That's a lotta money boy.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:47 schreef FinancialBubble het volgende:
Hupsakee, ¤45.000,- weggehaald bij Credit Europe. Bij die prutsers wil ik mijn geld niet meer hebben. Ik voel me geschoffeerd, met zulke lage rente.
Wow, da's wel een heel stuk minder, zeg.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:51 schreef MrData het volgende:
Dat doet CEB bij mij nu echt keihard de das om, ik ga naar een ander. Van 5,1 nogwat naar 2,85..
Dat zal hopelijk wel meevallen, ik denk dat ze nog genoeg deposito's hebben staan daar.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:35 schreef Idler het volgende:
Als ik dit zo lees kan ik maar beter vaart maken met het weghalen van mijn zuurverdiende spaarcentjes bij CEB, voordat de site ineens op zwart gaat
ik denk echter niet dat Rabo en ABN zullen nalaten als de spaarders 'binnen' zijn de rente ook te verlagen, onder het mom van 'marktcondities dwong ons om.....'quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:19 schreef komrad het volgende:
tsja je weet het gewoon niet. Punt is wel dat ze weinig 'variabel renderend' geld meer over zullen houden op deze manier. En als de rabobank al een stuk meer rente geeft (laat staan ABN dochter Moneyou) dan is het natuurlijk voor de meeste spaarders snel bekeken.
dat zal ongetwijfeld, maar dan gaan de dynamische spaarders (en die zitten in deze reeks) gewoon weer naar de dan beste aanbieder. Feit is dat ik niet voor 0,2% rente overstap van Rabo naar CE maar wel terug ga van CE naar Rabo als me dat 0,2% oplevert. Is natuurlijk financieel gezien onzinnig, maar zo werkt de menselijke psyche.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:25 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ik denk echter niet dat Rabo en ABN zullen nalaten als de spaarders 'binnen' zijn de rente ook te verlagen, onder het mom van 'marktcondities dwong ons om.....'
Speak for yourself...quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:39 schreef komrad het volgende:
[..]
dat zal ongetwijfeld, maar dan gaan de dynamische spaarders (en die zitten in deze reeks) gewoon weer naar de dan beste aanbieder. Feit is dat ik niet voor 0,2% rente overstap van Rabo naar CE maar wel terug ga van CE naar Rabo als me dat 0,2% oplevert. Is natuurlijk financieel gezien onzinnig, maar zo werkt de menselijke psyche.
De spaarders in dit topic zijn niet te vergelijken met de modale spaarder. Als die al overstapt zal over de linie dit gedrag wel een beetje optreden, daar ben ik van overtuigd. En daar verdienen banken ook veel geld aan, spaarders die of niet opletten, of niet overstappenquote:
De banken lezen mee in dit topic?quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:12 schreef inge_WR het volgende:
Beste allemaal,
Ik las in uw post dat u meerdere e-mails hebt ontvangen over de renteverlaging.
Wegens een tijdelijke storing op de server heeft u meer e-mails ontvangen
dan noodzakelijk was.
Onze excuses hiervoor. Dit probleem zal zich in de toekomst niet meer
voordoen.
Kijk voor meer informatie over NIBC Direct op http://www.nibcdirect.nl of
bel met één van onze servicemedewerkers op 0900 - 409 409 4 (10 cent per
minuut), bereikbaar op werkdagen van 9.00 - 21.00 uur en in het weekend
van 9.00 - 17.00 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar info@nibcdirect.nl
met vriendelijke groet,
Inge - webcare team NIBC Direct. verifieer deze link op http://validate.webrepassociates.com met code: 5wr0bob5f
Blijkbaar.quote:
En dat hebben ze nu opeens bedacht?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:28 schreef mister-v het volgende:
Ik verwacht dat Moneyou binnen 2 weken ook met een rente verlaging zal komen:
reden 1: staatsbank (ABN AMRO) mag niet bovenaan in de rentelijst staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |