Ik ook niet man.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:53 schreef danielgazza het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jouw vriendin een lul had
Waarom moet ik m'n ogen open doen? Dan zie ik waarschijnlijk hoe triest de gemiddelde user is. Dat wil ik helemaal niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:55 schreef danielgazza het volgende:
[..]
Moet je eens je ogen open doen. Op foto's lukt je dat in ieder geval niet
misschien zou het gemiddelde zonder jou wel lager liggen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:56 schreef MarkM het volgende:
[..]
Waarom moet ik m'n ogen open doen? Dan zie ik waarschijnlijk hoe triest de gemiddelde user is. Dat wil ik helemaal niet.
Zou je denken?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:58 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
misschien zou het gemiddelde zonder jou wel hoger liggen.
Je kan blijkbaar nu ook alle tekst lezen dus ik begrijp je semi-grappige opmerking niet. Als jij je ogen zou openen, zie je alleen dat er in de spiegel voor je een persoon staat waarvan je verwacht dat hij oogkanker heeft. Meer nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:56 schreef MarkM het volgende:
[..]
Waarom moet ik m'n ogen open doen? Dan zie ik waarschijnlijk hoe triest de gemiddelde user is. Dat wil ik helemaal niet.
oke, haha het moest lager zijn hèquote:
van leren word je niet slimquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:59 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
oke, haha het moest lager zijn hè![]()
zit ik GVD dag en nacht te leren, en dan kan ik NOG domme opmerkingen maken.
Ik heb ook oogkanker, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:59 schreef danielgazza het volgende:
[..]
Je kan blijkbaar nu ook alle tekst lezen dus ik begrijp je semi-grappige opmerking niet. Als jij je ogen zou openen, zie je alleen dat er in de spiegel voor je een persoon staat waarvan je verwacht dat hij oogkanker heeft. Meer niet
Jouw zelfkennis doet me goed.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:59 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
oke, haha het moest lager zijn hè![]()
zit ik GVD dag en nacht te leren, en dan kan ik NOG domme opmerkingen maken.
komt me wel bekend voor maar dan niet dezelfde grapquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:01 schreef Desunoto het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat je zo staat te praten en ineens schiet je een grap te binnen en je denkt "zal ik het zeggen.. nah hij is te flauw" en dan 1 seconde later zegt iemand anders het en iedereen schiet in de lach maar jij niet omdat je hem ook al voor jezelf gemaakt had en terwijl je denkt "nou-hou kut had ik hem maar gemaakt"?
Of ben ik nu een autist?
Ik vond die opmerking tegen jou niet zo aardig zegmaar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:02 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nee joh, hij is helemaal de man zo op internet, laat hem.
faalquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:02 schreef MarkM het volgende:
[..]
haha je bent geen autist, ik denk dat iedereen dat wel ooit heeftquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:01 schreef Desunoto het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat je zo staat te praten en ineens schiet je een grap te binnen en je denkt "zal ik het zeggen.. nah hij is te flauw" en dan 1 seconde later zegt iemand anders het en iedereen schiet in de lach maar jij niet omdat je hem ook al voor jezelf gemaakt had en terwijl je denkt "nou-hou kut had ik hem maar gemaakt"?
Of ben ik nu een autist?
Je kent mij niet met je kankeroog dus beter doe je niet zo tofquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:02 schreef MarkM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |