Rocka van harte 20 weken alweer

waar blijft de tijd.
Innepin whoow jij gaat ook hard zeg van harte
Bar

lijkt me ook allemaal niet zo eenvoudig, maar hopelijk kan je straks toch van je kindje gaan genieten zonder meteen in de stress te schieten zodra die in slaap valt. Maar ik kan me je gevoelens en reactie erg goed voorstellen het is ook allemaal niet niks hé. Fijn dat je iig hulp gaat krijgen na de geboorte.
Mikkoxx en Mamanik sterkte dames ziekenhuizen zijn niet leuk maar het doel heiligt de middelen zeggen ze wel eens.
Ach Miss_Sly en zoals iemand hier al zei neem je iemand voor de geest die je niet geweldig vind en denk dan gewoon als die een kind op de wereld kan zetten dan kan ik dat vast ook wel.
en als je echt bang bent voor pijn, vraag dan om die ruggenprik hé hij is er niet voor niets tegenwoordig.
En een keizersnede in nederland geeft geen garantie op geen ween
[sub]al denk ik dat victoria beckham geen wee heeft hoeven voelen ach je hebt altijd mazzelaars. [/sub]
Huup hier trouwens de lodger cotton in gebruik als draagzak en kan hem aanbevelen.
Had bij Isa al de roze/beige fleece uitvoering en die had ik verkocht en een blauwe fleece gekocht, en bij de OvN een abbo genomen en de cotton versie erbij cadeau gekregen.
Mocht iemand er dus een willen kopen als je een abbo bij de OvN neemt krijg je het ding er goedkoper bij;)