quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:43 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik woon zelf in Nijmegen maar het is zo'n saaie kut stad.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:50 schreef wise het volgende:
Tja, Tilburg he. Dankzij de afscheiding van al de chemische troep van de fabrieken die daar uit de lucht komt vallen is het niveau van menig Tilburger blijven hangen in 1900. Kan je ook wel merken, aangezien carnaval uit deze klote stad komt. Stelletje kruikezeikers, ja dat zijn jullie
Jij bent zeker een boven-rivierse faalhaas?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:50 schreef wise het volgende:
Tja, Tilburg he. Dankzij de afscheiding van al de chemische troep van de fabrieken die daar uit de lucht komt vallen is het niveau van menig Tilburger blijven hangen in 1900. Kan je ook wel merken, aangezien carnaval uit deze klote stad komt. Stelletje kruikezeikers, ja dat zijn jullie
oh en Hart van brabant? Laat me niet lachen. Noem het eerder; de Endeldarm van brabant, of nog beter van Nederland.
QFT!quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:06 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Jij bent zeker een boven-rivierse faalhaas?
Nijmegen, met het lelijkste plein van Europa.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:38 schreef GSbrder het volgende:
Eindhoven is anders ook niet best...
Ook 0 historie, pretentieuze wolkenkrabbers... Maar wel stratum![]()
Breda, 's-Hertogenbosch... Dat zijn de mooiere plekjes!
Alhoewel er niets boven Nijmegen gaat
En de vaagste rotondequote:Op donderdag 14 mei 2009 10:38 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Nijmegen, met het lelijkste plein van Europa.
Ooit in Lelystad geweest? Dan wordt zelfs Tilburg nog aanschouwelijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:51 schreef tulpie123 het volgende:
Gisteren moest ik helaas in Tilburg zijn. Voor de tweede keer in mijn leven betrad ik deze grauwe industriestad. Al toen de trein het station binnenrolde werd je getroffen door de lelijkheid van deze stad. Overal grote lelijke gebouwen en heel veel gebouwen in staat van verval. Nergens een mooi historisch stukje stad. Tilburg is de lelijkste stad van Nederland. Nog nooit zoveel grauwheid mee mogen maken.
Klacht: een dag in de lelijkste stad van Nederland doorbrengen![]()
Antiklacht: gelukkig ligt in brabant ook nog Den Bosch
Moet je eens naar Rotterdam gaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:51 schreef tulpie123 het volgende:
Gisteren moest ik helaas in Tilburg zijn. Voor de tweede keer in mijn leven betrad ik deze grauwe industriestad. Al toen de trein het station binnenrolde werd je getroffen door de lelijkheid van deze stad. Overal grote lelijke gebouwen en heel veel gebouwen in staat van verval. Nergens een mooi historisch stukje stad. Tilburg is de lelijkste stad van Nederland. Nog nooit zoveel grauwheid mee mogen maken.
Klacht: een dag in de lelijkste stad van Nederland doorbrengen![]()
Antiklacht: gelukkig ligt in brabant ook nog Den Bosch
Kijk hem eens trollen, wat een vent.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ik dat expres zei om Amsterdammertjes boos te krijgen?
dat dusquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tilburg is idd geen mooie stad, maar de lelijkste stad van Nederland lijkt me ook wat overdreven...
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:20 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Dan blijf je toch wegJe kunt al van TIlburg verwachten dat het lelijk is voordat je er aan komt
.
Ik kan nou niet zeggen dat ik gelukkig wordt vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Verder heeft Tilburg nog geclaimd een mooie stad te zijn en heb ik niemand ooit horen beweren dat het een mooie stad is. Dus niet zeuren.
[ Bericht 3% gewijzigd door SwiffMeister op 14-05-2009 23:22:32 ]
Alleen maar allochtone boeren zekerquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?Ben je er geweest?
Moet jij niet in dit topic huilen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen maar allochtone boeren zekerKutdorpje
![]()
En elke plaats in België is lelijker dan Tilburg!
Ik zie niet in wat mijn post in dat topic te maken heeft met mijn post in dit topic. Verklaar je nader schatvuit!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet jij niet in dit topic huilen?
Labiel wijf die dr eigen kat vermoordt en er een tas van maa
En dan hebben ze ook nog een metronetwerk dat voor slechts 10-20% af is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Charleroi
Idd, wat een kutstad is dat gek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |