Guusje?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Zit even hier in hengelo te kijken, maar nog 1 kaartje vrij op 1e rij, en de dag erna nog 1 op de 2e
quote:
Verleidelijk! Jammer dat het zo'n pokke-eind is...quote:
Jah het is wel een pokke eind idd, maarja wel rij 1quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Verleidelijk! Jammer dat het zo'n pokke-eind is...
Oja, ik ga nog even vriendinnetje overhalen voor deze meneer
Ja, dat dan weer welquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah het is wel een pokke eind idd, maarja wel rij 1lekker vooraan
![]()
Hihi, ik ben benieuwd of ze kan!quote:oeehHij is weer helemaal geweldig!
Ik ga 20 mei en in september weer
Ik zou wel willen gaan, maar 32 euro vind ik toch wat te veel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel![]()
[..]
Hihi, ik ben benieuwd of ze kan!
Mja, snap ik... En jij gaat al naar heel veel dingen natuurlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zou wel willen gaan, maar 32 euro vind ik toch wat te veel.
Hoop het ook voor je
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, snap ik... En jij gaat al naar heel veel dingen natuurlijk
Wow....quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb er nu 15 staan, maar ong 22 waar ik wel heen zou willen. En het is nog afwachten wat Enschede zelf te bieden heeft en Oldenzaal en Haaksbergen natuurlijkal zitten er natuurlijk wel veel dezelfde tussen
Uhm jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wow....Haha. Leuk prijskaartje is dat!
ik zie nu dat hij, natuurlijk, naar Tilburg komt, dus dan moet hij ook wel in Breda komen![]()
quote:
Wow...quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm jaAls ik alles in h'lo nam wat ik wou, zat ik aan de 400 euro
dus nu maar de helft
daar komt hij vast wel![]()
Die is hier nog openquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:38 schreef Ofresca het volgende:
Ik wilde eigenlijk alleen maar naar Guzman.
Het is ook niet heel duurquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wow...Hihi. Maar goed; als je het dan gaat omrekenen (200 : aantal kaartjes) dan valt het weer wel een beetje mee
Kijk, dat scheelt zeker!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is ook niet heel duurDaarbij ga ik ook niet op vakantie, dus dat geld heb ik dan ook weer over
Je moet er wat over hebben als je fan bent.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wow...Hihi. Maar goed; als je het dan gaat omrekenen (200 : aantal kaartjes) dan valt het weer wel een beetje mee
Maar daar ga je niet heen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:38 schreef Ofresca het volgende:
Ik wilde eigenlijk alleen maar naar Guzman.
Mja, maar een avondje theater is ook tof! Of je het nu opzuipt of je gaat naar een voorstelling...quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet er wat over hebben als je fan bent.
Mooiquote:
Verder ben je ook wel liefquote:
Ik ga liever naar een concert toe dan mijzelf lam zuipen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, maar een avondje theater is ook tof! Of je het nu opzuipt of je gaat naar een voorstelling...
zelfs dat is gratisquote:
Dream Theaterquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga liever naar een concert toe dan mijzelf lam zuipen.![]()
In oktober weer naar Dream Theater.
ik heb laatst nog een kaarje weggegeven van hem (rij 1 midden) omdat ik die over hadquote:
Welke?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vind maar een paar nummers leuk van DT
A Change of Seasons is heul mooiquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vind maar een paar nummers leuk van DT
Het nieuwe album komt over een maand uit.quote:
Je bent zelf niet heen geweest dus?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik heb laatst nog een kaarje weggegeven van hem (rij 1 midden) omdat ik die over had
Van het album Falling Into Infinity. De rest vind ik vaak te langdradig ofzo.quote:
Volgens mij heb ik hem wel gezien .. eerder een keerquote:
These Wallsquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem wel gezien .. eerder een keer
had die dag zelfs drie voorstellingendus 1 weggegeven en 1 geannuleerd en zelf naar voorstelling in amersfoort geweest
Yupquote:
Falling is inderdaad een goed album.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Van het album Falling Into Infinity. De rest vind ik vaak te langdradig ofzo.
Ik heb besloten om een andere te gaan kopen. Maar misschien stel ik dat nog een tijdje uit tot dat ik weer geld heb.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:49 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Avond mensen ! Hey Tijn hoest met je auto ?
Lekker slimquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Yup
Had bij guzman een verkeerde datum in gedachten (dacht dat die twee dagen eerder was) en de derde kaart had ik impulsief gekocht todat ik er dus achterkwam dat ik er niet was.
Zo zie je maar hoe grote fan ik benquote:
Sorry dat ik je niet kan helpen trouwens ... even te druk opt moment , anders had ik hem graag gerepareerd voor je.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb besloten om een andere te gaan kopen. Maar misschien stel ik dat nog een tijdje uit tot dat ik weer geld heb.
Wanneer ga je weer dan weer zien?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe grote fan ik ben
Geen idee of er nog nieuwe roddels zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:00 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Sorry dat ik je niet kan helpen trouwens ... even te druk opt moment , anders had ik hem graag gerepareerd voor je.
Is er iets nieuws nog gebeurd dat ik moet weten? Zijn er nog setjes ontstaan?
Ik heb niets gezien eigenlijk!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:00 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Sorry dat ik je niet kan helpen trouwens ... even te druk opt moment , anders had ik hem graag gerepareerd voor je.
Is er iets nieuws nog gebeurd dat ik moet weten? Zijn er nog setjes ontstaan?
20 mei is de laatste van het seizoen.quote:
Veel plezierquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
20 mei is de laatste van het seizoen.
tnxquote:
Ja inderdaad. Wat is er met Barcalona?quote:
Post hier een verslag.quote:
Nee, al een tijdje. Maar ik ken jou ook niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:10 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Ofresca nieuw hiero ?
Leg eens uit ... wie ben je en wat doe je?
Wat is je lievelingskleur en wat is je lievelingssmaak van een ijsje?
Ik zie een weekendtripje wel zittenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Wat is er met Barcalona?
Een overjarige fuckbuddy? Je komt hier zoeken naar een nieuwe?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:19 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Ach ik kom in vlagen , even checken of iedereen nog leeft . Te oud voor dit , single met een overjaarige fuckbuddy , eigen huis , en ik doe miep miep na !
Naar sinaasappelland.quote:
Op 2 juni heb ik iets belangrijks dus ik kan helaas niet mee.quote:
Eerst vraag je 'Barcaquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op 2 juni heb ik iets belangrijks dus ik kan helaas niet mee.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neukpopje!Ik ben er weer hoor!
Oooooooooooh, ik was zooooooooooo sexy!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Een overjarige fuckbuddy? Je komt hier zoeken naar een nieuwe?
Londen: 7x ofzoquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:25 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Dus......
Maar waarom Barca ? Wrom ni Londen ofzodas leuker !
Londen, Barcelona, welke zou ik kiezen...quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:25 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Dus......
Maar waarom Barca ? Wrom ni Londen ofzodas leuker !
Staat in de OP die datum.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:24 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Eerst vraag je 'Barca' en daarna zonder overduidelijke tussenkomst weet je de datum ineens?
*pakt koffer*quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:30 schreef Duimelot het volgende:
ik ga wel bij iemand mee in de koffer ofzoen zie wel waar ik dan uitkom
Oh, bij mij is het andersom! Dat grauwe, koele, van Londen. Bah!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:30 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Londen krijg ik niet genoeg van ... Barca word saai na 1-2 dagen ...
Maarten!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:30 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Ik wil wel met jou de koffer in duiken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:30 schreef Duimelot het volgende:
ik ga wel bij iemand mee in de koffer ofzoen zie wel waar ik dan uitkom
Barca klinkt veel leuker dan London.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh, bij mij is het andersom! Dat grauwe, koele, van Londen. Bah!
Maarten!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:30 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Engelse chickiesquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh, bij mij is het andersom! Dat grauwe, koele, van Londen. Bah!
Welke musical?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:39 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil deze zomer wel even naar Londen
Even iemand zoeken die mee wil én die ook mee wil naar een musical
Hey auto ! Tijd niet gezien meid !quote:
Dat heb ik in beide steden nog nooit gedaan. Londen was met school, Barcelona met mijn ouders... Vond de sfeer in Londen gewoon niet heel prettig.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:41 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Engelse chickies
Uitgaan vind ik velen malen leuker dan barca , maar dat is mijn smaak .
Ik hou ook erg van de gebouwen , vooral de half staande bij Tower Bridge.
Barca is ook wel grappig hoor begrijp me niet verkeerd! Alleen ik ben die klote fontein nu wel erg beu !
Dus.....quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:39 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil deze zomer wel even naar Londen
Even iemand zoeken die mee wil én die ook mee wil naar een musical
Ik wil met je meeeeequote:Op woensdag 13 mei 2009 21:42 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Hey auto ! Tijd niet gezien meid !
Btw als je ooit nog eens mee naar Londen wilt ? Ik zoek nog iemand om daar mee te stappen en Musicals te bekijken !
Incl. levensverzekering !
Ik las deze post als eerste en ik dacht; Que?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:44 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Dus.....
Ik post echt niets meer zo snel ...
Oh die.quote:
Ja, en nog wel meer hoorquote:
Ik ben beide geweest op de ''relax slenter mode''quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat heb ik in beide steden nog nooit gedaan. Londen was met school, Barcelona met mijn ouders... Vond de sfeer in Londen gewoon niet heel prettig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |