Guusje?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Zit even hier in hengelo te kijken, maar nog 1 kaartje vrij op 1e rij, en de dag erna nog 1 op de 2e
quote:
Verleidelijk! Jammer dat het zo'n pokke-eind is...quote:
Jah het is wel een pokke eind idd, maarja wel rij 1quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Verleidelijk! Jammer dat het zo'n pokke-eind is...
Oja, ik ga nog even vriendinnetje overhalen voor deze meneer
Ja, dat dan weer welquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah het is wel een pokke eind idd, maarja wel rij 1lekker vooraan
![]()
Hihi, ik ben benieuwd of ze kan!quote:oeehHij is weer helemaal geweldig!
Ik ga 20 mei en in september weer
Ik zou wel willen gaan, maar 32 euro vind ik toch wat te veel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel![]()
[..]
Hihi, ik ben benieuwd of ze kan!
Mja, snap ik... En jij gaat al naar heel veel dingen natuurlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zou wel willen gaan, maar 32 euro vind ik toch wat te veel.
Hoop het ook voor je
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, snap ik... En jij gaat al naar heel veel dingen natuurlijk
Wow....quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb er nu 15 staan, maar ong 22 waar ik wel heen zou willen. En het is nog afwachten wat Enschede zelf te bieden heeft en Oldenzaal en Haaksbergen natuurlijkal zitten er natuurlijk wel veel dezelfde tussen
Uhm jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wow....Haha. Leuk prijskaartje is dat!
ik zie nu dat hij, natuurlijk, naar Tilburg komt, dus dan moet hij ook wel in Breda komen![]()
quote:
Wow...quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm jaAls ik alles in h'lo nam wat ik wou, zat ik aan de 400 euro
dus nu maar de helft
daar komt hij vast wel![]()
Die is hier nog openquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:38 schreef Ofresca het volgende:
Ik wilde eigenlijk alleen maar naar Guzman.
Het is ook niet heel duurquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wow...Hihi. Maar goed; als je het dan gaat omrekenen (200 : aantal kaartjes) dan valt het weer wel een beetje mee
Kijk, dat scheelt zeker!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is ook niet heel duurDaarbij ga ik ook niet op vakantie, dus dat geld heb ik dan ook weer over
Je moet er wat over hebben als je fan bent.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wow...Hihi. Maar goed; als je het dan gaat omrekenen (200 : aantal kaartjes) dan valt het weer wel een beetje mee
Maar daar ga je niet heen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:38 schreef Ofresca het volgende:
Ik wilde eigenlijk alleen maar naar Guzman.
Mja, maar een avondje theater is ook tof! Of je het nu opzuipt of je gaat naar een voorstelling...quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet er wat over hebben als je fan bent.
Mooiquote:
Verder ben je ook wel liefquote:
Ik ga liever naar een concert toe dan mijzelf lam zuipen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, maar een avondje theater is ook tof! Of je het nu opzuipt of je gaat naar een voorstelling...
zelfs dat is gratisquote:
Dream Theaterquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga liever naar een concert toe dan mijzelf lam zuipen.![]()
In oktober weer naar Dream Theater.
ik heb laatst nog een kaarje weggegeven van hem (rij 1 midden) omdat ik die over hadquote:
Welke?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vind maar een paar nummers leuk van DT
A Change of Seasons is heul mooiquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vind maar een paar nummers leuk van DT
Het nieuwe album komt over een maand uit.quote:
Je bent zelf niet heen geweest dus?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik heb laatst nog een kaarje weggegeven van hem (rij 1 midden) omdat ik die over had
Van het album Falling Into Infinity. De rest vind ik vaak te langdradig ofzo.quote:
Volgens mij heb ik hem wel gezien .. eerder een keerquote:
These Wallsquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem wel gezien .. eerder een keer
had die dag zelfs drie voorstellingendus 1 weggegeven en 1 geannuleerd en zelf naar voorstelling in amersfoort geweest
Yupquote:
Falling is inderdaad een goed album.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Van het album Falling Into Infinity. De rest vind ik vaak te langdradig ofzo.
Ik heb besloten om een andere te gaan kopen. Maar misschien stel ik dat nog een tijdje uit tot dat ik weer geld heb.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:49 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Avond mensen ! Hey Tijn hoest met je auto ?
Lekker slimquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Yup
Had bij guzman een verkeerde datum in gedachten (dacht dat die twee dagen eerder was) en de derde kaart had ik impulsief gekocht todat ik er dus achterkwam dat ik er niet was.
Zo zie je maar hoe grote fan ik benquote:
Sorry dat ik je niet kan helpen trouwens ... even te druk opt moment , anders had ik hem graag gerepareerd voor je.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb besloten om een andere te gaan kopen. Maar misschien stel ik dat nog een tijdje uit tot dat ik weer geld heb.
Wanneer ga je weer dan weer zien?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe grote fan ik ben
Geen idee of er nog nieuwe roddels zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:00 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Sorry dat ik je niet kan helpen trouwens ... even te druk opt moment , anders had ik hem graag gerepareerd voor je.
Is er iets nieuws nog gebeurd dat ik moet weten? Zijn er nog setjes ontstaan?
Ik heb niets gezien eigenlijk!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:00 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Sorry dat ik je niet kan helpen trouwens ... even te druk opt moment , anders had ik hem graag gerepareerd voor je.
Is er iets nieuws nog gebeurd dat ik moet weten? Zijn er nog setjes ontstaan?
20 mei is de laatste van het seizoen.quote:
Veel plezierquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
20 mei is de laatste van het seizoen.
tnxquote:
Ja inderdaad. Wat is er met Barcalona?quote:
Post hier een verslag.quote:
Nee, al een tijdje. Maar ik ken jou ook niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:10 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Ofresca nieuw hiero ?
Leg eens uit ... wie ben je en wat doe je?
Wat is je lievelingskleur en wat is je lievelingssmaak van een ijsje?
Ik zie een weekendtripje wel zittenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Wat is er met Barcalona?
Een overjarige fuckbuddy? Je komt hier zoeken naar een nieuwe?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:19 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Ach ik kom in vlagen , even checken of iedereen nog leeft . Te oud voor dit , single met een overjaarige fuckbuddy , eigen huis , en ik doe miep miep na !
Naar sinaasappelland.quote:
Op 2 juni heb ik iets belangrijks dus ik kan helaas niet mee.quote:
Eerst vraag je 'Barcaquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op 2 juni heb ik iets belangrijks dus ik kan helaas niet mee.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neukpopje!Ik ben er weer hoor!
Oooooooooooh, ik was zooooooooooo sexy!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Een overjarige fuckbuddy? Je komt hier zoeken naar een nieuwe?
Londen: 7x ofzoquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:25 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Dus......
Maar waarom Barca ? Wrom ni Londen ofzodas leuker !
Londen, Barcelona, welke zou ik kiezen...quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:25 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Dus......
Maar waarom Barca ? Wrom ni Londen ofzodas leuker !
Staat in de OP die datum.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:24 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Eerst vraag je 'Barca' en daarna zonder overduidelijke tussenkomst weet je de datum ineens?
*pakt koffer*quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:30 schreef Duimelot het volgende:
ik ga wel bij iemand mee in de koffer ofzoen zie wel waar ik dan uitkom
Oh, bij mij is het andersom! Dat grauwe, koele, van Londen. Bah!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:30 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Londen krijg ik niet genoeg van ... Barca word saai na 1-2 dagen ...
Maarten!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:30 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Ik wil wel met jou de koffer in duiken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:30 schreef Duimelot het volgende:
ik ga wel bij iemand mee in de koffer ofzoen zie wel waar ik dan uitkom
Barca klinkt veel leuker dan London.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh, bij mij is het andersom! Dat grauwe, koele, van Londen. Bah!
Maarten!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:30 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Engelse chickiesquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh, bij mij is het andersom! Dat grauwe, koele, van Londen. Bah!
Welke musical?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:39 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil deze zomer wel even naar Londen
Even iemand zoeken die mee wil én die ook mee wil naar een musical
Hey auto ! Tijd niet gezien meid !quote:
Dat heb ik in beide steden nog nooit gedaan. Londen was met school, Barcelona met mijn ouders... Vond de sfeer in Londen gewoon niet heel prettig.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:41 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Engelse chickies
Uitgaan vind ik velen malen leuker dan barca , maar dat is mijn smaak .
Ik hou ook erg van de gebouwen , vooral de half staande bij Tower Bridge.
Barca is ook wel grappig hoor begrijp me niet verkeerd! Alleen ik ben die klote fontein nu wel erg beu !
Dus.....quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:39 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil deze zomer wel even naar Londen
Even iemand zoeken die mee wil én die ook mee wil naar een musical
Ik wil met je meeeeequote:Op woensdag 13 mei 2009 21:42 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Hey auto ! Tijd niet gezien meid !
Btw als je ooit nog eens mee naar Londen wilt ? Ik zoek nog iemand om daar mee te stappen en Musicals te bekijken !
Incl. levensverzekering !
Ik las deze post als eerste en ik dacht; Que?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:44 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Dus.....
Ik post echt niets meer zo snel ...
Oh die.quote:
Ja, en nog wel meer hoorquote:
Ik ben beide geweest op de ''relax slenter mode''quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat heb ik in beide steden nog nooit gedaan. Londen was met school, Barcelona met mijn ouders... Vond de sfeer in Londen gewoon niet heel prettig.
Welke meuk draaide daar nog meer? Les Miserables ofzo toch ? Of Chicago ?quote:
Musicals zijn niet mijn ding.quote:
Omdat ze tegen beter weten in denken dat zij hem kunnen veranderen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:50 schreef Duimelot het volgende:
ff wat anders tussendoor hoor sorry
maar waarom lijkt t dat sommige vrouwen elke keer weer op de verkeerde (foute) mannen vallen!?!?
willen ze m dan veranderen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat ze tegen beter weten in denken dat zij hem kunnen veranderen.
Foute mannen! Maar niet in relaties...quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:50 schreef Duimelot het volgende:
ff wat anders tussendoor hoor sorry
maar waarom lijkt t dat sommige vrouwen elke keer weer op de verkeerde (foute) mannen vallen!?!?
Jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:48 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Welke meuk draaide daar nog meer? Les Miserables ofzo toch ? Of Chicago ?
Tuurlijk vinden ze het stoere gedrag in eerste instantie aantrekkelijk. Maar eigenlijk willen ze iets totaal anders.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
willen ze m dan veranderen?
ze vallen toch juist op hoe die is?
Goede theorie! SM!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:55 schreef MaartenHaarlem het volgende:
*onderwerp foute mannen*
Een vriendin in het verleden is weer terug bij haar vent ... die haar minstens 1x per week sloeg...
Reden : ze vond het schijnbaar toch lekker
Conclusie : meeste vrouwen houden van SM
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:55 schreef MaartenHaarlem het volgende:
*onderwerp foute mannen*
Een vriendin in het verleden is weer terug bij haar vent ... die haar minstens 1x per week sloeg...
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:55 schreef MaartenHaarlem het volgende:
*onderwerp foute mannen*
zou het?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk vinden ze het stoere gedrag in eerste instantie aantrekkelijk. Maar eigenlijk willen ze iets totaal anders.
Inderdaad.quote:
Was dat niet die levens verhaal van Freddy ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
JaEn We Will Rock You lijkt mij ook leuk
Nee. Er is een eigen verhaal gemaakt, maar wel met de nummers van Queenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:59 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Was dat niet die levens verhaal van Freddy ?
Dat zou logisch zijn maar zo werkt het in de praktijk voor die vrouwen niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zou het?
dan kunnen ze toch beter meteen voor iets totaal anders kiezen?
kee geen idee was er benieuwd naarquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou logisch zijn maar zo werkt het in de praktijk voor die vrouwen niet.
Uhmm , ik was aardig pissed ja...toen ik het hoorde , dus het was deels een grap / deels realiteit.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Goede theorie! SM!Nee, niet echt.
Vrouwen die niet genoeg van zichzelf houden om zichzelf beter te gunnen.
Ik snap mensen sowieso al niet. Dus vraag het maar niet aan mij.quote:
De komende 2 maanden nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee. Er is een eigen verhaal gemaakt, maar wel met de nummers van Queen
Wanneer gaan we?!
ik vond het anders best sterk bed8 eigenlijk!quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap mensen sowieso al niet. Dus vraag het maar niet aan mij.
Ah dus niet van Spaanse komaf? Vertel eens wat meer danquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:07 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Zo is het hier niet bedoelt maar het komt inderdaad wel eens in een Spaanse tekst voor.
Verlost ben...? Ik heb iets gemistquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:07 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
De komende 2 maanden niet
Ook 1 van de redenen dat ik niet op FoK was.
Maaaarrr.. ik wil zeker gaan ! Lang weekend... lekker met de boot (want luchthaven is kut).
Als ik na +/-6 weken verlost ben dan laat ik je het weten !
Haha, Ofresca is de naam van mijn paard (fokkers die Caritas en Fresco gaan combineren). Maar vermoedelijk ben ik ergens wel van Spaanse komaf.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:09 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Ah dus niet van Spaanse komaf? Vertel eens wat meer dan
Niets ernstigs ... heb met mijn domme kop voor wat vrijwilligerswerk opgegeven ... vrouwen ... vooral die met lieve puppy ogen ... het is oneerlijk...quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Verlost ben...? Ik heb iets gemist
Het is lastig voor mij om zulke dingen uit te leggen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vond het anders best sterk bed8 eigenlijk!
als het een issue van mezelf geweest was had ik er verder over naged8
nu was t naar aanleiding van een film wilde beetje ontopic zijn en was t reisgidsen geneuzel zat
Vertelquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:13 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Niets ernstigs ... heb met mijn domme kop voor wat vrijwilligerswerk opgegeven ... vrouwen ... vooral die met lieve puppy ogen ... het is oneerlijk...
Meer meer meer !quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Haha, Ofresca is de naam van mijn paard (fokkers die Caritas en Fresco gaan combineren). Maar vermoedelijk ben ik ergens wel van Spaanse komaf.
Omdat ze niet beter weten. Referentiekader en zoquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:50 schreef Duimelot het volgende:
Schilderwerk , een immense klus , portierhallen van een flat , +/-55Meter lang en 2.3meter hoog , 2 kanten dubbele laag +voorstrijk .quote:
Dat ook inderdaad.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Omdat ze niet beter weten. Referentiekader en zo
ik vind het heel goed uitgelegd en klopt ook wel volgens mij!quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is lastig voor mij om zulke dingen uit te leggen.![]()
Er is iets wat foute mannen hebben dat vrouwen aantrekt. En eigenlijk weten die vrouwen ook wel dat het niet goed is.
Iedereen maakt foute in zijn leven. En als je later dan terug kijkt op die fout dan snap je zelf eigenlijk niet waar je toen me bezig was.
Heb je al een keus kunnen maken voor je vakantie?
Wil je dat dan? Ik zou me toch doodschamen als ik iemand zou zijn die dat vrouwen aan zou doen....quote:
Nee. Nou is het genoeg geweest. Morgen meer.quote:
Heyquote:
Geen idee.quote:
Leg uitquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:13 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Niets ernstigs ... heb met mijn domme kop voor wat vrijwilligerswerk opgegeven ... vrouwen ... vooral die met lieve puppy ogen ... het is oneerlijk...
Borsthaar kweken, leren jasje, met zonnebril, vrouwen disrespectvol maar vol zelfvertrouwen behandelen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:18 schreef ArTiC het volgende:
Hoe wordt ik een foute man?
De volgende keer dat je haar ziet alsnog vragen of je bij haar de binnenboel moet witten!quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:18 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Schilderwerk , een immense klus , portierhallen van een flat , +/-55Meter lang en 2.3meter hoog , 2 kanten dubbele laag +voorstrijk .
En dat dan 15 verdiepingen ...
En dan de plinten nog...
Komt er zo een klein lief meisje +/-21 jaar... met veeeeeeels te heldere blauwe ogen... vragen of ik een handje wil helpen ...Terwijl ze met haar hand aan haar blousje speelt...
Ach je kent het vast wel ...
Veel plezier.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:18 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Schilderwerk , een immense klus , portierhallen van een flat , +/-55Meter lang en 2.3meter hoog , 2 kanten dubbele laag +voorstrijk .
En dat dan 15 verdiepingen ...
En dan de plinten nog...
Komt er zo een klein lief meisje +/-21 jaar... met veeeeeeels te heldere blauwe ogen... vragen of ik een handje wil helpen ...Terwijl ze met haar hand aan haar blousje speelt...
Ach je kent het vast wel ...
het loont schijnbaar...quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wil je dat dan? Ik zou me toch doodschamen als ik iemand zou zijn die dat vrouwen aan zou doen....
Trouwen ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee. Nou is het genoeg geweest. Morgen meer.![]()
Weet je waar ik zo'n hekel aan heb. Van die vrouwen die alles zo nodig altijd tot in de puntjes geregeld moeten hebben! Aaahhh! Wat is er mis met wel zien wat er gebeurd. En gewoon smsen wanneer je tijd hebt enzo. In plaats van al 3 weken van tevoren.
Als je wilt neuken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het loont schijnbaar...
nice guys finish last enzo...ik heb het tegendeel niet kunnen bewijzen
Oke gelukkig.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind het heel goed uitgelegd en klopt ook wel volgens mij!
ik ga niet op vakantie hoor
wilt neuken of wild neuken?quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey
Dit is mijn verkapte tvp want wil maar 1 ding: m'n bed in
Tja, dan dat maar als mijn zelfrespect verliezen door zo te zijn. Maarja, klopt wel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het loont schijnbaar...
Oeehquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey
Dit is mijn verkapte tvp want wil maar 1 ding: m'n bed in
Lijkt mij nou niks aan, neuken met een hert!quote:
Dat lijkt alleen maar zo.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het loont schijnbaar...
vond ik wel wat voor jou...zo'n gewei in je aarschquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij nou niks aan, neuken met een hert!
kloptquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De volgende keer dat je haar ziet alsnog vragen of je bij haar de binnenboel moet witten!
En nog strafbaar ook.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij nou niks aan, neuken met een hert!
Je verwart mij met iemand anders. Ik had het over vrouwen met een aarschgewei.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:25 schreef ArTiC het volgende:
vond ik wel wat voor jou...zo'n gewei in je aarsch
ik was niet serieus...ik ben geen foute kerel, wil ik niet zijn, kan ik niet worden.quote:
Geilquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vond ik wel wat voor jou...zo'n gewei in je aarsch
Nee ...quote:
heb je wat in te kleuren tijdens het doggystyle batsenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je verwart mij met iemand anders. Ik had het over vrouwen met een aarschgewei.
Gewoon jezelf blijven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik was niet serieus...ik ben geen foute kerel, wil ik niet zijn, kan ik niet worden.
maar iets minder lievig zou best mogen
Dan is 't goed!quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:27 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Nee ...dat valt onder spontaan !
Stampen in de plassen !
Zoenen in de regen !
Dat soort meuk
Een vriend van me ziet er goed uit (mag ik zeggen als heteroquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:27 schreef mrbox het volgende:
Maar een foute man is toch gewoon heel zelf verzekerd en arrogant ? En dat trekt aan
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je verwart mij met iemand anders. Ik had het over vrouwen met een aarschgewei.
Zoek de verschillenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heb je wat in te kleuren tijdens het doggystyle batsen
*bonk*bonk*bonk*quote:
Leuk spelletje:quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heb je wat in te kleuren tijdens het doggystyle batsen
Stuur maar door. Ik ont-fout ze wel even.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Omdat ze niet beter weten. Referentiekader en zo
Sinterklaas?quote:
Bullseyequote:Op woensdag 13 mei 2009 22:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Leuk spelletje:
'Spuit je kwakje in het juiste vakje'
Ok, die verzon ik ter plekken
ME!quote:
Is bij mij ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
ok ligt het aan mij of fok weer erug aan het fucken?
Yep, al sinds gister.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
ok ligt het aan mij of fok weer erug aan het fucken?
Exactly.quote:
Nou wat ik wil zeggen is dat de lieve jongens niet als laatste komen. Daar is niks van waar, het lijkt misschien zo maar daarmee zou je zeggen dat vrouwen geen verstand hebben als het aankomt op het kiezen van een vent. En dat lijkt me nogal stug.quote:
Dat gaat pas op als vrouwen zich willen settelen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou wat ik wil zeggen is dat de lieve jongens niet als laatste komen. Daar is niks van waar, het lijkt misschien zo maar daarmee zou je zeggen dat vrouwen geen verstand hebben als het aankomt op het kiezen van een vent. En dat lijkt me nogal stug.
Ben ik met je eens.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou wat ik wil zeggen is dat de lieve jongens niet als laatste komen. Daar is niks van waar, het lijkt misschien zo maar daarmee zou je zeggen dat vrouwen geen verstand hebben als het aankomt op het kiezen van een vent. En dat lijkt me nogal stug.
duidelijk iemand die geen last heeft van het 'broertjes' syndroomquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij ook.quote:
Oh vroeger zeker gehadquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
duidelijk iemand die geen last heeft van het 'broertjes' syndroom
Wat is het?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
duidelijk iemand die geen last heeft van het 'broertjes' syndroom
Dus nu zeg je dat vrouwen pas op gaan letten wat voor vent het is als ze zich gaan settelen? Weet je voor je begint aan een relatie of dat degene is waarmee je gaat settelen dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat gaat pas op als vrouwen zich willen settelen.
quote:
quote:
Iemand die stoer, ruig etc. is zullen vrouwen eerder voor gaan omdat ze denken zo'n iemand te kunnen veranderen. Als een vrouw will settelen zullen ze opzoek gaan naar iemand die wat meer te bieden heeft als alleen dat ruige/mysterieuze.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus nu zeg je dat vrouwen pas op gaan letten wat voor vent het is als ze zich gaan settelen? Weet je voor je begint aan een realtie of dat degen is waarmee je gaat settelen?
je kent het broertjes syndroom niet?quote:
ik geloof je nietquote:
Lekker niks gedaan, beetje tv gekeken. Heerlijk luierenquote:
En hoe iemand echt is weet je dus ook na 3 dates ofzo? Of hij geen lieve kant heeft of een mysterieuze kant? Dat weet je dan al? Je weet dan alle kanten van die persoon? Lijkt me niet, het ontdekken van iemand is toch het leukste in het begin van een relatie?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iemand die stoer, ruig etc. is zullen vrouwen eerder voor gaan omdat ze denken zo'n iemand te kunnen veranderen. Als een vrouw will settelen zullen ze opzoek gaan naar iemand die wat meer te bieden heeft als alleen dat ruige/mysterieuze.
En ja dat kan je zien aan iemand voordat je er ook maar een relatie mee begint
Je bent zo lief, ik zie je meer als vriend, als grote broer, je bent zo lief. Dat ideequote:Op woensdag 13 mei 2009 23:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Misschien onder een andere naam... Maar nee.
Heb jij nooit tegen een jongen/man gezegd; ik vind je best leuk, maar meer als EEN vriend/broer ipv MIJN vriend?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:23 schreef Ofresca het volgende:
Dat je als man zijnde door veel vrouwen, lief, aardig, geweldig om mee te praten genoemd wordt maar daar blijft het steeds bij. het syndroom dat je 24/7 in the friends zone zit...sterker nog...je bent the friends zone in levende lijvequote:Op woensdag 13 mei 2009 23:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Spuit 11, timbob.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:25 schreef timbob het volgende:
[..]
Is dat het, je bent als een broer voor me, syndroom?
Waarom heet het dan het broertjes syndroom. Niet gewoon de friendzone?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat je als man zijnde door veel vrouwen, lief, aardig, geweldig om mee te praten genoemd wordt maar daar blijft het steeds bij. het syndroom dat je 24/7 in the friends zone zit...sterker nog...je bent the friends zone in levende lijve
Of het: 'ik heb nog liever sex met mijn broer dan met jou' syndroom.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:25 schreef timbob het volgende:
[..]
Is dat het, je bent als een broer voor me, syndroom?
Daar ging het toch ook niet omquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En hoe iemand echt is weet je dus ook na 3 dates ofzo? Of hij geen lieve kant heeft of een mysterieuze kant? Dat weet je dan al? Je weet dan alle kanten van die persoon? Lijkt me niet, het ontdekken van iemand is toch het leukste in het begin van een relatie?
Alleen als vriend. Maar het is dus gewoon de friendzone. Ken ik het dus toch onder een andere naam.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb jij nooit tegen een jongen/man gezegd; ik vind je best leuk, maar meer als EEN vriend/broer ipv MIJN vriend?
door deze beruchte/gevreesde uitspraak:quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:26 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Waarom heet het dan het broertjes syndroom. Niet gewoon de friendzone?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb jij nooit tegen een jongen/man gezegd; ik vind je best leuk, maar meer als EEN vriend/broer ipv MIJN vriend?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Of het: 'ik heb nog liever sex met mijn broer dan met jou' syndroom.
Eigenlijk is het gewoon een lulsmoes om te zeggen dat hij/zij diegene niet leuk vindquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
*genoegquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een lulsmoes om te zeggen dat hij/zij diegene niet leuk * vind
Whehehe.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:32 schreef ArTiC het volgende:
ik zit dus vaak al bij voorbaat in de friendszone (anders begrijpt niet iedereen me)...lief, leuk, grappig, fijn om mee te praten...soms is dat frustrerend
Klopt, maar je kan ook niet zeggen ik zie je als zus/broer als je elkaar de eerste keer ziet. Dus dat komt later als je elkaar leert kennen na een paar keer afspreken.quote:
je lacht me uitquote:
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:32 schreef ArTiC het volgende:
ik zit dus vaak al bij voorbaat in de friendszone (anders begrijpt niet iedereen me)...lief, leuk, grappig, fijn om mee te praten...soms is dat frustrerend
Uitstraling, houding en dat soort dingen kan je veel aan zien hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan ook niet zeggen ik zie je als zus/broer als je elkaar de eerste keer ziet. Dus dat komt later als je elkaar leert kennen na een paar keer afspreken.
quote:
welkom?quote:
Ik zat me al af te vragen waar je het over had.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:34 schreef kingmob het volgende:
lol, verkeerde topic![]()
Hoi, zit Pauw en Witteman te kijken, moeten jullie ook doen
kus!quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:32 schreef ArTiC het volgende:
Was ik al, jezus wat kan dat mens zich opwinden over een boek zegquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:34 schreef kingmob het volgende:
lol, verkeerde topic![]()
Hoi, zit Pauw en Witteman te kijken, moeten jullie ook doen
Hm, maar als je iemand echt leuk vindt. Dan merk je dat meestal toch meteen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan ook niet zeggen ik zie je als zus/broer als je elkaar de eerste keer ziet. Dus dat komt later als je elkaar leert kennen na een paar keer afspreken.
Ik ben daar anders altijd wel vrij snel achter hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:33 schreef Belsezar het volgende:
Same here.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben daar anders altijd wel vrij snel achter hoorZelf op de eerste date al
Oh,quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
welkom?
volgens mij ben ik de voorzitter van die club
grrrrr
daten?quote:
goed ideequote:Op woensdag 13 mei 2009 23:37 schreef timbob het volgende:
[..]
Oh,
als je maar niet denkt dat ik contributie ga betalen!
Jij vindt 90% van de vrouwen die je tegen komt wel interessant?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:38 schreef kingmob het volgende:
[Open deur en generalisatie modus]
Vrouwen denken dat ze dat meteen weten
Ik zou niet durvenquote:
mocht ik weer echt echt single zijn vind ik het prima... ben nu monogaam niet single met een meisjequote:
Je liegt dus gewoon!quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mocht ik weer echt echt single zijn vind ik het prima... ben nu monogaam niet single met een meisje
Okee... Wist niet dat dat bestondquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mocht ik weer echt echt single zijn vind ik het prima... ben nu monogaam niet single met een meisje
Ik date niet met mensen die ik niet interessant vind. Maar na de initiele selectie duurt het vaak toch wel wat langer om elkaar te leren kennen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:39 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij vindt 90% van de vrouwen die je tegen komt wel interessant?
Das waarquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uitstraling, houding en dat soort dingen kan je veel aan zien hoor
Is dat zo? Kan je geen verkeerde indruk krijgen? Die heb jij toch ook al eens gehad?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben daar anders altijd wel vrij snel achter hoorZelf op de eerste date al
Maar dan vraag ik me af wat het uitmaakt als echt iemand leuk vind zoals jij zegt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hm, maar als je iemand echt leuk vindt. Dan merk je dat meestal toch meteen.
Bierquote:
ik ook nietquote:
Wat lief!quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:42 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik date niet met mensen die ik niet interessant vind. Maar na de initiele selectie duurt het vaak toch wel wat langer om elkaar te leren kennen.
Maar het was meer een steek onder water dat vrouwen zichzelf meestal wat te hoog inschatten qua mensenkennis
Hehe. Kei tof!quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Bier
ik bedoel Guus
Ik wil alleen op zaterdag of wil jij ook op vrijdag?
quote:
monogaam niet single? relatie dus...of je bedoeld monogaam single?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat zei ik nietquote:
ik ben monogaam al 2 maanden aan het daten maar geen relatie want dat wil ze niet dus technisch single maar realistisch gezien niet... snap je het nog?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
monogaam niet single? relatie dus...of je bedoeld monogaam single?
Wat wat uitmaakt? De eerst volgende dates?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik me af wat het uitmaakt als echt iemand leuk vind zoals jij zegt.
Verkeerde indruk heb ik inderdaad regelmatig gehad, maar dan had ik niet gelijk het idee dat ik diegene niets vond, dan had ik het gevoel dat diegene mij niets vond. Wat ik iedere keer denk, overigensquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:43 schreef Belsezar het volgende:
Is dat zo? Kan je geen verkeerde indruk krijgen? Die heb jij toch ook al eens gehad?
Soms is dat ook gewoon zo, dan weet je meteen dat het nooit iets zal kunnen worden, soms geef je het een kansje en soms weet jke meteen:quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:38 schreef kingmob het volgende:
[Open deur en generalisatie modus]
Vrouwen denken dat ze dat meteen weten
neequote:Op woensdag 13 mei 2009 23:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben monogaam al 2 maanden aan het daten maar geen relatie want dat wil ze niet dus technisch single maar realistisch gezien niet... snap je het nog?
Jawel, dat is juist goedquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Mensen, zeg eens dat ik niet zo ongeduldig moet zijn
Dat is ook niet echt goed voor je zelf vertrouwen als je dat elke keer volhoudtquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Verkeerde indruk heb ik inderdaad regelmatig gehad, maar dan had ik niet gelijk het idee dat ik diegene niets vond, dan had ik het gevoel dat diegene mij niets vond. Wat ik iedere keer denk, overigens
Doe eens niet zo ongeduldig!quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Mensen, zeg eens dat ik niet zo ongeduldig moet zijn
Dat dusquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Soms is dat ook gewoon zo, dan weet je meteen dat het nooit iets zal kunnen worden, soms geef je het een kansje en soms weet jke meteen:dit is m
dont do that... everybody loves noukquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Verkeerde indruk heb ik inderdaad regelmatig gehad, maar dan had ik niet gelijk het idee dat ik diegene niets vond, dan had ik het gevoel dat diegene mij niets vond. Wat ik iedere keer denk, overigens
ik heb 4,5 jaar een relatie met iemand gehad die als eerste indruk van mij had dat ik een arrogant patsertje was...kun je nagaan hoe fout ze kunnen zitten met hun mensenkennisquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:42 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik date niet met mensen die ik niet interessant vind. Maar na de initiele selectie duurt het vaak toch wel wat langer om elkaar te leren kennen.
Maar het was meer een steek onder water dat vrouwen zichzelf meestal wat te hoog inschatten qua mensenkennis
Sorry, dan was ik weer eens te snelquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat lief!
Natuurlijk, maar het gaat hier om hoeveel mensen je op het eerste gezicht en het eerste gesprek als "ongeschikt" beschouwd.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dont do that... everybody loves nouk
Duurt meestal niet heel lang hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:48 schreef djayzz het volgende:
Dat is ook niet echt goed voor je zelf vertrouwen als je dat elke keer volhoudt
Niet iedereen hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Goed zoquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Duurt meestal niet heel lang hoorMijn zelfvertrouwen is al bijzonder gegroeid
Ja pff, je wil sowieso toch met meer vrouwen seks hebben, dan dat je er een relatie mee zou willen? Dat heb ik met mannen tenminste wel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:50 schreef kingmob het volgende:
[..]
Sorry, dan was ik weer eens te snel.
Alhoewel, ik sta alweer even droog, wie weet haal ik de 90% wel
not even close helaas
Of iemand te lief is en niet stoer genoegquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat wat uitmaakt? De eerst volgende dates?
Ja ok, maar dat laatste moet je laten vallen joh, is nergens voor nodig.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij ging slapen, weet je nog?quote:
Ik zit te wachten op mail enzo.. dus kijk e hele tijd, ipv dat ik bv gewoon eerst de film afkijk en daarna pas kijkquote:
Hmm, herkenbaar !quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op mail enzo.. dus kijk e hele tijd, ipv dat ik bv gewoon eerst de film afkijk en daarna pas kijk
Ooooooh, dat doe ik ook hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op mail enzo.. dus kijk e hele tijd, ipv dat ik bv gewoon eerst de film afkijk en daarna pas kijk
Het is wel frustrerend soms iddquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ooooooh, dat doe ik ook hoor
Dus dat is norm....Ja ok i get your point
Kut is dat idd. Wacht al dagen op een mailtje, ook voortdurend checkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |