abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2009 @ 09:56:32 #201
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69080519
Memmel lekker uitrusten hoor

Rocka van harte met je 20 weken
Innepin wat een mooie duidelijke echo
DuchessX lief he al dat kleine spul wat jullie kleintje straks allemaal gaat dragen
Hier vandaag 28 weken alweer time flies echt...

Hier gisteravond opgepast op m'n kleine neefje, en waar ik al die tijd "bang"voor was, is gebeurd....
dus maar weer aangeven en kijken hoe ik er mee om moet gaan in de toekomst (dus met eigen beebje)
Wel kunnen genieten van zo'n kindje, maar echt overbezorgd zijn...
Tijdens het wandelen hebben vriend en ik dan ook maar de rollen tijdelijk omgedraaid, en dan ik met de hond lopen en hij met de kinderwagen.

(in slaap vallende kindjes ik vond het eng )
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_69080539
Miss_Sly, het komt echt wel goed hoor!
Tja het moet er gewoon p de een of andere manier uit en ja het doet pijn.. maar dat gevoel dat er een klein lijfje uit je komt glijden is ook wel weer apart hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 09:58:38 #203
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_69080548
Bar .
pi_69080803
AE hier heb ik ook dezelfde teckel ontvangen in het kraampakket, ik vond hem wel grappig

Memmel, fijn dat alles achter de rug is en je nu lekker kunt uitrusten! Was het een mooie dag?

Rocka 20-weken alweer jemig wat gaat de tijd snel!

Innepin, mooie echo! Ik vind het ruggegraatje altijd zo mooi om te zien!

Bar

Hier echt een verschikkelijke nacht gehad, er zaten 3 muggen op de slaapkamer waarvan we er maar 2 hebben kunnen meppen. Vandaag maar even een rustig dagje!
Nijna ik smeer inderdaad ook iedere avond mn kuiten in, alleen dan met tijgerbalsem. Het ging al een paar nachten zonder goed dus ik had goede hoop, maar helaas kwam het toch weer terug.
pi_69081933
Oh my die teckel... wat een raar ding!

Bar

FTA, balen zo'n nacht...

Mijlpaaaaaal! Ik ben vandaag 30 weken
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_69082000
30 weken alweer Innepin!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69082075
Innepin wat een mooie echo! Helemaal geen Homerbekkie, hartstikke schattig juist! En 30 weken alweer
En Rocka 20 weken!!
En die teckels uit die kraampakketten zijn idd maf vooral die laatste, hoe komen ze erop... hihi
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zaterdag 16 mei 2009 @ 11:35:27 #208
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69082255
Wat een mooie echos dames! Mooi om te zien.

MissSly, ik herken die angst wel. Ik had er bij Eva ook heel (HEEL) erg veel last van, maar toen 'puntje bij paaltje' kwam toen voelde ik gewoon van mn neus tot aan mijn tenen dat ík dat ook kon.
(Ik had mezelf namelijk voorgehouden, als Victoria Beckham het kan dan kan ik het ook).
dat ze 3 keer een keizersnede heeft gehad deed er even niet aan toe

Bar, ik hoop dat de angst bij jou ook minder wordt.

Guus, wat balen dat de zetpillen niet helpen. Hopelijk ben je er met een paar weken vanaf. En heb je een fijn 2de trimester.

Lijnloos, wauw, jij hebt zelfs eerder dan ik je intake bij je vk. Was het spannend? Ik mag nog anderhalve week wachten.

Hier gaat het vandaag niet goed. Naast dat ik misselijk ben ben ik bang dat ik last heb van ischias. Heb de hele nacht wakker gelegen van de kramp in mn been (en nu is het nog niet over). En mijn man wist me vanmorgen te vertellen dat het dus waarschijnlijk ischias is. Nou, ik kan hier dus niet mee leven, ik ben een watje en het doet pijn. Maarja, ik denk dat amputeren ook geen oplossing is :S
Strakjes maar even de hete douche erop of lekker in bad gaan liggen.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 11:43:18 #209
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69082505
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 11:35 schreef amaranta het volgende:

Hier gaat het vandaag niet goed. Naast dat ik misselijk ben ben ik bang dat ik last heb van ischias. Heb de hele nacht wakker gelegen van de kramp in mn been (en nu is het nog niet over). En mijn man wist me vanmorgen te vertellen dat het dus waarschijnlijk ischias is. Nou, ik kan hier dus niet mee leven, ik ben een watje en het doet pijn. Maarja, ik denk dat amputeren ook geen oplossing is :S
Strakjes maar even de hete douche erop of lekker in bad gaan liggen.
sterkte ermee Amarante...
ik heb meerdere keren Ischias gehad en dat is idd geen pretje, vooral die zenuwpijn die doorschiet tot in je tenen kan je nachten wakker houden...
begint de pijn bij jou ook aan 1 kant en vrijwel onderin je rug??

en misselijk ben ik ook wederom..
bij hoeveel weken is die 1e intake van jou?
ik mag over 3 weekjes ook al.. bij 10 weken.

Moooooooie echo zag ik op de vorige pagina echt heeel duidelijk, wat een mooi kindje al!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_69083327
Ik word 'snachts wakker van het getrap van mijn meisje
#geen
  zaterdag 16 mei 2009 @ 12:28:33 #211
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69083663
* meldt

Memmel, rust lekker uit! Fijn dat het een mooie dag was gister

Als mijn kleintje het ritme van wakker en slapen ook zo heeft als in mijn buik straks. Dan kan ik mijn lol op. Het is nu al dagen ontzettend druk vanaf 's avonds uur of 12 tot een uur of 2 's nachts. Nachtbrakertje
No more games, no more drama...
pi_69083780
Gister mn voeten niet goed opgetild tijdens het lopen, en mn grote teen gestoten aan een betonplaat . Deed veel pijn, dus toch maar ff langs de HA, en ja hoor kon door naar de SEH voor foto's.... gelukkig alleen maar gekneusd. Dus nu met het pootje omhoog op de bank. En dat terwijl ik wilde beginnen met de commode schuren en schilderen

Mooie echo Innepin
  zaterdag 16 mei 2009 @ 14:04:16 #213
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69086014
quote:
Die heb ik nog ergens liggen van de zwangerschap van Ayden. Hoop toch echt dat ik dit keer een ander krijg
  zaterdag 16 mei 2009 @ 14:05:56 #214
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69086055
@Bar, ik kan me zo goed voorstellen dat het vreselijk moeilijk voor je moet zijn. Ik wil nu niets suggereren hoor, maar krijg je straks misschien ook extra hulp als je bevallen bent? Voor zowel jezelf als je kind lijkt het me fijn als je iets onbezorgder kunt zijn?
  zaterdag 16 mei 2009 @ 15:12:02 #215
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69087446
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 11:43 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

sterkte ermee Amarante...
ik heb meerdere keren Ischias gehad en dat is idd geen pretje, vooral die zenuwpijn die doorschiet tot in je tenen kan je nachten wakker houden...
begint de pijn bij jou ook aan 1 kant en vrijwel onderin je rug??

en misselijk ben ik ook wederom..
bij hoeveel weken is die 1e intake van jou?
ik mag over 3 weekjes ook al.. bij 10 weken.

Moooooooie echo zag ik op de vorige pagina echt heeel duidelijk, wat een mooi kindje al!
het begint zeg maar op 1/4 van mijn bil en trekt helemaal door tot aan mijn kuit.
Tijdens de intake van de vk ben ik al ruim 11 wk
  zaterdag 16 mei 2009 @ 15:13:21 #216
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69087472
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 14:04 schreef Tan het volgende:

[..]

Die heb ik nog ergens liggen van de zwangerschap van Ayden. Hoop toch echt dat ik dit keer een ander krijg
daar kan ik me wel iets bij voorstellen, kun je dat niet aangeven?
  zaterdag 16 mei 2009 @ 15:36:28 #217
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69087970
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 14:05 schreef Tan het volgende:
@Bar, ik kan me zo goed voorstellen dat het vreselijk moeilijk voor je moet zijn. Ik wil nu niets suggereren hoor, maar krijg je straks misschien ook extra hulp als je bevallen bent? Voor zowel jezelf als je kind lijkt het me fijn als je iets onbezorgder kunt zijn?
ja ik krijg straks ook hulp als ik bevallen ben. heb er ook niet direct om hoeven vragen gelukkig.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_69089532
Wat een honds lelijke teckel, ik heb allerlei teckelknuffels en beeldjes maar deze is echt stom!
Ik krijg trouwens van de verzekering geloof ik een heule lelijke paarse luiertas

Guuz, wat fijn een goede echo!!! Heb je ze of gooi je ze nog online??? Balen van dat kotsen!

Rocka alweer 20 weken wat ga je snel!

Ik ben morgen 12 weken
vandaag viel het eerste ''Wij jonge ouders'' tijdschrift door de bus, van de week de bevestiging v de kraamzorg, en vandaag een korte positiebroek, rok en shirtje gescoord, het is echt helemaal echt
Oja en al twee dagen kotsvrij
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_69089628
Gatsie hebben ze nog steeds die lelijke achmea-teckel?
De eerste heb ik ook al weggepleurd. Ohhh wat zijn we weer dankbaar
(maar laten ze dan het geld besparen en geen knuffel erin stoppen denk ik dan)

Innepin, wat een leuk kindje hebben jullie daar! Mooi koppie!

Guuz, helpt een glas verse jus d órange op de nuchtere maag niet?

Balen Amaranta, dubbelop kwalen dus. Sterkte ermee!

Memmel, dus je vliezen nog heel na de bruiloft? Gelukkig maar!

Mikoxx is van de remmers af, ze laten nu de natuur zijn gang gaan.
Ze is er zelf blij van dat ze het gevecht niet meer aan hoeft.
Spannend, wanneer zal het echt beginnen?

Ik voel me vandaag alweer een stuk beter als gister, nog wat slapjes van een dag niet eten, maar verder gaat het wel weer aardig.

Even editten voor Poppejans; wat een topdag!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 16 mei 2009 @ 17:05:43 #220
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69090309
Die Achemea teckel...ik had die rode badstoffen bij Anna en nu die bruine.
Vriendinnetje van mij werkt op de marketingafdeling daar en ik heb haar gevraagd waarom ze toch zo'n spuuglelijk ding erin stoppen. Dat schijnt dus het winnende resultaat te zijn geweest van een wedstrijd die daar ooit voor is uitgeschreven... Dat is toch te erg voor woorden?

Ik heb vandaag een heerlijk rustdagje gehad, ik mocht van J. niets opruimen beneden (met als gevolg dat nog de halve receptiezooi van gisteren staat waar 'ie gister rond deze tijd ook stond, want J, heeft een kater... ). Hij zal stiekem gedacht hebben dat ik het toch wel zou opruimen, maar niet dus! 't kost wat moeite, maar ik moet rust houden!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 17:39:03 #221
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69091104
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 20:47 schreef RockabeIIa het volgende:
we hebben een 2
we hebben een 0
we hebben weeeeeeeeeeken

20 weken lalalalalalala!
Ben jij alweer 20 weken?
beetje jaloers is
  zaterdag 16 mei 2009 @ 17:46:45 #222
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69091261
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 17:39 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ben jij alweer 20 weken?
beetje jaloers is
Ik weet echt niet hoe hier op te reageren...
Maar idd, 20 weken en de aftakeling is begonnen. Ik rol mijn bed uit tegenwoordig en wankel allereerst naar het toilet waarbij het lijkt op mijn bekken op zijn plaats moet vallen en mijn enkels zo stijf zijn alsof er een stokje in zit...
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 16 mei 2009 @ 17:49:09 #223
256130 Brooklynn
Brooooooklyn
pi_69091313
Hi, ben nieuw hier!
Begin juli wordt ik voor de eerste keer papa
Het wordt een jongentje, de uiteindelijk naam hebben we nog niet, maar we hebben nog eventjes
Papa van ??
Mike Hartje Elynn
  zaterdag 16 mei 2009 @ 17:50:10 #224
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69091330
welkom Brooklynn

Grappig trouwens, ben je nog meer van plan na deze eerste keer? Of heb je er meer op komst?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69091334
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 17:46 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik weet echt niet hoe hier op te reageren...
Maar idd, 20 weken en de aftakeling is begonnen. Ik rol mijn bed uit tegenwoordig en wankel allereerst naar het toilet waarbij het lijkt op mijn bekken op zijn plaats moet vallen en mijn enkels zo stijf zijn alsof er een stokje in zit...
Jeetje, kan een fysio niks voor je doen? Klinkt echt niet lekker, en dan heb je ook nog eens een klein kereltje rondrennen thuis
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')