Het betreft de ING Profijtrekeningquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:57 schreef Greetings het volgende:
Kan iemand nog eens vertellen hoe het ook weer zat met die ING rekening voor vermogende spaarders?
Ik kan me herinneren dat ze 4,5% gaven voor bedragen boven de 50K ofzo?
Gewoon wachten?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:33 schreef Idler het volgende:
Vraagje: Ik heb mijn geld nu weggehaald bij CEB, maar ik heb nog wel wat rente van ze tegoed. Is de enige manier om dat nu uit te laten betalen het opheffen van de rekening? Of kan het ook makkelijker?
Ja ok, dat is natuurlijk wel de makkelijkste oplossing, maar ik zou het liever vast overmaken naar een andere rekening met meer rente.quote:
Dan moet je je rekening opzeggen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:35 schreef Idler het volgende:
[..]
Ja ok, dat is natuurlijk wel de makkelijkste oplossing, maar ik zou het liever vast overmaken naar een andere rekening met meer rente.
Klopt, maar het zou ook gewoon makkelijker zijn als ik alles op één rekening kan zetten.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Echter als de rente bij CEB hoger was gebleven had je over dit rentebedrag ook geen rente gekregen natuurlijk. Dus een beetje idioot om nu te zeggen dat je over die rente ook graag meer rente wilt.
Goh, vanwaar die ingeving voor dit product bij CEBquote:Op zondag 24 mei 2009 23:25 schreef Aether het volgende:
Voor wie 10 jaar te lang vond: Credit Europe komt nu met de 84 maanden (7 jaar) deposito tegen 5,25%
quote:
quote:Met ingang van 25 mei 2009 heeft MoneYou de spaarrente verlaagd. Onlangs heeft de Europese Centrale Bank een belangrijk rentetarief verlaagd. MoneYou is hierdoor ook genoodzaakt de rente voor de variabele spaarrekening te verlagen.
Het rentepercentage van de MoneYou Spaarrekening is met ingang van 25 mei 2009 verlaagd naar 4,00% (effectieve rente op jaarbasis).
Ondanks deze renteverlaging spaart u bij MoneYou nog steeds tegen een zeer aantrekkelijk tarief bij een 100% Nederlandse bank.
Weer een bedrijf dat met overheidsgeld overeind gehouden wordt...quote:Op maandag 25 mei 2009 10:55 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
komt een nieuwe rentestunter aan: http://www.fd.nl/artikel/11653783/leaseplan-start-spaarbank
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:01 schreef lennart12 het volgende:
[..]
Ach, moneyou zal ook binnenkort wel naar 4% of zo dalen
Helaas heb ik gelijk...quote:
quote:Met ingang van 25 mei 2009 heeft MoneYou de spaarrente verlaagd. Onlangs heeft de Europese Centrale Bank een belangrijk rentetarief verlaagd. MoneYou is hierdoor ook genoodzaakt de rente voor de variabele spaarrekening te verlagen.
Het rentepercentage van de MoneYou Spaarrekening is met ingang van 25 mei 2009 verlaagd naar 4,00% (effectieve rente op jaarbasis).
Ondanks deze renteverlaging spaart u bij MoneYou nog steeds tegen een zeer aantrekkelijk tarief bij een 100% Nederlandse bank.
Ik heb precies hetzelfde gedaan Rabo - Moneyouquote:Op maandag 25 mei 2009 15:15 schreef Omniej het volgende:
Klote Moneyou.
Ik heb m'n geld maandenlang op een bagger spaarrekening van de Rabo gehad, en ben onlangs op Moneyou overgestapt toen ik merkte dat de Rabobank stiekem de rente elke maand met een paar procentpunten verlaagde, zonder mij daarover in te lichten.
Nu staat m'n geld net twee weken bij Moneyou, waar de rente meer dan twee keer zo hoog is als bij de Rabo, en dan gaan ze de rente verlagen.
Nou ja, zat eraan te komen natuurlijk, zeker als je ziet dat de deposito's bij Moneyou een veel lagere rente hebben dan de normale spaarrekeningen...
Nou ja, op de Moeyou website staat netjes 4.0% heel groot op de homepage. Maar toch, het blijft lullig.quote:
Dat had ik ook, maar dan met tussenstap Credit Europe. Toen die naar 3,75 ging werd het mij wat te gortig en heb ik er wat bij geopend bij Moneyou. Is in die maand tijd al met een half procent gedaald. Maar goed, het is nog beter dan de Rabobank en over anderhalve maand ben ik toch het grootste deel van mijn geld kwijt, dus dan maakt het ook weer minder uit.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:15 schreef Omniej het volgende:
Klote Moneyou.
Ik heb m'n geld maandenlang op een bagger spaarrekening van de Rabo gehad, en ben onlangs op Moneyou overgestapt toen ik merkte dat de Rabobank stiekem de rente elke maand met een paar procentpunten verlaagde, zonder mij daarover in te lichten.
Nu staat m'n geld net twee weken bij Moneyou, waar de rente meer dan twee keer zo hoog is als bij de Rabo, en dan gaan ze de rente verlagen.
Nou ja, zat eraan te komen natuurlijk, zeker als je ziet dat de deposito's bij Moneyou een veel lagere rente hebben dan de normale spaarrekeningen...
Maar niet eerder dan het derde kwartaal. Nog even geduld dusquote:Op maandag 25 mei 2009 10:55 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
komt een nieuwe rentestunter aan: http://www.fd.nl/artikel/11653783/leaseplan-start-spaarbank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |