SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom in het Stage en scholieren slowchat topic!!
Wie zijn de mensen die hier vaak te vinden zijn?
PieterBas -> Ondertussen wachtend op een reactie van school over zijn scriptie;
mash_ -> Loopt stage bij een e-learning bedrijf;
HostiMeister -> Liep stage op de RU, komt af en toen weer eens binnenvallen;
Luctor.et.Emergo -> Werkt nu full-time aan den overkant;
Psychonikeo -> Heeft op zijn werk ook niets beters te doen;
Eer-ik --> Hij vindt ons gewoon leuk;![]()
vrolijke-frits -> Vindt ons ook gewoon leuk;![]()
Bootje84 -> Loopt stage bij een trostomatengroothandel. Is met een beetje geluk begin juni klaar met scriptie;
motorbloempje -> anderhalfstejaars Informatiekunde in Nijmegen. Queen of SOG, maar moet wel echt wat gaan doen. Geen stage, gewoon slowchat;
Milou__ -> Loopt stage bij een schouwburg. Op de afdeling communicatie en pr;
Daph_ -> Loopt stage bij een administratiekantoor en werkt daarnaast bij een accountantskantoor. Is momenteel aan het afstuderen voor de opleiding HBO Accountancy. Scriptie is hopelijk eind mei af;
Puala -> Zit nu weer op school en start in september met haar volgende stage;
Denb -> Loopt stage bij T-Mobile Nederland, opleiding Digital Particulier Onderzoeker;
Bierie -> Onderzoekstage Birkbeck University school of crystallography London UK (bio-informatics);
Olment -> Loopt stage bij Gemeentehuis Cranendonck, opleiding Medewerker ICT Beheer niv. 3.
Handige linkjes
Historie Stage SC en SES SC-topics (met dank aan Piles...)
Uitleg over cupmaten (met dank aan Yesse...)
Beste Stage SC topic ever (met dank aan Bootje...)
Beste SES SC topic ever (Met dank aan Cali en Paula_..)
Het spamrecord!!! (Met dank aan ons allemaal..)
Vrij om aan te vullen
regeltjes
Lapo? Zet een linkje naar het nieuwe topic in je lapo!
NSFW-foto's? Met een spoiler moet het kunnen!
Smiley-posts? Maak het niet te gek, dan komt het wel goed!
(de OP)Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
jah ookquote:
meatspin?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:56 schreef jna het volgende:
Nu zit ik met het meatspin liedje in m'n hoofd
Geloof me, die naam vergeet je nooit meer als je het zietquote:
en toch wou ik weer bijna klikken...quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:02 schreef jna het volgende:
[..]
Geloof me, die naam vergeet je nooit meer als je het ziet![]()
ok komt ie: www.meatspin.com
LET OP: HEEL ERG NSFW
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:02 schreef jna het volgende:
[..]
godver.. Ik was gezegend dat ik die nog niet kende dusquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:02 schreef jna het volgende:
[..]
nooit meer. gelukkig zag ik het de eerste keer op een enorm grappige manier met vrienden dus ik denk altijd daar aan terugquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
godver.. Ik was gezegend dat ik die nog niet kende dus
Hoe krijg ik dat beeld nou weer weg?
ik ben gedoemdquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:12 schreef jna het volgende:
[..]
nooit meer. gelukkig zag ik het de eerste keer op een enorm grappige manier met vrienden dus ik denk altijd daar aan terug
stil nouquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:16 schreef jna het volgende:
En nu heb je dat liedje ook in je hoofd zitten he? geef maar toe
jepquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is Cali dan trouwens al eens terug bij Schotland? Want zij moet er wel bij zijn hoor
Caliquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:39 schreef Californium het volgende:
[..]
jepik eet alleen geen meat
ik neem wel wat anders mee
je wurgketting?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:39 schreef Californium het volgende:
[..]
jepik eet alleen geen meat
ik neem wel wat anders mee
als ik 1. Wordt uitgenodigdquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Cali![]()
![]()
Jij komt ook 4 juli naar de meet?
die gaat altijd mee uiteraardquote:
1. Dan nodig ik je bij deze uit.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:44 schreef Californium het volgende:
[..]
als ik 1. Wordt uitgenodigd![]()
2. kan komen
whehe.... Ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
1. Dan nodig ik je bij deze uit.
2. En je zorgt maar dat je kan
Als jij niet komt, heb ik niemand om naar uit te kijkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:47 schreef Californium het volgende:
[..]
whehe.... Ik zal eens kijken![]()
maar goed plan![]()
ja maar das zo lang van nuquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als jij niet komt, heb ik niemand om naar uit te kijken
Dat was je al lieverdquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:44 schreef Californium het volgende:
[..]
als ik 1. Wordt uitgenodigd![]()
2. kan komen
echtquote:
ik kom als jij komt, dus dat is geregeldquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:52 schreef Californium het volgende:
[..]
ja maar das zo lang van nuen dan ben ik net thuis uit Schotland
En ik weet niet wie er nog meer allemaal komt....
![]()
![]()
![]()
Ik zal het onthoudenen als het dan iets dichter bij is en heb niets anders te doen dan kom ik... mits jij en milou en jna ook komen... ik wil mijn contract ondertekenen
![]()
whehequote:Op woensdag 13 mei 2009 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik kom als jij komt, dus dat is geregeld![]()
ik kijk wel toequote:Op woensdag 13 mei 2009 22:02 schreef jna het volgende:
Ja doei Cali, als jij dat contract daar tekent wil iedereen meteen zo'n contract
alles beter dan slingerende piemelsquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:16 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, kick je daar op? kijken naar de ondertekening van een wurgcontract
Doen het wel met z'n 3-en in het geheim?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:02 schreef jna het volgende:
Ja doei Cali, als jij dat contract daar tekent wil iedereen meteen zo'n contract
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Doen het wel met z'n 3-en in het geheim?
uiteraardquote:
Doet me denken aan Blondje_1988quote:
quote:
1989quote:
dan had je geen foto's van wurgcontract?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Kan ook, iig ons geile fokchickquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:29 schreef Californium het volgende:
[..]
1989toch?
en dat was niet stiekem![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:31 schreef Californium het volgende:
[..]
dan had je geen foto's van wurgcontract?
onder andereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maak je niet zo drukquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:40 schreef Bootje84 het volgende:
Jezus, wat een fucking kansloze kutactie van Djeez. Stomme klapjosti
Het was genieten met dat topic, maar daarnaast is het een dolk in de rug..
verklaar u nader?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:40 schreef Bootje84 het volgende:
Jezus, wat een fucking kansloze kutactie van Djeez. Stomme klapjosti
Het was genieten met dat topic, maar daarnaast is het een dolk in de rug..
was een chick in kpd die wat geile plaatjes plaatste, maar djeez had een foto van haar gebruikt op de frontpage bij een nieuwsbericht. Toen besloot die chick ermee te stoppen.quote:
ja dat kpd topic heb ik wel gezien natuurlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
was een chick in kpd die wat geile plaatjes plaatste, maar djeez had een foto van haar gebruikt op de frontpage bij een nieuwsbericht. Toen besloot die chick ermee te stoppen.
Overigens wel een ban voor die Djeez
Hele sensatie joh
bij dezequote:Op woensdag 13 mei 2009 23:00 schreef jna het volgende:
[..]
ja dat kpd topic heb ik wel gezien natuurlijkmaar wist niet dat er een rel was
4 Juliquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:48 schreef HostiMeister het volgende:
Wat gaat het hiet allemaal langzaam
En een meet?En Cue poste in dit topic?
1e reactie in dit topic, schatjequote:Op donderdag 14 mei 2009 08:51 schreef Californium het volgende:
[..]
4 Juliga je mee
![]()
En jij tracked Cue postgeschiedenis na ofzo?![]()
Mwah, het is gewoon niet netjes. Een mod dient zich te gedragen.. Dit is gewoon een kansloze grap..quote:
Hosselmeister stond ook nog niet in mn lijstje.. That makes 19 (right?)quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:48 schreef HostiMeister het volgende:
Wat gaat het hiet allemaal langzaam
En een meet?En Cue poste in dit topic?
deal... gequote zodat je er niet onderuit kanquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
1e reactie in dit topic, schatje
Als ik mag komen wil ik best ff hallo zeggen met jou hoor
Wie komt er dan allemaal? Effe voorop stellen voordat ik daar dadelijk alleen sta te duimdraaien?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, het is gewoon niet netjes. Een mod dient zich te gedragen.. Dit is gewoon een kansloze grap..
[..]
Hosselmeister stond ook nog niet in mn lijstje.. That makes 19 (right?)
ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie komt er dan allemaal? Effe voorop stellen voordat ik daar dadelijk alleen sta te duimdraaien?
Oke, ff onder voorbehoud, volgens mij heb ik 3 juli een feestje waar ik heen moet, dus dat moet ik nog even checken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:02 schreef Californium het volgende:
[..]
ikdas goed genoeg en met bootje kun je praten over lekkere wijven... jna en milou en luctor moeten komen
Kan je gelijk in één keer doorquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, ff onder voorbehoud, volgens mij heb ik 3 juli een feestje waar ik heen moet, dus dat moet ik nog even checken.
Ach ja.. die worden wel vaker gemaakt op FOK!. Ik snap niet dat jij je er zo druk om maakt. Het raakt jou toch niet?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, het is gewoon niet netjes. Een mod dient zich te gedragen.. Dit is gewoon een kansloze grap..
Zou goed kunnen ja, stel maten gaan naar sensation en hebben ook een kaartje voor mij gekochtquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je gelijk in één keer door
voor de chicks natuurlijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:37 schreef Californium het volgende:
Wat Hosti op sensation moet weet ik ook niet
Dat dus. lolquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:37 schreef Californium het volgende:
Het raakt mij niet, maar ik leef wel mee met Blondie.. Het is gewoon triest.. En kinderachtig.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:14 schreef Psychonikeo het volgende:
goedesmorgens!
[..]
Ach ja.. die worden wel vaker gemaakt op FOK!. Ik snap niet dat jij je er zo druk om maakt. Het raakt jou toch niet?
Haai !quote:
mja.. triest en kinderachtig ok, maar meeleven? Met een chick die dr kut op internet zet? Naast dr tieten het enige wat je goed van dr gezien heb?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het raakt mij niet, maar ik leef wel mee met Blondie.. Het is gewoon triest.. En kinderachtig.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. triest en kinderachtig ok, maar meeleven? Met een chick die dr kut op internet zet? Naast dr tieten het enige wat je goed van dr gezien heb?
Ik hou er al over op..
okquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:59 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ga hier geen commentaar op geven
stroquote:
Haai!quote:
Dat heb ik ook al gemorken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:26 schreef Milou__ het volgende:
Wat een hartelijk onthaal!
Vandaag gaan we niet zo snel als gister
Gemorken? Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al gemorken.Ik was gewoon al een halfuur aan het werk voordat de eerste zich hier meldde
jij was ook al heel vroegquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al gemorken.Ik was gewoon al een halfuur aan het werk voordat de eerste zich hier meldde
Reageert de thermostaat daar op het soort kleding dat je aan hebt?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:29 schreef Bootje84 het volgende:
De tering he. Lijkt wel een tropische kas hier joh
Thermostaat staat veel te hoog. Zit in mn polo en nog steeds veel te warm
Ik dacht dat hij in een auto zatquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Reageert de thermostaat daar op het soort kleding dat je aan hebt?
Dat ze wel willenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]beter laat dan nooit
Wat antwoorden ze dan
Waarom niet, ben wel vaker naar dergelijke en hardere feesten geweestquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:37 schreef Californium het volgende:
toen je nog een klein hostitje was jahquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom niet, ben wel vaker naar dergelijke en hardere feesten geweest
Been there, done that.. maar 't blijft een polo hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Moet ik hier serieus op reageren?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Reageert de thermostaat daar op het soort kleding dat je aan hebt?
in het archief?? Piles!!!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net ff een halfuur in het archief doorgebracht op zoek naar een factuur. Maar helaas niet kunnen vinden
factuurquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net ff een halfuur in het archief doorgebracht op zoek naar een factuur. Maar helaas niet kunnen vinden
quote:
Is Zeeuwsquote:
Ja want je gaat alleen voor de muziek naar zo'n partyquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:37 schreef Californium het volgende:
[..]
toen je nog een klein hostitje was jahNu ben je een stuk ouder en weet je wat goede muziek is
En dan daar naartoe gaan
jij was er anders niet te vindenquote:
dan is het goedquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Is Zeeuwsvoltooid deelwoord van merken
duhquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist dat die reactie zou komen
Raar, we zijn normaal totaal niet voorspelbaarquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist dat die reactie zou komen
nee, echt niet hequote:Op donderdag 14 mei 2009 11:13 schreef jna het volgende:
[..]
Raar, we zijn normaal totaal niet voorspelbaar
gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:15 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben weer terug van mijn gesprekHet duurde tot 10.10 ipv tot 09.30, maargoed dat mag de pret niet drukken
![]()
Ze willen me graag aannemen![]()
![]()
![]()
DUS DAT BETEKENT DAT IK EEN BAAN HEB!!! IK BEN NIET WERKELOOS BINNENKORT!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks Nico en Isdatzoquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:21 schreef Psychonikeo het volgende:
Was dat trouwens dat kantoor waar je maar 1 van die werkzaamheden kon doen en dan doorgroeien? Of kan je hier gewoon gelijk allebei doen?
Maar je had nog wel meer gesprekken toch? Ik zou die in ieder geval wel ff doen als ik jou was.
Feli meisje! Goed werk. We zijn trots op jequote:Op donderdag 14 mei 2009 11:15 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben weer terug van mijn gesprekHet duurde tot 10.10 ipv tot 09.30, maargoed dat mag de pret niet drukken
![]()
Ze willen me graag aannemen![]()
![]()
![]()
DUS DAT BETEKENT DAT IK EEN BAAN HEB!!! IK BEN NIET WERKELOOS BINNENKORT!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog geen idee.. Ik weet even niet hoe ik dit verder op moet pakken.. Moet ik een website opzetten of wat voor updates, een privé-hyves, weet ik het..?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bootje, wie komen er nu trouwens allemaal op de meet?
netjes.. precies zoals je het wilde dus...quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks Nico en Isdatzo!
Nee van dat kantoor heb ik nog niks gehoord
Bij dit kantoor kan ik én samenstellen én controleren, ik mag zelf bepalen of ik 4*9 of 4*8 uur in de week werk (vrijdag is studiedag) en ik mag naar Nyenrode![]()
Ik heb ook aangegeven dat ik nog een sollicitatie had lopen, daar deden ze niet moeilijk over![]()
Isdatzo: baan bij een klein accountantskantoor (30) man
Gewoon iedereen betaald evenveel mee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee.. Ik weet even niet hoe ik dit verder op moet pakken.. Moet ik een website opzetten of wat voor updates, een privé-hyves, weet ik het..?
Verder gaan mijn ouders de nacht van 3 op 4 juli op vakantie, dus de hele zaterdag kan ik dingen voorbereiden. Verder zitten we met het financiële aspect en de opkomst.
dat is meestal het probleem hier bij meetsquote:Als mensen kunnen garanderen dat ze komen, kan ik al meer dingen vastzetten.
Ik ben ook niet bang dat mensen niet willen betalen, maar wel dat ze pas als ze langskomen willen betalen..quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon iedereen betaald evenveel mee.
[..]
dat is meestal het probleem hier bij meets
Ja eigenlijk alles wat ik belangrijk vind kan ik daar krijgenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
netjes.. precies zoals je het wilde dus...
Beetje goed salaris ook nog?
Dat is zo, maar hoe doe je het met vervoerskosten? Want iemand die bij mjou om de hoek woont, heeft geen vervoerskosten, maar de meesten hier wonen in het Oosten van het land.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bang dat mensen niet willen betalen, maar wel dat ze pas als ze langskomen willen betalen..
dan zou ik het zo moeten regelen dat mensen vooraf mij betalen.. Als ze dan niet komen is het hun eigen probleem..
quote:En verder ben ik bloedserieus over het idee. Ik wil het echt laten werken, maar heb jullie hulp er wel bij nodig.
ja als het niet zou schelen was de keuze niet zo moeilijk lijkt mequote:Op donderdag 14 mei 2009 11:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja eigenlijk alles wat ik belangrijk vind kan ik daar krijgen
Salaris gaan we het de volgende keer over hebben, ze bieden een marktconform salaris dus het zal niet zo veel afwijken van bij de andere kantoren, maar ik mag zelf een voorstel doen. Ik ga in ieder geval eerst even nadenken of ik 4 keer 8 uur wil werken of 4 keer 9 uur in de week. Dat scheelt ook wel in salaris
dat zal wel schelen jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja eigenlijk alles wat ik belangrijk vind kan ik daar krijgen
Salaris gaan we het de volgende keer over hebben, ze bieden een marktconform salaris dus het zal niet zo veel afwijken van bij de andere kantoren, maar ik mag zelf een voorstel doen. Ik ga in ieder geval eerst even nadenken of ik 4 keer 8 uur wil werken of 4 keer 9 uur in de week. Dat scheelt ook wel in salaris
Daaromquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:52 schreef jna het volgende:
[..]
ja als het niet zou schelen was de keuze niet zo moeilijk lijkt me
Daaromquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat zal wel schelen ja
Maar goed, lekker dat je in ieder geval al gevonden hebt wat je zoekt. Kan je je andere reacties nog even afwachten en kijken wat ze daar bieden qua werk enzo. Dan kan je gaan afstrepen, maar je bent dus in ieder geval al binnen
juist, misschien heb je nu ook wat meer rust om je scriptie af te maken. Zal in ieder geval wat stress schelen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
DaaromHet is echt fijn om te weten dat je gewoon een baan hebt als je contract niet verlengd wordt. Dan was ik denk ik toch redelijk in paniek geraakt
Ik kan per 1 juli gelijk beginnen ('Het liefst zo snel mogelijk!') en dat ik dan na 3,5 week op vakantie ga is ook geen probleem.. Ik kreeg zelfs nog tips waar ik naartoe kon/moest gaan daar
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
DaaromHet is echt fijn om te weten dat je gewoon een baan hebt als je contract niet verlengd wordt. Dan was ik denk ik toch redelijk in paniek geraakt
Ik kan per 1 juli gelijk beginnen ('Het liefst zo snel mogelijk!') en dat ik dan na 3,5 week op vakantie ga is ook geen probleem.. Ik kreeg zelfs nog tips waar ik naartoe kon/moest gaan daar
Ik kan geen rekening houden met vervoerskosten. Dat valt buiten mijn verantwoording. Ik ga zelf ook geen kosten berekenen voor de 4000 liter water die het zwembadje nodig heeft. De stroomkosten idem.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is zo, maar hoe doe je het met vervoerskosten? Want iemand die bij mjou om de hoek woont, heeft geen vervoerskosten, maar de meesten hier wonen in het Oosten van het land.
[..]
Ik heb thuis sowieso nog gezelschapsspelletjes liggen, zoals Levensweg, Hotel, Risk.. Die zou ik eventueel mee kunnen nemen, hebben we iig iets te doen.
Jupquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
juist, misschien heb je nu ook wat meer rust om je scriptie af te maken. Zal in ieder geval wat stress schelen.
En wat waren de tips die ze hadden voor de vakantie? Hun vakantiehuisjes ergens?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik kan geen rekening houden met vervoerskosten. Dat valt buiten mijn verantwoording. Ik ga zelf ook geen kosten berekenen voor de 4000 liter water die het zwembadje nodig heeft. De stroomkosten idem.
Als er voor mij frisdrank is, ben ik tevredenquote:Kijk, dat de kosten voor de BBQ netjes verdeeld worden is logisch, hetzelfde als het vlees. Als we dan gaan mierenneuken over de kleinste dingetjes komen we er ook niet uit. Als er alcohol gewenst is, kan er gewoon gebruik gemaakt worden van de op voorraad zijnde alcohol. Is er een wens naar andere soorten alcohol, dan worden die gewoon verdeeld over de mensen.
Ik hoop dan ook dat er geen mensen heel lastig gaan zijn over een paar euro meer of minder als zij wel of geen alcohol willen. Als het 10 euro scheelt pp, dan kan ik het goed begrijpen, maar dat zal het zeker niet zijn.
Zou gemiddeld ¤ 4,72 kosten om 'em te vullen met water. Daar kan ik heus wel aan meebetalen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:20 schreef Bootje84 het volgende:
Ff ter info, die 4000 liter water is niet overdreven, true story..
Leuk he, dat je er dan helemaal zin in hebtquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:33 schreef Psychonikeo het volgende:
gloeiende.. Had ik gister wat extra pasta gemaakt met het idee omdat mee te nemen naar werk en dan hier in de magnetron te gooien..
3x raden... juist.. Dat staat nog netjes in de koelkast thuis
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:33 schreef Psychonikeo het volgende:
gloeiende.. Had ik gister wat extra pasta gemaakt met het idee omdat mee te nemen naar werk en dan hier in de magnetron te gooien..
3x raden... juist.. Dat staat nog netjes in de koelkast thuis
bedoel je nou hosti of het vegetarische vlees?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:33 schreef Californium het volgende:
als ik aanwezig KAN zijn... betaal ik gewoon en neem ik zelfs mijn eigen vlees mee indien nodig![]()
![]()
Als je een man was geweest, had ik daar hele andere gedachtes bij kunnen hebben.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:33 schreef Californium het volgende:
als ik aanwezig KAN zijn... betaal ik gewoon en neem ik zelfs mijn eigen vlees mee indien nodig![]()
![]()
neequote:Op donderdag 14 mei 2009 12:34 schreef jna het volgende:
[..]
Leuk he, dat je er dan helemaal zin in hebt
Nou, zo zou je het kunnen uitleggen, maar ik ben gewoon heel vergeetachtig van mezelfquote:
Bootje heeft nog wel een speciaal stuk vlees voor jequote:Op donderdag 14 mei 2009 12:33 schreef Californium het volgende:
![]()
ik mag zeker geen rosbief grapjes maken?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je een man was geweest, had ik daar hele andere gedachtes bij kunnen hebben.
oh ja.. daar had tie het laatst over.. Die speciale worst waar zelfs vegetariërs pap(!!) van lusten!quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:35 schreef jna het volgende:
[..]
Bootje heeft nog wel een speciaal stuk vlees voor je
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik mag zeker geen rosbief grapjes maken?
kraamse!quote:
je bent echt niet uniek ofzo hoor!quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:36 schreef jna het volgende:
Oh ik was niet de enige die Cali dr vlees opmerking zo zag
beidenquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
bedoel je nou hosti of het vegetarische vlees?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je een man was geweest, had ik daar hele andere gedachtes bij kunnen hebben.
Lekkerquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:35 schreef jna het volgende:
[..]
Bootje heeft nog wel een speciaal stuk vlees voor je
Van mij wel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik mag zeker geen rosbief grapjes maken?
zelfs ik had het door toen ik m maakte... vandaar dequote:Op donderdag 14 mei 2009 12:36 schreef jna het volgende:
Oh ik was niet de enige die Cali dr vlees opmerking zo zag
DMTAquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:40 schreef Californium het volgende:
[..]
zelfs ik had het door toen ik m maakte... vandaar de![]()
![]()
waarschijnlijk heeft hij m liever in de ovenquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:39 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Lekkerworstjes op de BBQ gooien
![]()
![]()
maar het is waarschijnlijk wel een worsTJE jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft hij m liever in de oven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:47 schreef Californium het volgende:
ik wil worst op de BBQ zienStokbroden horen in de oven!!! wait.....!! what?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik gok op Dirty Minds Think Alike
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:47 schreef Californium het volgende:
ik wil worst op de BBQ zienStokbroden horen in de oven!!! wait.....!! what?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dirty minds think alike inderdaad. Had jij toch moeten weten Cali met je dirty mind
Jawel, je keek.
kloptquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:50 schreef jna het volgende:
[..]
[..]
dirty minds think alike inderdaad. Had jij toch moeten weten Cali met je dirty mind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:53 schreef Psychonikeo het volgende:
met een worstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
jah... ik denk aan iets totaal anders.... dirty mind indeed
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
sommige zien het als een gave.. sommige als een molensteen om je nek.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:53 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
jah... ik denk aan iets totaal anders.... dirty mind indeed
Ben ik dan de enige die jna meteen begreep?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goed dat je het vroeg Cali. Ik had namelijk ook geen idee wat DMTA betekende.Had wel een vermoeden dat het een soort GMTA zou zijn.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die jna meteen begreep?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:12 schreef Psychonikeo het volgende:
kijk je uit dat je niet duizelig wordt?!
sorry.. ben niet in vorm vandaagquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]is gelukt hoor
Ik moest 'em twee keer lezen, voordat ik 'em snaptje
Tijd voor WOG?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sorry.. ben niet in vorm vandaag
dan komt er de rest van de dag helemaal niets meer uit mijn handen en ik ben juist met een leuk probleempje bezig die ik graag wil oplossen.quote:
Misschien gaat ie vanavond iedereen de groeten doenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet
MVG = Met vriendelijke groet?Maar dat past niet in die context
Ja, bij mij is MVG ook Met vriendelijke groet. Maar dat slaat hier índerdaad nergens op.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet
MVG = Met vriendelijke groet?Maar dat past niet in die context
Ik ook niet. Aaangezien ik nog geen mug heb gezien dit jaarquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mnee daar was ik zelf nooit op gekomen
HIER!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:14 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ook niet. Aaangezien ik nog geen mug heb gezien dit jaar
ik wilde jullie ook even laten spartelenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mnee daar was ik zelf nooit op gekomen
Ik heb er echt al een stuk of 4 om het leven gebracht en er is er nog steeds 1 die de dans blijft ontspringenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:14 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ook niet. Aaangezien ik nog geen mug heb gezien dit jaar
Muggen zijn ook zwartquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
HIER!
BEWIJS!
Zelfs muggen discrimineren!!!
't Is een complot, ik zeg het je!
Wij hebben geen bloed, bij ons stroomt er kokosmelk door onze aderenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
HIER!
BEWIJS!
Zelfs muggen discrimineren!!!
't Is een complot, ik zeg het je!
ik zal jou eens op een mvg manier slaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:16 schreef Psychonikeo het volgende:
irritante is dat je weet dat alleen de vrouwtjesmuggen steken en dat dat het bewijs is dat vrouwen gewoon bloedzuigers zijn.. Maar owee als je dat hardop durft te zeggen!
Oehquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ik zal jou eens op een mvg manier slaan
whehe.. met de vlakke hand op de bips?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Met een oude krant natuurlijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
whehe.. met de vlakke hand op de bips?
Hij heeft een onderitelquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:21 schreef Bootje84 het volgende:
isdatzo, er staat een fout in jouw ondertitel.. En dan bedoel ik niet metzonder...
Nee dat moet je pas doen als Cali erbij is en we het contract gaan ondertekenenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat dus!quote:
Dat is dan ook weer zoquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar in 'Fok!ken' staat geen T, dus dan zou ik mijn grap niet kunnen maken.
Jij vergee er 1 !quote:
Ga jij nou maar een bedrijfsplan maken voor jnlouquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij loopt hier ook illegaal te ok!ken.
ik zie m nu pasquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:40 schreef jna het volgende:
[..]
in m'n hoofd klonk ie leuker![]()
Romy/Lomy deja vu
Relnichtneger.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:42 schreef jna het volgende:
[..]
Ga jij nou maar een bedrijfsplan maken voor jnlou
Het duurde alleen evenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:46 schreef jna het volgende:
[..]
Als jij m niet zou snappen kon ik wel inpakken hier
quote:
Óf hij verkoopt fietsen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Óf hij is pedofiel óf hij heeft heel veel vrienden óf hij steelt van de armen.
Zo goed lopen de zaken niet, afgaande op het plaatjequote:Op donderdag 14 mei 2009 15:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat hij wérkt.
Het blijft een neger natuurlijk.
Of gewoon altijd ontkennenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Had 'ie maar geen neger moeten worden, eigen schuld.
ja dat was voordat ik ze allemaal verkocht. Nu woon ik in een villa met echt zwembadquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:02 schreef Isdatzo het volgende:
JNA op z'n trap:
[ afbeelding ]
En ik maar denken dat het de Duitsers waren die al die fietsen jatten.
Wanker. Daar is FOK! niet echt de plek voor hè. Voor dit soort dingen heb je dus een offline leven...quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:29 schreef Bootje84 het volgende:
En niemand die ff met me meeleeft.. bedankt
Als ik thuis was geweest zou ik de knuffel-em doen...quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:29 schreef Bootje84 het volgende:
kan gebeurenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:29 schreef Bootje84 het volgende:
Met je sims-account bedoel je?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:29 schreef jna het volgende:
[..]
ja dat was voordat ik ze allemaal verkocht. Nu woon ik in een villa met echt zwembad
Tja, 't is kut maar ik zou te nonchalant zijn om me er druk over te maken eigenlijk. Kan je niks regelen met die docent ofzo?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:29 schreef Bootje84 het volgende:
Fietsen jatten..quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:35 schreef jna het volgende:
[..]
Ja nieuwe add-on: Sims, het ghetto leven.
coolquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:35 schreef jna het volgende:
[..]
Ja nieuwe add-on: Sims, het ghetto leven.
Jeuj, koekje!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:36 schreef jna het volgende:
[..]
Er is wel een lekker kippetje in Doetinchem ja![]()
wat slecht![]()
vet op de botquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:40 schreef jna het volgende:
[..]
Niet teveel, dalijk wordt het kippetje te dik
Ik heb dus geen mogelijkheid om een extra opdracht te doen. Morgen heb ik dus de inzage en ik moet 0,4 cijferpunten kunnen scoren. In het tentamen waren 100 punten haalbaar, dus 4 punten is genoeg. Hij zei alleen al dat hij redelijk ruim had gekeken... Ik kan het goed met hem vinden, maarja, hij kan moeilijk een beetje sjoemelen.. Ten minste, ik vermoed van nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tja, 't is kut maar ik zou te nonchalant zijn om me er druk over te maken eigenlijk. Kan je niks regelen met die docent ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |