quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Delta Lloyd heb ik![]()
geen idee hoe mn pakket heet ofzo...
misschien wil iemand die draagzak wel van je overnemen
Ja, maar die kreeg ik al wel heel snel nadat ik me aangemeld had.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:06 schreef Vicky het volgende:
Innepin, het enige dat ik kreeg van de verzekering ws een bevestiging van de kraamzorg en dan wel een kraampakket, meer niet.
kreeg de bevestiging van de kraamzorg inderdaad ook heel snel, volgens mij binnen een week nadat ik me had aangemeld..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar die kreeg ik al wel heel snel nadat ik me aangemeld had.
Evt. even erachteraan bellen Innepin?
Oh, en ja van dat hoofdje... kan me voorstellen dat je dat engig vindt, maar je vk had wel een slimme opmerking over die gemiddelden hoor.![]()
A-E, dan zit je vast bij de zeflde verzekeraar als mij, want ik kreeg ook die duffe teckelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:57 schreef Angel-Eyez het volgende:
Wow mooie foto's innepin![]()
En Rocka, al 20 weken!Jeeejjj
![]()
BE wat een luxe aan kadootjes bij het kraampakket, ik kreeg een duffe lange teckelhond-achtige doek/knuffel
ow ik lees nu huup haar reactie, ik had er ook een boek bij gekregen over veiligheid in en om het huis ofzo![]()
Ben blij dat ik niet de enige ben die het een duf ding vond dusquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:16 schreef flowerbox het volgende:
[..]
A-E, dan zit je vast bij de zeflde verzekeraar als mij, want ik kreeg ook die duffe teckelen dat boek
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Peggy Sue ligt trouwens ook altijd zo op haar rugTeckels eigen
Ja maar je kan hele hoge bekeuringen krijgen als je er geen hebt. Wist je dat niet?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:27 schreef huuphuup het volgende:
Lijkt me stug dat het verplicht is? Ik zie ook genoeg kindjes zonder zo'n voetenzak in zo'n cosi.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:50 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ja maar je kan hele hoge bekeuringen krijgen als je er geen hebt. Wist je dat niet?![]()
Wacht maar tot je daadwerkelijk bevallen bent, dán heb je pas een ongemakkelijk gevoel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:41 schreef miss_sly het volgende:
Dat is wel weer weggetrokken, maar ik geloof dat er toch wel een beetje een ongemakkelijk gevoel is achtergebleven
Ow ja, nu voel ik me een stuk beterquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wacht maar tot je daadwerkelijk bevallen bent, dán heb je pas een ongemakkelijk gevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |