vraag?"

*stilte*

Lieve schat ik ga enorm veel lol hebben, maak je niet druk! Ik snap ook neit waarom je boos was laatst."
Jeroen begint op de deur te tikken. De deur gaat een beetje open en Eline komt erbij staan.

Jeroen vraagt: " Bart wat heb jij te zeggen? Normaal ben jj ook zo stoer."
Eline: " Het is de bunkermaster en niet Bart!"
Jeroen stelt voor om even buiten te gaan kijken. Eline vindt het maar een dooie boel.
Jeroen die stelt voor om een geestenoproepbord te krijgen.

Eline: " Ik wil gewoon een paar mensen ipv wat briefjes binnen gegooit krijgen. Lijkt mij gezellig!"

Jeroen:" Ik vond het biefstukje karig.. voor zo;n hele grote toren."
De muziek start in de isoleercel. Jeroen en Eline zwaaien wild hun armen.
Eline: " Ik weet niet meer dat ik er tegen aan had gestoten." Toen Jeroen haar wees om voorzichtig te zijn met de camera. "Ja, want die kost veel centjes."
pi_69073748
Marielin geeft een dansshow weg.. in haar eentje voor de streamers.
pi_69073793
Jeroen en Eline hebben het over de zoenpartij met Peter.
Eline geeft aan dat zij niet meer weet hoe het allemaal ging en hoe het gebeurde.
" IK houd van kopen en shoppen. Leuke kleertjes en mijn haartjes doen en ik zit hier maar met mijn vette haar en lelijke kleren 'ever' terwijl de rest van de chickies al crashen.
pi_69073837
Eline vindt de Bunkermaster maar doodeng als hij zo kijkt.. en doet hem na.

Maar in het echt is hij wel een chillegast hoorrrrrrr...
  † In Memoriam † zaterdag 16 mei 2009 @ 00:48:05 #63
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69077153
Jeroen roept vanuit een andere ruimte dat hij zich in de bunker heeft afgetrokken op Marielin. Eline slaakt een kreet van afschuw, gatverrrrr roept ze.

Vervolgens gaat het over van alles en nog wat m.b.t sex want tjah, Pim en Jeroen zijn allebei inmiddels wel aan sex toe. Het lievelingsstandje van Pim is DoggyStyle en plat, plat is moeilijker als vrouwen op hun buik liggen en hij alles moet doen
Ja zegt Jeroen je hebt ook gewoon vrouwen die er lekker gewoon bovenop komen zitten.
Eline zegt dat ze dat allemaal retevermoeiend vind, 3 seconden en dan is ze hardstikke moe en stopt ze ermee. Marielin zegt dat als je eenmaal bezig bent het best meevalt met het moe worden als je maar geil genoeg bent.

Marielin zegt dat haar vriendinnen geen schaamhaar hebben en ze begint tegen Jeroen dat hij ouderwets is . Jeroen heeft nix met kale kinderkutjes zegt ie, hij spuugt de haren tijdens het beffen wel uit. Pim heeft prestatiedrang ( ) Pim heeft een hekel aan een voorspel en Eline en Marielin proberen hem uit te leggen dat het voorspel hardstikke belangrijk is. Jeroen onderbreekt hen en roept * PIM, ik heb ook een hekel aan het voorspel maar ja, het hoort er eenmaal bij.

De meiden praten nog ff over het voorspel.

Jeroen denkt dat best veel mannen denken dat ze goed presteren, Pim geeft aan dat dat idd zo is. Klaar is klaar volgens Jeroen en Marielin binnen een relatie (soms 3 kwartier en soms een kwartier en dan lekker samen slapen) Pim wil weten of ze het dan 1 of 2 keer doen.

Marielin *klaarkomen is gewoon hardstikke lekker*
Jeroen vraagt aan Pim hoevaak hij kan klaarkomen.

Pim heeft nog maar 2 meiden gehad in zijn leven en Marielin wil weten hoevaak hij dan sex had per dag. Pim zegt 1 keer per dag.

Jeroen en Marielin moeten naar de wc, Marilin gaat eerst en Jeroen wil bij Eline slapen (aangezien Eline een half uur geleden zei dat Jeroen loco is wil ze niet dat Jeroen naast haar komt liggen) Jeroen zucht , ok...

Eline heeft mannen van 36 en 38 *gehad (o.a een advocaat) En dát was leuk hóór.En een schrijver !!
Marilien alleen tot 26, geen oudere.

Marielin heeft het even over Peter, ze is van mening dat hij een normaal leven moet gaan lijden en zijn dingetjes op een rijtje moet zetten en niet met kermisdingen bezig moet zijn met al dat optredengedoe. Jeroen zegt, je bedoelt een kermisklant? Marielin zegt ja..dat..

Peter schijnt tijdens de nacht met Marilein verteld te hebben dat hij heel veel papieren heeft in de uitvaartbranche en nog maar een kleint stukje hoeft door te leren en dan is hij patholoog-anatoom en ze zegt wederom dat het dan gewoon zonde is dat hij kermisklant wil zijn

Eline raaskalt er tussendoor * o jaaa, heb er ook nóg eentje van 27 gehad en ook nóg eentje van 37.
Het gaat nu verder over Eline (want dat was de bedoeling)

Jeroen moet z'n zender checken, de meiden roepen * Jeroen AF, Jeroen ZIT, Jeroen slaap. Jeroen vervolgens, o en nou moet ik dood?

Jeroen duikt ook eindelijk in bed en stoeit wat met zijn hoeslaken en met een hoeslaken van een ander bed.

Rust.

P.S: Opvallend is dat PIM eindelijk eens loskomt
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 00:46 schreef Espabilado het volgende:
Eline is 21, heeft van dr 15e tot kort geleden in vaste relatie gezeten, 1x gekust met iemand toen... en ze heeft met meerdere mannen gekust die ~38 waren... ik hoop dat dat afgelopen maand ofzo was en niet toen ze 15 was
+ Ze vertelde net dat ze 4 jaar heeft samengewoond en dat er nog 2 langdurigie relaties waren in haar 21 jarig bestaan.

En het was niet alleen zoenen aangezien ze het ook over klaarkomen had

[ Bericht 1% gewijzigd door Loedertje op 16-05-2009 00:58:38 ]
pi_69077557
Mooie samenvatting ik heb in een deuk gelegen loedertje
  † In Memoriam † zaterdag 16 mei 2009 @ 01:17:21 #65
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69077774
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 01:06 schreef Dottey het volgende:
Mooie samenvatting ik heb in een deuk gelegen loedertje
Diehard streamer hier
'k Heb Jumparound nog leren schrijven hier tijdens BB1
pi_69078253
ik alleen tijdens de bunker een die hard
  † In Memoriam † zaterdag 16 mei 2009 @ 10:28:14 #67
137949 Disana
pi_69080988
Zaterdagochtend

10.25
Jeroen vertelt dat hij eens wratten op zijn penis had. Natuurlijk is hij toen naar de dokter gegaan en heeft hij daarna een condoom gebruikt.

10.27
De sirene gaat. Marielin krijgt een dienblad met een compleet ontbijt inclusief een fles champagne, een glas met sigaretten en een mailtje van haar vriend Micha.

Eline is blij voor Marielin en vraagt of de anderen nu haar deel van het brood mogen opeten. Dat mag. De anderen laten haar ontbijten terwijl ze zelf blijkbaar liever bij het aanrecht staan

cap hidiho

cap pek

[ Bericht 29% gewijzigd door Disana op 16-05-2009 10:48:11 ]
  † In Memoriam † zaterdag 16 mei 2009 @ 10:56:25 #68
137949 Disana
pi_69081499
Zaterdagochtend

10.50
Marielin heeft ook haar hele koffer gekregen. Samen met Eline neemt ze de inhoud door.

10.58
De sirene gaat, er komen fanmails voor Marielin binnen van Darkman en Shadow van Golden Page, en van haar moeder.

cap NrTH

[ Bericht 25% gewijzigd door Disana op 16-05-2009 11:02:43 ]
  † In Memoriam † zaterdag 16 mei 2009 @ 11:31:56 #69
137949 Disana
pi_69082174
Zaterdagochtend

11.30
Marielin heeft haar overgebleven ontbijt in de koelkast gezet en iedereen zit weer aan tafel. Jeroen zit op brood te kauwen en iedereen drinkt melk behalve Marielin die nog aan de champagne zit.

Eline maakt wel eens grapjes onder de seks. Jeroen wil weten wat voor grapjes, en Eline zegt dat ze helemaal niet romantisch zijn.

11.36
Marielin is vrijwel niet meer te verstaan omdat haar microfoon is uitgevallen of verkeerd zit. Er wordt wat gebabbeld.

11.41
Marielins microfoon doet het weer goed. Ze heeft het over haar witte bh die op de grond is gevallen. Ze weten dat Fase III komt en Marielin denkt dat ze al haar spullen wel weer in zal moeten leveren.

[ Bericht 10% gewijzigd door Disana op 16-05-2009 11:43:32 ]
  † In Memoriam † zaterdag 16 mei 2009 @ 11:42:55 #70
137949 Disana
pi_69082496
Zaterdagochtend

11.49
Marielin strijkt tevreden over haar buik: ze zit vol. Ze noemt op wat ze allemaal aan eten heeft gekregen. Jeroen vraagt wat ze nog meer zou willen hebben, maar eten hoeft Marielin niet meer. Pim en Eline zwijgen. Even later vraagt Marielin telefonisch om koffie.

[ Bericht 69% gewijzigd door Disana op 16-05-2009 11:57:27 ]
  † In Memoriam † zaterdag 16 mei 2009 @ 12:01:52 #71
137949 Disana
pi_69083006
Zaterdagmiddag

12.01
Pim en Eline zijn aan het fietsen.

De sirene gaat. Er is koffie voor Marielin. Jeroen roept: Het blijft feest hier! Er zitten koeken en een blik sardientjes bij.

12.07
Pim: Ik heb nog nooit wat met een vriendin gedaan. Jeroen zou wel vier keer per dag willen, Pim zou twee keer op een dag ook wel wat vinden. In het begin wel, zegt Eline, maar later... Later in de relatie deed Eline het misschien drie of vier keer in de week. Het moet geen verplichting worden maar ook niet versloffen, zegt Pim. Marielin doet het ook drie of vier keer in de week, soms meer, soms minder.

12.11
Marielin denkt dat Eline bovenaan staat, Eline denkt dat Pim bovenaan staat. Eline zou op Marielin stemmen, ze vindt het wel leuk als er een meisje wint. Marielin zou op Eline stemmen omdat ze haar echt leuk vindt.

Jeroen vindt het jammer dat Eline niet aan Extreme Eating heeft gedaan. Ze zegt dat ze wel even iets in haar mond heeft gehad. Marielin merkt op dat Amber de meelwormen ook niet at... zelf zou ze zo'n opdracht wel willen hebben want er zit de meeste uitdaging in. Pim vindt geisoleerd slapen wel heftig. Marielin zegt dat dat ook zo is. Ze vinden dit echt bunkeropdrachten.

cap 5thencounter

[ Bericht 33% gewijzigd door Disana op 16-05-2009 12:17:24 ]
  † In Memoriam † zaterdag 16 mei 2009 @ 12:34:20 #72
137949 Disana
pi_69083826
Zaterdagmiddag

12.32
Eline wordt beroerd van het fietsen en gaat een glas water drinken. Pim zit er nog op maar fietst niet meer. Eline zegt steeds 'vet matrix' als ze het over alcohol heeft.

12.37
Iemand verschonen is niet leuk. Eline staat op haar werk wel eens te kokhalzen in de wc. Maar ze laat het de mensen niet merken.

12.42
Aan tafel zegt Marielin ineens : Sorry mam ik stop niet met roken hier, teveel stress en verveling. En ineens gaat het over haar vriend: hij is 1.85 meter, heeft krulletjes, volle lippen, prachtige ogen en heel lange benen. Ze vond zijn kaartje geweldig.

12.46
Jeroen mist zijn haar maar ach, het groeit wel terug.

Marielin praat in de douche tegen de camera. Ze zit helemaal vol maar wil vanmiddag een pot snoep.

Jeroen verveelt zich en zou wel een goede gasaanval willen. Eline denkt dat ze nog wel iets krijgen in verband met al de dingen die Marielin krijgt. Wat zou ze nog meer krijgen, met haar vriendje bellen? Dat mag niet, zegt Marielin. 'Alles wat ik zeg, krijg ik.' Ze zou allemaal eten voor haar medebewoners kunnen bestellen, zegt ze lachend. Ze denkt dat er ook nog wel zo'n dag voor een ander komt.

12.50
De sirene gaat en er komt een pot snoep binnen. 'Ze hebben er niet bij gezet voor wie het was.' Marielin belt en de snoep is voor haar. Eline kijkt dromerig naar de pot die Marielin op tafel heeft gezet. Marielin bekijkt de snoepjes onder het oog van alle anderen. Jeroen: Je kan natuurlijk een blowtje vragen. Ik kan slecht draaien, zegt Marielin.

12.52
Opnieuw gaat de sirene: sinas voor Marielin. Oooohhh met bubbels, roept Eline. Marielin noemt nog eens op wat ze allemaal heeft gegeten en gedronken; thuis eet ze niet zoveel. Ze schenkt een glas in en neemt een snoepje.

12.55
De telefoon gaat voor Marielin. Haar joint komt eraan. En als ze nog een keer wil douchen dan mag dat. Dat gaat ze ook zeker doen.

[ Bericht 19% gewijzigd door Disana op 16-05-2009 12:56:39 ]
  † In Memoriam † zaterdag 16 mei 2009 @ 13:02:28 #73
137949 Disana
pi_69084507
Zaterdagmiddag

13.00
De sirene gaat er komt Seven Up voor Marielin binnen. 'Ik zit helemaal vol joh.' De tafel staat onderhand ook behoorlijk vol met alles wat ze heeft gekregen. De anderen blijven vriendelijk.
  † In Memoriam † zaterdag 16 mei 2009 @ 13:04:24 #74
137949 Disana
pi_69084553
Zaterdagmiddag

13.03
De sirene gaat en de joint voor Marielin komt binnen. Jeroen zegt dat het voordeel is dat ze weer een eetkick krijgt. Marielin steekt hem meteen op. Oeh wat ruikt dat lekker he, roept Pim. Ze bedenken wat ze nog meer zou kunnen vragen: spiegel, kussentje, ijsje, patatje.

animatie mazaru
  † In Memoriam † zaterdag 16 mei 2009 @ 13:11:43 #75
137949 Disana
pi_69084731
Zaterdagmiddag

13.10
Jeroen loopt te ijsberen, Eline zingt geregeld 'Ik wil er met de poet vandoor', en Marielin denkt dat de streamers haar nu wel als een dikke junk zullen zien.

13.12
De telefoon gaat, het is weer voor Marielin: ze moet in het voorraadhok kijken. Daar staan weer allemaal spullen: een camera onder andere. Eline: Wat een leuke dingen krijg je! Er zitten ook twee hamburgers bij. Iedereen is uitgelaten. Ik krijg dat niet weg joh, zegt Marielin terwijl ze een hap neemt. Vette shit, roept Eline. Pim zegt dat hij in de accepteerfase zit wat betreft alle dingen die Marielin krijgt. Maar: Lekker opeten.

Bart in de COS over de joint:
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 13:11 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Was m'n laatste beetje

cap 5thencounter

[ Bericht 35% gewijzigd door Disana op 16-05-2009 13:17:08 ]
  † In Memoriam † zaterdag 16 mei 2009 @ 13:19:35 #76
137949 Disana
pi_69084922
Zaterdagmiddag

13.18
Pim en Eline zijn aan het aanrecht bezig met de vis. Pim vist de graten eruit. Ondertussen zit Marielin nog van een hamburger te eten.

13.22
Marielin vraagt zich af of ze foto's van de anderen mag maken. Tuurlijk, zegt Pim. Al kauwend bedient Marielin de camera. Eline wil eerst haar haar los doen voordat ze op de foto gaat. Ben je een beetje stoned, vraagt ze aan Marielin als Marielin niet helemaal vast van hand is.

13.35
Jeroen zit aan de hamburger van Marielin. Jeroen, niet doen niet doen! roept Eline. Jeroen heeft hem bijna in zijn mond, hij zit te plagen. Marielin pakt hem weer af, bang voor een groepssanctie.

Jeroen belt om te vragen of er een persoonlijke of een groepssanctie staat op het eten van de hamburger door een van de anderen. Hij krijgt nog antwoord.

animatie mazaru

[ Bericht 28% gewijzigd door Disana op 16-05-2009 13:39:47 ]
  † In Memoriam † zaterdag 16 mei 2009 @ 13:43:02 #77
137949 Disana
pi_69085506
Zaterdagmiddag

13.40
Via de telefoon krijgt Marielin te horen dat ze even mag gaan liggen omdat ze een beetje draaierig is van de champagne en de joint.

13.47
Pim belt door dat het wc-papier op is. Hij krijgt te horen 'Rot voor je'.

13.50
De sirene gaat. Eline vindt fanmail voor Marielin. Micha heeft iets over zichzelf geschreven zoals Marielin ook had gevraagd.

cap NrTH

[ Bericht 27% gewijzigd door Disana op 16-05-2009 13:53:13 ]
  † In Memoriam † zaterdag 16 mei 2009 @ 14:00:18 #78
137949 Disana
pi_69085912
Zaterdagmiddag

14.00
Volgens Dementor (in de COS) is de geheime opdracht van Marielin nu voorbij.

14.07
Pim is moe en ligt met zijn hoofd op tafel. Marielin ligt nog op bed, er is nog geen nieuws over haar verlopen opdracht.

14.09
De sirene gaat. Er komt een schaal binnen met een begeleidend schrijven. Prinses, je 24 uur vol luxe is voorbij en je snapt wel dat je alles weer mag inleveren. Je opdracht is gehaald, hier vier sauzijzenbroodjes voor iedereen.

Marielin legt uit wat haar opdracht was: de anderen mochten niet klagen terwijl zij 24 uur luxe had. De andere overlevers vallen aan op de broodjes.

[ Bericht 41% gewijzigd door Disana op 16-05-2009 14:12:27 ]
pi_69086217
14.09 De sirene klinkt van het voorraad hok.
Het is een bord met een briefje.

Beste overlevers en Marielin.
Beste princes. De luxe is over, omdat de andere overlevers niet hebben geklaagd over jouw luxe is de opdracht geslaagd. Als beloning voor alle bewoners zijn er 4 broodjes binnengebracht voor iedereen.
Marielin moet al haar luxe producten inleveren en twijfelt over haar sigaretjes. Voor haar gaat fase 2 weer in.

Eline zegt om de seconden. "HMM.." Bij het eten van haar broodje.
pi_69086234
Marielin is bezig met haar spulletjes in het hok te zetten. Jeroen wijst haar gelijk op haar kleding.
"Die moeten ook weer terug!"
pi_69086401
Eline laat de mannen aan haar neus voelen. Deze is geopereerd en gecorrigeerd in het verleden door neusproblemen. Het puntje van haar neus is "keihard".
pi_69086417
Marielin wordt gevraagd: " weet jij nog wat jij vanochtend aan had?"
Ja dat heb ik aan..

de bewoners denken mee met haar en wijzen haar op haar ondergoed.

Marielin moet haar bh terugwisselen.
pi_69086503
Eline is bang dat haar neus nu dikker gaat worden, door het gedruk erop.
Jeroen vraagt: Merk jij dat dan gelijk?
Eline: Ja
Jeroen: kan jij er ook het weerbericht voorspellen?

Marielin belt (zonder gehoor) om te vragen of haar sigaretjes ook weg moeten.
pi_69086549
De telefoon klinkt en Marielin neemt op.
Fanmail moet terug gegeven worden. De sigaretjes moeten ook.

"Jammer"; is haar respons.
zij zegt later te hebben gehoord aan de lijn: Het valt mij een beetje tegen dat jij dat nog niet hebt gedaan.

Eline begint verder te vertellen over bloedslikken en haar neusoperatie
pi_69088527
De bewoners vertellen over hun favoriete kermisverhalen

Pim is dol op het schip wat over de kop gaat.
Eline is gek op de 'cakewalk'
en Marielin lacht om iemand die zijn been brak.
pi_69088569
De bewoners vragen nogmaals om toilet papier (dat schijnt op te zijn). Zij houden allemaal hun plas enorm op en zijn bang voor een blaasontsteking.
pi_69088647
marielin: " Dit is fase III"
Eline: "Dan mag je niet plassen? Dat kan echt niet."
Jeroen zegt: " je mag wel plassen"
Eline:" Dat ga ik echt niet doen. Wij hebben al maar 1 onderbroek! Je zou maar onwijs aan de schijterij zijn."
Jeroen: "?"
Eline: "Nou dan zou ik gewoon blijven zitten en zitten."
Jeroen: " Die aandrang dan.... Ik ben er ik ben er pffffffffffffffrrrrrt"
pi_69088674
Marielin besluit nogmaals te gaan bellen, maar krijgt geen gehoor.
pi_69088824
Eline vindt wcpapier geen luxe.
Marilien geeft aan dat zij thusi elke dag wel een nieuwe rol pakt.
Eline: Je wilt toch lekker schoonvegen?"
pi_69088863
16.11 Er komt een briefje binnen die verklaard dat al het voedsel en drank de bunker moet verlaten.

Marielin: " En mijn saucijzenbroodje dan?"

De mannen pakken al het eten en plaatsen het in het hok
pi_69095690
Dagduel

Bart komt de bunker binnen en leest voor dat Jeroen en Marielin gaan spelen.

Jeroen vraagt om fase III.
Heeft iedereen dat?: vraagt Bart
Ja, zeggen zij allemaal.

Bart vertelt dat zij een chinese watermarteling gaan spelen. De regie heeft het al voorbereid.
De spullen worden gepakt uit het voorraad hok.
Blauwe vuilniszakken zijn gevuld met ijsblokjes en worden opgehangen met een draad aan het plafond.
Pim helpt de zakken weghangen.

Zodra de zakken gereed zijn en de deelnemers er klaar voor zijn, mogen zij eronder gaan liggen.
Marielin en Jeroen moeten beide zo gaan liggen dat het voorhoofd onder de druppel komt te liggen.
Marielin polst of beide al onder de zak liggen.
Marielin zegt: " Mijn voorhoofd is al ijskoud. Dus het is echt niet dat ik niets voel hoor."
Jeroen: "Als ik eerlijk ben voel ik niets."
Eline: "Jij krijgt ineens kletters water steeds ipv steeds een drupje."

Het is stil in de bunker en iedereen wacht gespannen tot een van de twee gaan bewegen.
Marielin: "Een druppel wordt wel steeds zwaarder. Het tikt op een gegeven moment en wordt irritant."
Bart: "Diegene die zijn hoofd eerst beweegt heeft gewonnen."
Eline: " De verliezer is diegene die zijn hoofd als eerste beweegt."

Bart vertrekt naar boven en het spel gaat gewoon door.
Eline checkt de voorhoofden van de deelnemers en deelt mede dat deze al een beetje rood worden.
Eline: " Ik wist niet dat het chinees was."
Marielin: " Natuurlijk is het chinees die mensen zijn niet goed wijs."

Roerloos liggen Jeroen en Marielin onder de straal van ijskoudwaterdruppels.
Zij melden af en toe dat zij het koud beginnen te krijgen.

Op de achtergrond zijn mysterieuze klanken te horen. De deelnemers worden van alle kanten in de gaten gehouden.
Eline en Pim kijken vanaf de stamtafel toe.
Jeroen: "Moet jij al plassen Marielin."
Eline trekt de trui van Marielin een beetje naar beneden, zodat zij het niet zo koud krijgt. Eline begint ook de vloer een beetje te dweilen.
Marielin: " Ik krijg het echt koud."
Eline: "Dit is gelijk jouw koude douche."
Pim: "Koud is een emotie."
Jeroen: "Dat is waar. Heb jij al jeuk Marielin? Ik al wel aan mijn oor."
Marielin: "Dan moet je even bewegen."
Jeroen: "Kan iemand vragen of ik mag krabben?"

Pim belt om het te vragen, maar krijgt geen gehoor.
Marielin meldt dat zij water in haar oog krijgt.

[ Bericht 26% gewijzigd door Dottey op 16-05-2009 20:57:48 ]
  † In Memoriam † zaterdag 16 mei 2009 @ 20:42:14 #92
137949 Disana
pi_69096011
Zaterdagavond

20.40
De marteling is in volle gang. Eline stelde al voor even te gaan dweilen. COSsers menen dat het water bij Marielin meer als harde druppels op één plek terechtkomen terwijl het bij Jeroen meer gespreid is.

cap door Peter6000

20.52
Marielin ligt zichtbaar te rillen, ze heeft haar ogen dicht en zegt niets. Jeroen heeft het koud en voelt zijn rug steeds natter worden. Eline zit wat te kletsen, over haar kleren en haar behaatje. Ze vraagt hoe lang ze al in dezelfde sokken loopt. Pim mist een paar sokken maar hij vindt het niet erg.

20.58
Marielin denkt dat ze het niet gaan redden, Jeroen denkt dat hij het de hele nacht wel volhoudt. Eline dweilt om de duellisten heen. 'Het wordt hier nu echt nat.' Ze is niet van plan de hele nacht wakker te blijven als het duel zo lang duurt.

21.16
Jeroen en Marielin houden vol. Er wordt gekletst, ook door hen. Eline vertelt over het bejaardentehuis waar ze werkt en over mensen die doodgaan. Soms gaan er een paar per week, en soms is het ook maar beter.

[ Bericht 11% gewijzigd door Disana op 16-05-2009 21:18:23 ]
  † In Memoriam † zaterdag 16 mei 2009 @ 21:19:30 #93
137949 Disana
pi_69097461
Zaterdagavond
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 21:17 schreef Dementor het volgende:
Dit is pas het begin, vanavond gaat alles los.
Volgens COSsers heeft Jeroen zijn hoofd al een paar keer bewogen, maar Marielin ook minimaal één keer.

21.28
Jeroen begint honger te krijgen. Misschien krijgen we morgen dan nog het avondeten, vraagt Marielin zich af.
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 21:31 schreef Peter6000 het volgende:
Gaat nu over LS.
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 21:32 schreef Deisyy het volgende:
De originele 8e die niet doorging
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 21:33 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ze hadden het over zijn 'stoere hond foto`s', en weten niet waarom hij uiteindelijk niet is doorgegaan.
21.40
De duellisten houden stug vol. Eline gaat weer dweilen, met haar laars vlak bij de hoofden van de duellisten.

22.09
Jeroen krijgt kramp in een teen en beweegt behoorlijk. Sowieso vinden COSsers dat Jeroen veel beweegt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Disana op 16-05-2009 22:10:40 ]
  † In Memoriam † zaterdag 16 mei 2009 @ 22:19:19 #94
137949 Disana
pi_69100041
Zaterdagavond

22.17
Bart komt binnen. De duellisten hebben 5 minuten de tijd om een positie aan te nemen die ze vol kunnen houden, en ze moeten ophouden met praten. Hij vraagt hoe lang ze denken dat ze al liggen. Een uur en een kwartier, schat Marielin. Bart wenst een fijne avond en vertrekt weer.

22.19
Marielin zegt iets en Eline, die alweer aan het dweilen is met haar laars, wijst haar erop dat dat niet mag.
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 22:45 schreef FuTilE het volgende:
Hmmm.. ziet er niet goed uit voor Jeroen...

Het lijkt wel of 'ie in shock gaat..

animatie mazaru

animatie akveor

[ Bericht 15% gewijzigd door Disana op 16-05-2009 22:52:21 ]
pi_69101862
22.58
Speaker:
Pim en Eline moeten achter de duellisten gaan staan. Pim wordt gevraagd om de hartslag van Jeroen en Marielin op te nemen. Jeroen: 61 en Marielin: 70.

Bart komt naar beneden 23.03:
Ze hebben overlegd en besloten is dat ze beiden hebben gewonnen, ze mogen stoppen.
pi_69102274
Na 3 uur worden de deelnemers uit hun spel gehaald. Jeroen had zelfs 61 polsslag.
Als het spel verder was gegaan, dan had het slecht af kunnen lopen.
Jeroen en Marielin krijgen thee om bij te komen.
pi_69102835
Jeroen en Marielin krijgen thee van de regie om op krachten te komen.
Marielin vraagt om haar sigaretten als persoonlijke sigaretjes.
Jeroen vraagt om een flesje wijn en anders zijn colbert.

Bart deelt mee dat zij beide alleen uit hun persoonlijke bezittingen kunnen kiezen, dus geen sigaretjes en wijn.

Zij krijgen 5 min om wat extra;s te verzinnen.
pi_69103029
23.26

Jeroen belt met boven: Marilien wil sigaretten als luxe artikel, Jeroen een fles wijn en als dat niet kan, dan zijn colbertjasje. Marielin krijgt geen sigaretten want dat is geen persoonlijk artikel volgens het lijstje wordt gezegd. Marielin is het er niet mee eens, ze heeft een slof in haar koffer en heeft het op haar lijstje van pers. artikelen gezet. Jeroen belt er nog eens over en ze krijgen nog antwoord.
pi_69103191
23.32 telefoon
Jeroen neemt op: ja colbertjasje en Marielin wat wil jij hebben?
Marielin: sigaretten
Jeroen hangt op.
Marielin: ik heb verdorie niet voor niks sigaretten op mijn lijstje gezet.
pi_69104066
23.51 Sirene
Jeroen loopt naar het voorraadhok. Pakje sigaretten voor Marielin, het pakje is niet helemaal vol. Voor Jeroen een colbertje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')