Ik snap je niet? De eerste x dat je haar zag, zag je haar niet staan. Maar daarna leerde je haar beter kennen en werd je toch verliefd op haar, bedoel je dat?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:54 schreef kingmob het volgende:
Ik heb ooit een 'relatie' gehad met een anita (uit de johnny en anita tijd dus), terwijl ik daar zwaar op neerkeek. Dat bleek echt een tof wijf, maar helaas niet de scherpste qua intellect.
Eerste indrukken kunnen je echt fucken.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ooooooh, dat doe ik ook hoor
Dus dat is norm....Ja ok i get your point
quote:
Haha, is zelfbescherming, denk ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:52 schreef Belsezar het volgende:
Ja ok, maar dat laatste moet je laten vallen joh, is nergens voor nodig.
ohw waarom?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:57 schreef dawg het volgende:
Hier moet ik eigenlijk wel even gepost hebben.
doe mijn best... en voor jou gaat dat makkelijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:58 schreef Nouk84 het volgende:
KZ, je bent een topwijf!![]()
[..]
Haha, is zelfbescherming, denk ik
Dat snap ik, maar je hoeft niet bang te zijnquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:58 schreef Nouk84 het volgende:
KZ, je bent een topwijf!![]()
[..]
Haha, is zelfbescherming, denk ik
slaap lekker ongeduldigequote:
Ik ben ook bijna jarig!quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:59 schreef ArTiC het volgende:
28 juni parkpop in den haag
Dan ben ik jarig
Ik ga er wel over dromenquote:
Ik zal m'n best doen om het te onthouden morgenquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
doe mijn best... en voor jou gaat dat makkelijk
quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:00 schreef Belsezar het volgende:
Dat snap ik, maar je hoeft niet bang te zijn
ik zeg niksquote:
en wat heb jij met nouk dan?quote:
ik mijn mond al houden....zeg je het zelfquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben veeeeeel ouder dan jij ja
Amigo!quote:
Weer wat te klagen Box?quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:02 schreef mrbox het volgende:
IkNouk helemaal niet
een TT die voor je denkt
En dat blozen is ook niet nodigquote:
en wat sms je dan?quote:
Neuh eerder tegendraadsquote:
Laat die twee eens met rust jij nieuwsgierige damequote:
en dat ze de groetjes aan mij moet doen niet vergeten!quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Een beetje over dit, en een beetje over dat.
Murm zei vanmiddag tegen me dat ze haar eerste indruk was dat ik arrogant zou zijn!quote:
quote:
jawel, dat is (letterlijk) mijn werk!quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Laat die twee eens met rust jij nieuwsgierige dameJe hoeft niet alles te weten toch?
Ahh, het is weer zoverquote:
En je werkt 24/7? Niet je werk meenemen naar fok he?quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jawel, dat is (letterlijk) mijn werk!
Ja, en dat natuurlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en dat ze de groetjes aan mij moet doen niet vergeten!
maar maar ik zit in ziektewet...moet toch ergens mijn profile kunsten botvieren?quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En je werkt 24/7? Niet je werk meenemen naar fok he?
Doe maar op mij dan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar maar ik zit in ziektewet...moet toch ergens mijn profile kunsten botvieren?
Droom zequote:Op donderdag 14 mei 2009 00:13 schreef Nouk84 het volgende:
Ik duik mijn bed in met het Bernini Mysterie
Ciao!
hoe kom je ineens aan dat boek dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:13 schreef Nouk84 het volgende:
Ik duik mijn bed in met het Bernini Mysterie
Ciao!
neen jullie zijn mannen.... niet te begrijpenquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:14 schreef dawg het volgende:
Of op mij mag ook wel hoor. Wij zijn ondoorgrondelijk, nietwaar Bels?
Nobody can read me. Ik ben door de jaren heen beschreven als een enigma waar een handleiding van duizenden pagina's voor zou moeten zijnquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:14 schreef dawg het volgende:
Of op mij mag ook wel hoor. Wij zijn ondoorgrondelijk, nietwaar Bels?
Het zat ineens in mijn tas vanavondquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
hoe kom je ineens aan dat boek dan?
schokkend!quote:
Watje, en het dan je beroep noemenquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen jullie zijn mannen.... niet te begrijpen
Ik kan me nog een keer herinneren dat ik haarfijn wist aan te voelen dat er wat aan de hand wasquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:16 schreef Belsezar het volgende:
Nobody can read me. Ik ben door de jaren heen beschreven als een enigma waar een handleiding van duizenden pagina's voor zou moeten zijn
En dan hebben we het niet eens over jou nog
Dat zou juist een stimulans moeten zijnquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen jullie zijn mannen.... niet te begrijpen
haha in persoon is dat makkelijker dan inet .... kan nu je lichaamstaal niet zienquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Watje, en het dan je beroep noemen
Maar ik ga lekker slapen nuDus een profile zou ik wel leuk vinden, pm hem me maar als je dat wilt
Droom ze allemaal!![]()
Whehe.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nobody can read me. Ik ben door de jaren heen beschreven als een enigma waar een handleiding van duizenden pagina's voor zou moeten zijn
En dan hebben we het niet eens over jou nog
Mis ik iets?quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan me nog een keer herinneren dat ik haarfijn wist aan te voelen dat er wat aan de hand was
Ja maar dat ben jij, Dat gaat niet opquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan me nog een keer herinneren dat ik haarfijn wist aan te voelen dat er wat aan de hand was
En toch ben ik benieuwd naar je vindingen naar mijquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
haha in persoon is dat makkelijker dan inet .... kan nu je lichaamstaal niet zien
Bels en ik? 13-13-13quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:18 schreef S95Sedan het volgende:
Mis ik iets?
Wanneer gaan jullie trouwen?
Hehequote:Op donderdag 14 mei 2009 00:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, werd gedwongen met d'r opgescheept en toen bleek ze ineens tof. D'r gebrek was dat ze nogal last had van groepsdruk en zich dus als een debiel gedroeg met d'r standaard vrienden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik snap je niet? De eerste x dat je haar zag, zag je haar niet staan. Maar daarna leerde je haar beter kennen en werd je toch verliefd op haar, bedoel je dat?
Ik stel kleren voor.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:25 schreef Pien85 het volgende:
Jongens, noem 's iets dat ik absoluut niet mag vergeten mee te nemen naar Tsjechië! Ben NU aan het inpakken...
quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:25 schreef Pien85 het volgende:
Jongens, noem 's iets dat ik absoluut niet mag vergeten mee te nemen naar Tsjechië! Ben NU aan het inpakken...
Heb ik allemaalquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:26 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik stel kleren voor.
En sigaretten als betaalmiddel...
Bels wat neem jij Nouk in bescherming zegquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja maar dat ben jij, Dat gaat niet op
[..]
En toch ben ik benieuwd naar je vindingen naar mij
En nu echt naar bedje
Je paspoort, rijbewijs, rijkleding, sportbh's, ondergoed, cowboyhoedquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:25 schreef Pien85 het volgende:
Tandenborstel! Condooms! Zonnebrand! En muziek.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:25 schreef Pien85 het volgende:
paspoort, pinpas/creditcard/travelers checks...quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:25 schreef Pien85 het volgende:
Je bunny?quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb ik allemaalBetaalmiddag heb ik niet nodig
ohh, jammer. Heineken werkt ook altijd goed in oost europaquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb ik allemaalBetaalmiddag heb ik niet nodig
+ je pilquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
paspoort, pinpas/creditcard/travelers checks...
de rest is te koop als je het vergeten bent
die kan je altijd na laten sturenquote:
Ja, maar dan loop je meteen achterquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
die kan je altijd na laten sturen
maar ik ga slapen
xx
Trustenquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar ik ga slapen
xx
slaap lekkerquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar ik ga slapen
xx
Paspoort, check, rijbewijs heb ik niet, rijkleding, spijkerbroeken zat, ondergoed, check, cowboyhoed heb ik niet, telefoon aanwezig, zitten alle nummers in.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je paspoort, rijbewijs, rijkleding, sportbh's, ondergoed, cowboyhoed, telefoon en lader, belangrijke telefoonnummers.
Heel veel plezier daar!
Condooms?quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Tandenborstel! Condooms! Zonnebrand! En muziek.
Check!quote:
Slik ik nietquote:
Allemaal check!quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
paspoort, pinpas/creditcard/travelers checks...
de rest is te koop als je het vergeten bent
Ja, je weet nooit.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:35 schreef Pien85 het volgende:
Condooms?Tandenborstel heb ik nog nodig, zonnebrand gebruik ik niet, ik verbrand niet, muziek heb ik
Ik ookquote:
Nou, zo rond 5u werd ik wakker...was geen beste droom. Maar voor de rest heerlijk geslapen hoor. Ben je je dag nog een beetje doorgekomen gisteren?quote:Op donderdag 14 mei 2009 06:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]en hoe lekker heb jij gedroomd vannacht?
Een beetje, het was een veel te lange dag! Maar hij is uiteindelijk overleefd! was pas rond half 9 thuis van werk.. Gelukkig was mijn bedje lief voor mij!quote:Op donderdag 14 mei 2009 07:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, zo rond 5u werd ik wakker...was geen beste droom. Maar voor de rest heerlijk geslapen hoor. Ben je je dag nog een beetje doorgekomen gisteren?
Ik doelde op de aandacht in je supersexy suitquote:Op donderdag 14 mei 2009 07:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een beetje, het was een veel te lange dag! Maar hij is uiteindelijk overleefd! was pas rond half 9 thuis van werk.. Gelukkig was mijn bedje lief voor mij!
whehe, ook dat heb ik prima overleefd hoor, als je naar vliegen begint te meppen blijven ze op een gegeven moment wel weg, op die paar hardnekkige naquote:Op donderdag 14 mei 2009 07:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik doelde op de aandacht in je supersexy suit
Omdat Nouk tof isquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Bels wat neem jij Nouk in bescherming zegHoe komt dan zo ?
KF moeten sommige mensen hier ook wat meer met rust laten vind ik. Het is nu al zo vaak gezegd en die jongen heeft al zo vaak de strontemmer over zich heen gehad. Ik vind dat ook wel welletjes eigenlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:01 schreef rival het volgende:
Echt nouk inderdaad, denken dat iemand haar niet leuk vind terwijl iedereen haar leuk vind, zegmaar het tegenovergestelde van KF
Ik heb die jongen gisteren de hele dag met rust gelaten, dit is gewoon een grapje.....quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
KF moeten sommige mensen hier ook wat meer met rust laten vind ik. Het is nu al zo vaak gezegd en die jongen heeft al zo vaak de strontemmer over zich heen gehad. Ik vind dat ook wel welletjes eigenlijk.
Laatste keer dat ik goeiemorgen kom zeggenquote:
Ik zei toch ook sommige mensenquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb die jongen gisteren de hele dag met rust gelaten, dit is gewoon een grapje.....
Want?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik goeiemorgen kom zeggen
Je kan ook overdrijven, ze is aardig volgens mij. Leuk? Dan zijn ze beide leuk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:01 schreef rival het volgende:
Echt nouk inderdaad, denken dat iemand haar niet leuk vind terwijl iedereen haar leuk vind, zegmaar het tegenovergestelde van KF
Ik vertrek vanmiddag voor minimaal 4 weken naar Tsjechiëquote:
Ben je er klaar voor?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
edit...quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neequote:
Ga straks met de trein naar Groningen, daar word ik opgehaald, en dan slaap ik daar, morgen ochtend gaan we met de auto naar Tsjechië, ben ik morgen avond daarquote:
Flinke rit voor de boeg dusquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:15 schreef Pien85 het volgende:
Ga straks met de trein naar Groningen, daar word ik opgehaald, en dan slaap ik daar, morgen ochtend gaan we met de auto naar Tsjechië, ben ik morgen avond daar
Je laatste dag! Ga je nog trakteren?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NeeMoet zo eerst nog werken
[..]
Ga straks met de trein naar Groningen, daar word ik opgehaald, en dan slaap ik daar, morgen ochtend gaan we met de auto naar Tsjechië, ben ik morgen avond daar
Jij jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
KF moeten sommige mensen hier ook wat meer met rust laten vind ik. Het is nu al zo vaak gezegd en die jongen heeft al zo vaak de strontemmer over zich heen gehad. Ik vind dat ook wel welletjes eigenlijk.
Valt mee, rare rit vooral, ben ruim 3 uur onderweg naar Groningen... En 10 uur naar Tsjechië... Vreemde tijdenquote:
Nee, niet trakterenquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je laatste dag! Ga je nog trakteren?![]()
Oh! Dan kom je hierheen. Maar je rijdt met die mensen mee dan?
Bengeltjelief!quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven, ze is aardig volgens mij. Leuk? Dan zijn ze beide leuk.
Oh ja hehe. Als ik je niet meer spreek, heel veel plezier daar!quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vertrek vanmiddag voor minimaal 4 weken naar Tsjechië
Vakantie?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:18 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Morgeuh allemaal
Ohh vakantie leuk
Dankjewelquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bengeltjelief!![]()
[..]
Oh ja hehe. Als ik je niet meer spreek, heel veel plezier daar!
En nu, naar kantoor!
Ja, ik woon hier.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, niet trakterenWel paardjes knuffen
Laatste keer
Jij woont in Groningen? Tijd voor een minimeet
Ben om 7 voor 8 op t station
Vier weken. Wat lekker.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vertrek vanmiddag voor minimaal 4 weken naar Tsjechië
quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
voor Pien
Kusje voor bengel.
Nee, ik lul over KF, ik vind het gewoon jammer dta ie af en toe zo om bevestiging kan vragen op een heel foute manier, want op zich is het geen slechte jongen verder...
Beetje jammer hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, ik woon hier.Als je dat eerder gezegd had was ik je hallo komen zeggen. Nu lukt dat niet...
![]()
Paardjes trakteren op een knuffel vind ik ook trakteren.
Geen vakantie hoor, was 't maar waarquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vier weken. Wat lekker.Een fijne vakantie alvast.
Rebel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bengeltjelief!![]()
[..]
Oh ja hehe. Als ik je niet meer spreek, heel veel plezier daar!
En nu, naar kantoor!
JB.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
voor Pien
Kusje voor bengel.
Nee, ik lul over KF, ik vind het gewoon jammer dta ie af en toe zo om bevestiging kan vragen op een heel foute manier, want op zich is het geen slechte jongen verder...
Ohhhh, wat is er dan te doen in Tsjechië?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vakantie?Was het maar waar!
[..]
Dankjewel![]()
Geen? Wat ga je daar dan vier weken doen? Werken oke, maar wat voor iets?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Beetje jammer hoorNee, trakteren is het niet, doe ik elke dag
[..]
Geen vakantie hoor, was 't maar waar
Neequote:Op donderdag 14 mei 2009 08:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, en nou ga je weg en kan ik dat niet meer in het echt doen!
Ik kan het wel jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:21 schreef Bengeltje het volgende:
JB.Jij kan even goed lullen als hij ja, alleen hij soms een graadje erger.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:21 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ohhhh, wat is er dan te doen in Tsjechië?
Werken dusquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geen? Wat ga je daar dan vier weken doen? Werken oke, maar wat voor iets?
Leuke ritquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Werken dusOp de Country rose ranch Iemand zin in een singles meet in Tsjechië?
10 uurtjes vanaf Groningen, is best te doenquote:
Soms he lieverd soms.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan het wel ja
Gelukkig kan ik me soms inhouden *melo*
Dat ziet er wel heel leuk uit, zelfs om er te werken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:23 schreef Pien85 het volgende:
Werken dusOp de Country rose ranch Iemand zin in een singles meet in Tsjechië?
10 uurtjes dus van amsterdam, heel goed te doenquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
10 uurtjes vanaf Groningen, is best te doen
En niet duur, moet je maar 's bij de prijzen kijkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Soms he lieverd soms.![]()
[..]
Dat ziet er wel heel leuk uit, zelfs om er te werken.
Juist jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:28 schreef rival het volgende:
[..]
10 uurtjes dus van amsterdam, heel goed te doen
Jij hebt me op MSN, dat telt nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Soms he lieverd soms.![]()
[..]
Dat ziet er wel heel leuk uit, zelfs om er te werken.
met de mensen op de range komt dat wel goedquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:30 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Oké![]()
Ziet er leuk uit.
Hopelijk niet zo veel last van de taal barrière.
Nee, zal wel mee vallen, de ranch is van Nederlanders... Dus komt wel goedquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:30 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Oké![]()
Ziet er leuk uit.
Hopelijk niet zo veel last van de taal barrière.
Oh ah ha dat wist ik toch nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, zal wel mee vallen, de ranch is van Nederlanders... Dus komt wel goed
je zegt het ziet er leuk uit, op diezelfde site staat dat tochquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:37 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oh ah ha dat wist ik toch niet
Juist jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:38 schreef rival het volgende:
[..]
je zegt het ziet er leuk uit, op diezelfde site staat dat toch
Veel plezier! Even dr lekker tussenuit!quote:
Klopt de site is gewoon in het Nederlands niet zo snel bij nagedacht hoe het nou precies zatquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:38 schreef rival het volgende:
[..]
je zegt het ziet er leuk uit, op diezelfde site staat dat toch
Ja heerlijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Veel plezier! Even dr lekker tussenuit!
quote:
quote:
No more Fok! for you dusquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:06 schreef KudFokker het volgende:
Ik had gisteren een vergadering van 1.5 uur, en moest daarna een presentatie geven van 15 minuten aan het management team en de ondernemingsraad!!
Ik had niks voorbereid omdat mijn collega het zou doen...
Maar ze zeiden dat ik het goed deed, en heb net een mailtje gekregen dat ik mijn eigen project heb gekrezen!!!
Heb zelfs een budget gekregen van 4 nullen!!
Staat echt goed op mijn CV als ik dit weet te fixen
Ben echt blij gewoon
dawgstar! P.I.C!quote:
Ik ga vandaag beginnen om een plan te schrijvenquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
No more Fok! for you dus
[..]
dawgstar! P.I.C!
Dat zou jij toch doen?quote:
Hier ook, volgens mij moet ik maar eens op zoek ofzo...quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:14 schreef Den_Haag het volgende:
beetje te rustig op het werk de laatste tijd
Herkenbaarquote:
nee, ik ging al apart, met Kz en vencoquote:
Nou hier niet, ik ga maar off.. want ik verpruts de boelquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:14 schreef Den_Haag het volgende:
beetje te rustig op het werk de laatste tijd
En dat zit in het managementteamquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ik ging al apart, met Kz en venco.
Ja, dus, zo'n egoistische actie is toch juist des management?quote:
Denk dat dat nog best lastig is in deze tijd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hier ook, volgens mij moet ik maar eens op zoek ofzo...
Whehe. Ik was te laat vanmorgen. Nu nog 4 uurtjes afzien.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
HerkenbaarGelukkig heb ik internet anders zou ik me de pleuris vervelen hehe.
Op zoek kan altijd, iets vinden is lastiger.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hier ook, volgens mij moet ik maar eens op zoek ofzo...
Beter zoekenquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Op zoek kan altijd, iets vinden is lastiger.
Volgens mijn moeder kijk ik altijd met mijn neus, maar dat kan natuurlijk net dat beetje extra zijn om het wel te vinden natuurlijk. Waar zijn we naar op zoekquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk.Help jij me even? Misschien kan jij het beter.
Administratieve baan, 20/32 uur in Zuid Limburg.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:41 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder kijk ik altijd met mijn neus, maar dat kan natuurlijk net dat beetje extra zijn om het wel te vinden natuurlijk. Waar zijn we naar op zoek
En wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:50 schreef Ofresca het volgende:
Zo. 1 bezoekje aan de fysiotherapeut, en je bent 2 tot 6 maanden fysiotherapie verder.
Gelukkig weet ik nu wel wat er aan de hand is.
Een pees die langs mijn knieschijf loopt is geïrriteerd omdat ie hard moet werken. Aansteller dat het is.quote:
Klopt, gelukkig heb ik nog goede contacten met mijn vorige werkgever, een detacheringsbureau.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:27 schreef dawg het volgende:
Denk dat dat nog best lastig is in deze tijd.
Dat klopt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:35 schreef Bengeltje het volgende:
Op zoek kan altijd, iets vinden is lastiger.
Idd, weg laten snijden die hap, nieuwe erin.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:52 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Een pees die langs mijn knieschijf loopt is geïrriteerd omdat ie hard moet werken. Aansteller dat het is.
Schattig.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:53 schreef KudFokker het volgende:
Een collega van me die weg gaat vroeg of ik in haar Hello Kitty vriendenboekje wilde schrijven
Al gedaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Schattig.Doen joh.
Wat is het toch met exen die gaan inloggen om toch even je fobo te bekijken.
Doen jouw exen dat?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Schattig.Doen joh.
Of exen van exenquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Schattig.Doen joh.
Goedemorgenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:01 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Of exen van exen
goedemorgen
ik ben vrolijk
Ik vind ze niet leuk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Al gedaan
Zelfs bij favo website: Fok! ingevuld
Volgende meet waar ik heen ga MOET ik een Kud shirt aan
http://www.kudsite.nl/shop/
Ja wel vaker, vooral die waar ik mee getrouwd ben geweest.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Doen jouw exen dat?Wat een sukkels.
Dat is nog erger en zieliger.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:01 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Of exen van exen
goedemorgen
ik ben vrolijk
Ken je de filmpjes van Kud danquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind ze niet leuk.
[..]
Ja wel vaker, vooral die waar ik 16 jaar mee getrouwd ben geweest.
Heeft ook nog een extra kloon aangemaakt.![]()
[..]
Dat is nog erger en zieliger.![]()
Ik redelijk, het gaat al beter.
Dat is wel ergquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:01 schreef Grijsmuisje het volgende:
Of exen van exen
goedemorgen
ik ben vrolijk
Ik kan me er niets van herinneren.quote:
je moet er van houden inderdaadquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, aan je plaatje te zien en de plaatjes op die shirts is het ook niet aan mij besteed.
Lekker!quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:06 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik kan me er niets van herinneren.
ik heb gewoon goede zin
maar je weet nu wat het is, ook wat eraan gedaan gaat worden?
Ahh, jij bent er zo eentje dus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus, zo'n egoistische actie is toch juist des management?.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Ja, 2 tot 6 maanden fysiotherapie om mijn knieën sterker te maken.
Haha, geeft niet. Staat er ook niet heel duidelijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:13 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]dat zei je idd, ik had het niet zo begrepen...
Bijna weekend hequote:Op donderdag 14 mei 2009 10:14 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Haha, geeft niet. Staat er ook niet heel duidelijk.
Vandaag nog wat leuks in de planning staan?
Ahh, je hebt de discussie hier gisteravond na een uur of 11 gevolgd?quote:
Nee, toen stond ik in de HMH bij de Black Crowesquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh, je hebt de discussie hier gisteravond na een uur of 11 gevolgd?
Heb ik dat gemist?!quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Que? Discussie in singles?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaa was vooral een discussie over dat vrouwen op hufters vallenquote:
knieen sterker maken? denk de spieren er omheenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Ja, 2 tot 6 maanden fysiotherapie om mijn knieën sterker te maken.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa was vooral een discussie over dat vrouwen op hufters vallen
Wat was de conclusie?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa was vooral een discussie over dat vrouwen op hufters vallen
De mannen hebben de vrouwen een blauw oog geramd en ze liggen nu allemaal te neukenquote:
Vervolgens wijst ze hem het gat van de timmerman, om vervolgens te klagen dat hij haar stalkt op Fok!quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De mannen hebben de vrouwen een blauw oog geramd en ze liggen nu allemaal te neuken.
Ik niet!quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:35 schreef KudFokker het volgende:
Hmm, ik kan ook veel meer neuken als ik niet zo lief zou zijn
Aah standaard conlusie zoals altijdquote:
Explainquote:
Wat op zich ook wel een reden is om te klagenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Vervolgens wijst ze hem het gat van de timmerman, om vervolgens te klagen dat hij haar stalkt op Fok!
Het was het welbekende nice guys finish last geklets.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, toen stond ik in de HMH bij de Black Crowes.
Ik zou veel meer kunnen neuken als ik een grotere slet was. Natuurlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Explain??
Ik heb zelf afgelopen anderhalf jaar nu 3 meisjes gevonden die mij echt leuk vonden...
Ik had kunnen neuken, maar ik moet weer eens eerlijk zijn en tegen ze zeggen dat ik geen gevoelens voor ze heb, waardoor ze ook niet meer willen neuken
Ik heb trouwens een hekel aan het woord 'neuken'dunno why
Als het meisje een relatie / wil verwacht zal ze hier alleen niet op in gaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik zou veel meer kunnen neuken als ik een grotere slet was. Natuurlijk.![]()
Dan verwoord je het dus verkeerd! In plaats van "hey, je weet dat je me geen reet boeit" zou je ook kunnen zeggen "wow, jij bent echt heel sexy zullen we ons voor 1 nachtje gruwelijk misdragen?".
Zou je dat willen dan? Of, hoe zou jij het vinden als je het bed in gepraat wordt, alleen daarom?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:45 schreef Ofresca het volgende:
Dan verwoord je het dus verkeerd! In plaats van "hey, je weet dat je me geen reet boeit" zou je ook kunnen zeggen "wow, jij bent echt heel sexy zullen we ons voor 1 nachtje gruwelijk misdragen?".
Ik zou ervoor gaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mijn geweten kan dat gewoon nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zou je dat willen dan? Of, hoe zou jij het vinden als je het bed in gepraat wordt, alleen daarom?
Alleen seks is best leuk, maar dan moet ik niet meer voor de ander voelen, of andersom, daar komt alleen maar gedoe van.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zou je dat willen dan? Of, hoe zou jij het vinden als je het bed in gepraat wordt, alleen daarom?
Die meiden kiezen er ook zelf voor hè, onthoud datquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:50 schreef KudFokker het volgende:
Mijn geweten kan dat gewoon niet'misbruik' maken van meisjes...
Hun voorhouden dat het wel wat zou kunnen worden, terwijl het mij alleen om seks gaat...
Conclussie:: nice guys finish last...![]()
Als je na 1 nacht met iemand naar bed gaat. Dan zit het of volledig goed, of het stelt niets voor. Ik zou er dus geen bezwaren tegen hebben.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat klopt..quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:51 schreef Grijsmuisje het volgende:
Alleen seks is best leuk, maar dan moet ik niet meer voor de ander voelen, of andersom, daar komt alleen maar gedoe van.
Neequote:Op donderdag 14 mei 2009 10:52 schreef Ofresca het volgende:
Als je na 1 nacht met iemand naar bed gaat. Dan zit het of volledig goed, of het stelt niets voor. Ik zou er dus geen bezwaren tegen hebben.Jij wel?
KZ!quote:
Eigenlijk niet...quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die meiden kiezen er ook zelf voor hè, onthoud dat
Dan word je niet in bed gepraat, dan wil je het zelf even graag.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Singles hè, die neuken niet zoveelquote:
Dat probeerde ik gisteren dus ook te zeggenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die meiden kiezen er ook zelf voor hè, onthoud dat
Hoezo houd je ze wat voor dan? Jij hebt het woord relatie toch nooit in de mond genomen? Kijk, als je het na een paar dates pas doet, dan vind ik het een ander verhaal. Maar meteen die eerste avond, dan moet de boodschap toch wel duidelijk zijn, of val jij op heel naïeve meisjes?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mijn geweten kan dat gewoon niet'misbruik' maken van meisjes...
Hun voorhouden dat het wel wat zou kunnen worden, terwijl het mij alleen om seks gaat...
Conclussie:: nice guys finish last...![]()
Nu doe je net of elke vrouw alleen maar een relatie wil.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Eigenlijk niet...
Als ik eerlijk ben willen ze niet (omdat hun meer verwachten, een relatie)
Als ik niet eerlijk ben (en hun dus 'voorlieg' en de gedachte geef dat ik hetzelfde wil als hun) kan ik wel neuken.
Kloptquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:54 schreef Bengeltje het volgende:
Dan word je niet in bed gepraat, dan wil je het zelf even graag.
quote:
Ik denk dat de vrouwen in zijn "categorie" nog niet zo op zoek zijn naar neukertjes, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
Nu doe je net of elke vrouw alleen maar een relatie wil.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
singles he
single and lonely or married and bored.
Van de 3 meiden waar het over ging hadden 2 echt wel inhoud en konden prima nadenkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hoezo houd je ze wat voor dan? Jij hebt het woord relatie toch nooit in de mond genomen? Kijk, als je het na een paar dates pas doet, dan vind ik het een ander verhaal. Maar meteen die eerste avond, dan moet de boodschap toch wel duidelijk zijn, of val jij op heel naïeve meisjes?
Ik had het niet over mezelfquote:
Dan zit hij toch in de verkeerde hoek. Of hij gaat zelf voor de relatie.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat de vrouwen in zijn "categorie" nog niet zo op zoek zijn naar neukertjes, eerlijk gezegd.
Zo vaak hoor je dat toch niet?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat klopt..
Ik vind sowieso dat vrouwen te snel roepen dat ze zich "misbruikt" voelen. Doe het dan niet!
Wat een kutprogramma hequote:
Ik denk eerder in de verkeerde leeftijdscategoriequote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan zit hij toch in de verkeerde hoek. Of hij gaat zelf voor de relatie.
De 3 vrouwen waar het nu over gaat toevallig wel ja...quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu doe je net of elke vrouw alleen maar een relatie wil.
de meisjes die denken dat je op je 21ste al huisje boompje beestje wiltquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat de vrouwen in zijn "categorie" nog niet zo op zoek zijn naar neukertjes, eerlijk gezegd.
Dat geld vast niet voor jou babequote:
In alle 3 de gevallen ging ik ook voor een relatie omdat dat is wat ik wil...quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan zit hij toch in de verkeerde hoek. Of hij gaat zelf voor de relatie.
Ahh check, meiden met inhoud willen een relatie. Meiden zonder inhoud seks.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Van de 3 meiden waar het over ging hadden 2 echt wel inhoud en konden prima nadenken
Maar ik pak het ook niet goed aan hoor.
Met die 3 meiden heb ik ook echt gedate, leuke dingen gedaan...
Daaruit kunnen hun niet opmaken dat ik het alleen voor de seks doe...
De dates deed ik ook niet met als intentie seks, maar om ze beter te leren kennen.
Bij alle 3 kwam ik erachter dat ik ze niet interessant vond of ik me ergens aan irriteerde waardoor het niet meer kon worden dan alleen seks...
Als ik dat dan vertelde, wilde ze dat niet omdat ze geen 'sletten' waren.
Alhoewel ik het wel met hun alle 3 al gedaan had die weken dat we gedate hadden.
Ja en via het script installeert het niet lekker. dus mag ik een kwart alsnog handmatig doen!quote:
Njah, ik kan best voorstellen dat ze me leuk zijn gaan vinden na die leuke dingen die we samen deden en door mijn aandacht en 'zorg'quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
de meisjes die denken dat je op je 21ste al huisje boompje beestje wilt
Mja als ik iets niet ben dan is het saaiquote:
Dat ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk eerder in de verkeerde leeftijdscategorie
Ik hoor het wel eens, maar niet bijzonder vaak. Iemand in mijn omgeving heeft er nogal een handje vanquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:00 schreef Grijsmuisje het volgende:
Zo vaak hoor je dat toch niet?
ik niet in elk geval.
Wij hadden een server daarvoor.. Tot die niet meer wilde updaten en dus ook niets meer deed..quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ja en via het script installeert het niet lekker. dus mag ik een kwart alsnog handmatig doen!
dus ik kan bij ik gok zo een 80 pc's aan de slag
Hahahaquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ahh check, meiden met inhoud willen een relatie. Meiden zonder inhoud seks.
Of begrijp ik je nu verkeerd.
ik ben blij dat iemand mij begrijptquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hadden een server daarvoor.. Tot die niet meer wilde updaten en dus ook niets meer deed..
Nu kan mijn collega niets meer met die server. En installeer ik die zooi maar met de hand
Dan was die smiley dus nergens voor nodigquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja als ik iets niet ben dan is het saaiof verveeld in mijn relatie
Die vriendin van je zeker waar je het een week of over hadquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoor het wel eens, maar niet bijzonder vaak. Iemand in mijn omgeving heeft er nogal een handje van
meiden met inhoud willen soms ook gewoon alleen sex omdat dat carriere-technisch beter isquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ahh check, meiden met inhoud willen een relatie. Meiden zonder inhoud seks.
Of begrijp ik je nu verkeerd.
Take that backquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
meiden met inhoud willen soms ook gewoon alleen sex omdat dat carriere-technisch beter is
O.a.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:05 schreef Belsezar het volgende:
Die vriendin van je zeker waar je het een week of over hadDie elke keer na 2 weken werd gedumpt?
Sorryquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:04 schreef mrbox het volgende:
Ben ik nu de enige die het rondneuken niet wat vind ?
Nee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:04 schreef mrbox het volgende:
Ik kan hier duidelijk nog wat leren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
meiden met inhoud willen soms ook gewoon alleen sex omdat dat carriere-technisch beter is
Haha, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Kom maar op, herenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:07 schreef Grijsmuisje het volgende:
Dus je kan voor seks het beste een eikel zoeken en voor meer die nice guy.
Dat is een conclusie die volgens mij door veel mensen wel getrokken wordt.
Er zijn ook wel meisjes waar je mee wil neuken maar die je niet aan je moeder voor wil stellen toch?
I knew itquote:
Als je 'wel eens' seks met iemand hebt zonder gevoel, ben je toch niet aan het rondneuken?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:04 schreef mrbox het volgende:
Het is waarquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Kom maar op, heren
Klinkt wel bekend eigenlijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:07 schreef Grijsmuisje het volgende:
Dus je kan voor seks het beste een eikel zoeken en voor meer die nice guy.
Dat is een conclusie die volgens mij door veel mensen wel getrokken wordt.
Er zijn ook wel meisjes waar je mee wil neuken maar die je niet aan je moeder voor wil stellen toch?
euhm, die zijn er wel geweest... ik zie die niet snel meer komenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:07 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik hoor verhalen maar van één kant dus kan er niet zo goed over oordelen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:10 schreef Belsezar het volgende:
I knew it
Maar goed, het zal ook wel ergens ook aan haar liggen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |