SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde dus vragen waar dit is maar toen las ik het al in de quote.quote:
En Ossquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:51 schreef tulpie123 het volgende:
Antiklacht: gelukkig ligt in brabant ook nog Den Bosch
Oss ;') boerendorpquote:
Gast echt, kun je niet lezen?quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:51 schreef tulpie123 het volgende:
Gisteren moest ik helaas in Tilburg zijn. Voor de tweede keer in mijn leven betrad ik deze grauwe industriestad. Al toen de trein het station binnenrolde werd je getroffen door de lelijkheid van deze stad. Overal grote lelijke gebouwen en heel veel gebouwen in staat van verval. Nergens een mooi historisch stukje stad. Tilburg is de lelijkste stad van Nederland. Nog nooit zoveel grauwheid mee mogen maken.
Klacht: een dag in de lelijkste stad van Nederland doorbrengen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To doom or not to doom
Context, verder dan je neus etc. VMBOer.quote:
Je snapt toch wel dat ik dat expres zei om Amsterdammertjes boos te krijgen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:28 schreef sinadO het volgende:
[..]
Context, verder dan je neus etc. VMBOer.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ik dat expres zei om Amsterdammertjes boos te krijgen?
Ja.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?Ben je er geweest?
Ik woon zelf in Nijmegen maar het is zo'n saaie kut stad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:38 schreef GSbrder het volgende:
Eindhoven is anders ook niet best...
Ook 0 historie, pretentieuze wolkenkrabbers... Maar wel stratum![]()
Breda, 's-Hertogenbosch... Dat zijn de mooiere plekjes!
Alhoewel er niets boven Nijmegen gaat
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:43 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik woon zelf in Nijmegen maar het is zo'n saaie kut stad.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:50 schreef wise het volgende:
Tja, Tilburg he. Dankzij de afscheiding van al de chemische troep van de fabrieken die daar uit de lucht komt vallen is het niveau van menig Tilburger blijven hangen in 1900. Kan je ook wel merken, aangezien carnaval uit deze klote stad komt. Stelletje kruikezeikers, ja dat zijn jullie
Jij bent zeker een boven-rivierse faalhaas?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:50 schreef wise het volgende:
Tja, Tilburg he. Dankzij de afscheiding van al de chemische troep van de fabrieken die daar uit de lucht komt vallen is het niveau van menig Tilburger blijven hangen in 1900. Kan je ook wel merken, aangezien carnaval uit deze klote stad komt. Stelletje kruikezeikers, ja dat zijn jullie
oh en Hart van brabant? Laat me niet lachen. Noem het eerder; de Endeldarm van brabant, of nog beter van Nederland.
QFT!quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:06 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Jij bent zeker een boven-rivierse faalhaas?
Nijmegen, met het lelijkste plein van Europa.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:38 schreef GSbrder het volgende:
Eindhoven is anders ook niet best...
Ook 0 historie, pretentieuze wolkenkrabbers... Maar wel stratum![]()
Breda, 's-Hertogenbosch... Dat zijn de mooiere plekjes!
Alhoewel er niets boven Nijmegen gaat
En de vaagste rotondequote:Op donderdag 14 mei 2009 10:38 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Nijmegen, met het lelijkste plein van Europa.
Ooit in Lelystad geweest? Dan wordt zelfs Tilburg nog aanschouwelijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:51 schreef tulpie123 het volgende:
Gisteren moest ik helaas in Tilburg zijn. Voor de tweede keer in mijn leven betrad ik deze grauwe industriestad. Al toen de trein het station binnenrolde werd je getroffen door de lelijkheid van deze stad. Overal grote lelijke gebouwen en heel veel gebouwen in staat van verval. Nergens een mooi historisch stukje stad. Tilburg is de lelijkste stad van Nederland. Nog nooit zoveel grauwheid mee mogen maken.
Moet je eens naar Rotterdam gaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:51 schreef tulpie123 het volgende:
Kijk hem eens trollen, wat een vent.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ik dat expres zei om Amsterdammertjes boos te krijgen?
dat dusquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tilburg is idd geen mooie stad, maar de lelijkste stad van Nederland lijkt me ook wat overdreven...
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:20 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Dan blijf je toch wegJe kunt al van TIlburg verwachten dat het lelijk is voordat je er aan komt
.
Ik kan nou niet zeggen dat ik gelukkig wordt vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Verder heeft Tilburg nog geclaimd een mooie stad te zijn en heb ik niemand ooit horen beweren dat het een mooie stad is. Dus niet zeuren.
[ Bericht 3% gewijzigd door SwiffMeister op 14-05-2009 23:22:32 ]
Alleen maar allochtone boeren zekerquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?Ben je er geweest?
Moet jij niet in dit topic huilen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen maar allochtone boeren zekerKutdorpje
![]()
En elke plaats in België is lelijker dan Tilburg!
Ik zie niet in wat mijn post in dat topic te maken heeft met mijn post in dit topic. Verklaar je nader schatvuit!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet jij niet in dit topic huilen?
Labiel wijf die dr eigen kat vermoordt en er een tas van maa
En dan hebben ze ook nog een metronetwerk dat voor slechts 10-20% af is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Charleroi
Idd, wat een kutstad is dat gek.
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:47 schreef Matr het volgende:
Was vandaag in Tilburg (moet er helaas naar de universiteit) maar mijn god wat ik toen aantrof voor derde wereldstad. Allemaal verpauperde wijken en kleine huizen. En ik reed door het centrum? of wat het ook mag wezen maar hebben ze daar wel een groot winkelcentrum?
Dan blijf ik nog liever in Utrecht en reis ik wel een tijdje of ben ik nu precies door de verkeerde straten gereden?
Zes dagen voor het referendum zei Provinciale Staten zo goed als: "wat er ook gestemd word, wij zeggen fuck die mall, hij komt er niet".quote:Op zondag 7 juni 2009 21:01 schreef vahmpcat het volgende:
Maar komt er nu niet die Mall? Eigenlijk niet meer gevolgd wat er uit referendum is gekomen.
Je neemt een plaatje van buiten het centrum van een parkeerterrein dat nét af is. Joseph Goebbels zal jaloers op je zijn geweest.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:18 schreef 3lmo het volgende:
[ afbeelding ]
Tilburg.
Maar goed, dat heb je in vrij veel steden wel. Er is meer dan wat je op het eerste gezicht ziet.
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:13 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Maar je gaat dan ook niet naar Tilburg om een mooie stad te zien.![]()
De gemeente Tilburg heeft de afgelopen eeuw zowat alles wat Tilburg een mooie stad maakte kapot gemaakt, verkleint en gemoderniseerd. Rond 1900 was Tilburg ziek mooi met mooie panden en veel groen. Vorig jaar was er door één boom () nog één mooi stukje binnenstad over, en die is midden in de nacht stiekem door de gemeente omgehakt omdat Tilburgers overdag voor de boom protesteerden.
Men WIL die stad lelijk om de een of andere reden.
Dus nogmaals: je gaat niet naar Tilburg om een mooie stad te zien.
Je gaat naar Tilburg omdat de sfeer relaxed is en er het hele jaar door maar vooral in de zomer ontiegelijk veel te doen is.
Dan kies ik Almere.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:04 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Almere en Rotterdam zijn toch de lelijkste steden van Nederland?
Hoezo is Rotterdam lelijk?quote:Op maandag 8 juni 2009 00:04 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Almere en Rotterdam zijn toch de lelijkste steden van Nederland?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:20 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Dan blijf je toch wegJe kunt al van TIlburg verwachten dat het lelijk is voordat je er aan komt
.
oeh een plaatsgenoot in da houseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
Jij zit het hele jaar door vastgeketend aan een Tilburgse boom en ziet daardoor precies wat er allemaal gebeurt en te beleven valt?quote:Op maandag 8 juni 2009 01:23 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tilburg is niet alleen de lelijkste stad van Nederland het is ook nog eens het HELE jaar MORSDOOD.
Alweer een ballefrutter op Fok! (of ben je import?)quote:Op maandag 8 juni 2009 12:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
oeh een plaatsgenoot in da house
wauw, we hebben gewoon 'n mod in goirlequote:Op maandag 8 juni 2009 12:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
oeh een plaatsgenoot in da house
Veestraat of Trouwlaan ?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:13 schreef FlyingFox het volgende:
Ik woon in een van de meeste verloederde studentenhuizen is een van de meest paupere straten in de binnenstad van de lelijkste stad van Nederland.
Yeah!
Niet geboren (ziekenhuis in tilburg) wel getogenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:22 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Alweer een ballefrutter op Fok! (of ben je import?)
En dan heb je dubbel overlast van de Antillianen en de Marokkanen.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:06 schreef doubleyouteaare het volgende:
Het is gewoon een lelijke stad met merendeels irritante inwoners.![]()
Tilburg
quote:Op maandag 8 juni 2009 01:23 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tilburg is niet alleen de lelijkste stad van Nederland het is ook nog eens het HELE jaar MORSDOOD. Er is geen greintje sfeer.
Ik heb een schijthekel aan brabant en de brabantse boeren, alleen Breda is (los van dezelfde kansloze boereninwoners) de enige mooie stad die die provincie heeft.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:50 schreef wise het volgende:
Tja, Tilburg he. Dankzij de afscheiding van al de chemische troep van de fabrieken die daar uit de lucht komt vallen is het niveau van menig Tilburger blijven hangen in 1900. Kan je ook wel merken, aangezien carnaval uit deze klote stad komt.
Dan gaan we het dus maar even niet hebben over: (even een zeer kleine greep uit het bomvolle entertainment jaar)quote:Op maandag 8 juni 2009 01:23 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tilburg is niet alleen de lelijkste stad van Nederland het is ook nog eens het HELE jaar MORSDOOD. Er is geen greintje sfeer.
Ik heb een schijthekel aan brabant en de brabantse boeren, alleen Breda is (los van dezelfde kansloze boereninwoners) de enige mooie stad die die provincie heeft.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:51 schreef tulpie123 het volgende:
Zeker!quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:29 schreef deepart het volgende:
Den Bosch is baas
Je vergeet Eindhoven.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:43 schreef tulpie123 het volgende:
naast den bosch is ook breda een mooie stad met veel historie, andere lelijke steden zijn Helmond en Oss, maar Tilburg is de allerlelijkste stad
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus historie is mooi?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:43 schreef tulpie123 het volgende:
naast den bosch is ook breda een mooie stad met veel historie, andere lelijke steden zijn Helmond en Oss, maar Tilburg is de allerlelijkste stad
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goirlequote:Op maandag 8 juni 2009 14:31 schreef nuclear-rabbit het volgende:
[..]
wauw, we hebben gewoon 'n mod in goirle. Nooit geweten
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:38 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
West en Midden Brabant.![]()
Reserve Zeeuwen.
Over een lelijke stad zonder fatsoenlijk uitgaansgebied gesproken.quote:
Eindhoven is ook kut.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:59 schreef existenz het volgende:
2e klacht: Iedereen in Nederland vind Tilburg kut en wil er niet wonen, maar we zijn inmiddels WEL bijna groter dan Eindhoven![]()
.
Als alle mensen boven de rivieren dat nu ook eens snapte.quote:
Juist, Tilburg is verschrikkelijk lelijk (niet zo lelijk als Lelystad of Heerlen of Almere) maar er gebeurt tenminste genoeg, bijvoorbeeld in 013, het zxzx-festival, etc.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan gaan we het dus maar even niet hebben over: (even een zeer kleine greep uit het bomvolle entertainment jaar)
- Tilburgse Kermis (waar veel mensen van boven de rivieren heen komen niks voor niks drukst bezocht met ruim 300000 bezoekers)
- Een zeer gezellige uitgaan gelegenheid. Tilburg stappen = Stappen met een lach, niet met een traan(bijna nooit ruzie hoogst aantal arrestaties in een stap avond: 5 voor dit jaar)
- Meimarkt die ook vele mensen trekt
- Festival mundial
- T-Parade
- Levenslied
- en zo kan ik nog lang doorgaan met nog:
Bierfestival, dancetour, Gratis optredens en ga zo maar door
Dat is niet erg. Dan komen al die klote bovensloters en al die klagers tenminste nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:53 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Echt he.
Best grappig dat Tilburg zich qua activiteiten/feestelijkheden/evenementen zich makkelijk kan meten met elke andere grote stad en dat mensen dan toch nog blijven vinden denken dat het een boerendorp is waar nooit iets gebeurt.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:43 schreef tulpie123 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
helmond is toch ook gewoon lelijkquote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Helmond bij de lelijke steden noemen, itt Den bosch en Breda? Ben je serieus de laatste 10 jaar wel ooit in Helmond geweest?
Wat vind je er zo lelijk aan dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:52 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
helmond is toch ook gewoon lelijk![]()
al ben ik er al een maand of drie niet meer geweest, maar ik kan me niet voorstellen dat ze er binnen die tijd nog wat van hebben kunnen maken
de gebouwen en de hoe de mensen er bij lopenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat vind je er zo lelijk aan dan?
Hoe de mensen erbij lopen bepaalt niet of de stad mooi is of lelijk. Ik vind het centrum prima. Kroegjes rond het water (met fonteinen) gebouwd met grote terras mogelijkheden en wat originele gebouwen (kubus woningen etc).quote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:55 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
de gebouwen en de hoe de mensen er bij lopen
dan heb jij een ander idee van mooi dan mijquote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe de mensen erbij lopen bepaalt niet of de stad mooi is of lelijk. Ik vind het centrum prima. Kroegjes rond het water (met fonteinen) gebouwd met grote terras mogelijkheden en wat originele gebouwen (kubus woningen etc).
Verder zijn wijken als Stiphout en Brandevoort gewoon mooi gebouwd. Ook die nieuwe wijk, naam even kwijt, ziet er prima uit.
Ik vindt de hele randstad erger dan helmond, als het er om gaat hoe de mensen erbij lopen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:06 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dan heb jij een ander idee van mooi dan mij![]()
en hoe het volk erbij loopt bepaalt natuurlijk ook voor een deel de uitstraling van een stad, en in helmond loopt er nogal wat apart volk rond
Zo had ik het nog niet bekeken inderdaad!quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat is niet erg. Dan komen al die klote bovensloters en al die klagers tenminste niet![]()
Festival Mundial? Alsof dat nog voor de doeleinden staat waar het voor stond. Was iets om culturen dichter bij elkaar te brengen en hoorde voor iedereen bereikbaar te zijn. En gratis in plaats van dat je 20 euro moest dokken voor entree alleen alquote:Op maandag 15 juni 2009 00:24 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Volgende week weer lekker naar Mundial. Eens kijken of Lauryn Hill er wat van bakt! Of zou ze Tilburg te lelijk vinden en gewoon niet op komen dagen?
Festival Mundial![]()
Waar maak je je druk om?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:59 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
Festival Mundial? Alsof dat nog voor de doeleinden staat waar het voor stond. Was iets om culturen dichter bij elkaar te brengen en hoorde voor iedereen bereikbaar te zijn. En gratis in plaats van dat je 20 euro moest dokken voor entree alleen al![]()
In mijn ogen zit d'r verschil in ja. Tussen een mentaliteit die iets goeds poogt te doen in wezen in plaats van geldklopperij. Maar daar gaat heel tilburg over nietwaar? Geld en grijze blokken bouwen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om?Festival = festival.. en hou je dr niet van, dan ga je toch niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |