Juist jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:38 schreef rival het volgende:
[..]
je zegt het ziet er leuk uit, op diezelfde site staat dat toch
Veel plezier! Even dr lekker tussenuit!quote:
Klopt de site is gewoon in het Nederlands niet zo snel bij nagedacht hoe het nou precies zatquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:38 schreef rival het volgende:
[..]
je zegt het ziet er leuk uit, op diezelfde site staat dat toch
Ja heerlijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Veel plezier! Even dr lekker tussenuit!
quote:
quote:
No more Fok! for you dusquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:06 schreef KudFokker het volgende:
Ik had gisteren een vergadering van 1.5 uur, en moest daarna een presentatie geven van 15 minuten aan het management team en de ondernemingsraad!!
Ik had niks voorbereid omdat mijn collega het zou doen...
Maar ze zeiden dat ik het goed deed, en heb net een mailtje gekregen dat ik mijn eigen project heb gekrezen!!!
Heb zelfs een budget gekregen van 4 nullen!!
Staat echt goed op mijn CV als ik dit weet te fixen
Ben echt blij gewoon
dawgstar! P.I.C!quote:
Ik ga vandaag beginnen om een plan te schrijvenquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
No more Fok! for you dus
[..]
dawgstar! P.I.C!
Dat zou jij toch doen?quote:
Hier ook, volgens mij moet ik maar eens op zoek ofzo...quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:14 schreef Den_Haag het volgende:
beetje te rustig op het werk de laatste tijd
Herkenbaarquote:
nee, ik ging al apart, met Kz en vencoquote:
Nou hier niet, ik ga maar off.. want ik verpruts de boelquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:14 schreef Den_Haag het volgende:
beetje te rustig op het werk de laatste tijd
En dat zit in het managementteamquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ik ging al apart, met Kz en venco.
Ja, dus, zo'n egoistische actie is toch juist des management?quote:
Denk dat dat nog best lastig is in deze tijd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hier ook, volgens mij moet ik maar eens op zoek ofzo...
Whehe. Ik was te laat vanmorgen. Nu nog 4 uurtjes afzien.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
HerkenbaarGelukkig heb ik internet anders zou ik me de pleuris vervelen hehe.
Op zoek kan altijd, iets vinden is lastiger.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hier ook, volgens mij moet ik maar eens op zoek ofzo...
Beter zoekenquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Op zoek kan altijd, iets vinden is lastiger.
Volgens mijn moeder kijk ik altijd met mijn neus, maar dat kan natuurlijk net dat beetje extra zijn om het wel te vinden natuurlijk. Waar zijn we naar op zoekquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk.Help jij me even? Misschien kan jij het beter.
Administratieve baan, 20/32 uur in Zuid Limburg.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:41 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder kijk ik altijd met mijn neus, maar dat kan natuurlijk net dat beetje extra zijn om het wel te vinden natuurlijk. Waar zijn we naar op zoek
En wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:50 schreef Ofresca het volgende:
Zo. 1 bezoekje aan de fysiotherapeut, en je bent 2 tot 6 maanden fysiotherapie verder.
Gelukkig weet ik nu wel wat er aan de hand is.
Een pees die langs mijn knieschijf loopt is geïrriteerd omdat ie hard moet werken. Aansteller dat het is.quote:
Klopt, gelukkig heb ik nog goede contacten met mijn vorige werkgever, een detacheringsbureau.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:27 schreef dawg het volgende:
Denk dat dat nog best lastig is in deze tijd.
Dat klopt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:35 schreef Bengeltje het volgende:
Op zoek kan altijd, iets vinden is lastiger.
Idd, weg laten snijden die hap, nieuwe erin.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:52 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Een pees die langs mijn knieschijf loopt is geïrriteerd omdat ie hard moet werken. Aansteller dat het is.
Schattig.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:53 schreef KudFokker het volgende:
Een collega van me die weg gaat vroeg of ik in haar Hello Kitty vriendenboekje wilde schrijven
Al gedaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Schattig.Doen joh.
Wat is het toch met exen die gaan inloggen om toch even je fobo te bekijken.
Doen jouw exen dat?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Schattig.Doen joh.
Of exen van exenquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Schattig.Doen joh.
Goedemorgenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:01 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Of exen van exen
goedemorgen
ik ben vrolijk
Ik vind ze niet leuk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Al gedaan
Zelfs bij favo website: Fok! ingevuld
Volgende meet waar ik heen ga MOET ik een Kud shirt aan
http://www.kudsite.nl/shop/
Ja wel vaker, vooral die waar ik mee getrouwd ben geweest.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Doen jouw exen dat?Wat een sukkels.
Dat is nog erger en zieliger.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:01 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Of exen van exen
goedemorgen
ik ben vrolijk
Ken je de filmpjes van Kud danquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind ze niet leuk.
[..]
Ja wel vaker, vooral die waar ik 16 jaar mee getrouwd ben geweest.
Heeft ook nog een extra kloon aangemaakt.![]()
[..]
Dat is nog erger en zieliger.![]()
Ik redelijk, het gaat al beter.
Dat is wel ergquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:01 schreef Grijsmuisje het volgende:
Of exen van exen
goedemorgen
ik ben vrolijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |