quote:Nee hoor vrijwel nooit. Tenzij iemand echt zulke doodsangsten uit staat dat ze het eisen.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:44 schreef DanseMacabre het volgende:
Implantaten doen ze ook meestal onder narcose.
quote:Tja, dat is klote en natuurlijk een risico maar ik ken ook mensen met een borstvergroting , die nu verminkt zijn. Alle operaties brengt risico's.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:23 schreef Pietverdriet het volgende:
vriendin van mij liet zich een paar jaar terug behandelen met implantaten, ze is nu blind, no kidding
quote:Dat gebeurd echt niet zomaar. Dus of het is gelul, of de nazorg was erg slecht.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:23 schreef Pietverdriet het volgende:
vriendin van mij liet zich een paar jaar terug behandelen met implantaten, ze is nu blind, no kidding
quote:Waaaarom tel je de dioptrie+cilinder bij elkaar op?Op donderdag 14 mei 2009 00:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Vorige week heb ik een quickscan gehad om te kijken of ik in aanmerking kom voor ooglaser of lens implantatie.
Aangezien mijn ogen zo'n -5 en mijn cilinder -3 zijn (dat is dus ongeveer -8) lijken mijn ogen vooralsog niet geschikt voor laseren maar wel voor lens implantaten.
12 juni ga ik voor een uitgebreid onderzoek. Ik heb mijn zinnen gezet op implantaten, vooral ook dat het omkeerbaar is.
Grote nadeel is dat je oog voor oog moet doen en dat het een keer zo duur is.
Nu wil ik graag mensen horen die dit ook hebben gedaan....
Laseren kan ik van alles over vinden maar implantatie niet?? Wie o wie wil mij de enge, mooie, pijnlijke, scherpe blikjes vertellen?
quote:Kan ik me voorstellen als ze siliconen in haar ogen laat zetten.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:23 schreef Pietverdriet het volgende:
quote:Vind ik maar vreemd, eerlijk gezegd en ik zou het idd eens navragen.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Diaconessenhuis in Leiden. Volgens de website van Rijnzicht staat dat het onder narcose kan of onder plaatselijke verdoving. Volgens de arts ging het onder narcose toen ik het vroeg maar ik zal het nog een keer vragen als ik naar de orthoptist moet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |