Explainquote:
Wat op zich ook wel een reden is om te klagenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Vervolgens wijst ze hem het gat van de timmerman, om vervolgens te klagen dat hij haar stalkt op Fok!
Het was het welbekende nice guys finish last geklets.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, toen stond ik in de HMH bij de Black Crowes.
Ik zou veel meer kunnen neuken als ik een grotere slet was. Natuurlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Explain??
Ik heb zelf afgelopen anderhalf jaar nu 3 meisjes gevonden die mij echt leuk vonden...
Ik had kunnen neuken, maar ik moet weer eens eerlijk zijn en tegen ze zeggen dat ik geen gevoelens voor ze heb, waardoor ze ook niet meer willen neuken
Ik heb trouwens een hekel aan het woord 'neuken'dunno why
Als het meisje een relatie / wil verwacht zal ze hier alleen niet op in gaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik zou veel meer kunnen neuken als ik een grotere slet was. Natuurlijk.![]()
Dan verwoord je het dus verkeerd! In plaats van "hey, je weet dat je me geen reet boeit" zou je ook kunnen zeggen "wow, jij bent echt heel sexy zullen we ons voor 1 nachtje gruwelijk misdragen?".
Zou je dat willen dan? Of, hoe zou jij het vinden als je het bed in gepraat wordt, alleen daarom?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:45 schreef Ofresca het volgende:
Dan verwoord je het dus verkeerd! In plaats van "hey, je weet dat je me geen reet boeit" zou je ook kunnen zeggen "wow, jij bent echt heel sexy zullen we ons voor 1 nachtje gruwelijk misdragen?".
Ik zou ervoor gaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mijn geweten kan dat gewoon nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zou je dat willen dan? Of, hoe zou jij het vinden als je het bed in gepraat wordt, alleen daarom?
Alleen seks is best leuk, maar dan moet ik niet meer voor de ander voelen, of andersom, daar komt alleen maar gedoe van.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zou je dat willen dan? Of, hoe zou jij het vinden als je het bed in gepraat wordt, alleen daarom?
Die meiden kiezen er ook zelf voor hè, onthoud datquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:50 schreef KudFokker het volgende:
Mijn geweten kan dat gewoon niet'misbruik' maken van meisjes...
Hun voorhouden dat het wel wat zou kunnen worden, terwijl het mij alleen om seks gaat...
Conclussie:: nice guys finish last...![]()
Als je na 1 nacht met iemand naar bed gaat. Dan zit het of volledig goed, of het stelt niets voor. Ik zou er dus geen bezwaren tegen hebben.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat klopt..quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:51 schreef Grijsmuisje het volgende:
Alleen seks is best leuk, maar dan moet ik niet meer voor de ander voelen, of andersom, daar komt alleen maar gedoe van.
Neequote:Op donderdag 14 mei 2009 10:52 schreef Ofresca het volgende:
Als je na 1 nacht met iemand naar bed gaat. Dan zit het of volledig goed, of het stelt niets voor. Ik zou er dus geen bezwaren tegen hebben.Jij wel?
KZ!quote:
Eigenlijk niet...quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die meiden kiezen er ook zelf voor hè, onthoud dat
Dan word je niet in bed gepraat, dan wil je het zelf even graag.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Singles hè, die neuken niet zoveelquote:
Dat probeerde ik gisteren dus ook te zeggenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die meiden kiezen er ook zelf voor hè, onthoud dat
Hoezo houd je ze wat voor dan? Jij hebt het woord relatie toch nooit in de mond genomen? Kijk, als je het na een paar dates pas doet, dan vind ik het een ander verhaal. Maar meteen die eerste avond, dan moet de boodschap toch wel duidelijk zijn, of val jij op heel naïeve meisjes?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mijn geweten kan dat gewoon niet'misbruik' maken van meisjes...
Hun voorhouden dat het wel wat zou kunnen worden, terwijl het mij alleen om seks gaat...
Conclussie:: nice guys finish last...![]()
Nu doe je net of elke vrouw alleen maar een relatie wil.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Eigenlijk niet...
Als ik eerlijk ben willen ze niet (omdat hun meer verwachten, een relatie)
Als ik niet eerlijk ben (en hun dus 'voorlieg' en de gedachte geef dat ik hetzelfde wil als hun) kan ik wel neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |