Ik snap je niet? De eerste x dat je haar zag, zag je haar niet staan. Maar daarna leerde je haar beter kennen en werd je toch verliefd op haar, bedoel je dat?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:54 schreef kingmob het volgende:
Ik heb ooit een 'relatie' gehad met een anita (uit de johnny en anita tijd dus), terwijl ik daar zwaar op neerkeek. Dat bleek echt een tof wijf, maar helaas niet de scherpste qua intellect.
Eerste indrukken kunnen je echt fucken.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ooooooh, dat doe ik ook hoor
Dus dat is norm....Ja ok i get your point
quote:
Haha, is zelfbescherming, denk ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:52 schreef Belsezar het volgende:
Ja ok, maar dat laatste moet je laten vallen joh, is nergens voor nodig.
ohw waarom?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:57 schreef dawg het volgende:
Hier moet ik eigenlijk wel even gepost hebben.
doe mijn best... en voor jou gaat dat makkelijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:58 schreef Nouk84 het volgende:
KZ, je bent een topwijf!![]()
[..]
Haha, is zelfbescherming, denk ik
Dat snap ik, maar je hoeft niet bang te zijnquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:58 schreef Nouk84 het volgende:
KZ, je bent een topwijf!![]()
[..]
Haha, is zelfbescherming, denk ik
slaap lekker ongeduldigequote:
Ik ben ook bijna jarig!quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:59 schreef ArTiC het volgende:
28 juni parkpop in den haag
Dan ben ik jarig
Ik ga er wel over dromenquote:
Ik zal m'n best doen om het te onthouden morgenquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
doe mijn best... en voor jou gaat dat makkelijk
quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:00 schreef Belsezar het volgende:
Dat snap ik, maar je hoeft niet bang te zijn
ik zeg niksquote:
en wat heb jij met nouk dan?quote:
ik mijn mond al houden....zeg je het zelfquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben veeeeeel ouder dan jij ja
Amigo!quote:
Weer wat te klagen Box?quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:02 schreef mrbox het volgende:
IkNouk helemaal niet
een TT die voor je denkt
En dat blozen is ook niet nodigquote:
en wat sms je dan?quote:
Neuh eerder tegendraadsquote:
Laat die twee eens met rust jij nieuwsgierige damequote:
en dat ze de groetjes aan mij moet doen niet vergeten!quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Een beetje over dit, en een beetje over dat.
Murm zei vanmiddag tegen me dat ze haar eerste indruk was dat ik arrogant zou zijn!quote:
quote:
jawel, dat is (letterlijk) mijn werk!quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Laat die twee eens met rust jij nieuwsgierige dameJe hoeft niet alles te weten toch?
Ahh, het is weer zoverquote:
En je werkt 24/7? Niet je werk meenemen naar fok he?quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jawel, dat is (letterlijk) mijn werk!
Ja, en dat natuurlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en dat ze de groetjes aan mij moet doen niet vergeten!
maar maar ik zit in ziektewet...moet toch ergens mijn profile kunsten botvieren?quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En je werkt 24/7? Niet je werk meenemen naar fok he?
Doe maar op mij dan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar maar ik zit in ziektewet...moet toch ergens mijn profile kunsten botvieren?
Droom zequote:Op donderdag 14 mei 2009 00:13 schreef Nouk84 het volgende:
Ik duik mijn bed in met het Bernini Mysterie
Ciao!
hoe kom je ineens aan dat boek dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:13 schreef Nouk84 het volgende:
Ik duik mijn bed in met het Bernini Mysterie
Ciao!
neen jullie zijn mannen.... niet te begrijpenquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:14 schreef dawg het volgende:
Of op mij mag ook wel hoor. Wij zijn ondoorgrondelijk, nietwaar Bels?
Nobody can read me. Ik ben door de jaren heen beschreven als een enigma waar een handleiding van duizenden pagina's voor zou moeten zijnquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:14 schreef dawg het volgende:
Of op mij mag ook wel hoor. Wij zijn ondoorgrondelijk, nietwaar Bels?
Het zat ineens in mijn tas vanavondquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
hoe kom je ineens aan dat boek dan?
schokkend!quote:
Watje, en het dan je beroep noemenquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen jullie zijn mannen.... niet te begrijpen
Ik kan me nog een keer herinneren dat ik haarfijn wist aan te voelen dat er wat aan de hand wasquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:16 schreef Belsezar het volgende:
Nobody can read me. Ik ben door de jaren heen beschreven als een enigma waar een handleiding van duizenden pagina's voor zou moeten zijn
En dan hebben we het niet eens over jou nog
Dat zou juist een stimulans moeten zijnquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen jullie zijn mannen.... niet te begrijpen
haha in persoon is dat makkelijker dan inet .... kan nu je lichaamstaal niet zienquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Watje, en het dan je beroep noemen
Maar ik ga lekker slapen nuDus een profile zou ik wel leuk vinden, pm hem me maar als je dat wilt
Droom ze allemaal!![]()
Whehe.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nobody can read me. Ik ben door de jaren heen beschreven als een enigma waar een handleiding van duizenden pagina's voor zou moeten zijn
En dan hebben we het niet eens over jou nog
Mis ik iets?quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan me nog een keer herinneren dat ik haarfijn wist aan te voelen dat er wat aan de hand was
Ja maar dat ben jij, Dat gaat niet opquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan me nog een keer herinneren dat ik haarfijn wist aan te voelen dat er wat aan de hand was
En toch ben ik benieuwd naar je vindingen naar mijquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
haha in persoon is dat makkelijker dan inet .... kan nu je lichaamstaal niet zien
Bels en ik? 13-13-13quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:18 schreef S95Sedan het volgende:
Mis ik iets?
Wanneer gaan jullie trouwen?
Hehequote:Op donderdag 14 mei 2009 00:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, werd gedwongen met d'r opgescheept en toen bleek ze ineens tof. D'r gebrek was dat ze nogal last had van groepsdruk en zich dus als een debiel gedroeg met d'r standaard vrienden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik snap je niet? De eerste x dat je haar zag, zag je haar niet staan. Maar daarna leerde je haar beter kennen en werd je toch verliefd op haar, bedoel je dat?
Ik stel kleren voor.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:25 schreef Pien85 het volgende:
Jongens, noem 's iets dat ik absoluut niet mag vergeten mee te nemen naar Tsjechië! Ben NU aan het inpakken...
quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:25 schreef Pien85 het volgende:
Jongens, noem 's iets dat ik absoluut niet mag vergeten mee te nemen naar Tsjechië! Ben NU aan het inpakken...
Heb ik allemaalquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:26 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik stel kleren voor.
En sigaretten als betaalmiddel...
Bels wat neem jij Nouk in bescherming zegquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja maar dat ben jij, Dat gaat niet op
[..]
En toch ben ik benieuwd naar je vindingen naar mij
En nu echt naar bedje
Je paspoort, rijbewijs, rijkleding, sportbh's, ondergoed, cowboyhoedquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:25 schreef Pien85 het volgende:
Tandenborstel! Condooms! Zonnebrand! En muziek.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:25 schreef Pien85 het volgende:
paspoort, pinpas/creditcard/travelers checks...quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:25 schreef Pien85 het volgende:
Je bunny?quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb ik allemaalBetaalmiddag heb ik niet nodig
ohh, jammer. Heineken werkt ook altijd goed in oost europaquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb ik allemaalBetaalmiddag heb ik niet nodig
+ je pilquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
paspoort, pinpas/creditcard/travelers checks...
de rest is te koop als je het vergeten bent
die kan je altijd na laten sturenquote:
Ja, maar dan loop je meteen achterquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
die kan je altijd na laten sturen
maar ik ga slapen
xx
Trustenquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar ik ga slapen
xx
slaap lekkerquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar ik ga slapen
xx
Paspoort, check, rijbewijs heb ik niet, rijkleding, spijkerbroeken zat, ondergoed, check, cowboyhoed heb ik niet, telefoon aanwezig, zitten alle nummers in.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je paspoort, rijbewijs, rijkleding, sportbh's, ondergoed, cowboyhoed, telefoon en lader, belangrijke telefoonnummers.
Heel veel plezier daar!
Condooms?quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Tandenborstel! Condooms! Zonnebrand! En muziek.
Check!quote:
Slik ik nietquote:
Allemaal check!quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
paspoort, pinpas/creditcard/travelers checks...
de rest is te koop als je het vergeten bent
Ja, je weet nooit.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:35 schreef Pien85 het volgende:
Condooms?Tandenborstel heb ik nog nodig, zonnebrand gebruik ik niet, ik verbrand niet, muziek heb ik
Ik ookquote:
Nou, zo rond 5u werd ik wakker...was geen beste droom. Maar voor de rest heerlijk geslapen hoor. Ben je je dag nog een beetje doorgekomen gisteren?quote:Op donderdag 14 mei 2009 06:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]en hoe lekker heb jij gedroomd vannacht?
Een beetje, het was een veel te lange dag! Maar hij is uiteindelijk overleefd! was pas rond half 9 thuis van werk.. Gelukkig was mijn bedje lief voor mij!quote:Op donderdag 14 mei 2009 07:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, zo rond 5u werd ik wakker...was geen beste droom. Maar voor de rest heerlijk geslapen hoor. Ben je je dag nog een beetje doorgekomen gisteren?
Ik doelde op de aandacht in je supersexy suitquote:Op donderdag 14 mei 2009 07:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een beetje, het was een veel te lange dag! Maar hij is uiteindelijk overleefd! was pas rond half 9 thuis van werk.. Gelukkig was mijn bedje lief voor mij!
whehe, ook dat heb ik prima overleefd hoor, als je naar vliegen begint te meppen blijven ze op een gegeven moment wel weg, op die paar hardnekkige naquote:Op donderdag 14 mei 2009 07:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik doelde op de aandacht in je supersexy suit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |