sterkte ermee Amarante...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:35 schreef amaranta het volgende:
Hier gaat het vandaag niet goed. Naast dat ik misselijk ben ben ik bang dat ik last heb van ischias. Heb de hele nacht wakker gelegen van de kramp in mn been (en nu is het nog niet over). En mijn man wist me vanmorgen te vertellen dat het dus waarschijnlijk ischias is. Nou, ik kan hier dus niet mee leven, ik ben een watje en het doet pijn. Maarja, ik denk dat amputeren ook geen oplossing is :S
Strakjes maar even de hete douche erop of lekker in bad gaan liggen.
Die heb ik nog ergens liggen van de zwangerschap van Ayden. Hoop toch echt dat ik dit keer een ander krijgquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:26 schreef flowerbox het volgende:
http://www.babyshoppen.nl/catalog/product_info.php?cPath=26&products_id=319 hier staat ie!
het begint zeg maar op 1/4 van mijn bil en trekt helemaal door tot aan mijn kuit.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:43 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
sterkte ermee Amarante...
ik heb meerdere keren Ischias gehad en dat is idd geen pretje, vooral die zenuwpijn die doorschiet tot in je tenen kan je nachten wakker houden...
begint de pijn bij jou ook aan 1 kant en vrijwel onderin je rug??
en misselijk ben ik ook wederom..
bij hoeveel weken is die 1e intake van jou?
ik mag over 3 weekjes ook al.. bij 10 weken.
Moooooooie echo zag ik op de vorige paginaecht heeel duidelijk, wat een mooi kindje al!
daar kan ik me wel iets bij voorstellen, kun je dat niet aangeven?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:04 schreef Tan het volgende:
[..]
Die heb ik nog ergens liggen van de zwangerschap van Ayden. Hoop toch echt dat ik dit keer een ander krijg
ja ik krijg straks ook hulp als ik bevallen ben. heb er ook niet direct om hoeven vragen gelukkig.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:05 schreef Tan het volgende:
@Bar, ik kan me zo goed voorstellen dat het vreselijk moeilijk voor je moet zijn. Ik wil nu niets suggereren hoor, maar krijg je straks misschien ook extra hulp als je bevallen bent? Voor zowel jezelf als je kind lijkt het me fijn als je iets onbezorgder kunt zijn?
Ben jij alweer 20 weken?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:47 schreef RockabeIIa het volgende:we hebben een 2
![]()
we hebben een 0
we hebben weeeeeeeeeeken
20 weken lalalalalalala!
Ik weet echt niet hoe hier op te reageren...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:39 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ben jij alweer 20 weken?![]()
beetje jaloers is![]()
Jeetje, kan een fysio niks voor je doen? Klinkt echt niet lekker, en dan heb je ook nog eens een klein kereltje rondrennen thuisquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:46 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik weet echt niet hoe hier op te reageren...![]()
Maar idd, 20 weken en de aftakeling is begonnen. Ik rol mijn bed uit tegenwoordig en wankel allereerst naar het toilet waarbij het lijkt op mijn bekken op zijn plaats moet vallen en mijn enkels zo stijf zijn alsof er een stokje in zit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |