Je stelt me gerust.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:03 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
haha je bent geen autist, ik denk dat iedereen dat wel ooit heeft
oke, voor deze opmerking moet jij je nog harder schamen dan ik voor mijn domme opmerking.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:59 schreef danielgazza het volgende:
[..]
Je kan blijkbaar nu ook alle tekst lezen dus ik begrijp je semi-grappige opmerking niet. Als jij je ogen zou openen, zie je alleen dat er in de spiegel voor je een persoon staat waarvan je verwacht dat hij oogkanker heeft. Meer niet
3 keerquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je stelt me gerust.
Ik had het vandaag 3 keer.![]()
jup had er vandaag weer 1quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:05 schreef mstr het volgende:
Weet je wat ook altijd zo'n raar gevoel is.
Als je een déjà vu hebt.
Gewoon gezellig met praten lukt je niet hè?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:04 schreef danielgazza het volgende:
[..]
Je kent mij niet met je kankeroog dus beter doe je niet zo tof
En ik dacht dat we met Robro het ergste al hadden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:06 schreef MarkM het volgende:
[..]
Gewoon gezellig met praten lukt je niet hè?
Ik heb heel vaak dat ik iets denk en daar meteen achteraan denk "nee, te voorspelbaar" en dat iemand anders (Jimbo!) hem dan maakt, en dat dan vervolgens echt zo stilval van "wtf zulke grappen zijn zo kut, die moet je denken en NIET hardop zeggen."quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:01 schreef Desunoto het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat je zo staat te praten en ineens schiet je een grap te binnen en je denkt "zal ik het zeggen.. nah hij is te flauw" en dan 1 seconde later zegt iemand anders het en iedereen schiet in de lach maar jij niet omdat je hem ook al voor jezelf gemaakt had en terwijl je denkt "nou-hou kut had ik hem maar gemaakt"?
Of ben ik nu een autist?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik eergister ofzo.
Was er echt gewoon 5 minuten door van slag
Kenser.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:06 schreef mstr het volgende:
[..]
En ik dacht dat we met Robro het ergste al hadden.
Ja.quote:
Ja inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak dat ik iets denk en daar meteen achteraan denk "nee, te voorspelbaar" en dat iemand anders (Jimbo!) hem dan maakt, en dat dan vervolgens echt zo stilval van "wtf zulke grappen zijn zo kut, die moet je denken en NIET hardop zeggen."
miss is dit robro zijn familiequote:Op woensdag 13 mei 2009 22:06 schreef mstr het volgende:
[..]
En ik dacht dat we met Robro het ergste al hadden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:09 schreef Clif het volgende:
[..]
miss is dit robro zijn familieIncest komt overal voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die jongen voelt zich stoer op het internet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:05 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
oke, voor deze opmerking moet jij je nog harder schamen dan ik voor mijn domme opmerking.
echt triest
jup en het stomme is dat het altijd ff duurd voor dat je het verwerkt hebtquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Ik had het gevoel, alsof ik dat beeld al écht een keer eerder mee had gemaakt.
Alles was precies hetzelfde.
Ja precies.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:11 schreef Clif het volgende:
[..]
jup en het stomme is dat het altijd ff duurd voor dat je het verwerkt hebt
of die personen houden gewoon van te flauwe humorquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb het wel eens maar vandaag was het opeens 3 keer in een half uur.!
Misschien dezelfde soort humor of zo.
Maar ik dacht steeds nee, dat is stom om te zeggen of nee, dat is te flauw.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb het wel eens maar vandaag was het opeens 3 keer in een half uur.!
Misschien dezelfde soort humor of zo.
Maar ik dacht steeds nee, dat is stom om te zeggen of nee, dat is te flauw.
en in het dagelijks leven komt er een piepgeluidje uit als hij ook maar iets durft te zeggenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:10 schreef MarkM het volgende:
[..]
Die jongen voelt zich stoer op het internet.
jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja precies.
Daarom was ik ook echt ff van slag
Dan zit je van:
'Waar heb ik dit eerder meegemaakt? Wanneer?'
Maar.. MIJN HAAR!quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Gedachtenlezers! Nu moet je aluminiumfolie op je hoofd doen!
En dan ben je nog verder van slag.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:12 schreef Clif het volgende:
[..]
jaen dan probeer je het je te herrinneren maar dat lukt ook niet
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:12 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
en in het dagelijks leven komt er een piepgeluidje uit als hij ook maar iets durft te zeggen
Precies.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:12 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
en in het dagelijks leven komt er een piepgeluidje uit als hij ook maar iets durft te zeggen
Ik maak ze altijdquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:01 schreef Desunoto het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat je zo staat te praten en ineens schiet je een grap te binnen en je denkt "zal ik het zeggen.. nah hij is te flauw" en dan 1 seconde later zegt iemand anders het en iedereen schiet in de lach maar jij niet omdat je hem ook al voor jezelf gemaakt had en terwijl je denkt "nou-hou kut had ik hem maar gemaakt"?
Of ben ik nu een autist?
maar grappen die niet kunnen zijn vetquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik maak ze altijdOok de grappen die eigenlijk gewoon niet kunnen
Ik had laatst ook een mooie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik maak ze altijdOok de grappen die eigenlijk gewoon niet kunnen
geeft niks hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:14 schreef Desunoto het volgende:
Deja vu.![]()
Ik was zo een keer met m'n broer in de stad een hele tijd geleden en ik kende de term nog niet maar had wel The Matrix gezien. Toen kwam er een kat twee keer uit hetzelfde steegje lopen en ik zei van "hey het Matrix syndroom" en hij zo van: "het wat?" dus ik zeg: "ja twee keer dezelfde kat" en toen moest ie lachen en zei dat het deja vu heette en ik zo.. oh
![]()
![]()
en ik schaamde me.
Toen ik later de film nog een keer zag en die man zei deja vu snapte ik het pas.
Inderdaad.quote:
of gewoon een blikje werpenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Inderdaad.Of als je chagrijnig bent en er staat een stelletje in de gang klef te doen midden in je verhaal tegen je vrienden ophouden en heel hard "HEE KLEFBEKKEN, HOU EENS OP MET ZOENEN!" roepen. Wekt ook wel leuke reacties op.
Ik weet ook altijd zulke reacties uit te kramen ja.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Inderdaad.Of als je chagrijnig bent en er staat een stelletje in de gang klef te doen midden in je verhaal tegen je vrienden ophouden en heel hard "HEE KLEFBEKKEN, HOU EENS OP MET ZOENEN!" roepen. Wekt ook wel leuke reacties op.
Ik gooide een keer m'n (bijnaquote:
Maak iedereen ook altijd voor alles uitquote:
nee briljantquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik gooide een keer m'n (bijna) lege colablikje over iemands tafel op school toen ie me vroeg "hey wil je hier even een blik op werpen".
Dat was echt te flauw he.
die is ook wel erg lame hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik had laatst ook een mooie.
Zeg ik tegen m'n achternichtje: Neem je je oma mee, en dan zeg je: Kijk, hier heb ik een oude dweil.
M'n tante vond hem niet zo leuk
Dat doe ik altijd expres als ik chagrijnig ben.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik weet ook altijd zulke reacties uit te kramen ja.
Of perongeluk iets net iets te hard zeggen, terwijl het niet zo bedoelt was
haha dat laatste heb ik ook redelijk vaak, op dat moment zelf vind ik het iets minder grappigquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik weet ook altijd zulke reacties uit te kramen ja.
Of perongeluk iets net iets te hard zeggen, terwijl het niet zo bedoelt was
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik gooide een keer m'n (bijna) lege colablikje over iemands tafel op school toen ie me vroeg "hey wil je hier even een blik op werpen".
Dat was echt te flauw he.
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:20 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
haha dat laatste heb ik ook redelijk vaak, op dat moment zelf vind ik het iets minder grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |